home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177697 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9210: 11 Jun 2011, 14:18 »

Dagens rygter:

Conner Wickham meldes igen til klubben. Vi slås i følge rygter med Sunderland om ham - dog har andre klubber også tidligere være interesseret i ham. Han skulle efter sigende koste os £12mio.

Juan Mata meldes til klubben endnu engang. Umiddelbart at der ikke så meget info omkring rygtet, udover at Mata nok vil koste i omegnen af £20mio.

Matias Silvestre er et helt nyt navn i rygte sammenhæng. Han spiller i Catania og er en 26 årig hovedstødsstærk center forsvar. Skulle efter sigende have et stort potentiale og følges tæt af flere klubber, blandt dem, to italienske, Villareal og Liverpool. Sky Sport melder dog ikke noget om en pris.

Keisuke Honda meldes væk fra CSKA Moskva, og er i den forbindelse blevet rygtet til Arsenal og os. Dog siger Honda ikke noget om hvor i verden han selv ønsker at komme hen og der meldes heller ikke noget om en pris.

Alberto Aquilani meldes til Napoli. Hans agent har udtalt at Aquilani helst vil fortsætte karrieren i Italien, derfor kan rygtet ses som muligt, på trods af at agenten samtidig siger at han hverken har snakket med nogle fra Napoli eller hørt om interessen før. Han er dog ikke afvisende overfor klubben. "If the will is there why not?" Her meldes der dog heller intet om en pris.

Damien Comolli har i dag været ude og love at der kommer flere indkøb denne her sommer og at de håber på at kunne få afsluttet handlerne så tidligt som muligt.

Det lyder jo perfekt i mine ører, kan kun blive spændende at følge, specielt med de mange rygter der hele tiden er.

JKJ
Gæst

« Svar #9211: 11 Jun 2011, 22:22 »

Af de nævnte ser jeg gerne Mata til klubben, ingen tvivl om det. Jeg har set et par kampe eller 3 med ham og han er altså Valencias store drevkraft fremad banen.

Men det er selvfølgelig svært at dømme noget ud fra kun 2-3 kampe. Men når man læser et referart fra Valencias kampe er det stort ham ham der bliverfremhævet hvergang som den kreative kaft.

Honda er jeg meget i tvivl om, hvis vi henter Adam skal han ihvf ikke til klubben for så bliver midtbanen da ihf overbefolket så det gør noget. Og jeg må indrømme at jeg foretrækker Adam af de to.

Kender intet til Silvestre, troede faktisk det var den gamle Man U back der var snakket om i første omgang  Rullende Øjne

Vandmanden tror jeg er færdig. Juve vil godt nok ikke have ham men de rygter der er om ham er altid rygter om at han skal til en italiensk klub, aldrig at han bliver.

Wickham er jeg meget i tvivl om, jeg kender ham ikke fra andet end han skulle være et stort talent og er det nok til at slå igennem i PL alene??

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9212: 11 Jun 2011, 22:43 »

Af de nævnte ser jeg gerne Mata til klubben, ingen tvivl om det. Jeg har set et par kampe eller 3 med ham og han er altså Valencias store drevkraft fremad banen.

Men det er selvfølgelig svært at dømme noget ud fra kun 2-3 kampe. Men når man læser et referart fra Valencias kampe er det stort ham ham der bliverfremhævet hvergang som den kreative kaft.

Mata er uden tvivl en af vores vigtigste spillere, og en mand som jeg gerne ser blive i Valencia. Som du siger skaber han meget fremad banen, hvor han er meget kreativ, sparker godt og i det hele taget både spiller bolden i hullerne, og selv løber i dem. Han scorer også pænt med mål, 33 mål i 129 kampe lyder ikke voldsomt, men han er en farlig herre foran kassen. Han er uden tvivl en af de spillere på holdet der trækker overskrifterne.

Jeg tror sagtens han ville kunne klare sig godt i PL. David Silva f.eks. er rimelig bette, og har ikke så voldsom en fysik, men efter lidt tilvending begyndte han at gøre det rigtig godt i City, og derfor tror jeg også at Mata kan gøre det samme. Han er ikke stor, men jeg tror heller ikke han er en spiller der vil blive mast.

