home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176461 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8835: 11 Maj 2011, 22:06 »

Imo ku vi godt bruge Adam til det defensive slæb som du nævner.

En anden mulighed kunne jo være at spille med Carroll alene på toppen og så med Suarez og Young på hver sin kant og så med tre centrale midtbanespillere (og gerne en af dem som defensiv) og det kunne så blandt andet være Lucas eller Spearing som den defensive.

ved bare ikke hvor glade vi vil vær for at fjerne Suarez fra toppen ?

kan personligt ikke finde ud af hvad jeg helt mener. Han gør det jo fantastisk, men de situationer hvor han stråler allermest sys jeg tit er når han kommer netop ude fra kanten.

Hvad angår Maxi synes jeg blot vi skal signe en deal ASAP, så vi har mulighed for at få bare en lille pose penge for ham. I mine øjne er han ingenting værd. Ved folk bliver fornærmet over det, men ser ham som værende på niveau med Cole og Jova

Selvfølgelig kan han bruges der, problemmet er bare at det slet ikke er hans plads. Og når det ikke er hans plads vil han hurtigt blive stemplet som et flop og fejlkøb.

Og så erher lidt stats der viser at Daglish virkelig har gjort noget ved holdet.
Vi er det andet bedste hold i PL i "Daglish time" og er det mest scorende hold - hvorfor dælme fik vi ikke Daglish fra start, hvad kunne det have været blevet til?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/%C2%BBking-kenny%C2%AB-banker-ferguson

Det er selvfølgelig kun ren teori men man har da lov til at drømme   Hævet Øjenbryn

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8836: 11 Maj 2011, 22:57 »

Hvad fik i så lige 20 sider i denne tråd til at handle om Kuyt? Det var flot!
Men jeg håber ikke Charlie Adam kommer til klubben, synes vi skal søge efter andre alternativer. Med hensyn til Young - synes jeg han prøver og prøver, men det kan selvfølgelig det bliver guld, hvis han fik nogle rigtig gode spillere rundt om sig.
Suarez fortsætter med at imponere - jeg kan ihvertfald ikke få armene ned. Kuyt har jeg ikke altid lovprist, men vi må bare erkende han er vigtig for os. Og kan sagtens blive en vigtig del af Liverpool holdet til næste sæson.

Jeg er godt nok glad og stolt over at være Liverpool fan for tiden, og King Kenny har bare en effekt på det hold her, det er som om han får alle med, både ude for og inde på banen. Han skal bare blive!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

3.v evaB
Gæst

« Svar #8837: 11 Maj 2011, 23:00 »

Havde helt glemt det var Kuyt vi snakkede om tak fordi du bragt det på banen igen.

Jeg vender tilbage med et totalt relevant indlæg lige om lidt.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8838: 12 Maj 2011, 08:24 »

Selvfølgelig kan han bruges der, problemmet er bare at det slet ikke er hans plads. Og når det ikke er hans plads vil han hurtigt blive stemplet som et flop og fejlkøb.

Og så erher lidt stats der viser at Daglish virkelig har gjort noget ved holdet.
Vi er det andet bedste hold i PL i "Daglish time" og er det mest scorende hold - hvorfor dælme fik vi ikke Daglish fra start, hvad kunne det have været blevet til?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/%C2%BBking-kenny%C2%AB-banker-ferguson

Det er selvfølgelig kun ren teori men man har da lov til at drømme   Hævet Øjenbryn

JA hvis Dalglish nu havde fået lov fra start af, havde vi nok lagt bedre til Smiley Så havde vi også sluppet for Koncheschy

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8839: 12 Maj 2011, 08:28 »

I har stadig kun hentet et sølle point mere end Manchester United i perioden. Men ja, I har da lov at drømme. Smiley

If you can't join them, beat them.

patrick J
Manager

« Svar #8840: 12 Maj 2011, 08:49 »

I har stadig kun hentet et sølle point mere end Manchester United i perioden. Men ja, I har da lov at drømme. Smiley
Et sølle point, er trods alt et mere end United, og da tabellen måles på point er det da ganske udmærket at have hentet et mere point end mestrene..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8841: 12 Maj 2011, 08:51 »

Et sølle point, er trods alt et mere end United, og da tabellen måles på point er det da ganske udmærket at have hentet et mere point end mestrene..

