home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177005 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8970: 15 Maj 2011, 20:57 »

Det er ikke så meget det, at han diver. Det er der så mange der gør. Det er mere, den der idiotiske spillestil, jeg synes han har en grum tendens til. Han sparker på mål fra underlige vinkler, og steder, og spiller for ofte som en showspiller. Det gør mig altså et indtryk af en egoistisk spiller.

Men så har jeg også sagt min mening.

Manden skaber jo fuldstændig sindsyg mange ting i Liverpool og ser ham som en kanon holdspiller og på ingen måde som en ego som alle hader.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8971: 15 Maj 2011, 20:59 »

Hvad har det med humørcrewet at gøre Jakob?

Ja selvfølgelig kan du li Drogba. Mon ikke piben havde haft en anden lyd hvis Luis havde spillet i Chelsea. Jeg er ikke i tvivl!  Smiley Du har nemlig meget tit farvet briller på. Med undtagelse af ham der Kuyt.  Wink (Og nej, vi orker ikk debat om ham) Wink

Folk har åbenbart tit ondt i røven over tidligere tider, jeg har da hellere intet problem i at indrømme at jeg synes Ronaldo i den grad har forbedret sig på det samme punkt.
Hvis dig og Flink14 virker tager humørcrewet seriøst, er dit forrige indlæg et meget dårligt eksempel. Jeg troede man skulle være glad.

Det handler ikke om at have farvet briller på, men om ens holdning om en spiller. Du har en teori, som du ikke kan bevise. Smiley

Og igen, så er min holdning om Suarez sagt.

JKJ
Gæst

« Svar #8972: 15 Maj 2011, 20:59 »

Det er ikke så meget det, at han diver. Det er der så mange der gør. Det er mere, den der idiotiske spillestil, jeg synes han har en grum tendens til. Han sparker på mål fra underlige vinkler, og steder, og spiller for ofte som en showspiller. Det gør mig altså et indtryk af en egoistisk spiller.

Men så har jeg også sagt min mening.

Alle i Liverpool har været ude og rose ham for både det ene og det andet.

Med en spiller som Suarez vil der komme nogle ting spm virker totalt ugennemtænkt, det tror jeg godt man viste da man købte ham og også at holdet er klar over.

Så ja han er egoistisk, men det er også det der gør ham godt og en ener.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8973: 15 Maj 2011, 21:03 »

Hvis dig og Flink14 virker tager humørcrewet seriøst, er dit forrige indlæg et meget dårligt eksempel. Jeg troede man skulle være glad.

Det handler ikke om at have farvet briller på, men om ens holdning om en spiller. Du har en teori, som du ikke kan bevise. Smiley

Og igen, så er min holdning om Suarez sagt.

Vi tager det seriøst.

Men den holdning tror jeg rigtig mange deler.

Ligesom din teroi med alle Kuyts vigtige mål?  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8974: 16 Maj 2011, 01:05 »

Nu har jeg lige set Tottenhams straffespark igen i verdens bedste fodbold, og nej hvor er det skandaløst... Hvorfor hader Howard Webb Liverpool Huh Det er jo nærmest hver gang at den indkompetente dommer forærer modstanderen ting og sager mod os..
Der er i hvert fald ikke SKYGGEN af straffespark, og hvis man nu heller ikke må gå på kroppen af sin direkte modspiller mere, ja hva må man så snart?

Nu så jeg kun dele af første halvleg, og Tottenhams sejr var sikkert fortjent nok ud fra hva jeg kan læse mig til.. Men det straffespark ...... Og de kalder ham englands bedste dommer funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #8975: 16 Maj 2011, 10:17 »

Bevares, Suarez er vigtig for jer, og en rigtig god spiller. Men jeg synes simpelthen han er så usympatisk i sin spillestil, at man ikke fatter det. Jeg synes han er egocentret og en filmer uden lige. I dag, så jeg endnu et fremragende eksempel. Suarez sparker til Dawson, og slipper egentlig heldigt med et gult kort. Fair nok, men hvad gør han så næste gang han får bolden? Jo, han sparker da på mål stort set fra midterlinjen i en form for frustration. Det havde jeg simpelthen ikke kunne acceptere, hvis han spillede i Chelsea. Jeg har også set ham gentagende gange sparke på mål, fra 4 grader eller noget i den stil, fordi han scorede på det mod Sunderland. Det er så dumt, og jeg må ærligt sige, at jeg ikke bryder mig ret meget om Suarez som spiller.

