home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176590 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8865: 12 Maj 2011, 20:14 »

@ZhotLog
Synes ikke, at Maxi skal ud bare fordi han er fyldt 30. Han spiller godt fortiden og ville være en god back-up, at have. Desuden er det altid godt med noget rutine.
Først og fremmest har jeg jo kun sat ham under usikre afgange. Derudover er argumentet jo ikke blot at han er 30, men at han først i de sidste par uger er begyndt at præstere. Siden sin ankomst har han ikke just imponeret, og spørgsmålet er også om han vil være tilfreds med blot at være back-up fremover.

bøvle
Manager

« Svar #8866: 12 Maj 2011, 20:18 »

jeg mener også vi skal af med ham, og netop nu vil jo være et godt tidspunkt, eftersom han, som han spiller lige pt, muligvis kan sikre os nogle penge i kassen. Mener simpelthen ikke han er god nok til at spille hverken det ene eller det andet sted på banen. Hvis vi køber bare en enkelt spiller eller to ind, så ser jeg ham ikke på banen, medmindre vi kommer ud i ekstremt alvorlige skadesscenarier eller karentæner. Det taget i betragtning, så mener jeg simpelthen han er for dyr at have rendende rundt (Set i forhold til hvad vi går glip af ved ik at sælge ham)

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8867: 12 Maj 2011, 20:22 »

Først og fremmest har jeg jo kun sat ham under usikre afgange. Derudover er argumentet jo ikke blot at han er 30, men at han først i de sidste par uger er begyndt at præstere. Siden sin ankomst har han ikke just imponeret, og spørgsmålet er også om han vil være tilfreds med blot at være back-up fremover.
Jeg synes ikke, at Maxi har fået nok chancer før den stime han er inde i nu, og det kan godt være at han ikke ville være tilfreds med en reserve plads, men synes stadigvæk at vi burde holde på ham. Han er også en god holdspiller.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8868: 12 Maj 2011, 20:29 »

Bøvle, vil du ikke lige ændre din signatur?  Opstemt Grin crazy

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #8869: 12 Maj 2011, 20:32 »

Hellere end gerne, har også efterlyst en anden længe, kan bare ikke finde nogen ! Opstemt

Men kan du designe mig en, så er jeg glad langt ind i sjælen Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #8870: 12 Maj 2011, 20:33 »

Bøvle, vil du ikke lige ændre din signatur?  Opstemt Grin crazy
Grafisk mesterværk, du må aldrig ændre den bøvle.

bøvle
Manager

« Svar #8871: 12 Maj 2011, 20:37 »

Heller ikke hvis det bliver til et ligeså godt grafisk mesterværk, men med en anden spiller i fokus? Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #8872: 12 Maj 2011, 20:39 »

Heller ikke hvis det bliver til et ligeså godt grafisk mesterværk, men med en anden spiller i fokus? Wink
Så længe det er Torres gør det mig ikke noget.

bøvle
Manager

« Svar #8873: 12 Maj 2011, 20:40 »

Det var ikke svar på spørgsmålet Wink hehe

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8874: 12 Maj 2011, 20:44 »

Det kan jeg desværre ikke. Gid jeg kunne, så længe det billede forsvandt Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #8875: 12 Maj 2011, 20:48 »

@xaagaard

Forstår slet ikke, at du ikke vil af med flere. Jeg mener at der er alt for mange spillere, der enten ikke besidder niveauet eller er "over the hill", i den nuværende trup.

For mit vedkommende ville en "outgoing" liste se sådan ud:

Sikre
Christian Poulsen
Jovanovic
Joe Cole
Kyrgiagos
Aquilani
Konchesky
Aurelio
El Zhar
Degen

Usikre
Insua (Bør kun blive hvis han er indstillet på en back-up plads)
Ngog (Har ikke rigtig udviklet sig i de seneste år, på trods af spilletid)
Maxi (Har rundet 30, og har (indtil de sidste par kampe) været alt, alt for svingende)
Skrtel (Begår for mange klodsede frispark, dårlig på bolden og ikke synderligt stærk i hovedspillet)

Omvendt ville det selvfølgelig kræve et par transfers ind også, her så jeg gerne:

Ind
Angreb: Conor Wickham eller Shane Long
Wings: Ashley Young + enten Hazard, Sanchez eller Arda Turan.
Midtbane: Muligvis Adam eller Defour. Med Spearings seneste præstationer bliver det måske ikke nødvendigt.
Center forsvar: Helst Jan Vertonghen, ellers Sakho eller Cahill.
Venstre back: Helst Coentrao, ellers Clichy eller Jose Enrique.