Men jeg forstår godt nok ikke hvorfor han ville skifte til Liverpool frem for Valencia. Den eneste fordel jeg kan se er, at Liverpool er noget større og mere berømt på verdensplan end Valencia, og at PL er en bedre liga. Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9213: 11 Jun 2011, 22:44 »

Men jeg forstår godt nok ikke hvorfor han ville skifte til Liverpool frem for Valencia. Den eneste fordel jeg kan se er, at Liverpool er noget større og mere berømt på verdensplan end Valencia, og at PL er en bedre liga. Smiley

Og det at Liverpool er en bedre klub :Q  Hævet Øjenbryn

Grin

-LFC-
Manager

« Svar #9214: 11 Jun 2011, 22:47 »

Mata er uden tvivl en af vores vigtigste spillere, og en mand som jeg gerne ser blive i Valencia. Som du siger skaber han meget fremad banen, hvor han er meget kreativ, sparker godt og i det hele taget både spiller bolden i hullerne, og selv løber i dem. Han scorer også pænt med mål, 33 mål i 129 kampe lyder ikke voldsomt, men han er en farlig herre foran kassen. Han er uden tvivl en af de spillere på holdet der trækker overskrifterne.

Jeg tror sagtens han ville kunne klare sig godt i PL. David Silva f.eks. er rimelig bette, og har ikke så voldsom en fysik, men efter lidt tilvending begyndte han at gøre det rigtig godt i City, og derfor tror jeg også at Mata kan gøre det samme. Han er ikke stor, men jeg tror heller ikke han er en spiller der vil blive mast.

+ Jeg antager også, at vores økonomi er noget bedre. Og det her kan lyde meget flabet, men det eneste i har mulighed for at vinde de næste par år er vel er vel Copa del Rey og EL... men jeg ved ikke hvad vores trofæchancer er. Det kan ærligt talt skifte hurtigt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9215: 12 Jun 2011, 16:10 »

Denne video skal ses!
http://www.youtube.com/v/_rdUlsMRndw&feature=player_embedded

Den viser virkelig vores sæson og man sidder bagefter og ser frem til næste sæson !

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #9216: 12 Jun 2011, 16:47 »

Vi er igen blevet rygtet sammen med Alex Chamberlain, som er et kæmpe talent. Han sammenlignes med Walcott og det siges han har omtrent den samme fart i fødderne, men lidt mere spil-intelligens og med bedre indlæg, i forhold til Walcott i samme alder.

Han er bestemt en spændende type, og med Sterling og Chamberlain på kanterne vil vi være fremtidsikret i rigtig mange år. :-)

bøvle
Manager

« Svar #9217: 12 Jun 2011, 16:50 »

Enig, men det er bare vildt mange penge for en spiller, vi først kan bruge om nogle år. Taget i betragtning af hvad vi står og mangler lige pt i førsteholdstruppen, så ved jeg ikke om det er en ret optimal udnyttelse af de ikke ubegrænsede økonomiske midler Smiley

patrick J
Manager

« Svar #9218: 12 Jun 2011, 17:32 »

Synes egentlig det er grund nok. Kom til Liverpool Mata <3

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9219: 12 Jun 2011, 21:52 »

Der går også rygter om at grunden til at Phil Jones ikke er skiftet til United endnu er, at vi har budt højere end United.. HAHAHA Opstemt
De har også lige sagt det på TV2sport. Håber det er sandt, kunne være en god tilføjelse.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Mp
Ynglingespiller

« Svar #9220: 12 Jun 2011, 22:04 »

Der går også rygter om at grunden til at Phil Jones ikke er skiftet til United endnu er, at vi har budt højere end United.. HAHAHA Opstemt
De har også lige sagt det på TV2sport. Håber det er sandt, kunne være en god tilføjelse.

Men tilgengæld siger rygterne også at phil jones har sagt, han kun vil til united, og skulle have afvist liverpool arsenal og chelsea Smiley  crazy

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9221: 12 Jun 2011, 22:12 »

Men tilgengæld siger rygterne også at phil jones har sagt, han kun vil til united, og skulle have afvist liverpool arsenal og chelsea Smiley  crazy

ja drengen må være lettere mindre begavet så.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #9222: 12 Jun 2011, 22:19 »

Synes i burde sælge Poulsen. Han er altså ikke god nok til en kaliber af den størrelse klub Smiley

19-18 nuff' said.

verdenskrig
Manager

« Svar #9223: 13 Jun 2011, 00:39 »

Synes i burde sælge Poulsen. Han er altså ikke god nok til en kaliber af den størrelse klub Smiley
Thank you for stating the obvious.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #9224: 13 Jun 2011, 11:01 »

Jeg tror nok han står ret højt oppe på den salgsliste stort set alle Liverpool Fan har  Thumbs Up
Så jo hurtigere jo bedre, ingen tvivl om det Wink

Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010