home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175311 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8550: 26 Apr 2011, 21:04 »

Vil nu hellere beholde Reina, men ja hvis reina smutter så Lloris eller Neuer. (eller også kunne Adler være interessant Thumbs Up)

bøvle
Manager

« Svar #8551: 26 Apr 2011, 21:07 »

Sårn helt nøgteren og helt hypotetisk, mener du så, at hvis vi kunne bytte lige over, så ville du hellere beholde Reina end du ville have Neuer til klubben?  Shockeret Opstemt

Skipper
Gæst

« Svar #8552: 26 Apr 2011, 21:09 »

Ja. Kan ikke rigtig se nogle grund til at bytte mellem de 2. Den eneste jeg ville bytte Reina for er Iker Casilias og det er kun fordi Casilias er fantastisk Grin.

bøvle
Manager

« Svar #8553: 26 Apr 2011, 21:13 »

Skipper, Skipper, Skipper der er da noget helt galt med dig Wink hehe

Neuer er da FLERE NIVEAUER over Reina. Meget større potentiale, yngre og bedre fysisk størrelse er blot tre af de andre ting, der også gør ham bedre Wink

JKJ
Gæst

« Svar #8554: 26 Apr 2011, 21:36 »

Skipper, Skipper, Skipper der er da noget helt galt med dig Wink hehe

Neuer er da FLERE NIVEAUER over Reina. Meget større potentiale, yngre og bedre fysisk størrelse er blot tre af de andre ting, der også gør ham bedre Wink

Nu er det at man er yngre jo ikke nødvendigvis en fordel. En målmand topper jo første når han er omkring 32 år og der er Reina da bestemt tættere på en Neuer.

Jeg beholder også gerne Reina fremfor feks Neuer. Ser ingen grund til at skifte vores på papiret bedste målmand nogensinde ud med en anden.

Skipper
Gæst

« Svar #8555: 26 Apr 2011, 21:37 »

Nu er det at man er yngre jo ikke nødvendigvis en fordel. En målmand topper jo første når han er omkring 32 år og der er Reina da bestemt tættere på en Neuer.

Jeg beholder også gerne Reina fremfor feks Neuer. Ser ingen grund til at skifte vores på papiret bedste målmand nogensinde ud med en anden.

Enig Thumbs Up ventede på at der kom en der var lidt bedre formuleret end mig Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8556: 26 Apr 2011, 21:37 »

Jeg ville personligt bytte Reina for Neuer any day. Reina er en god målmand men ikke verdensklasse. Han har en del drops og er desuden ikke specielt tilfreds med livet i Liverpool. Neuer er et kæmpe talent der kan gøre en forskel i enhver kamp, og hvis det ikke var fordi Szczesny er så kult, ville jeg næsten ønske ham i Arsenal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #8557: 26 Apr 2011, 21:49 »

Jeg ville personligt bytte Reina for Neuer any day. Reina er en god målmand men ikke verdensklasse. Han har en del drops og er desuden ikke specielt tilfreds med livet i Liverpool. Neuer er et kæmpe talent der kan gøre en forskel i enhver kamp, og hvis det ikke var fordi Szczesny er så kult, ville jeg næsten ønske ham i Arsenal.

Reina har haft en middel sæson for os, korrekt.
Mern han har stadig været i den bedsre ende samlet set når man ser samlet på det vores spillere har præsteret i denne sæson.
Men når man så ser smalet på denne sæson hvem har såi kke underpræsteret? Nu kan vel ikke kalde det et drop når en markspiller har lavet fatale fejl men dem har der dælme også været mange af i denne sæson og det gælder over hele linien fra vel alle spillere, ingen nævnt ingen glemt.

Neuer er uden for vores rækkevide, vedholdende rygter siger han allerede er enig med BM og hvis de ikke holder vand er naboen vel en godt bud.

Og nej jeg ikke være misundelig, ikke engang hvis Reina smutter.

bøvle
Manager

« Svar #8558: 26 Apr 2011, 21:52 »

Fodbolden er desværre (?) blevet sådan, at man ikke bare kan leve på at have spillere man har haft i lang tid fordi de engang var gode. Og ja reina er vel og mærke bestemt ikke ringe, og jeg har tidligere været en af hans allerstørste fans. Men det, at han er bedre end alle de foregående keepere vi har haft, det siger da ikke noget om Reina, nærmere noget om vores tidligere målmænd vil jeg mene Smiley

Mener ikke længere man kan vinde mesterskaber med kærlighed. Mener også, selvom det er ærgeligt at indrømme at Carra er way over the hill, men at vi blot ikke har bedre muligheder lige pt. Derfor mener jeg også at jeg hellere vil have Neuer end Reina, da jeg helt enkelt ser ham som en markant bedre målmand. Samme verdensklasse og outstanding topniveau som Reina, men et markant højere bundniveau.