+ Evt. unge talenter
Det ville imo være nok til i hvert fald en top-4 placering.

Smiley

Du vil altså sælge halvdelen af en i forvejen meget smal trup?
Og så hente dyrer drenge ind som erstatning?

Hvor er pengene til det?

Enig i at feks Degen, El Zhar, Jovanovic, CP, Konchesky og Kyrgiakos bør og skal være fortid i Liverpool.
Men vi skal altså også have en stærk bred trup hvor det er klar til at tage kampen op med Man U, Chelsea City og Arsenal.

Maxi har faktisk fra dag 1 i klubben vist sig som en kanon holdspiller, dvs at vi har aldrig hørt noget brok fra hans side hvis han har siddet udenfor i et stykke tid. Han er imo en kanon mand at have på bænken.
Insua er også en mand efter Daglish bog, altså en boldspillende forsvarer. Han og Robinson kunne blive en farlig cocktail på venstreback pladsen for os mange år frem i tiden.

Hvis Skrtel kan se sig selv som back-up spiller kan han også blive i truppen.

Så ja der skal skiftes ud, men bestemt ikke mere end max 4-5 ind.

JKJ
Gæst

« Svar #8876: 12 Maj 2011, 20:59 »

Hehe og så glemte jeg helt at kommentere kontrakten med Daglish.

Juuuuuuubiiiiiiiiii iieee  Thumbs Up
Dælme dagens bedste nyhed.  Smiley

Jeg håber ikke at der sker de store ændringer i klubben. Den skal selvfølgelig trimmes helt efter Daglish hoved og taktik nu.
Jeg håber som sagt ikke han så køber til højre og venstre som hans forgængere gjorde. Men sådan en type tror jeg heller ikke han er.
Jeg håber han vil fortsætte sin "ungdomslinie", altså give tid til spillere Kelly, Spearing, Flanagan og Robinson så vi har unge spillere der får chancen fremfor at købe tåbeligt ind som feks Konchesky og CP.

De kan selvfølgelig ikke gøre det alene. Men at han har givet dem den tillid han har gjort indtil nu og de har grebet chancen gør ihf at jeg ikke frygter at Kelly og Spearing kommer på banen og på længere sigt heller ikke de 2 andre.

Jeg sætter ikke næsen op efter noget som helst, selvom jeg lige her og nu har lidt svært ved at få armene ned.
Jeg håber at vi på langt sigt, dvs inden for de næste 5 år igen bliver en magtfaktor i PL og evt også i Europa, det må dog komme i anden række.
Målet for de næste år må så absolut være at vi igen skal kunne kæmpe med om top 4 pladserne og dermed odså CL.
Det kunne også være rart hvis vi igen begyndte at satse lidt på pokal turneringerne, en pokal er trods alt en pokal og det er længe siden vi sidst har fået en sådan.

uha det er svært ikke at være optimist, men vi må stadig prøve at beholde begge ben på jorden og ikke tro at træerne vokser ind i himlen fra dag et.  Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #8877: 12 Maj 2011, 21:07 »

Helt helt enig. Vi skal ikke blive urealistiske og overoptimistiske bare fordi det går godt netop nu. Vores helt store gullerod næste sæson må være at komme i top 4. Det kunne være super fedt igen at spille med i CHL. Lige præcis som du siger det. Vi kan på ingen måde forvente at ende højere oppe, når vi ser på modstandernes trupper og økonomi !! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #8878: 12 Maj 2011, 21:31 »

Jeg synes lige vi det skal nævnes at ass træner Steve Clark også har forlænget med 3 år.

Daglish er hovedmanden bag ved vores succes her i foråret, men  SC er bestemt ikke uden evner også og skal også have stor kredit for sit arbejde hos os.

Såvidt jeg ved havde han kæmpe succes i Chelsea og havde en stor hånd med i deres succes da han var der.

Om der så også er plads til Sammy nu ved jeg ikke men det håber jeg bestemt. Så har vi et stærkt trekløver på plads fremover.

bøvle
Manager

« Svar #8879: 12 Maj 2011, 21:35 »

Du er et klogt menneske !  Thumbs Up

Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010