home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1074 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175180 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8520: 17 Apr 2011, 19:58 »

Jeg så ikke, hvad der skete med Carragher - hvad skete der?

Han stødte hovedet sammen med... Flanagan, tror jeg det var. Lå livløs på banen, og blev båret ud med iltmaske og hele svineriet.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2011, 20:23 af Muten » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8521: 17 Apr 2011, 21:17 »

Ellers andre skader?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #8522: 17 Apr 2011, 21:21 »

Ellers andre skader?

Så ikke kampen, men såvidt jeg har kunnet læse mig til så udgik både Aurelio (surprise) og Carroll også med skader.

Er næsten glad for at vi kun har PL at tænke på pt, for vi kan vel næppe stille hold hvis vi skulle spille midt på ugen  Ubeslutsom

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #8523: 17 Apr 2011, 21:25 »

Carroll fik et vrid i knæet og lignede ikke en der kunne spille videre, men han fortsat da i et stykke tid inden han blev pillet ud Smiley Ikke den store skade han fik, tror jeg..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #8524: 17 Apr 2011, 21:38 »

Da jeg desværre ikke kunne se kampen må jeg forholde mig til det jeg har læst div steder.

Og udfra dette kan jeg læse mig til at der var fight over stort set hele linien og i alle 90 (101) min.
Det var sådan set det eneste jeg havde forlangt inden kampen og så er det jo dejligt at det i sidste ende giver et, som jeg også kan læse mig til, trods alt fortjent point.

Det lover rigtig godt for fremtiden og nnår de efterhånden rigtig mange spillere derer skadet kommer tilbage.

Jeg er lidt ked af jeg ikke fik set Jack Robinson i aktion, ham har jeg kun hørt og læst rigtig meget positivt og godt om så måske vi har en kommende stjerne her. Og på den plads har vi dælme også været skidt kørende i mange år.

Med det uafgjordte resultat spillede vi jo nok nr 19 direkte i Man U hænder, men det skulle jo desværre ske før ellersiden.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #8525: 17 Apr 2011, 21:44 »

Synes også det er dejligt at se de unge får chancen under Dalgish!
Kommentatorerne snakkede også om, at det var på tide at de selv opfostrede stjerner som Carragher og Gerrard, men de har jo aldrig fået chancen, men det gør de nu!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #8526: 17 Apr 2011, 21:51 »

Synes også det er dejligt at se de unge får chancen under Dalgish!
Kommentatorerne snakkede også om, at det var på tide at de selv opfostrede stjerner som Carragher og Gerrard, men de har jo aldrig fået chancen, men det gør de nu!

Helt enig.

Og med Spearing, Flanagan, og Robinson på banen og Kelly som også var ret fast inden hans skade viser det jo bare at RH slet ikke havde føling med hvad der skete hos reserverne og på U-holdet.

Købet af Konshecky og CP kan ihf ikke forsvares på nogen måde når man ser de står bagved de unge fra egne rækker.
Det er helt sikkert vejen frem og de får chancen, suppleret af de rette indkøb til sommer.

Måske lidt ala den måde Arsenal har kørt de sidste mange år, men bare på vores egen måde  Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8527: 17 Apr 2011, 22:16 »

Jeg elsker denne klub. Hvor er vi nogle fantastiske fans Shockeret)

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Philips
Gæst

« Svar #8528: 18 Apr 2011, 08:05 »

Saa ikke kampen hvd endte den?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8529: 18 Apr 2011, 08:43 »

Helt enig.

Og med Spearing, Flanagan, og Robinson på banen og Kelly som også var ret fast inden hans skade viser det jo bare at RH slet ikke havde føling med hvad der skete hos reserverne og på U-holdet.

Købet af Konshecky og CP kan ihf ikke forsvares på nogen måde når man ser de står bagved de unge fra egne rækker.
Det er helt sikkert vejen frem og de får chancen, suppleret af de rette indkøb til sommer.

Måske lidt ala den måde Arsenal har kørt de sidste mange år, men bare på vores egen måde  Wink

Det er jo åbenbart ikke den rette måde som Arsenal gør det, for de har intet vundet de sidste mange år.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #8530: 18 Apr 2011, 09:00 »

Det er jo åbenbart ikke den rette måde som Arsenal gør det, for de har intet vundet de sidste mange år.

Nu er der jo en længervarende process som Arsenal har været igennem, og man må da tage hatten af for deres arbejde, uanset at de ikke har vundet nogle trofæer. Blot det at de ikke skyder milliarder af sted på spillere ligesom visse andre topklubber gør, og alligevel er med fremme hvert år er imponerende. Desuden tror jeg at Arsenal bliver stærkere og stærkere for hvert år..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8531: 18 Apr 2011, 12:47 »

Nu er der jo en længervarende process som Arsenal har været igennem, og man må da tage hatten af for deres arbejde, uanset at de ikke har vundet nogle trofæer. Blot det at de ikke skyder milliarder af sted på spillere ligesom visse andre topklubber gør, og alligevel er med fremme hvert år er imponerende. Desuden tror jeg at Arsenal bliver stærkere og stærkere for hvert år..

Det er da fint nok, at de kan udvikle talenter. Men hvor meget er det lige de har vundet ?

Jeg siger ikke man skal købe hovedeløst ind, men nok mere satse på en mellemvej.

Szczesny
Manager

« Svar #8532: 18 Apr 2011, 13:08 »

Jeg elsker denne klub. Hvor er vi nogle fantastiske fans Shockeret)

Hahaha...  Grin

Det er da fint nok, at de kan udvikle talenter. Men hvor meget er det lige de har vundet ?

Jeg siger ikke man skal købe hovedeløst ind, men nok mere satse på en mellemvej.

13 mesterskaber, og en masse integritet.

Det er en kombination af dårlig handlekraft, og marginaler, der gør at Arsenal ikke har vundet noget de seneste år, så jeg synes du har et vagt argument.

Derudover har Liverpool jo netop vist handlekraft ved prompte at hente Carroll og Suarez, så snart guldfuglen røg, OG de giver tid til talenterne - så jeg forstår faktisk slet ikke din pointe?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #8533: 18 Apr 2011, 15:02 »

Nu skrev jeg jo så også at vi skulle gøre det på vores egen måde, men stadig lidt efter de opskrifter Arsenal har brugt.

Vi er allerede godt på vej med de unge mennesker vi bruger nu og hvis vi så får købt de rette folk til de rette positioner så ser det da ikke helt håbløst ud.

Som guldbrand skriver så skal det jo ske over en længere periode hvor man måske ser os toppe om 2-3 år.
Selvom vi har fået nye ejere er det jo ikke ensbetydende med at vi kan købe ind til højre og venstre. Ja vi har nok fået lidt mere at handle for men det skal stadig gøres med omtanke.

13 mesterskaber, og en masse integritet.

Er ikke helt klar over hvor mange mesterskaber i har vundet med Wenger men det er ihf ikke 13 styks.  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #8534: 18 Apr 2011, 15:18 »

Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010