home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175063 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8505: 16 Apr 2011, 19:40 »

Hvis City vinder OG bliver 5'er i ligaen, så går 6. pladsen i europa.

Det skyldes at der er 4 pladser til CHL, de går til de 4 øverste i ligaen. Så er der 3 pladser til Europa League, hvoraf vinderen af FA-Cuppen og vinder af Carling-Cuppen hver tager en af disse pladser.

Hvis man vinder enten FA eller Carling Cuppen og bliver top 4 i ligaen, så går europaleague-pladsen til finalemodstanderen. Hvis modstanderen så i forvejen er kvalificeret til enten CHL eller EL qua deres placering i ligaen, så gives den europæiske deltagelse til nummer 6 i ligaen. Hvis begge finaler altså står mellem hold, der allerede er kvalificeret til europa, så gå begge disse pladser til ligaen, og man kan altså derfor komme i europa selvom man ender 7'er i ligaen, hvis bare finalerne er besat af de "rigtige" hold Opstemt

Det var det, der skete for LFC sidste sæson (ik helt alligevel, da Portsmouth blev erklæret konkurs, men samme princip - begge pladser gik til ligaen, derfor kom vi med i EL på en syvendeplads.)

Skipper
Gæst

« Svar #8506: 16 Apr 2011, 19:42 »

Ok awesome Thumbs Up
Go city!

bøvle
Manager

« Svar #8507: 16 Apr 2011, 19:47 »

Lige præcis. Skide vigtig kamp for os. Men vi kan som sagt dog kun bruge det til noget, hvis Shitty også bliver 5'er i ligaen Wink

Skipper
Gæst

« Svar #8508: 16 Apr 2011, 19:49 »

Nu skal Tottenham jo ikke fokusere på Champions League så tror godt de kan holde 4. pladsen Thumbs Up Vi må bare håbe på det bedste Tunge

-LFC-
Manager

« Svar #8509: 16 Apr 2011, 22:10 »

Meget kan man sige om den fede spanier, men hans passion for klubben har man aldrig kunne betvivle. Jeg var ked af, at han ikke vandt PL.

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-forlaenger-med-hollandsk-fighter
Så har vi også forlænget med Kuyt. Jeg synes ikke det er nogen dårlig idé, han er vores topscorer og er inde i en god periode. Samtidig taler han hollandsk og kan hjælpe Suarez med at vænne sig yderligere til den engelske Liga. Han er også en god fighter, og har den rigtige morale og indstilling: Han vil gøre alt for klubben.
Alt i alt synes jeg det er fint! Smiley
Meget kan man sige om ham og hans teknik, men hans engagement har man aldrig kunne betvivle. En mand som kan blive god for de fremtidige Liverpool-spillere.

JKJ
Gæst

« Svar #8510: 17 Apr 2011, 13:25 »

Så gælder det Gunners ude idag.

Og hvad forventer og tror jeg? Aner det ikke og har overhovedet ingen forventninger om noget som helst.
Jeg tror vi stiller op meget lige det vi startede med mod City, og hvorfor i det hele taget ændre noget fra den succes?

Jeg forventer intet, jeg synes vi alt for tit har fået en over fingrene efter en flot kamp. Det og så det er ude mod Arsenal gør nok at jeg ikke tror på noget som helst i den kamp. På den måde kan og vil jeg heller ikke blive skuffet.
Det eneste jeg håber på er at drengene går ud og yder en 100% indsats, hvis det så viser sig ikke at være nok så har vi bare mødt et bedre hold og forholde os til det

Såvidt jeg ved er ingen af de skadede spillere blevet klar, så de eneste ændringer vil evt blive på bænken vil jeg tro.

God kamp til Liverpool fansene og og Arsenal fansene.

Chancen for jeg får det set er desværre minimal.

Szczesny
Manager

« Svar #8511: 17 Apr 2011, 15:21 »

Den skal da ses!

Det er opgøret med flest hattricks i Premier Leagues historie.

Derudover ville jeg ikke være SÅ pessimistisk, hvis jeg var Liverpool-fan. En meget flot kamp sidste weekend, og nu mod et Arsenal-hold, som har været nede at skrabe over et stykke tid.

Man har kun tabt 3 af de seneste 10 indbyrdes opgør, dog 6 uafgjorte, hvilket jeg også tror på idag. Arsenal vil sikkert presse, og Liverpool være farlige i omstillinger, hvor Suarez kan udfordre.

Det er i hvert fald en kamp der skal ses!!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8512: 17 Apr 2011, 18:24 »

Håber ikke det er så slemt med jamie carragher.. Håber på det bedste. men det så meget slemt ud Skuffet

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8513: 17 Apr 2011, 19:05 »

Sådan Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8514: 17 Apr 2011, 19:08 »

Hahahahahaha! Opstemt Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DavidMadsen
Manager

« Svar #8515: 17 Apr 2011, 19:10 »

Jeg kan ikke gøre det her klart nok... Jeg elsker jer lige nu! Kys

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8516: 17 Apr 2011, 19:11 »

Jeg kan ikke gøre det her klart nok... Jeg elsker jer lige nu! Kys
Tror det er Eboué du skal takke Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8517: 17 Apr 2011, 19:18 »

Tror det er Eboué du skal takke Opstemt
Synes godt om Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8518: 17 Apr 2011, 19:44 »

Virkelig godt kæmpet af drengene idag. Især Lucas og Spearing gjorde et kæmpe arbejde, og støttede hele tiden op omkring vores fremtidige backs. Robinson overraskede mig virkelig!. Ærgeligt at Spearing nedlagde Fabregas i det 98' minut. Troede sgu vi havde tabt der, men vi satsede alt og fik et rigtig dømt straffe, som Kuyt selvfølgelig udnyttede sikkert.

God kam idag!
YNWA..

Iøvrigt fedt at se, at alle på hele stadion klappede Carragher ud af banen. Håber sgu ikke det er alt for alvorligt!
« Seneste Redigering: 17 Apr 2011, 20:22 af Muten » Logged

Liverpool F.C

Lavezzi
Gæst

« Svar #8519: 17 Apr 2011, 19:52 »

Jeg så ikke, hvad der skete med Carragher - hvad skete der?
« Seneste Redigering: 17 Apr 2011, 20:23 af Muten » Logged

Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010