home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176869 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8940: 15 Maj 2011, 19:30 »

Ingen af holdene skaber de store chancer. Og er kun lige ved og næsten begge hold. Liverpool er på hjemmebane, men spiller som om de er på udebane. En masse mænd bag bolden og så lange bolde til Carroll eller Suarez(som han skal løbe på).

Vi holder godt i bolden og får i store perioder jer til at løbe rundt efter den. Vi skaber måske ikke så meget, men forfalder da heldigvis ikke til at slå lange bolde hele tiden som Liverpool ofte gør. Vi forsøger på at holde bolden ved jorden, hvilket Modric er en klasse over alle andre på banen i dag til.

Men vi bliver ikke enige, dog rart at se dig være så negativ over at tabe til et bedre hold på dagen. 10 spillere ude med skader, to der går ud i kampen - og alligevel kommer I ikke til en skid Smiley

Tror du skal gense kampen, eller finde oversigt over boldbesiddelse i kampensforløb.

Flot i har folk ude med skade, det har alle hold.

Hvor mange fra startopstillingen manglede?
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 19:34 af HansenLFC » Logged

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #8941: 15 Maj 2011, 19:40 »

Gomes, Corluka/Hutton, Huddlestone, Bale, BAE. Så der er 6 spillere, der højest sandsynligt ville stå før i køen, end dem der var inde. Så må du selv bedømme om det er mange.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 19:43 af dissing10 » Logged

N17
Manager

« Svar #8942: 15 Maj 2011, 19:41 »

Af dem som normalt ville starte
Bale, Hutton/Corluka, Ekotto, Gallas, Gomes(DEJLIGT), Huddlestone og mister så Rose + VdV

Og 50% til hver i spillet. Vi rammer indenfor målrammen 4 gange mod 2 hos jer. I øvrigt laver I 13 frispark mod vores 7, hvilket vidner om, at I meget gerne vil ødelægge vores spil. ifølge BBC
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 19:44 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst

« Svar #8943: 15 Maj 2011, 19:44 »

Bale, Hutton/Corluka, Ekotto, Gallas, Gomes(DEJLIGT), Huddlestone og mister så Rose + VdV

Og 50% til hver i spillet. Vi rammer indenfor målrammen 4 gange mod 2 hos jer. I øvrigt laver I 13 frispark mod vores 7, hvilket vidner om, at I meget gerne vil ødelægge vores spil.
Eller om at Howard Webb er en inkompetent nar.

N17
Manager

« Svar #8944: 15 Maj 2011, 19:45 »

Tja er enig i, det er til grin, at han ikke straffer Suarez for at springe rundt på den måde for at få frispark

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Enged
Gæst

« Svar #8945: 15 Maj 2011, 19:46 »

Og 50% til hver i spillet. Vi rammer indenfor målrammen 4 gange mod 2 hos jer. I øvrigt laver I 13 frispark mod vores 7, hvilket vidner om, at I meget gerne vil ødelægge vores spil.
Nu så jeg ikke kampen, men hold da kæft noget fis at lukke ud. Man kan da ikke udlade at et hold forsøger at ødelægge et andet holds spil, blot ved at se på det antal frispark de laver. Du har muligvis ret i, at Liverpool forsøgte at ødelægge Tottenhams spil, men du kan ikke bruge det tal som et argument, og det er da heller ikke specielt mange frispark.

N17
Manager

« Svar #8946: 15 Maj 2011, 19:49 »

Nu så jeg ikke kampen, men hold da kæft noget fis at lukke ud. Man kan da ikke udlade at et hold forsøger at ødelægge et andet holds spil, blot ved at se på det antal frispark de laver. Du har muligvis ret i, at Liverpool forsøgte at ødelægge Tottenhams spil, men du kan ikke bruge det tal som et argument, og det er da heller ikke specielt mange frispark.

Det er kun for at provokere lidt - for som du tydeligvis kan se, så er Hansen og jeg ikke enige.. Og de andre Liverpool fans jeg har snakket med, de mener 100% det var en fortjent sejr - og at dommeren var lige ringe til begge sider. Han overser og giver nogle ting til begge sider. Men Spurs formår i store dele at få Liverpool ud og løbe, og gør hvad de behøver mod et, id dag, tamt Liverpool hold - og nej, der blev ikke begået mange frispark fra nogen sider. Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

HansenLFC
Gæst

« Svar #8947: 15 Maj 2011, 19:49 »

Jeg ser kun 2-3 stykker som ville have forstærket jeres hold af dem i nævner.

Gomes, det må være en joke? Man burde være lykkelig for at den klovn ikke står i buret.

-------------------------------------------------

Men nå. Det kommer ikke til at betyde det helt store alligevel dette nederlag, sæsonen er jo forspildt allerede under Roy.

Jeg ser dog INGEN fidus i Jonjo, han er jo intet værd. Ellers er jeg stolt over at se de unge drenge, som virkelig kæmper og brænder for at spille i den røde trøje. Satme dejligt at se det spille glæde som vi har set over en længere periode og at folk virkelig vil kæmpe. At Cole bliver sendt på banen efter 88 min er bare latterligt. Hvad skal han dog ind for der, gi ham nu den chance, der skal til.

