home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 602 603 [604] 605 606 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2178264 gange)
Enged
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9045: 22 Maj 2011, 22:56 »

dejligt at liverpool kan koncentrere sig fuldt ud om PL Smiley

Det er naturligvis at se positivt på slutplaceringen, men helt ærligt, ville du så ikke hellere have, at "din" klub skulle ud og spille fodbold i Europa i næste sæson?
Der er selvfølgelig både fordele og ulemper ved, at I ikke skal spille europæisk, men I spiller i Premier League, og selv om EL giver flere kampe, så må truppen være bred nok til at kunne spille i flere turneringer.

verdenskrig
Manager

« Svar #9046: 22 Maj 2011, 22:59 »

Enig!

Synes det er en svag holdning at man pludselig er tilfreds med ikke at komme i europa når vi nu var så tæt på.. Hva sker der Huh

Det minder mig om få år tilbage hvor Brøndbys og FCK's fans det ene år synes det var fedt at vinde Royal league, og året efter synes det var en ligegyldig turnering når man ikke vandt den.. Var vi kommet i europa havde der været glæde over det.. Nu er folk ligeglade..

Det er så forkert synes jeg, men nu må vi se hva det giver os af fordele og ulemper næste år Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #9047: 22 Maj 2011, 23:09 »

Det er naturligvis at se positivt på slutplaceringen, men helt ærligt, ville du så ikke hellere have, at "din" klub skulle ud og spille fodbold i Europa i næste sæson?
Der er selvfølgelig både fordele og ulemper ved, at I ikke skal spille europæisk, men I spiller i Premier League, og selv om EL giver flere kampe, så må truppen være bred nok til at kunne spille i flere turneringer.
Der er fordele og ulemper ved alting, kom Liverpool i EL var der mulighed for det trofæ som har lade vente længe på sig.
Udeblev man fra EL, jamen så er der mulighed for at kunne koncentrere sig om Carling Cuppen. Så selvom det selvfølgelig er meget beklageligt for Liverpool, at de må se alle de resterende hold fra top 6 til sommer i Europa, så har de et mindre belastende kampprogram næste sæson, der kan resultere i færre skader til spillere som er glade for at blive skadet, nævner i flæng, Aurelio, Gerrard, Joe Cole, Daniel Agger and so on.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 23:13 af 3.v evaB » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9048: 22 Maj 2011, 23:30 »

Jeg siger ikke jeg ikke vil i EL. Det er jeg da ked af vi ikke kom. Men det glippede til sidst, og sådan som vores sæson har været er jeg tilfreds med at vi er blevet nr. 6 og det er tilfredsstillende nok at vi kan koncentrere os om at få holdet op at gøre. Ja det ville have været godt at komme i EL, ja det ville vi vel alle have ønsket efter vores flotte forår. Men når vi nu ikke nåede det - må vi jo prøve at se positivt på det Smiley Og derfor skrev jeg det sådan Smiley Ingen grund til at skrive det er en svag holdning

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

-LFC-
Manager

« Svar #9049: 23 Maj 2011, 01:30 »

Jeg har det fint nok med det. Jeg tvivler på, at vores trup er bred nok også kan vi forhåbentligt hente et par gode spillere og få udvidet vores bredde, som vi så kan spille sammen og komme i top 4 med næste sæson. Selvom jeg da meget gerne ville have været i Europa når nu vi var så tæt på. Alt i alt skal vi bare huske på, at vores slutplacering i år er bedre end sidste år. Så lidt fremgang har der da været. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9050: 23 Maj 2011, 17:08 »

Jeg har det fint nok med det. Jeg tvivler på, at vores trup er bred nok også kan vi forhåbentligt hente et par gode spillere og få udvidet vores bredde, som vi så kan spille sammen og komme i top 4 med næste sæson. Selvom jeg da meget gerne ville have været i Europa når nu vi var så tæt på. Alt i alt skal vi bare huske på, at vores slutplacering i år er bedre end sidste år. Så lidt fremgang har der da været. Smiley

Jeg er helt enig.

