home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176700 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8895: 13 Maj 2011, 14:22 »

Synes mere man skal snakke om, at jeres angribere har underpræsteret kraftigt i år i forhold til Defoes 18 sæsonmål sidste sæson. Samt Gomes er nok også værd at nævne. Det gik jo egentligt fint for jer et stykke tid, men i er gået helt ned på det seneste.

Angriberne har jo fået helt andre kår nu spilsystemet er lagt totalt om, det har jo også noget at sige.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8896: 13 Maj 2011, 14:28 »

Men sagen er vel, at selvom der måske er færre chancer til frontløberne, så er de der stadig - og de sætter dem simpelthen ikke ind.
Jeg skal hurtigt afsløre, at jeg bestemt ikke er fan af Redknapp, men det skyldes primært hans attitude under kampene. Jeg synes han svigtede fælt mod City, hvor han ikke ændrer et koncept, der tydeligvis ikke virker, hverken mod City eller i de foregående 5 kampe, førend at der er 10 minutter tilbage. Der må han sq tage teten og satse noget mere.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #8897: 13 Maj 2011, 21:45 »

Det er også flot, at gøre VdV til syndebuk når han er deres bedste spiller og topscorer.
Men sådan er det så meget når man leger 'blame game'.

Du kan stadig ikke benægte at Tottenham spiller væsentligt dårligere i en 4-5-1 end de gjorde sidste år i 4-4-2.. Grunden til systemskiftet er at der skal være plads til VDV.. Og selvom han gør det fint, så var Tottenham stadig et bedre HOLD uden ham!

Ingen siger det er VDV's skyld det er jo ikke ham der bestemmer taktikken.. Det jeg stiller spørgsmålstegn ved er om købet af VDV var korrekt, da man i forvejen havde en taktik som fungerede, og med hans tilstedeværelse måtte den ændres Smiley

Edit: og uden at der skal gå for meget Tottenham i denne tråd, så fatter jeg ganske enkelt hat af hva de vil med Pavlychenko.. Magen til inhabil russer skal man da godt nok lede længe efter.. Hva kan han egentlig sådan grundlæggende som fodboldspiller, der gør at man bør have ham i truppen? Ikke stor, ikke lille, ikke hurtig, ikke fysisk stærk, kan ikke drible, har et horribelt pasningsspil!
« Seneste Redigering: 13 Maj 2011, 21:47 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8898: 13 Maj 2011, 21:48 »

Du kan stadig ikke benægte at Tottenham spiller væsentligt dårligere i en 4-5-1 end de gjorde sidste år i 4-4-2.. Grunden til systemskiftet er at der skal være plads til VDV.. Og selvom han gør det fint, så var Tottenham stadig et bedre HOLD uden ham!

Ingen siger det er VDV's skyld det er jo ikke ham der bestemmer taktikken.. Det jeg stiller spørgsmålstegn ved er om købet af VDV var korrekt, da man i forvejen havde en taktik som fungerede, og med hans tilstedeværelse måtte den ændres Smiley

Det har da som sådan fungeret fint indtil den anden side af sæsonen hvor man bare har nægtet at spille fodbold.
Det er vel bare fordi de har spillet helt vanvittigt sidste år, og så er det svært at holde dampen oppe.

verdenskrig
Manager

« Svar #8899: 13 Maj 2011, 21:53 »

Det har da som sådan fungeret fint indtil den anden side af sæsonen hvor man bare har nægtet at spille fodbold.
Det er vel bare fordi de har spillet helt vanvittigt sidste år, og så er det svært at holde dampen oppe.

Eller også er der pludselige mangel på klasse simpelthen et udtryk for at den nye taktik ikke fremhæver holdets spidskompetencer Smiley.. Den gode gode præstation i efteråret skyldes som jeg ser det mere enkeltmandspræstati oner fra Bale, Lennon og til tider VDV.. Men når de spillere ikke rammer formen som de ikke gør pt, så viser taktikken sit sande ansigt..

Truppen, og navnligt angriberne passer ganske enkelt ikke ind i en 4-5-1.. Holdet fungerede upåklageligt i en 4-4-2 sidste år, og det fungerede netop fordi alle spillere havde en rolle der passede til deres stil.. De roller er nok ændret en del efter VDV er kommet til, og det synes jeg ikke Redknapp har haft den store succes med Peace

edit: og for at understrege det endnu engang har jeg intet i mod VDV hverken som spiller eller menneske, dog uden at kende ham alt for godt privat Tunge

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8900: 13 Maj 2011, 21:58 »

edit: og for at understrege det endnu engang har jeg intet i mod VDV hverken som spiller eller menneske, dog uden at kende ham alt for godt privat Tunge
Hvordan kunne du dog også det?

verdenskrig
Manager

« Svar #8901: 13 Maj 2011, 22:01 »

Bedste mål nogensinde Wink

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #8902: 14 Maj 2011, 10:53 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/bremen-star-claims-liverpool-want-him

Må indrømme jeg kom til at lave et lille glædes udbrud da jeg læste det her rygte.  Opstemt
Men ja, det er jo kun et rygte, men det er jo Marin selv der siger det. Og han kunne virkelig være awesome at have på kanten Thumbs Up Virkelig en spiller der har imponeret mig, når man tænker på hans alder.

