home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176503 gange)
Philips
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8850: 12 Maj 2011, 15:58 »

Jeg tror på et mesterskab inden for de seneste tre år! Smiley
Skal vi ikke lige starte med at blive et reeelt tophold så kan vi tage den derfra Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8851: 12 Maj 2011, 16:02 »

Skal vi ikke lige starte med at blive et reeelt tophold så kan vi tage den derfra Thumbs Up
Jo, måske. Men jeg tænker på at hvis vi overfører det spil fra nu til næste sæson + alle de nye indkøb vi med garanti får og vores akademi ser efterhånden også lovende ud, så tror jeg på det og så kan i sige hvad i vil Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Philips
Gæst

« Svar #8852: 12 Maj 2011, 16:09 »

Lige nu rider vi på en bølge. Jeg siger ikke at vi ikke får succes med King Kenny ved roret jeg siger bare at vvi måske lige skulle tage den med ro. Det samme mener jeg om vores transfers jo selfølgelig har NSEV(eller hvad de nu hedder) jo selvfølgelig har de mange penge, men at tro at vi kan handle ind som Man City og Chelsea, som man får indttrykket af at nogen herinde gør, er at overdrive

Swizz CataR
Manager

« Svar #8853: 12 Maj 2011, 16:14 »

Enig med Philips her. Det er jo trods alt med stor risiko, at man vil lave ændringer i truppen. Sidste sommers transfers gavnede jo ikke just klubben. Her tænker jeg på spillere som Cole, Konchensky og Jovanovic. Når der kommer nye til til sommer, uanset antallet, så vil de skulle spilles ind, og det vil betyde, at holdet vil spille anderledes end det gør nu, eftersom at hver spiller er unik. Derfor er det ikke sikkert, at bølgen fortsætter som nu, helt som Philips er inde på.

EDIT:
Hvis det stod til mig, så skulle vi ikke lave mange indkøb til sommer. Dermed ikke sagt, at vi ikke skal rydde ud i de brodne kar, men vi bør give chancen til nogle af de unge spillere, i stedet for at købe nye der vil sætte dem på bænken. Flanigan har i min optik gjort det rigtig godt, og selvom jeg endnu ikke synes, at hna skal spille fast som førstevalg, så synes jeg han skal fortsætte som en mand der får regelmæssig spilletid. Det samme gælder Spearing, samt en Pachero der måske også kunne få chancen næste sæson.

Der mangler spillere til kanterne, og her er det fint med gode solide indkøb som fx Young, der uden tvivl vil være god at få, såfremt han kan præstere som hidtil. Adam synes jeg ikke man mangler, fordi han ikke er den type der mangles. Som JKJ er inde på, så er han stærk som pasningsspiller, men her har klubben allerede Gerrard og Meireles. Det man måske kan mangle er en der kan konkurrere bedre med Lukas, gerne en der er en smule bedre, sådan at Lukas stadig kan få spilletid, men kun når han er i god form.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2011, 16:18 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #8854: 12 Maj 2011, 16:24 »

Skønt at Dalglish ar forlænget, måden vi har spillet på på det seneste har jo været eminent.. Ud fra de kampe at dømme er det tydeligt hvor Dalglish vil have os hen..

Lad os håbe at dette bliver starten på en ny æra i Liverpool.. Jeg har i hvert fald ganske store forventninger til næste sæson Smiley.. Ikke et mesterskab, men top 4 burde være mulighed hvis vi kan holde eller enda øge det spillemæssige niveau!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #8855: 12 Maj 2011, 16:59 »

Fantastisk at vi har fået forlænget med Dalglish! Thumbs Up

Med hensyn til indkøb, så synes jeg at det mest optimale vil være at sparke 3 mand ud og hente 3 nye.

De spillere jeg gerne ser forlade klubben er: Jovanovic, han har simpelthen bare ikke slået til, og spiller meget sjældent. Konchesky, samme situation som Jovanovic. Kyrgiakos er den sidste, han har i fraværet af Agger fået spilletid, men jeg mener simpelthen ikke at han er god nok, han er for langsom og laver mange fejl.

Med hensyn til nye spillere, så jeg gerne at vi henter en offensiv midt/kant, i den sammenhæng er Adam eller Young gode bud. En ny venstre back kunne være godt, selvom Flanagan har gjort det rigtig godt de seneste kampe, så mener jeg at vi bør finde en mere erfaren og stabil spiller, derved undgår man også at Johnson må flyttes over på venstre backen. Af mulige emner virker Clichy som den mest spædende, hvis han er mulig at hente. En midterforsvaret mener jeg er sidste plads der bør forstærkes. I kraft af at jeg gerne ser at Kyrgiakos sparkes ud, så kunne Gary Cahill eller Sakho efter min mening være gode erstatninger.

verdenskrig
Manager

« Svar #8856: 12 Maj 2011, 17:03 »

Af mulige emner virker Clichy som den mest spædende, hvis han er mulig at hente.

