home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176823 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8925: 15 Maj 2011, 19:02 »

Nå, men nu er vi jo næsten tvunget til at vinde Premier League trofæet næste sæson. Vi skal jo bare fokusere på Premier.

N17
Manager

« Svar #8926: 15 Maj 2011, 19:04 »

Han holdt også Suarez på banen, så lad nu være med at blive ved med at tude Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8927: 15 Maj 2011, 19:05 »

Se positivt drenge. Tottenham spiller lige så ustabilt som en tårn sidst i et spil Klodsmajor. De kan tabe point mod Birmingham, og vi kan godt vinde over Aston Villa.
Og hvis ikke, så kan vi koncentrere os om at gøre det godt i ligaen. Dommeren var bare ikke med os i dag, og vi ramte ikke rigtig hinanden Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #8928: 15 Maj 2011, 19:06 »

Vanvittigt at man ender med at tabe til et talentløs fodboldhold, som udover de første 15 min ikke havde en skid at byde på udover at losse væk. Klam klam klam måde at spille fodbold på, men hvis man ikke evner andet så.

Jeg er ikke vild med den dommer, og bliver det ALDRIG!

Deres kaptajn var den eneste som var noget værd fra deres side, og ham skal de være glade for. Ellers sejler det hold da total.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8929: 15 Maj 2011, 19:06 »

Han holdt også Suarez på banen, så lad nu være med at blive ved med at tude Smiley

Ham ville du smide ud hvornår?

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #8930: 15 Maj 2011, 19:07 »

fandme skidt spillet i dag, uanset om der var straffe eller ej til Spurs så burde de mange chancer til LFC altså føre til at par mål

N17
Manager

« Svar #8931: 15 Maj 2011, 19:07 »

Ham ville du smide ud hvornår?

For at sparke til Dawson..

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #8932: 15 Maj 2011, 19:08 »

Vanvittigt at man ender med at tabe til et talentløs fodboldhold, som udover de første 15 min ikke havde en skid at byde på udover at losse væk. Klam klam klam måde at spille fodbold på, men hvis man ikke evner andet så.

Jeg er ikke vild med den dommer, og bliver det ALDRIG!

Deres kaptajn var den eneste som var noget værd fra deres side, og ham skal de være glade for. Ellers sejler det hold da total.

I kom jo med ingenting. Frem til 2-0 målet blev I jo kørt rundt, derefter stiller vi os tilbage, men stadig har I intet at komme med. I viste jo bare endnu engang, at I ikke kan spille fodbold(når du nu siger sådan om os, så må I jo være endnu dårligere). Spurs var da det eneste hold som reelt ville og kunne noget, I kom jo til noget nær ingenting

TOTTENHAM HOTSPUR FC

HansenLFC
Gæst

« Svar #8933: 15 Maj 2011, 19:08 »

For at sparke til Dawson..

Det ville da også være det tyndeste røde kort i verdens historien hvis det var dømt. Jeg tvivler også i den grad på, at du mener det!

HansenLFC
Gæst

« Svar #8934: 15 Maj 2011, 19:10 »

I kom jo med ingenting. Frem til 2-0 målet blev I jo kørt rundt, derefter stiller vi os tilbage, men stadig har I intet at komme med. I viste jo bare endnu engang, at I ikke kan spille fodbold(når du nu siger sådan om os, så må I jo være endnu dårligere). Spurs var da det eneste hold som reelt ville og kunne noget, I kom jo til noget nær ingenting

Så du kampen fra det 15 min til i FIK et straffespark? Jeg forstår din påstand, hvis du ikke så kampen i det tidsrum.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #8935: 15 Maj 2011, 19:10 »

Nu så jeg ik situationen med Suarez da mit tv signal røg 5-6 gange i løbet af kampen, men hvis han sparker ud efter en spiller som hævnaktion er der jo ingen tvivl om at det er til rødt, selvom det ik altid blir dømt

N17
Manager

« Svar #8936: 15 Maj 2011, 19:13 »

Det ville da også være det tyndeste røde kort i verdens historien hvis det var dømt. Jeg tvivler også i den grad på, at du mener det!

Uanset hvordan han sparker til ham, så er det rødt kort... Sådan er reglerne sgu altid.

Så du kampen fra det 15 min til i FIK et straffespark? Jeg forstår din påstand, hvis du ikke så kampen i det tidsrum.

I har sgu da ingenting den første halve time, derefter har I lidt igen - og så lige i starten af anden, hvorefter vi overtager frem til straffet.. Og så trækker vi os naturligt nok længere tilbage, da Liverpool er så fandens ringe til at skabe kampe, hvor de ikke kan leve på hurtigheden og omstillingerne.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

HansenLFC
Gæst

« Svar #8937: 15 Maj 2011, 19:19 »

Uanset hvordan han sparker til ham, så er det rødt kort... Sådan er reglerne sgu altid.

I har sgu da ingenting den første halve time, derefter har I lidt igen - og så lige i starten af anden, hvorefter vi overtager frem til straffet.. Og så trækker vi os naturligt nok længere tilbage, da Liverpool er så fandens ringe til at skabe kampe, hvor de ikke kan leve på hurtigheden og omstillingerne.

Kan man overhovedet kalde det et spark? Manden chatter, til ham for at komme videre. Det samme sker, 5-10 gange hver eneste kamp.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi havde en masse lige ved og næsten fra det 15 min til jeres straffespark, samt en kæmpe chance til Andy. Men lad nu være, i havde jo slet intet og lossede den frem konstant.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #8938: 15 Maj 2011, 19:20 »

Men det kommer efter en fejldom, for Suarez rammer slet ikke Dawson.

Men vi skal ikke give dommeren skylden for nederlaget. Vi skaber intet, det gør Spurs dog heller ikke. Spurs har dog ikke brug for at skabe noget. Vores egen skyld vi taber den kamp.

N17
Manager

« Svar #8939: 15 Maj 2011, 19:26 »

Kan man overhovedet kalde det et spark? Manden chatter, til ham for at komme videre. Det samme sker, 5-10 gange hver eneste kamp.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi havde en masse lige ved og næsten fra det 15 min til jeres straffespark, samt en kæmpe chance til Andy. Men lad nu være, i havde jo slet intet og lossede den frem konstant.

Ingen af holdene skaber de store chancer. Og er kun lige ved og næsten begge hold. Liverpool er på hjemmebane, men spiller som om de er på udebane. En masse mænd bag bolden og så lange bolde til Carroll eller Suarez(som han skal løbe på).

Vi holder godt i bolden og får i store perioder jer til at løbe rundt efter den. Vi skaber måske ikke så meget, men forfalder da heldigvis ikke til at slå lange bolde hele tiden som Liverpool ofte gør. Vi forsøger på at holde bolden ved jorden, hvilket Modric er en klasse over alle andre på banen i dag til.

Men vi bliver ikke enige, dog rart at se dig være så negativ over at tabe til et bedre hold på dagen. 10 spillere ude med skader, to der går ud i kampen - og alligevel kommer I ikke til en skid Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010