home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176641 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8880: 12 Maj 2011, 21:43 »

Du er et klogt menneske !  Thumbs Up

Hehe , det ved jeg da godt, men tak for det  crazy  Grin

HansenLFC
Gæst

« Svar #8881: 12 Maj 2011, 23:37 »

KONGEN I 3 ÅR ENDNU !!! JAAA TAK

verdenskrig
Manager

« Svar #8882: 13 Maj 2011, 12:33 »

I weekenden spiller vi en af sæsonens vel nok vigtigste kampe Smiley

Vi møder Tottenham i den direkte kamp om at få den 5 plads, som giver adgang til Europa næste år.. For bare 1 måned siden troede alle inklusiv jeg selv at det ville være totalt umuligt at hente Tottenham..
Men med en massiv slutspurt hvor vi har spillet drømmefodbold i mange kampem har vi alligevel spist deres forspring, og pt ligger vi to point foran dem..

Det gør at vi tabelmæssigt set godt kan nøjes med uafgjort i sæsonens to sidste kampe, medmindre Tottenham så slår BIrmingham 10-0 el  crazy.. Men med den form holdet er i skal vi naturligvis ud og slå Tottenham.. De har ikke vundet i 6 kampe, og jeg synes ærlig talt de er ganske middelmådige for tiden.. Ikke et hold der skræmmer i hvert fald..

De har ikke Bale med som er en af de spillere jeg ellers frygter, og minus Gerrard og Agger samt Aurellio ser hele banden ud til at være klar..

Håber vi stiller sådan her op

Reina
Flanagan
Skrtel
Carra
Johnson
Meireles
Lucas
Spearing
Maxi
Kuyt
Suarez  Kys Kys Kys

Kampen kan ses på kanal 6, med kickoff kl 17.00 på søndag Smiley.. Hold kæft hvor jeg håber vi æder Tottenham med hud og hår Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8883: 13 Maj 2011, 12:40 »

Jamen som spurs fan håber jeg bestemt også at vi taber, euro league er døden i forhold til at ville noget i pl, men ak vinder city fa cup hænger vi på den alligevel, og vi kan også få en fair play billet hvis vi er uheldige heh.
For jer i forhold til hvor langt i var nede vil det da seføli være fantastisk at ende som nr 5, men gider i spille euro league når det kommer til stykket ?.

Massiv slutspurt jo jo i har da vundet jeres kampe men hjælper jo også pænt på det når dem man skal hente stortset ingen point skraber sammen. Samt bliver snydt af dommeren Wink.
Men respekt for den turn around Daglish har fået lavet.

Vi er meget skidt kørende for tiden ja, Redknapp har smadret holdet med sin håbløse 4-5-1 hvilket jo ses tydeligt så lidt som angrebet har scoret. Vi spiller jo kun 451 for at få plads til VDV hvilket så ca har ødelagt resten af holdets offensiv, meget håbløst ikke for sjov der råbes på fyring af Redknapp på tribunen i de sidste par kampe.

Havde vi formået at hente de ventede sejre mod bundholdene havde vi været på 2 pladsen med et par af 70 point men ak ak Harry har smadret hvad han selv har bygget op.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2011, 12:42 af Sunbao » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #8884: 13 Maj 2011, 12:45 »

Tænk at man efter en sæson i CL, er blevet for stor til EL Grin.. Det er simpelthen sødt..

Jeg håber bare at spillerne næste år vil tage EL mere seriøst hvis vi da kommer med. For ellers kan det også være det samme for mig.. At se Liverpool om torsdagen i denne sæson har godt nok været en lang ørkenvandring Skuffet

edit: Hvis spillerne tager turneringen seriøst, og går benhårdt efter at vinde den så vil jeg ikke have noget i mod EL.. EL trofæet er trods alt det næststørste europæiske trofæ du kan få, så jeg har umådeligt svært ved at se hvordan man IKKE kan være motiveret for at vinde det.. Specielt set i lyset af at vi ikke har vundet noget i pænt mange år efterhånden.. For mig ville selv Mickey Mouse cup blive fejret med maner  Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Maj 2011, 12:46 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8885: 13 Maj 2011, 12:50 »

Jamen som spurs fan håber jeg bestemt også at vi taber, euro league er døden i forhold til at ville noget i pl, men ak vinder city fa cup hænger vi på den alligevel, og vi kan også få en fair play billet hvis vi er uheldige heh.
For jer i forhold til hvor langt i var nede vil det da seføli være fantastisk at ende som nr 5, men gider i spille euro league når det kommer til stykket?

