Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 854 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
564
565
[
566
]
567
568
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2174904 gange)
ZhotLog
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #8475:
13 Apr 2011, 14:24 »
Det kommer ikke til at ske. Jeg er fuldstændig overbevist om at Kenny får forlænget.
At bruge £55 millioner i vinters er jo et helt klart statement om dette.
Forresten er indkast = opkast. Mest utroværdige kilde til dato.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8476:
13 Apr 2011, 14:27 »
Citat af: JKJ 13 Apr 2011, 14:21
Det eneste rigtige der er at gøre er at give Daglish en kontrakt der gælder de næste 3-4 år.
Ellers vil hele Liverpool og omegn, altså dem der holder med de røde, lave et oprør mod NESV og så har vi balladen igen.
Nu har vi endelig en træner der har formået at få ro i spillertruppen og give nogle af vores egne en chance. Og den linie vil han holde fast i samtidig med der selvfølgelig kommer noget kærkommen forstærkning til sommer.
Med en ny træner kan vi begynde helt forefra. Ingen ved om de er købt eller solgt, der skal igen bruges helvedes mange mio på talenter der aldrig kommer videre plus nye spillere og systemmer skal spilles ind.
Og selvom jeg ved at nogen tror at vi har masser at handle med så er det altså ikke sådan virkligheden er skruet sammen hvis man skal tro NESV.
Der skal handles fornuftigt ind og tingene skal lige vendes en ekstra gang inden der skrives under.
Jeg siger ikke han ikke er en klassetræner med fremtid i, men bare ikke lige her og nu. Vi har i den grad brug for ro på de indre linier og det gælder fra rengøringsfolkene til øverste ledelse og alt det ind imellem.
Og det er Daglish manden der kan bringe til klubben.
Kenny var jo i første omgang ment som en overgangsfigur der skulle bringe os på rette kurs igen.. Det har han jo formået.. Og jeg er enig i at han skal have en kontrakt hvis vi ikke kan få Villa Boas.. Men jeg vil så gerne have ham portugiseren.. Jeg synes Porto spiller som flot og angrebsvenligt fodbold.. Moderne fodbold med andre ord..
Det er en stil jeg i årevis har sukket efter i Liverpool.. Mens både Arsenal og United har succes med at spille den slags fodbold, spiller vi stadig Rafa bold med livrem og seler..
Det er blevet bedre under Kenny, men selv under ham sejler vi jo mod de små hold hvor vi skal dominere kampene..
Jeg så gerne vi fik en træner der kunne reformere Liverpool, sådan at vi en gang for alle går væk fra Hoff it and lets se what happens, får solgt ud af vores tonseri, og begynder at spilleden slags fodbold som gør at man har en chance for at vinde noget..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
bøvle
Manager
«
Svar #8477:
13 Apr 2011, 14:38 »
Citat af: ZhotLog 13 Apr 2011, 14:24
Det kommer ikke til at ske. Jeg er fuldstændig overbevist om at Kenny får forlænget.
At bruge £55 millioner i vinters er jo et helt klart statement om dette.
Forresten er indkast = opkast. Mest utroværdige kilde til dato.
Hvis du nu lige læser artiklen, vil du så stadig indtage samme argument?
Altså at Gazzetta dello Sport = opkast?
Det er jo ikke indkast, men Gazzetta dello Sport , der er kilden
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8478:
13 Apr 2011, 14:40 »
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/pardew-no-liverpool-deal-for-jose-enrique
Liverpool F.C
-LFC-
Manager
«
Svar #8479:
13 Apr 2011, 16:26 »
Citat af: verdenskrig 13 Apr 2011, 14:27
Kenny var jo i første omgang ment som en overgangsfigur der skulle bringe os på rette kurs igen.. Det har han jo formået.. Og jeg er enig i at han skal have en kontrakt hvis vi ikke kan få Villa Boas.. Men jeg vil så gerne have ham portugiseren.. Jeg synes Porto spiller som flot og angrebsvenligt fodbold.. Moderne fodbold med andre ord..
Det er en stil jeg i årevis har sukket efter i Liverpool.. Mens både Arsenal og United har succes med at spille den slags fodbold, spiller vi stadig Rafa bold med livrem og seler..
Det er blevet bedre under Kenny, men selv under ham sejler vi jo mod de små hold hvor vi skal dominere kampene..
Jeg så gerne vi fik en træner der kunne reformere Liverpool, sådan at vi en gang for alle går væk fra Hoff it and lets se what happens, får solgt ud af vores tonseri, og begynder at spilleden slags fodbold som gør at man har en chance for at vinde noget..
Den overgang tager jo ikke kun et halvt år. Selvom det har været ret så positivt at være Liverpool-fan siden januar, så er vi stadig en anelse skrøbelige, synes jeg ihvertfald. Der vil jeg hellere have Dalglish i nogle år i endnu til at indkøre et generationsskifte, hvilket han allerede er godt i gang med, hvilket vi kan se i vores nye frontduo, Spearings antal af spille minutter samt de chancer han har givet til Kelly også Flanagan i forgårs.