Og så er han en leder og en personlighed som vi har brug for når engang Gerrard stopper. han har trods alt været anfører i SO04 siden han var 21 Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #8559: 26 Apr 2011, 22:03 »

Ikke fordi vi er specielt uenige når alt kommer tilstykket.

Men hvis du skal bedømme Reina ud fra denne sæson skal du også bedømme resten af holdet. Og så er der bestemt nogle af dem der står en hel del længere fremme i køen til at blive erstattet før ham.

Jeg tror du får ret svært ved at nævne en enkelt spillere som har spillet godt og stabilt i hele sæsonen. Jeg kan ikke finde en eneste.

Nu kender jeg ikke alle vores målmænd gennem tiderne men der har altså været nogle pænt store navne i klubben gennem tiderne og bestemt også dem der har haft langt flere drop end Reina og stadig fik lov til at blive.

Carra burde være over the hill, enig. Men så lang tid han har så stor en indflydelse på holdet og hjælper og støtter de unge på holdet som han har så skal han ingen steder.
Men jeg ser dog gerne han stille og roligt bliver sluset ud af holdet i den næste sæson.
Men han skal helt sikkert blive i klubben og have en eller anden funktion.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #8560: 26 Apr 2011, 22:10 »

Reina bedre end Ray Clemence? No fucking way. Men Reina er stadig en uerstattelig force på vores hold (-:

JKJ
Gæst

« Svar #8561: 26 Apr 2011, 22:13 »

Reina bedre end Ray Clemence? No fucking way. Men Reina er stadig en uerstattelig force på vores hold (-:

På papiret er han nu. Flest CS på færeste kampe feks Wink

Ellers er jeg dog enig Wink

bøvle
Manager

« Svar #8562: 26 Apr 2011, 22:17 »

Ikke fordi vi er specielt uenige når alt kommer tilstykket.

Men hvis du skal bedømme Reina ud fra denne sæson skal du også bedømme resten af holdet. Og så er der bestemt nogle af dem der står en hel del længere fremme i køen til at blive erstattet før ham.Jeg tror du får ret svært ved at nævne en enkelt spillere som har spillet godt og stabilt i hele sæsonen. Jeg kan ikke finde en eneste.

Vil nu nok være rimelig dumt at erstatte en af de spillere der står længere fremme i køen med en Manuel Neuer  Thumbs Up Hævet Øjenbryn Haha

Jeg tror du får ret svært ved at nævne en enkelt spillere som har spillet godt og stabilt i hele sæsonen. Jeg kan ikke finde en eneste.

Derfor kan man da godt skifte målmand alligevel? Vil sq være op ad bakke hvis vi kun må skifte folk, når de er de eneste på holdet, der gør det dårligt Opstemt

Men jeg ser dog gerne han stille og roligt bliver sluset ud af holdet i den næste sæson.
Men han skal helt sikkert blive i klubben og have en eller anden funktion.

ENIG !! Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #8563: 26 Apr 2011, 22:44 »

Hvorfor skifte målmand?
Vi er slet ikke i den situation, at vi skal gå ud og investere flere millioner pund på en klasse-keeper, er du sindsyg eller bare retarderet?
... Vores centraleforsvar og midtbane kunne godt trænge til forstærkning og når det er sagt, så så jeg også gerne en ny venstreback, så Glen kan spille sin vanlige position i højresiden og forhåbentlig ramme topniveau.
Det er det rene blasfemi overhovedet at tænke på en ny keeper på nuværende tidspunkt? Det satme ikke FM det her? Det provokerer mig inderligt vanvittigt, at du overhovedet overvejer en målmand istedet for Reina eller sågar bare some backup...

Thaurat al Shabab

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8564: 26 Apr 2011, 22:55 »

Nu er det sådan at Bøvle skrev at han til hver en tid ville bytte Neuer med Reina. Her kan jeg kun være enig. Selvfølgelig skal vi ikke bruge penge på det som det første, men hvis man kan bytte ligeover, så må det sgu da til hver en tid være en suveræn deal.

Men der kommer alligevel aldrig til at ske, da Neuer ikke gider til klubben, og Schalke vil heller aldrig bytte Reina for Neuer.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010