Men god, det er han.

Ufatteligt at du kan være Chelsea-fan med den indstilling. Ivanivic, Terry, Cole, Anelka, Drogba og sikkert flere. Det er jo ikke verdens sødeste forsamling af fodboldspillere, og jeg mener da i den grad, at op til flere af de spillere er langt mere usympatiske end Suarez. Du vælger bevist at se på dårlige sider af Suarez, hvoraf flere af dem så kan diskuteres, om de egentlig er dårlige.

Det er for mig helt fair at du ikke bryder dig om han som spiller, det er fint. Og jeg er også helt enig med dig i, at han ikke skal filme, det gælder jo samtlige spillere. Men derfra, så synes jeg du er forkert på den. At han sparker på halve chancer gør selvfølgelig at han misser nogle chancer, man måske kunne have fået mere ud af. Men han er en sand og rendyrket angriber, der meget godt viser, at han tror på tingene og derfor også scorer en del mål. Han er eneste angriber på toppen, og i dette forår ville alle vel sætte Suarez alene på toppen fremfor Torres?

Og så igen henført til Chelsea. Jeg siger ikke at Suarez nødvendigvis er den mest sympatiske spiller. Men hvordan kan du holde ud at se Chelsea spille så? Anelka hører vel til blandt de mest arrogante og egoistiske spillere i verden, Cole har et voldsomt temperament, og er vel heller ikke blandt de skarpeste knive i skuffen (tænker her på skud-episoden). Ivanovic er af alle kendt som en beskidt spiller, der laver oceaner af "grimme" frispark kun med hensigt at lave frispark. Det begriber jeg ikke.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #8976: 16 Maj 2011, 10:38 »

Ufatteligt at du kan være Chelsea-fan med den indstilling. Ivanivic, Terry, Cole, Anelka, Drogba og sikkert flere. Det er jo ikke verdens sødeste forsamling af fodboldspillere, og jeg mener da i den grad, at op til flere af de spillere er langt mere usympatiske end Suarez. Du vælger bevist at se på dårlige sider af Suarez, hvoraf flere af dem så kan diskuteres, om de egentlig er dårlige.

Det er for mig helt fair at du ikke bryder dig om han som spiller, det er fint. Og jeg er også helt enig med dig i, at han ikke skal filme, det gælder jo samtlige spillere. Men derfra, så synes jeg du er forkert på den. At han sparker på halve chancer gør selvfølgelig at han misser nogle chancer, man måske kunne have fået mere ud af. Men han er en sand og rendyrket angriber, der meget godt viser, at han tror på tingene og derfor også scorer en del mål. Han er eneste angriber på toppen, og i dette forår ville alle vel sætte Suarez alene på toppen fremfor Torres?

Og så igen henført til Chelsea. Jeg siger ikke at Suarez nødvendigvis er den mest sympatiske spiller. Men hvordan kan du holde ud at se Chelsea spille så? Anelka hører vel til blandt de mest arrogante og egoistiske spillere i verden, Cole har et voldsomt temperament, og er vel heller ikke blandt de skarpeste knive i skuffen (tænker her på skud-episoden). Ivanovic er af alle kendt som en beskidt spiller, der laver oceaner af "grimme" frispark kun med hensigt at lave frispark. Det begriber jeg ikke.

Nu vil jeg ikke vælge side (jeg er selv glødende chelsea fan), men stort set alle spillere har vel på et eller andet tidspunkt lavet noget der ikke har været helt efter bogen? Her kunne Carragher fx nævnes..

Fuck Art  - Let's Dance!