Fodboldmæssigt er vi jo også et andet hold under Dalglish end Rafa og Roy. Mere offensivt tænkende forsvar, dynamisk midtbane og alsidigt angreb. Dalglish er jo ved at indføre The Liverpool Way igen, og det er positivt. Nogen gange er det bare bedst for en klubs fremtid at søge tilbage til den idé man havde, da man sidst havde succes for alvor. At vi sejler mod små hold, ser jeg primært som en anelse ligegyldighed i forhold til sæsonen, hvor der ikke er så meget at gøre og, at vi ikke har kompetencerne til at dominere små hold der graver sig ned uanset hvordan man vender og drejer den.
Villas-Boas kunne være fantastisk. Den mand er uden tvivl den næste Mourinho. Jeg ved ikke om han er ligeså skarp i medierne, men deres historie er jo den samme. Startet som assistent i en ung alder for en mere rutineret manager, som de har lært fra og til sidst, søgt væk fra. Han er offensivt tænkende såvidt jeg ved, også har han mange af de samme kompetencer angående mandskabsbehandling som Mourinho har. Han er den eneste jeg vil have udover Dalglish. Men hvis vi falder sammen igen næste år, så er jeg bare i tvivl om, at han kan løfte os op.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8480:
13 Apr 2011, 16:34 »
Citat af: -LFC- 13 Apr 2011, 16:26
Den overgang tager jo ikke kun et halvt år. Selvom det har været ret så positivt at være Liverpool-fan siden januar, så er vi stadig en anelse skrøbelige, synes jeg ihvertfald. Der vil jeg hellere have Dalglish i nogle år i endnu til at indkøre et generationsskifte, hvilket han allerede er godt i gang med, hvilket vi kan se i vores nye frontduo, Spearings antal af spille minutter samt de chancer han har givet til Kelly også Flanagan i forgårs.
Fodboldmæssigt er vi jo også et andet hold under Dalglish end Rafa og Roy. Mere offensivt tænkende forsvar, dynamisk midtbane og alsidigt angreb. Dalglish er jo ved at indføre The Liverpool Way igen, og det er positivt. Nogen gange er det bare bedst for en klubs fremtid at søge tilbage til den idé man havde, da man sidst havde succes for alvor. At vi sejler mod små hold, ser jeg primært som en anelse ligegyldighed i forhold til sæsonen, hvor der ikke er så meget at gøre og, at vi ikke har kompetencerne til at dominere små hold der graver sig ned uanset hvordan man vender og drejer den.
Villas-Boas kunne være fantastisk. Den mand er uden tvivl den næste Mourinho. Jeg ved ikke om han er ligeså skarp i medierne, men deres historie er jo den samme. Startet som assistent i en ung alder for en mere rutineret manager, som de har lært fra og til sidst, søgt væk fra. Han er offensivt tænkende såvidt jeg ved, også har han mange af de samme kompetencer angående mandskabsbehandling som Mourinho har. Han er den eneste jeg vil have udover Dalglish. Men hvis vi falder sammen igen næste år, så er jeg bare i tvivl om, at han kan løfte os op.
Problemet er bare at man må smede mens jernet er varmt
.. Dalglish kunne uden tvivl godt bruge nogle år på at køre sit pass and move system ind.. Problemet er bare at Villa Boas med statsgaranti ikke er træner i Porto til den tid.. Han vil med andre ord være umulig at hente, og jeg føler mig ganske overbevist om at han bliver en af de største trænerkapaciteter i verden når han får chancen i en større klub
..
Mourinho kom til Chelsea og vandt mesterskabet efter 5 årtiers mesterskabstørke..
Gad vide hvad Villa Boas kunne drive det til hos os.. Jeg må indrømme at jeg tror han kan drive det længere end Dalglish, selvom jeg elsker Dalglish som træner og person.. Og Dalglish skal fortsætte hvis Villa Boas ikke vil til os..
Men henter vi ham ikke nu får vi måske aldrig chancen igen, og det vil vi fortryde engang
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #8481:
13 Apr 2011, 20:23 »
Hvis vi giver Daglish 3-4 år er der jo stor sansynlighed for at Villa Boas og skal til at videre i hans karriere. Det hører jo til sjældenhederne efterhånden at trænere er i klubber ret meget mere end 3 år.
Og så kan vi jo også se hvad han kan i et andet land.
Jeg synes ikke vi skal være prøveklub for en talent træner. Vi har brug for erfaring i vores situation, en der kan holde hovedet koldt i pressede situationer
Desuden står vi i en situation hvor der skal ryddes op i truppen, også iflg klubbens egen hjemmeside. Og med en portugisisk træner vil det med garanti være en stor del af portugiske spillere der ender i klubben. Og om de er fra Portugal eller Spanien er vel lige fedt.
