home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:27:01 katharine Blogs Why Kaspersky Small Of...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2141633 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9480: 17 Jul 2011, 20:48 »

Jeg forstår det stadigt ikke, hvad skal vi dog med ham?

Vi har en landsholdsmålmand fra Australien som sagtens kan lave det Doni er købt til. Desuden er der langt mere fremtid i ham end i Doni som kun vil komme til at sidde på sin flade de næste år.

Indtil nu har vi gjort nogle gode køb som alle kan forsvares men det her vil man aldrig få mig overbevist om er et god køb, aldrig!

JKJ
Gæst

« Svar #9481: 17 Jul 2011, 20:53 »

Downing-handlen er nu lukket Smiley

Sådan  Smiley

Nu må vores hold snart være på plads, dog tror jeg at Aly C er på plads senest om en uge.
Og så må det for alvor være på tide at begynde at få trimmet truppen.

Imo så er Degen, N'Gog, CP, Insua, Jones dem der står øverst på listen.

Det hænger ikke helt sammen at vi køber og køber men ikke sælger  Huh

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9482: 17 Jul 2011, 22:41 »

En fransk avis melder inden for et par dage skulle vi kunne få Aly for omkring 90 millioner.
Så mangler der vel bare en god CB og en ny angriber med mindre N'gog endelig har taget sig sammen.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #9483: 17 Jul 2011, 23:07 »

Fedt nok, men hvilken fransk avis er det, og nogen der ved, hvor troværdig den er ? Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9484: 17 Jul 2011, 23:09 »

Altså jeg har lige læst det på indkast. Så troværdigen kan ligge på et meget lille sted. Men de havde da fanget både Doni og downing da de var tæt på os Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Yessir
Manager

« Svar #9485: 17 Jul 2011, 23:15 »

Altså jeg har lige læst det på indkast. Så troværdigen kan ligge på et meget lille sted. Men de havde da fanget både Doni og downing da de var tæt på os Smiley

Le Parisien

Fedt nok, men hvilken fransk avis er det, og nogen der ved, hvor troværdig den er ? Wink

Der er jo som sådan intet i vejen med indkast, hvis man selv kan finde ud af at sortere i det. Med mindre de ligefrem er taget i at opfinde historier?

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #9486: 18 Jul 2011, 00:05 »

Jeg forstår det stadigt ikke, hvad skal vi dog med ham?

Vi har en landsholdsmålmand fra Australien som sagtens kan lave det Doni er købt til. Desuden er der langt mere fremtid i ham end i Doni som kun vil komme til at sidde på sin flade de næste år.

Indtil nu har vi gjort nogle gode køb som alle kan forsvares men det her vil man aldrig få mig overbevist om er et god køb, aldrig!

Jeg ser nu ikke problemet. Doni er på alle måder bedre end Jones. (Hvordan han nogensinde kunne komme i betragtning til Liverpool går over min forstand). Martin Hansen er ikke god nok, og Gulacsi vil formentlig få mere udbytte af at lånes ud og være sikret spilletid i en lavere rangeret klub. Reservemålmanden er selvfølgelig ikke tiltænkt meget spilletid, men Reina kunne lige pludselig brække et ben, og så er Doni langt bedre end alternativerne(omend man stadigvæk ville være svækket). Sammenholdt med en lav pris og formentlig også lav løn, synes jeg bare det gør truppen bedre.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9487: 18 Jul 2011, 00:46 »

Er Degen stadig i klubben.. my gad...

Kolo Abib Touré

JKJ
Gæst

« Svar #9488: 18 Jul 2011, 07:44 »

Lad nu være med at dømme nogen fordi de er dem de er!
Indkast har ikke fanget noget som helst, de tager en masse rygter og historier, oversætter dem til dansk og bringer dem på deres egen site.
Er det utroværdigt? Hvis du mener det så finder du ikke en eneste nyhedssite som er troværdig. ALLE har historier fra andre kilder.