Det har du selvfølgelig ret i, men det er også kun en kamp der kan ændre det, og som United fan, så er jeg lidt farvet i min udtalelse. Smiley

If you can't join them, beat them.

patrick J
Manager

« Svar #8842: 12 Maj 2011, 08:52 »

Det har du selvfølgelig ret i, men det er også kun en kamp der kan ændre det, og som United fan, så er jeg lidt farvet i min udtalelse. Smiley
Haha selvfølgelig, og det skal du også have lov til. Jeg har nok lidt samme problem. Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Metsu1
Manager

« Svar #8843: 12 Maj 2011, 08:56 »

Men jeg håber ikke Charlie Adam kommer til klubben, synes vi skal søge efter andre alternativer. Med hensyn til Young - synes jeg han prøver og prøver, men det kan selvfølgelig det bliver guld, hvis han fik nogle rigtig gode spillere rundt om sig.
Suarez fortsætter med at imponere - jeg kan ihvertfald ikke få armene ned. Kuyt har jeg ikke altid lovprist, men vi må bare erkende han er vigtig for os. Og kan sagtens blive en vigtig del af Liverpool holdet til næste sæson.

Jeg er godt nok glad og stolt over at være Liverpool fan for tiden, og King Kenny har bare en effekt på det hold her, det er som om han får alle med, både ude for og inde på banen. Han skal bare blive!

Det kan jeg godt forstå, I har fandeme også gjort det godt  Thumbs Up

Gud ske tak og lov for, at I ikke havde KK fra sæsonstart  Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8844: 12 Maj 2011, 10:12 »

Men det har vi forhåbentlig fra næste sæson.. Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #8845: 12 Maj 2011, 11:22 »

Jeg er godt nok glad og stolt over at være Liverpool fan for tiden,

Er altid stolt over at være Liverpool fan, nogle gange er det bare sjovere end andre tider Wink

Desuden uden går der rygter om at toppen i FSG flyver til Liverpool i weekenden for at se kampen med Spurs men også engang for alle få lavet den kontrakt med Daglish.

Det største problem er dog at Daglish vil have det afgørende ord når det gælder spiller køb/salg.

Men det blev Comolli jo købt til at ordne sidste år og er ikke parat til at opgive dette.
Rygterne siger også at der er kold luft mellem de 2 internt.

Nu må vi se, jeg ved godt hvem jeg helst vil beholde vi kommer så langt ud Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8846: 12 Maj 2011, 14:39 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/kenny-signs-three-year-deal
ENDELIG, ENDELIG, ENDELIG kom dagen vi alle havde ventet på!!
King Kenny er og bliver den perfekte manager for os. Kan slet ikke vente til fremtiden med ham som manager! Jeg tror på et mesterskab inden for de seneste tre år! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #8847: 12 Maj 2011, 14:52 »

Dejlig dejlig nyhed. Så må vi jo bare håbe at Dalglish kan holde de gode takter, og der ikke kommer noget i vejen, så han kan udfylde sin kontrakt Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #8848: 12 Maj 2011, 14:54 »

Jeg går og lidt og håber på, at vi kommer til at spille med det der i princippet vil være en femmandsmidtbane, men Suarez og Young på kanterne, og Gerrard, Lucas/Spearing og Adam/Meireles på de centrale pladser. Suarez fra sin position på kanten så finde rummene og komme ind i banen og bruge sin teknik og sit fantastiske antrit. Young skal have rollen af rendyrket kant, altså manden der skal ligge og fodre Carroll med bolde i panden. Disse skal naturligvis have støtte fra midtbanen af hovedsageligt Gerrard og så også Adam/Meireles. Den sidste mand på midtbanen er vores sikkerhedsventil. Det er ihvertfald mit bud på, hvordan det gerne må se ud i næste sæson.

Helt enig her. Også sådan jeg helst så det. Hvis Suarez netop får frihed nok på kanten, til gerne at løbe ind i midten, så får man masser af gode ting ud af ham stadigvæk. Samtidig har man Glen Johnson som venstreback, der så kan komme fint frem af banen og udnytte pladsen på højre kant (såfremt altså Suarez også spiller til højre.

Det ville i mine øjne være det optimale.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8849: 12 Maj 2011, 15:52 »

Hvor er det vigtigt Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010