Vi skal have spillet et nyt hold sammen.

City henter nok 5-6 nye som de plejer plus de skal i CL for første gang. Det plejer at give et tab i PL, bare se på Spurs.
Arsenal skal finde ud af hvad de vil, men der sker helt sikkert også forandringer af den ene eller anden grad.
Chelsea skal have en ny træner plus de skal igennem et lille generationsskifte.
Spurs er ikke tilfreds med kun at skal i EL så de vil også opruste stort.
Hos Man U kan jeg også godt forestille mig at der bliver lidt mere gang i svingdøren end de senste år.

Alt i alt skal de altså spille en masse nye ind på holdet, et hold skal måske skifte taktik og det skal de gøre samtidig med at de skal fare EU rundt for også at spille bold.

Vi kan stille og roligt koncentrere os om PL plus vi har masser af ekstra tid til rådighed for at træne detajler hvor vi ikke skal sidde på et hotel eller en flyver.
Samtidig har vi nu tid til at give spilelrne den tid til at blive klar som de har brug for.
Som Bave nævner så har vi altså spillere som har brug for det. Både Aurelio, Gerrard og Agger er alt for tit blevet smidt i kamp selvom de ikke har været klar. Det kan vi blive fri for nu.

Så selvom det måske bliver en mellemsæson for os ser jeg bestemt flere plus sider end minus sider.

Samtidig synes jeg folk de virker lidt utilfredse med vores placering, har i fuldstændig glemt at vi over en længere periode lå lige under eller over stregen?
Så synes jeg faktisk en 6. plads er ganske flot klaret.

3.v evaB
Gæst

« Svar #9051: 23 Maj 2011, 22:07 »

Alt i alt skal vi bare huske på, at vores slutplacering i år er bedre end sidste år. Så lidt fremgang har der da været. Smiley
På trods af det har i alligevel 5 point mindre end i sidste sæson, det kan man selvfølgelig være fuldstændig ligeglad med da man stadig sluttede 1 plads højere oppe. Det er bare lidt sigende for 6. pladsen, og om den konkurrence eller mangel på samme der har været hertil.

verdenskrig
Manager

« Svar #9052: 23 Maj 2011, 22:14 »

Det skyldes jo at vi havde en paphjerne som træner det første halve år.. Meget kan man sige om Benitez men senil og blind var han da i det mindste ikke.. Han havde bare en indgang til spillet som jeg ikke var fan af..

Havde vi haft Kenny hele året er jeg sikker på vores pointtal var blevet forhøjet.. Det er så i øvrigt en påstand jeg først kan få bekræftet næste år, så spændende om jeg for engangsskyld får ret Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #9053: 23 Maj 2011, 22:24 »

På trods af det har i alligevel 5 point mindre end i sidste sæson, det kan man selvfølgelig være fuldstændig ligeglad med da man stadig sluttede 1 plads højere oppe. Det er bare lidt sigende for 6. pladsen, og om den konkurrence eller mangel på samme der har været hertil.
Denne sæson kan ikke sammenlignes med sidste. Pointtabene til de større hold har været flere. Det betyder ikke så meget for os, for det er det samme for alle. Alt i alt synes jeg bare man kan konkludere, at sidste sæson var vi bare stabilt middelmådige, hvor vi i denne sæson har været pisseelendige for at slutte ret så godt af.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #9054: 23 Maj 2011, 22:36 »

Denne sæson kan ikke sammenlignes med sidste. Pointtabene til de større hold har været flere. Det betyder ikke så meget for os, for det er det samme for alle. Alt i alt synes jeg bare man kan konkludere, at sidste sæson var vi bare stabilt middelmådige, hvor vi i denne sæson har været pisseelendige for at slutte ret så godt af.

Jeg vil da mene vi netop har været bedre mod de større hold. Bedre indbyrdes mod United & Chelsea... lige med City og Gunners. Synes jeg faktisk er ganske udemærket. At man så fx taber begge kampe til Blackpool er jo en skandale. Jeg vil mene vores sæson i den grad er ødelagt at de mange dårlige resultater mod de hold der bare skal give 3 point!