Om City vinder FA Cuppen eller ej, så har det ingen indflydelse på om i kommer i EL. I skal op og slutte som nr. 5 ellers så er der ingen tur til jer. Det bliver i nok ikke alligevel for det ser ikke ud til i gider topfodbold længere.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8886: 13 Maj 2011, 12:52 »

Har nu intet at gøre med at blive for stor, men hvem tager euro league seriøst af klubber ? alle stiller jo b-hold vi har da i alt fald gjort de sidste par gange vi var med, før du står i kvart eller semi er ingen jo interesserede i den, og man spare sine bedste i den. Fordi pengene og prestigen er så minimal.

Turneringen har ingen taget seriøst de sidste 10-12 år jo bare se på listen af finalister den siger alt.

verdenskrig
Manager

« Svar #8887: 13 Maj 2011, 12:53 »

Det bliver i nok ikke alligevel for det ser ikke ud til i gider topfodbold længere.

Grin
Man kan vel egentlig set i backspejlet, spørge sig selv om det var fornuftigt af Tottenham at hente VDV.. Jeg synes ikke det klæder Tottenham at spille med en angriber og 5 på midten, som de jo bliver nødt til med ham.. Måden Tottenham blev så fucking vilde på sidste sæson var da som jeg husker netop 4-4-2, med direkte spil, og masser af indlæg hvor man med de to angribere fik lagt pres på Smiley

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8888: 13 Maj 2011, 12:55 »

Om City vinder FA Cuppen eller ej, så har det ingen indflydelse på om i kommer i EL. I skal op og slutte som nr. 5 ellers så er der ingen tur til jer. Det bliver i nok ikke alligevel for det ser ikke ud til i gider topfodbold længere.

Vi har heller ikke lyst til at være med i euro league så vil blot være et b-hold vi i så fald stiller.
Men Redknapp er den skyldige i derouten

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8889: 13 Maj 2011, 12:56 »

Grin
Man kan vel egentlig set i backspejlet, spørge sig selv om det var fornuftigt af Tottenham at hente VDV.. Jeg synes ikke det klæder Tottenham at spille med en angriber og 5 på midten, som de jo bliver nødt til med ham.. Måden Tottenham blev så fucking vilde på sidste sæson var da som jeg husker netop 4-4-2, med direkte spil, og masser af indlæg hvor man med de to angribere fik lagt pres på Smiley

Præcis det er katastrofalt at ha ham på holdet da det ødelægger det vi gjorde så godt i sidste sæson og starten af denne.

-LFC-
Manager

« Svar #8890: 13 Maj 2011, 14:01 »

Vi har heller ikke lyst til at være med i euro league så vil blot være et b-hold vi i så fald stiller.
Men Redknapp er den skyldige i derouten
Fedt, at du skyder skylden på Redknapp. Uden ham havde i aldrig været i CL i år.

3.v evaB
Gæst

« Svar #8891: 13 Maj 2011, 14:03 »

Fedt, at du skyder skylden på Redknapp. Uden ham havde i aldrig været i CL i år.
Det er også flot, at gøre VdV til syndebuk når han er deres bedste spiller og topscorer.
Men sådan er det så meget når man leger 'blame game'.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8892: 13 Maj 2011, 14:07 »

Hvem skal ellers ha skylden ? er da ham der har ændret et godt koncept til et dårligt, blot fordi man gør det godt det ene år skal man vel ikke ha ros det næste når man fucker op ?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8893: 13 Maj 2011, 14:08 »

Det er også flot, at gøre VdV til syndebuk når han er deres bedste spiller og topscorer.
Men sådan er det så meget når man leger 'blame game'.

Er jo ikke VDV personligt, men købet af ham og den derefter ændrede taktik der skal ha skylden.

-LFC-
Manager

« Svar #8894: 13 Maj 2011, 14:14 »

Hvem skal ellers ha skylden ? er da ham der har ændret et godt koncept til et dårligt, blot fordi man gør det godt det ene år skal man vel ikke ha ros det næste når man fucker op ?
Synes mere man skal snakke om, at jeres angribere har underpræsteret kraftigt i år i forhold til Defoes 18 sæsonmål sidste sæson. Samt Gomes er nok også værd at nævne. Det gik jo egentligt fint for jer et stykke tid, men i er gået helt ned på det seneste.

Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010