Swizz CataR
Manager

« Svar #8977: 16 Maj 2011, 11:19 »

Nu vil jeg ikke vælge side (jeg er selv glødende chelsea fan), men stort set alle spillere har vel på et eller andet tidspunkt lavet noget der ikke har været helt efter bogen? Her kunne Carragher fx nævnes..

Det må jeg jo så være enig i Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst

« Svar #8978: 16 Maj 2011, 11:41 »

Det er da en tåbelig diskution når alt kommer til alt.

Alle spillere fra højeste til laveste niveau har lavet en eller anden form for en svinestreg på banen. Set eller uset.

Jeg tror simpelthen ikke på andet, lige meget hvad nogen siger.

Så er det jo tåbeligt at begynde at hive klubber og navngivende spillere ind i diskutionen.

Selv de bedste har deres mørke sider og deres egen små trick til at lave noget ulovligt.

DeBuur
Manager

« Svar #8979: 16 Maj 2011, 11:47 »

Har lige læst de sidste sider i denne tråd - wow - ikke mindst diskussionen om hvem der "diver" og hvem der er mest usympatisk er interessant - men hvad vil i frem til ..... enighed ? eller en afgørelse på hvem der på den mest primitive måde kan svine hinanden til ? eller er det den der med flest indlæg på kortest tid kan gentage de samme argumenter en vinder ?
Det er sgu lidt som at høre en flok 1 klasses drenge diskutere hvis far der er stærkest.

Jeg har nu set en del af kampen mellem Liverpool og Tottenham...... det var ikke kønt - Liverpool ramte ikke dagen og kunne selv have afgjort den kamp - men straffesparket kunne godt kritiseres men omvendt der er altså også dømt nogle der er tyndere.

Suarez kommer ikke til at være vores redningsmand - hvis vi skal i top 4 i PL så skal vores midtbane begynde at score også ellers er vi alt for nemme at sætte ud af spil - vi har i denne sæson tabt alt for mange kampe ikke mindst fordi vi ikke scorer men også fordi forsvaret aldrig har været stabilt..... Carragher er ikke hvad han har været Agger er aldrig rigtig kommet i kamp form og Skrtel og den græske tragedie har ikke evnerne..... fedt at King Kenny har kunnet sparke lidt liv i talenterne...men jeg er 100% enig med Jan Mølby som på tv3 slog fast...Liverpool kommer ikke i top 4 med den trup vi har nu langtfra...der skal investeres massivt og ikke mindst i forsvaret.

Liverpool kunne med fordel have ladet de unge talenter få erfaring i EL...det kommer nok ikke til at ske men så lad dem få det i ligacuppen og FA.... vi skal holde fokus på PL næste år og skal Liverpool tilbage og vinde PL så skal vi til at ramme CL pladserne og få del i de millioner der ligger her.

Arsenal, Man City, Chelsea og Man Utd er IMO lysår foran os det er altså en af dem vi skal foran..... det bliver dyrt...for så meget talent har Flanagan,Shelvey og Spearing altså ikke..... vi skal ud og hente klasse spillere og ikke bare en men flere.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #8980: 16 Maj 2011, 11:57 »

Arsenal, Man City, Chelsea og Man Utd er IMO lysår foran os det er altså en af dem vi skal foran..... det bliver dyrt...for så meget talent har Flanagan,Shelvey og Spearing altså ikke..... vi skal ud og hente klasse spillere og ikke bare en men flere.

Skal vi nu ikke lige få ben og gå på.. Fair nok at du ser på holdet fra en kritisk vinkel, og det mener jeg også sagtens man kan.. Men lysår? Arsenal har f.eks også deres problemer og står jo nærmest til at miste deres tredjeplads nu, plus de spiller forfærdeligt for tiden.. I 8 kampe mod de hold du nævner har vi kun tabt to, og vundet 4.. Jeg ved godt at tabellen lyver aldrig, men var vi ligefrem lysår fra dem ville det jo ikke være muligt?