TOP4 næste - NU SKAL DET VÆRE LIVERPOOL FC !

N17
Manager

« Svar #8948: 15 Maj 2011, 19:52 »

Jeg ser kun 2-3 stykker som ville have forstærket jeres hold af dem i nævner.

Gomes, det må være en joke? Man burde være lykkelig for at den klovn ikke står i buret.

-------------------------------------------------

Men nå. Det kommer ikke til at betyde det helt store alligevel dette nederlag, sæsonen er jo forspildt allerede under Roy.

Jeg ser dog INGEN fidus i Jonjo, han er jo intet værd. Ellers er jeg stolt over at se de unge drenge, som virkelig kæmper og brænder for at spille i den røde trøje. Satme dejligt at se det spille glæde som vi har set over en længere periode og at folk virkelig vil kæmpe. At Cole bliver sendt på banen efter 88 min er bare latterligt. Hvad skal han dog ind for der, gi ham nu den chance, der skal til.

TOP4 næste - NU SKAL DET VÆRE LIVERPOOL FC !

Mener at Hutton, Huddlestone, Bale og Ekotto ville forstærke holdet.

Det betyder jo trods alt om I kan komme til at spille EL eller ej, selvom jeg tror det kan være en fordel IKKE at spille EL i kampen om CL.

Jonjo virker ikke som en særlig god spille - og slet ikke klasse til Liverpool, forstår ikke hvad I skal med ham. Og er enig med dig i, at godt nok var Carroll ikke god, men meget underligt, at man hiver ham ud, når man for alvor skal til at satse fremover banen.

Men Flanagan er jeg imponeret over - og Spearing.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #8949: 15 Maj 2011, 19:52 »

Tja er enig i, det er til grin, at han ikke straffer Suarez for at springe rundt på den måde for at få frispark
Du rammer så rigtigt! Suarez diver alt, alt for meget, og det gør mig virkelig sur! Han diver så meget, at man skulle tro han spillede i Barcelona Tunge

HansenLFC
Gæst

« Svar #8950: 15 Maj 2011, 19:55 »

Du rammer så rigtigt! Suarez diver alt, alt for meget, og det gør mig virkelig sur! Han diver så meget, at man skulle tro han spillede i Barcelona Tunge

Aaaargh. Synes han er genial, men jeg er også Liverpool fan. Synes han var slem i starten, men synes i den grad han har strammet sig an på det punkt.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #8951: 15 Maj 2011, 20:00 »

Aaaargh. Synes han er genial, men jeg er også Liverpool fan. Synes han var slem i starten, men synes i den grad han har strammet sig an på det punkt.
Du kan da ikke mene, at han ikke divede op til flere gange i dag.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8952: 15 Maj 2011, 20:00 »

Mener at Hutton, Huddlestone, Bale og Ekotto ville forstærke holdet.

Det betyder jo trods alt om I kan komme til at spille EL eller ej, selvom jeg tror det kan være en fordel IKKE at spille EL i kampen om CL.

Jonjo virker ikke som en særlig god spille - og slet ikke klasse til Liverpool, forstår ikke hvad I skal med ham. Og er enig med dig i, at godt nok var Carroll ikke god, men meget underligt, at man hiver ham ud, når man for alvor skal til at satse fremover banen.

Men Flanagan er jeg imponeret over - og Spearing.

Huddlestone, Bale og (Hutton) var dem som jeg ser kunne ha forstærket jer.

Men vi mangler så også Agger i forsvaret til at fører den frem. Gerrard og Raul på midten. De tre vil jeg sige er mere vigtige for deres hold fremfor, de tre som er fremhævet ved jer. Men igen, i ser anderledes på lige det punkt.

Tror i den grad det er bedst at vi ikke skal ud at spille EL. Vi har i denne sæson pisset det væk, og virket total ligeglade med om vi vandt eller ej ved at stille halv halv hold. Det gir rigtig dårlig selvtillid og det går udover hele truppen og mer negativ omtale. Så på den måde tror jeg det er udmærket vi sidder over. For at komme 100 % tilbage på rette spor, trods en lorte kamp idag.

verdenskrig
Manager

« Svar #8953: 15 Maj 2011, 20:02 »

Hvis vi ser bort fra i dag, synes jeg ikke han har været slem til det.. Men sødt nok at alle skal prøve at finde småting ved Suarez som "diver" "egoist" osv, frem for at forholde sig til at han er fucking awesome og en rendyrket klassespiller Smiley .. Misundelsen over at i ikke har ham er til at tage og føle på

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8954: 15 Maj 2011, 20:04 »

Du kan da ikke mene, at han ikke divede op til flere gange i dag.

Jeg synes ikke han er værre end så mange andre nej. Hellere ikke idag, han er jo i ti gange så mange dueller som alle andre på banen og forsøger kontant at udfordre.

Han er et klasse indkøb.

Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010