home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177264 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8985: 16 Maj 2011, 13:44 »

Af de ikke allerede kvalificerede hold, så er det (Tottenham,) Fulham og Blackpool der ligger bedst til.

EDIT: Det er så per 30. april, så skal ikke kunne sige hvordan det ser ud nu.. Men i lå på 11. pladsen.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2011, 13:46 af U-4-E » Logged

bøvle
Manager

« Svar #8986: 16 Maj 2011, 13:47 »

Spændende med mulighed for to Championsship hold i Europanæste sæson ! Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8987: 16 Maj 2011, 23:05 »

Det FairPlay er noget fis - jeg kan på ingen måde se idéen i, at tre FairPlay-hold skal have de tre billetter :S

HansenLFC
Gæst

« Svar #8988: 16 Maj 2011, 23:12 »

Det FairPlay er noget fis - jeg kan på ingen måde se idéen i, at tre FairPlay-hold skal have de tre billetter :S

Det er da mest fair?

patrick J
Manager

« Svar #8989: 16 Maj 2011, 23:22 »

Jeg er mere end enig. Det er fuldstændig latterligt..Fair Play listen er i det hele taget en stor joke.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager

« Svar #8990: 17 Maj 2011, 07:27 »

Er der ikke kun tale om en enkelt billet per land og hvorfor er det da så latterligt? Jeg synes personligt at det er fedt at et hodld kan blive belønnet for at spille fair og så er det da lige meget om det er top, bund eller lige midt i mellem Peace

- Veni, vidi, vici -

HansenLFC
Gæst

« Svar #8991: 17 Maj 2011, 20:21 »

Er der ikke kun tale om en enkelt billet per land og hvorfor er det da så latterligt? Jeg synes personligt at det er fedt at et hodld kan blive belønnet for at spille fair og så er det da lige meget om det er top, bund eller lige midt i mellem Peace

Helt enig.

Det hold som har gjort, at England får tildelt en ekstra plads er da også den klub som har fortjent den.

Uden tvivl, andet ville da være latterligt!

JKJ
Gæst

« Svar #8992: 18 Maj 2011, 21:18 »

John Barnes mener at vi bare skal bruge 2-3 nye stjerner for at blive mestre.

Jeg var vild med ham som spiller, men her synes jeg han skyder lidt ved siden af. 2-3 vil bestemt pynte på holdet men vi skal også gerne have ihf 1-2 mere end det før man imo kan begynde at tænke på os mesterskabs aspiranter og det endda først i næste sæson igen.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/barnes-liverpool-guld-med-to-tre-nye

verdenskrig
Manager

« Svar #8993: 18 Maj 2011, 21:22 »

John Barnes mener at vi bare skal bruge 2-3 nye stjerner for at blive mestre.

Jeg var vild med ham som spiller, men her synes jeg han skyder lidt ved siden af. 2-3 vil bestemt pynte på holdet men vi skal også gerne have ihf 1-2 mere end det før man imo kan begynde at tænke på os mesterskabs aspiranter og det endda først i næste sæson igen.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/barnes-liverpool-guld-med-to-tre-nye

Det ved jeg ikke om jeg er helt enig i.. For se for eksempel United.. De har Vidic, Rooney, Giggs, og VDS som en stamme af stjerner.. Ellers synes jeg ikke de har nogle deciderede stjernespillere.. Mange gode men ikke spillere hvor man tænker den absolutte topklasse.. Det handler ikke blot om at have gode spillere en for en, men at have 11 spillere der fungerer sammen som et mesterhold på banen.. Smiley.. Jeg tror ikke han tager meget fejl, men så skal det dælme også være nogle spillere der gør en forskel Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8994: 18 Maj 2011, 21:48 »

Altså det er jo ikke nok at hente bare til de startede 11. Der skal altså også hentes ind så vi har nogle fuldgode erstatninger til dem der spiller.

En Gerrard har vi feks ingen erstatning for. Jeg ved godt vi ikke kan hente en ind på hans niveau og så forvente han vil sidde på bænken. Men vi bør ihf have en der har et pænt højt niveau og kan bruges som erstatning.

Vi skal have en trup på ihf 18-19 kvalitets spillere som har et højt bundniveau. Suppleret med talenter som feks, Kelly, Flanagan, Robinson og Pacho.

Det er ikke specielt myntet på dig VK. Men når snakken går herinde og nye folk lyder det som regel på at man kun tænker på de 11 på banen og ikke på den bredde et hold skal have hvis de vil slåes med helt i toppen.

Se på et hold som Man U. De har 2 stærke spillere på storst set samtlige pladser på hele holdet. Dvs de har mindst 22 spillere som alle kan spille uden at det bringer de store svagheder på holdet alt efter hvem de bruger.

Det er vi jo ikke i nærheden af. Vi kan feks ikke engang mønstre en kvaltets venstreback eller bare en afløser for en.

verdenskrig
Manager

« Svar #8995: 18 Maj 2011, 21:57 »

...

Det kan du sgu godt have ret i Smiley.. Havde ikke lige overvejet vores bredde i det her.. Den mangler MEGET det kan jeg godt se, men til bredden kan vi jo nok næppe hente kvalitetesspillere men snarere spillere som kan være på vej til at blive det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8996: 18 Maj 2011, 22:03 »

Det kan du sgu godt have ret i Smiley.. Havde ikke lige overvejet vores bredde i det her.. Den mangler MEGET det kan jeg godt se, men til bredden kan vi jo nok næppe hente kvalitetesspillere men snarere spillere som kan være på vej til at blive det Smiley
Måske man sågar kunne lade dele af den nuværende stamme gå ud og agere breddespillere som det er set i andre klubber har været ude og hente store kanonerne til startopstillingen, forbilledet i form af Man City her.

verdenskrig
Manager

« Svar #8997: 18 Maj 2011, 22:04 »

Sandt nok, 2-3 kvaliteteskøb ville måske skubbe spillere som Spearing, Skrtel, og Maxi ud på bænken.. Alle 3 fine spillere at have og sætte ind Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #8998: 19 Maj 2011, 18:10 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2186654

Amen det kan man jo umuligt tage stilling til Skuffet
På hans gode dage er han en af verdens bedste, men hans mentalitet er lige til at lukke op og skide i.. Han har noget af den kreativitet vi mangler på midten, men passer han overhoved ind i Liverpool ( Alt taler vel for at han ikke gør? )

Han har så mange vidunderlige kvaliteter som spiller, men er du gal hvor ville det være et risikabelt køb.. Det kan blive en solstrålehistorie, eller et af de største skandalekøb i PL's historie..

Godt jeg ikke skal træffe den slags valg crazy

Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8999: 19 Maj 2011, 19:46 »

Hvis Diego bliver købt, hvad skal der så ske med Gerrard? I har jo allerede bevist at i kan uden ham under Kenny, og hvis Diego også bliver købt så har jeg lidt svært med at finde plads til ham. Diego vil ikke gå til en klub hvor han sider på bænken med hans attituder, det er jeg helt sikker på Tunge

19-18!

Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010