De kampe peger på at vi faktisk har et hold som godt kan spille fodbold, når de ikke behøver dominere kampene.. Det vi mangler er spillertyper som kan nedbryde en defensiv organiseret modstander, som står nede omkring eget felt Smiley.. Får vi sådan nogle begynder det at se bedre ud.. Stabiliteten må og skal være bedre næste år.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #8981: 16 Maj 2011, 12:30 »

Skal vi nu ikke lige få ben og gå på.. Fair nok at du ser på holdet fra en kritisk vinkel, og det mener jeg også sagtens man kan.. Men lysår? Arsenal har f.eks også deres problemer og står jo nærmest til at miste deres tredjeplads nu, plus de spiller forfærdeligt for tiden.. I 8 kampe mod de hold du nævner har vi kun tabt to, og vundet 4.. Jeg ved godt at tabellen lyver aldrig, men var vi ligefrem lysår fra dem ville det jo ikke være muligt?

De kampe peger på at vi faktisk har et hold som godt kan spille fodbold, når de ikke behøver dominere kampene.. Det vi mangler er spillertyper som kan nedbryde en defensiv organiseret modstander, som står nede omkring eget felt Smiley.. Får vi sådan nogle begynder det at se bedre ud.. Stabiliteten må og skal være bedre næste år.

Med hensyn til Arsenal så er det rigtigt at de spillemæssigt ikke er helt gode fortiden - men ser vi på klubben samlet så har de et spritnyt stadion - masser af talent på holdet - Fabregas Wilshire..m.fl forskellen på os og dem kan klart aflæses i tabellen.... de taber ikke så mange kampe som vi har gjort i denne sæson - det hjælper ikke noget at vi kan spille lige op med Arsenal og Man Utd hvis vi taber til Blackpool, Stoke, Wolves og West Ham.......deri ligger forskellen vi kan sætte os op mod de store hold men vi har spillet forfærdeligt mod Blackpool og ikke mindst Wolves.... kampen mod West Ham var jo direkte rædselsfuld at følge.

Så er der et hold som Tottenham... jamen al respekt for dem denne sæson....  de har altså slået os 2 gange i denne sæson hvis vi vil seriøst med i Top 4 så må det ikke ske.... når jeg ser Tottenhams trup.... og sammenligner den med vores..huha de har sgu flere strenge at spille på end vi har......

Jeg vil altid forholde mig kritisk til "min" klub..... også når de ikke performer og ja det er da flot at Liverpool kommer tilbage... men det er pinligt at de i løbet af sæsonnen har sat så mange point til mod bundholdene og at de på et tidspunkt lå tæt på en nedrykningsplads... .. det er ikke ok for en klub som Liverpool og kommer der ikke nye top spillere til så kan det ske igen - det er jo lige ved at Liverpool har brugt flere penge på at fyre manager end på at hente spillere ! nå ja så fik vi endelig Carroll og Suarez...det skubbede så balancen.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #8982: 16 Maj 2011, 12:43 »

Med hensyn til Arsenal så er det rigtigt at de spillemæssigt ikke er helt gode fortiden - men ser vi på klubben samlet så har de et spritnyt stadion - masser af talent på holdet - Fabregas Wilshire..m.fl forskellen på os og dem kan klart aflæses i tabellen.... de taber ikke så mange kampe som vi har gjort i denne sæson - det hjælper ikke noget at vi kan spille lige op med Arsenal og Man Utd hvis vi taber til Blackpool, Stoke, Wolves og West Ham.......deri ligger forskellen vi kan sætte os op mod de store hold men vi har spillet forfærdeligt mod Blackpool og ikke mindst Wolves.... kampen mod West Ham var jo direkte rædselsfuld at følge.

Så er der et hold som Tottenham... jamen al respekt for dem denne sæson....  de har altså slået os 2 gange i denne sæson hvis vi vil seriøst med i Top 4 så må det ikke ske.... når jeg ser Tottenhams trup.... og sammenligner den med vores..huha de har sgu flere strenge at spille på end vi har......