DeBuur
Manager

« Svar #8903: 14 Maj 2011, 13:48 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/bremen-star-claims-liverpool-want-him

Må indrømme jeg kom til at lave et lille glædes udbrud da jeg læste det her rygte.  Opstemt
Men ja, det er jo kun et rygte, men det er jo Marin selv der siger det. Og han kunne virkelig være awesome at have på kanten Thumbs Up Virkelig en spiller der har imponeret mig, når man tænker på hans alder.

Meget interessant og jeg syntes det viser at Liverpool har visioner igen også på transfermarkedet - jeg håber dog stadig på at Liverpool også kigger efter en i det centrale forsvar nu hvor Agger ikke ligner en der kommer tilbage og vil være en kontinuerlig løsning i forsvaret.
Sommeren bliver spændende og interessant at spillere i europa igen vil sættes i kontakt med Liverpool.

YNWA

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #8904: 14 Maj 2011, 13:54 »

Meget interessant og jeg syntes det viser at Liverpool har visioner igen også på transfermarkedet - jeg håber dog stadig på at Liverpool også kigger efter en i det centrale forsvar nu hvor Agger ikke ligner en der kommer tilbage og vil være en kontinuerlig løsning i forsvaret.
Sommeren bliver spændende og interessant at spillere i europa igen vil sættes i kontakt med Liverpool.

Tænker lige præcis det samme. Jeg ved ikke om du har hørt om det, men for nogle uger siden var der mange rygter om at Liverpool ville hente Rolando fra Porto. Har dog aldrig set ham spille..  Wink

DeBuur
Manager

« Svar #8905: 15 Maj 2011, 09:21 »

WOW jeg ser virkelig frem til dagens kamp mod Tottenham - den skal vi vinde og når det så er sket så kan vi puste ud og se tilbage på en forfærdelig sæson hvor det ikke har været fodbolden der har været i fokus.

King Kenny fik os på ret spor og spillerne fik troen tilbage og at se Maxi og Kuyt tilbage på sporet lover godt.

Vores nye angreb glæder jeg mig til at følge næste sæson - kunne vi så få defensiven forstærket så ser det godt ud for 2011/2012 sæsonen.

Det har været et hårdt år at være LFC fan - men det er det hele værd Y.N.W.A

YNWA

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8906: 15 Maj 2011, 09:40 »

Ja, der er jeg desværre også kommet til.
Et midterforsvar med Agger og Skrtel er rigtig godt, men Agger er desværre for ustabil Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #8907: 15 Maj 2011, 13:39 »

Hmmm Kenny forlænger og alt er godt  Thumbs Up

Men der er slet ingen der har nævnt at både Reina og Gerrard har været ude og sige de glæder så afsindigt til næste sæson og de dermed engang for alle slår fast at de ikke skifter til sommer, EL eller ej  Huh

Og det er endda nævnt på vores officielle hjemmeside så den skulle være god nok.  Thumbs Up

For 2-3 mdr siden var vi alle tilfredse med at vi bare blev i PL og vi ikke rykkede ned. Nu bliver vi alle vel også utilfredse hvis vi ikke ender som nr 5 og dermed kommer med i EL.

Så hurtigt kan det aætså vende. Ja jeg bliver nok skuffet hvis vi ikke slager Spurs i eftermiddag. Men hvis vi kun bliver nr 6 tror jeg nok at jeg om nogle dage/uger nok alt i alt vil være godt tilfreds når man ser på hvor tæt vi faktisk var på at spille en række under de bedste i næste sæson.

Jeg var i byen med en Spurs fan i går aftes og han mente ikke de fik et ben til jorden når man ser hvordan det er gået begge hold de seneste 8-10 kampe.

Så kom så drenge tag den sidste "store" skalp i dag og lad os spille europæisk igen næste år  Thumbs Up

Y.N.W.A  Smiley

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #8908: 15 Maj 2011, 13:57 »

Jeg tror sgu også godt at vi (Tottenham) kan rissikerer at blive slagtet på det groveste i dag. Traditionelt taber vi altid på Anfield, og det ville virkelig ikke overraske mig hvis vi gjorde det igen. I har jo været fuldstændig outstanding på det seneste, mens vi har været det modsatte.

Men god kamp til jer Liverpool fans Opstemt

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #8909: 15 Maj 2011, 14:30 »

Jeg tror sgu også godt at vi (Tottenham) kan rissikerer at blive slagtet på det groveste i dag. Traditionelt taber vi altid på Anfield, og det ville virkelig ikke overraske mig hvis vi gjorde det igen. I har jo været fuldstændig outstanding på det seneste, mens vi har været det modsatte.

Men god kamp til jer Liverpool fans Opstemt

Fedt nok lige at få en Spurs-fan's syn på kampen også. Og osse god kamp til dig! Wink

Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010