Samme historie findes faktisk på vores egen hjemmeside, og de er måske heller ikke troværdige??

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-on-verge-of-signing-cissokho

JKJ
Gæst

« Svar #9489: 18 Jul 2011, 09:40 »

Seneste rygter siger at vi nu også er efter Cattermole fra Sunderland.

En god gammeldags engelske Roy Keane defensiv midtbane type.

Umiddelbart ville jeg ikke have noget imod at have den type på holdet, men på den anden side så har vi efterhånden mere end rigeligt på midtbanen og der skal ihf sælges mindst 3 hvis han skal hentes.
Og en af dem skal så i givet fald være Lucas, og han har jo netop forlænget sin kontrakt.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-eye-10m-midfielder

Med alle de midtbanefolk der rygtes til os skal vi efterhånden spille noget i stil med 2-6-2 for at få plads til dem alle  Ubeslutsom

JKJ
Gæst

« Svar #9490: 18 Jul 2011, 13:58 »

Så fik vi solgt Gerardo Bruna til Blackpool.

Han kom fra Real Madrid i 2007 og fik aldrig chancen og spørgsmålet var om han nogensinde ville få den, jeg tvivler.

Selvom vi nok ikke har fået det vilde for ham så er det alligevel lækkert at se at vi stille og roligt begynder at få tyndet ud i truppen og blandt reserverne.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/starlet-joins-blackpool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9491: 18 Jul 2011, 15:21 »

Ej hvor så jeg gerne Michel Bastos i Liverpool!

http://www.youtube.com/v/MAG9wesNdO4

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #9492: 18 Jul 2011, 15:50 »

Ej hvor så jeg gerne Michel Bastos i Liverpool!

http://www.youtube.com/v/MAG9wesNdO4

Hvor vil du bruge ham på banen?

For venstreback er han ikke. Ikke defensivt ihf. Han er alt for offensiv i hans spil til at vi kan bruge ham der.

Og med indkøbet af Downing er jeg ret sikker på du godt kan skyde dig en hvid pind i øret efter et indkøb. Desuden runder han 28 om 14 dage og så er ikke i nærheden af at være attraktivt mere for os.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9493: 19 Jul 2011, 10:58 »

Hvor vil du bruge ham på banen?

For venstreback er han ikke. Ikke defensivt ihf. Han er alt for offensiv i hans spil til at vi kan bruge ham der.

Og med indkøbet af Downing er jeg ret sikker på du godt kan skyde dig en hvid pind i øret efter et indkøb. Desuden runder han 28 om 14 dage og så er ikke i nærheden af at være attraktivt mere for os.

Så hellere ham i en Liverpooltrøje end Downing, da han ikke har imponeret mig de sidste par sæsoner. Jeg har set flere kampe med Bastos, hvor han intet mindre har været formidabel! Har ikke en speciel god følelse med Downing og tror han ender med at blive endnu en af disse alibi kanter vi  køber, men håber jeg selvfølgelig ikke på Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #9494: 19 Jul 2011, 12:28 »

Så hellere ham i en Liverpooltrøje end Downing, da han ikke har imponeret mig de sidste par sæsoner. Jeg har set flere kampe med Bastos, hvor han intet mindre har været formidabel! Har ikke en speciel god følelse med Downing og tror han ender med at blive endnu en af disse alibi kanter vi  køber, men håber jeg selvfølgelig ikke på Smiley

Men nu er Downing så hentet og det laver vi jo ikke lige om.

Så er der jo ingen grund til at bruge kræfter på spillere der ikke kommer.

Så kan de være aldrig så gode på yuotube. Af en elelr anden grund ser man jo aldrig de dårlige ting de laver derinde  Peace

Jeg har en god fornemmelse med Downing. Han kender ligaen har et kanon indlæg fra siden plus han sidste sæson blev kåret som AV bedste spiller.

Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010