Jeg vil altid forholde mig kritisk til "min" klub..... også når de ikke performer og ja det er da flot at Liverpool kommer tilbage... men det er pinligt at de i løbet af sæsonnen har sat så mange point til mod bundholdene og at de på et tidspunkt lå tæt på en nedrykningsplads... .. det er ikke ok for en klub som Liverpool og kommer der ikke nye top spillere til så kan det ske igen - det er jo lige ved at Liverpool har brugt flere penge på at fyre manager end på at hente spillere ! nå ja så fik vi endelig Carroll og Suarez...det skubbede så balancen.

Jeg siger bestemt heller ikke at vi er bedre end Arsenal.. Men det jeg siger er at vi ikke ligefrem er lysår fra dem.. Det er jo ikke som at se Brøndby vs FCK i superligaen hvor Brøndby ikke har skyggen af en chance, og hvor bare et point i en indbyrdes kamp vil være vildt..

Og nej jeg ved godt det ikke kan bruges til meget at slå de førnævnte, når vi taber til de hold du nævner.. Men det er netop også derfor at jeg påpeger at vi har brug for flere spillere som kan lukke en godt organiseret modstander op.. De typer har vi ikke mange af, og derfor kommer vi ofte til kort specielt på udebane mod bundhold.. Tilgengæld har vi mange som er gode på kontra hvilket vi jo ikke ser os for fine til at udnytte mod bedre hold Smiley.

Nu har vi haft to skuffende sæsoner, ja men hvis vi ser på både i år og sidste år så har der været flere gange i løbet af året hvor vi var LIGE ved at komme op og være helt tæt på top 4.. Jeg husker bla da vi tabte de tre point mod Wigan hjemme, hvor vi så vidt jeg husker kunne været kommet op på en to points afstand af city med en sejr Peace.. Sidste år var vi også med lige til der manglede få runder..

Det jeg prøver at sige er at der egentlig ikke er så langt op igen, og det kræver relativt få sejre udover dem vi har at komme derop.. Vi må og skal blive bedre til at få tre point i must win kampene specielt på hjemmebane.. Man kan jo se på United som har været dybt elendige på udebane, men stadig står som mestre pga deres imponerende hjemmebane Smiley
Men jeg er da helt enig med dig i at vi skal have hentet et par spillere i sommerpausen, og det har jeg også fuld tillid til at den sportslige ledelse nok skal få gjort.. De kan passende starte med Marin Wink

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8983: 16 Maj 2011, 13:14 »

Hehe  funny

Vi spiller nogle fantastiske kampe bla mod City og Fulham og er inde i en god stime. Alt er godt og man snakker om de kæmpe forventninger vi har til næste sæson.

Så rammer vi en af de dage hvor vi bare skulle være blevet væk og så skal der skiftes ud på hele holdet  Huh

Når man ser vores sæson skal vi bare være glade for at vi stadig har en mulighed for at spille i EL næste år.

Hvis vi havde ligget midt i tabellen var der ingen der havde sagt noget om et nederlag til Spurs.
Verden går altså ikke under pga det. Jeg er rigtig stolt af vores hold og det vi har præsteret siden Daglish tog over.
Imo ligger vi langt bedre i tabellen end jeg havde forventet og vist noget rigtigt godt bold til tider.

Det kan et nederlag altså ikke ødelægge for mig.

Men jeg mener da også der skal hentes folk ind og truppen skal trimmes hårdt og brutalt så alt det overskydende fyld er væk til næste år.
Men som VK siger, lad os nu lige klappe hesten og ikke gå i panik pga en sølle kamp.

Hvis vi kigger på de 37 kampe vi har spillet indtil nu så er der kampe jeg er en hel del mere flov over at have tabt, feks de 2 kampe mod Blackpool.

bøvle
Manager

« Svar #8984: 16 Maj 2011, 13:25 »

Selvom det næppe kommer til at vedrøre os, hvordan ser fair play listen så ud i PRL ? Opstemt
England er jo lige blevet tildelt en ekstra plads i Euro League, men hvem går den egentlig til - hvem er det mest fairspillende hold ? Smiley

Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010