home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2178002 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9120: 08 Jun 2011, 13:17 »

Vil også mene, at vi mangler en angriber hvis N'gog smutter Wink

Pacho, Kuyt, Carroll og Suarez. Desuden kan Gerrard og Maxi spille deroppe til nød. Synes ikke vi skal have mere pt. Det er ihf ikke det der bør være 1. prio.  Peace

Skipper
Gæst

« Svar #9121: 08 Jun 2011, 13:19 »

Vil også mene, at vi mangler en angriber hvis N'gog smutter Wink

Og der går jo også rygter om den unge Conor Wickham, men skal ikke udtale mig om hvor god han er...

Dida
Gæst

« Svar #9122: 08 Jun 2011, 13:19 »

Angribere har vi helt sikkert nok af, også selvom N'gog skulle smutte. Der er i hvert flad positioner der kunne trænge mere til en forstærkning, end lige angrebsposten (:

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9123: 08 Jun 2011, 13:20 »

Pacho, Kuyt, Carroll og Suarez. Desuden kan Gerrard og Maxi spille deroppe til nød. Synes ikke vi skal have mere pt. Det er ihf ikke det der bør være 1. prio.  Peace
Regner vi med at spille med to angribere? Smiley
Pacheco er vidst bedst på positionen bag angriberen, og som Skipper skriver er vi jo også rygtet sammen Conor Wickham, men jeg ved heller ikke hvor god han er. Ifølge medierne er han et godt talent.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #9124: 08 Jun 2011, 13:22 »

Kelly skal imo være en fast del af holdet, jeg har ikke set nogen spille ham af holdet ihf.

Jeg har læst enkelte rygter om at vi sender Wilson retur til Rangers på en lejeaftale så han kan få nogle kampe i næste sæson.

Wisdom er imo ikke god nok, endnu.

Hvis vi bruger omkring 100+ mio på Jones er det ikke for at han skal sidde på bænken, så skal han spille forholdsvis fast.
Men såvidt jeg er orienteret om kan han også bruges flere steder i den defensive del af spillet.

Men rygter rygter rygter - jeg elsker dem  crazy funny

Men hvor vil du så bruge Jones? Jeg mener i hvert fald at Agger og Johnson er gode nok til at beholde deres plads på førsteholdet. Og hvis Kelly så skal være fast mand, så skal han eller Jones kæmpe om center backer og venstre backen. Kan Jones spille Venstre back? for hvis han kan, vil det være awesome Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9125: 08 Jun 2011, 13:28 »

Men hvor vil du så bruge Jones? Jeg mener i hvert fald at Agger og Johnson er gode nok til at beholde deres plads på førsteholdet. Og hvis Kelly så skal være fast mand, så skal han eller Jones kæmpe om center backer og venstre backen. Kan Jones spille Venstre back? for hvis han kan, vil det være awesome Thumbs Up

Kelly - Jones - Agger - Johnson.

Så har vi spillere som Skrtel, Carra, Flanagan, Robinson og evt Wilson og Insua som back-up spillere.

Skipper
Gæst

« Svar #9126: 08 Jun 2011, 13:32 »

Regner vi med at spille med to angribere? Smiley
Pacheco er vidst bedst på positionen bag angriberen, og som Skipper skriver er vi jo også rygtet sammen Conor Wickham, men jeg ved heller ikke hvor god han er. Ifølge medierne er han et godt talent.

Pacheco er originalt en Angriber, men han er blevet brugt på den off. midt for at forbedre hans pasnings spil mindes jeg at have læst i et interview. Han er driblestærk og en god pasnings spiller, mener godt han kan agere reserve for Suarez, han har bare ikke helt samme målnæse hvilket er lidt et problem. Men det kommer nok Thumbs Up

Og JKJ:

Er helt med på det kunne være en nice 4-back kæde, vil bare foretrække at have en naturlig venstre back... Men hellere Kelly end Konchesky og Aurelio  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9127: 08 Jun 2011, 13:35 »

Det kan også gøre lige meget med Jones, iflg sSky er han netop nu i Man U for at gennemgå lægetjekket.

Han var heller ikke det værd  crazy  funny

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6970750,00.html

Skipper
Gæst

« Svar #9128: 08 Jun 2011, 13:36 »

Det kan også gøre lige meget med Jones, iflg sSky er han netop nu i Man U for at gennemgå lægetjekket.

Han var heller ikke det værd  crazy  funny

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6970750,00.html

Well Fuck me Tunge Det hvad man får, for at glæde sig for tidligt Grin

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #9129: 08 Jun 2011, 14:44 »

Nogen der ved hvad ham Henderson kan? jeg kender ikke så meget til ham. Umiddelbart er han vist nok central midt så i min verden virker det som et underligt sted at bruge så mange penge. Synes der bør fokuseres på forsvaret istedet så jeg havde hellere set en Phil Jones men han napper united tilsyneladende.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9130: 08 Jun 2011, 14:53 »

http://www.youtube.com/v/mBsk69cBhpM

Tjek lige den sukkerbold han laver ved 1:30 cirka  Shockeret

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9131: 08 Jun 2011, 14:55 »

er det 100% sikkert at vi får Henderson?

Fuck det ville være lækkert!

Kolo Abib Touré

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #9132: 08 Jun 2011, 14:58 »

http://www.youtube.com/v/mBsk69cBhpM

Tjek lige den sukkerbold han laver ved 1:30 cirka Shockeret

Respekt.... Den ligger altså præcist!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9133: 08 Jun 2011, 15:00 »

er det 100% sikkert at vi får Henderson?

Fuck det ville være lækkert!

Kontrakten og lægetjekket skal lige i orden først, men det ser ud til at ske  Smiley

bøvle
Manager

« Svar #9134: 08 Jun 2011, 15:14 »

Nogen der ved hvad ham Henderson kan? jeg kender ikke så meget til ham. Umiddelbart er han vist nok central midt så i min verden virker det som et underligt sted at bruge så mange penge. Synes der bør fokuseres på forsvaret istedet så jeg havde hellere set en Phil Jones men han napper united tilsyneladende.

Han er en såkaldt bred midtbanespiller, eller der kan han i hvert fald også bruges.

Tjek den her video, er især vild med det han laver efter 1:25 Wink

https://www.youtube.com/v/mBsk69cBhpM&feature=player_embedded

Sider: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010