Nej tak crazy.. Manden er jo taktisk analfabet og en af de backs i pl som har sværest ved at stå rigtigt på banen.. Jeg ville simpelthen ikke have et sekunds ro i sindet hvis han var en del af vores firekæde da man aldrig ved hvornår han begår sin næste kæmpe fejl såsom at glemme at trække op når holdet trækker offside..

Ud fra det jeg har set har Flanagan gjort sig fortjent til en fast plads på holdet.. Han virker som om han mentalt kan klare det, og virker allerede nu meget moden i sit spil Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8857: 12 Maj 2011, 17:07 »

Det eneste jeg siger er jo også, at jeg tror på det. Ikke, at vi gør det. Jeg siger heller ikke, at vi gør det i næste sæson, men håber og tror på at det bliver indenfor de næste TRE. Og som det ser ud nu, så går vi en lys fremtid i møde, både med økonomi og i ungdomsrækkerne.

Mht. Indkøb mener jeg heller ikke, at vi skal gå ud at købe helt vildt ind. Et par kanter og en forsvar er efter min mening nok, så har vi også stadig mulighed for at give nogle af de unge spillere chancen på nogle af positionerne.

Mange af jer nævner at vi skal have en central midtbane spiller, men det forstår jeg virkelig ikke - vi har Gerrard, Mereiles, Spearing, Lucas og Shelvey + at vi måske får Aquilani tilbage. Bredden der er sådan set god nok og jeg mener bestemt også at den kan klare sig i toppen af Premier League.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

ZhotLog
Gæst

« Svar #8858: 12 Maj 2011, 18:22 »

@xaagaard

Forstår slet ikke, at du ikke vil af med flere. Jeg mener at der er alt for mange spillere, der enten ikke besidder niveauet eller er "over the hill", i den nuværende trup.

For mit vedkommende ville en "outgoing" liste se sådan ud:

Sikre
Christian Poulsen
Jovanovic
Joe Cole
Kyrgiagos
Aquilani
Konchesky
Aurelio
El Zhar
Degen

Usikre
Insua (Bør kun blive hvis han er indstillet på en back-up plads)
Ngog (Har ikke rigtig udviklet sig i de seneste år, på trods af spilletid)
Maxi (Har rundet 30, og har (indtil de sidste par kampe) været alt, alt for svingende)
Skrtel (Begår for mange klodsede frispark, dårlig på bolden og ikke synderligt stærk i hovedspillet)

Omvendt ville det selvfølgelig kræve et par transfers ind også, her så jeg gerne:

Ind
Angreb: Conor Wickham eller Shane Long
Wings: Ashley Young + enten Hazard, Sanchez eller Arda Turan.
Midtbane: Muligvis Adam eller Defour. Med Spearings seneste præstationer bliver det måske ikke nødvendigt.
Center forsvar: Helst Jan Vertonghen, ellers Sakho eller Cahill.
Venstre back: Helst Coentrao, ellers Clichy eller Jose Enrique.

+ Evt. unge talenter
Det ville imo være nok til i hvert fald en top-4 placering.

Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #8859: 12 Maj 2011, 18:27 »

Ind
Angreb:  Shane Long
Venstre back: Clichy
Smiley

Hvor kom Shane Long lige ind i billedet, hva kan han som vi ikke har i forvejen Opstemt? Den undrer jeg mig lidt over..

Men jeg fatter ikke hvorfor folk bliver ved med at nævne Clichy.. Hvorfor skal vi overtage en så middelmådig venstre back som ham? Manden er jo på ingen måde stabil og koster spandevis af mål hver sæson fordi han for det første ikke har den mindste nærkampstyrke, og for det andet ikke evner at placere sig som man bør kunne som venstre back i en topklub..

Hvis han nogensinde kommer til os, så graver jeg et dybt hul i haven og hopper i det..

Cool

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #8860: 12 Maj 2011, 19:07 »

Synes nu det er en fed hjemmebanetrøje efter sommerferien! Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8861: 12 Maj 2011, 19:14 »

Synes nu det er en fed hjemmebanetrøje efter sommerferien! Smiley
Hjemmebanetrøje? Hvor ser du den?

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #8862: 12 Maj 2011, 19:16 »

Den er vist ikke udkommet endnu, men mig & min ven købte den nye hjemmebanetrøje i konfirmations gave til en af vores gode venner igennem adidas fordi hans far er u21landstræner.. Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8863: 12 Maj 2011, 19:17 »

@ZhotLog
Synes ikke, at Maxi skal ud bare fordi han er fyldt 30. Han spiller godt fortiden og ville være en god back-up, at have. Desuden er det altid godt med noget rutine.

-LFC-
Manager

« Svar #8864: 12 Maj 2011, 20:11 »

Den er vist ikke udkommet endnu, men mig & min ven købte den nye hjemmebanetrøje i konfirmations gave til en af vores gode venner igennem adidas fordi hans far er u21landstræner.. Smiley
Mig bekendt skal vi fortsætte med den nuværende indtil 2013, hvor Adidas stopper og Warrior tager over. Smiley

Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010