Derfor har jeg også stor tiltro til vi går en god sæson i møde. Om vi når CL ved jeg ikke men det bliver tæt. Et par forstærkninger til forsvaret og vi er på vej tilbage Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #9055: 24 Maj 2011, 00:20 »

Jeg vil da mene vi netop har været bedre mod de større hold. Bedre indbyrdes mod United & Chelsea... lige med City og Gunners. Synes jeg faktisk er ganske udemærket. At man så fx taber begge kampe til Blackpool er jo en skandale. Jeg vil mene vores sæson i den grad er ødelagt at de mange dårlige resultater mod de hold der bare skal give 3 point!

Derfor har jeg også stor tiltro til vi går en god sæson i møde. Om vi når CL ved jeg ikke men det bliver tæt. Et par forstærkninger til forsvaret og vi er på vej tilbage Smiley
Han mener naturligvis at topholdene generelt har haft flere pointtab omend jeg også blev forvirret.

JKJ
Gæst

« Svar #9056: 26 Maj 2011, 20:40 »

Så er silly season startet:

Og rygter er der masser af:

Vi skulle allerede havde indgået en aftale med Benfica om at betale £25mio for Coentrao. Så skal vi bare lige havde en aftale med ham. Det ville passe mig fint Smiley
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-agree-fee-with-star-despite-madrid-link

Så er der Adam fra nedrykkede Blackpool. Blackpool er desperate for at udnytte en option med at forlænge med et år, men den ide er Adam vist ikke helt klar på.
Han skulle imo også være velkommen.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/adam-puts-liverpool-on-red-alert

Og det sidste men måske mest hårdnakket pt er at vi er interesseret i Brad Friedel på 40 år!! Ja undskyld jeg siger det, men hvad dælme skal vi med ham?  Jeg håber virkelig det er en and af de store, men synes bare rygterne er så mange at jeg frygter det væreste her, dvs at vi skriver en kontrakt med ham.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-and-spurs-in-for-friedel

Om nogen af de 3 ender hos os aner jeg ikke. Men jeg kunne for en gang skyld godt tænke mig at vi fik det overstået hurtigt så truppen er klar til opstart og sæsonstart istedet for at vi altid skal vente til sidste øjeblik med både køb og salg.
Det ødelægger alt for meget at man efter sæsonstart skal til at spille nye folk ind på holdet.
Men det er måske bare ønsketænkning og den måde jeg selv ville gøre det og bla også gør i FM  crazy

HansenLFC
Gæst

« Svar #9057: 28 Maj 2011, 23:26 »

« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 00:07 af HansenLFC » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #9058: 29 Maj 2011, 14:20 »

Med alt respekt, så kan han rende mig et vist sted!!

Man nægter ikke at stille op i en kamp ganske få timer før start fordi man vil skifte klub. Magen til barnlig opførsel skal man da lede længe efter.

Jeg håber han rådner op i Barca!!

JKJ
Gæst

« Svar #9059: 29 Maj 2011, 14:47 »

Vi er åbenbart rigtig tæt på endnu en central midtbane mand - Wigans 20-årige talent James McCarthy.

Citat:
Kenny Dalglish skulle efter sigende være en stor beundrer af det 20-årige midtbanetalent, som af mange eksperter betegnes som værende ét af de mest lysende talenter i Premier League
Citat slut.

Jeg aner ikke hvem han er og har faktisk kun hørt lidt til ham på seneste i nogle ry´gter om en handel til os.

Nogen der kender knægten og hvad han kan? Er han offensiv eller defensiv?

Hvis han kommer er jeg ret sikker på at CP skal til at pakke flyttekasserne da både Spearing, Jonjo og denne knægt må stå foran ham i hirakiet.

Måske vi kan lave en byttehandel, en pose penge plus CP. Det må være en win/Win for alle parter Smiley

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-millimeter-fra-foerste-indkoeb

Sider: 1 ... 602 603 [604] 605 606 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010