Som tidligere skrevet har vi ikke brug for nye klikkedannelser i klubben. Jeg ved da godt der ikke kun bliver hentet engelske spillere.
Men der bliver satset på egen talenter fremfor en eller anden ligegyldig portugiser som ikke er et hak bedre end dem vi har i forvejen.
Plus at vi vil få et miks af flere nationaliteter fremfor kun overvejdede fra en.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #8482:
13 Apr 2011, 20:26 »
Citat af: JKJ 13 Apr 2011, 14:21
Ellers vil hele Liverpool og omegn, altså dem der holder med de røde, lave et oprør mod NESV og så har vi balladen igen.
Bare et hurtigt indskud: De har ændret navn til FSG
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #8483:
13 Apr 2011, 20:42 »
Citat af: snaever 13 Apr 2011, 20:26
Bare et hurtigt indskud: De har ændret navn til FSG
Det er også nemmere at stave til
Hehe det var jeg faktisk ikke engang klar over, det må da i den grad være forbi gået min næse. Tak for info
Skipper
Gæst
«
Svar #8484:
13 Apr 2011, 21:08 »
Hvad står FSG for?
Anfield
Reserveholdsspiller
«
Svar #8485:
13 Apr 2011, 21:40 »
Fenway Sports Group
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8486:
13 Apr 2011, 22:44 »
Man kan jo ikke tage en træner nu, fordi han måske, måske ikke, vil være tilgængelig om 3-4 år. Hvad har Villa Boas bevist reelt hvis man ser nøgternt på det? Ikke i nærheden af det samme som Mourinho imo. Han har ført Porto til en overbevisende titel i Portugal, men det er han ikke den eneste til at gøre i historien og så er man i semifinalen i Europa League. Igen ikke noget der ikke er set før i den turnering.
Det kan godt være, at de spiller flot fodbold, men har man spillerne til det i Liverpool? På ingen måde. Suarez er vel den eneste der reelt passer ind i en sådan sydeuropæisk stil. Gerrard lever meget på sin dynamik og tempo, og ikke teknik (ikke at han ikke er god her, bare ikke som Suarez) og temposkift.
Dvs. man må formode, at man skal købe en del ind og så har man oven i købet lige købt en type som Carroll der imo overhovedet ikke passer ind i en sydeuropæisk angrebsivrig spillestil.
Synes det vil være et vildt forkert signal at sende. Samtlige Liverpool-fans, specielt de engelske, er helt tossede med Dalglish, klublegenden, der skal bringe klubben på rette køl. Så ansætter man en portugiser, der måske har potentiale, men endnu kun har bevist sig i den lille Europa League og hjemlandets liga, og spørger Dalglish om at være assistent? Hvis jeg var Dalglish ville jeg give Liverpool fingeren og smutte ud af nærmeste exit.
JKJ
Gæst
«
Svar #8487:
14 Apr 2011, 11:23 »
Citat af: verdenskrig 12 Apr 2011, 14:22
Forhåbentlig ikke, for det kommer vi da ikke til at vinde mere af.. Se på City som på trods af deres milliard forbrug stadig kæmper om blot at komme i CL
..
Jeg vil mene det er en kombination.. Vi har spillere som til tider spiller godt men som mangler et bundniveau, men indstillingen har også meget at sige.. Håber Kenny er den rette til at løse problemet
Hentet i Man City tråden.
VK du håber Daglish er den rette mand, men pludselig er der et vildt rygte og så vender vi lige 180 grader og vil have en ny træner?
VK=
V
erdens
k
rig eller
V
ende
K
åbe?
Det ligner sku ikke dig at vende så drastigt som du har gjort her og det endda i løbet af mindre end 24 timer
KongFjong@
Er stort set enig. Vi aner ikke hvad han kan udover at fører Porto til en titel som der vel kun er 2 måske 3 klubber der slåes om.
Jeg så gerne han kom ud og viste hvad han rent faktisk kan i en større liga inden han evt ender hos os.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #8488:
14 Apr 2011, 14:46 »
23 - Only Manchester United (25) have picked up more points than Liverpool since Kenny Dalglish took over.
Lige et lille input til diskussionen om Dalglish. En ganske imponerende statistik vil jeg sige
19-18!
JKJ
Gæst
«
Svar #8489:
14 Apr 2011, 20:27 »
Citat af: jemil 14 Apr 2011, 14:46
23 - Only Manchester United (25) have picked up more points than Liverpool since Kenny Dalglish took over.
Lige et lille input til diskussionen om Dalglish. En ganske imponerende statistik vil jeg sige
Viste godt vi havde hentet en del point siden KD tog over, men var faktisk ikke klar over det stod så godt til.
Og når han kan hente så mange point med et middelmådigt hold, hvad kan det så ikke blive til når der kommer bedre spillere til??
Sider:
1
...
564
565
[
566
]
567
568
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »