home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 997 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174890 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8460: 12 Apr 2011, 20:36 »

Hvis Enrique er en betonklods i forsvaret vil jeg også være lykkelig. Hold kæft jeg frygter når vi skal spille mod Arsenal, og Aurelio skal spille overfor Walcott. Aurelio burde spille på midtbanen så ustabil han er i forsvaret Tunge

Tror du ikke det går? City kom da ikke frem til det store i går? Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

-LFC-
Manager

« Svar #8461: 12 Apr 2011, 20:42 »

Hvordan kan du ikke synes Clichy er bedre? Der findes ikke mange bedre offensivt, og han er stabil defensiv.
Stabil defensiv? Når jeg kigger ind i Arsenal-tråden, og de snakker om deres forsvar, så er Clichy altid den første de peger ud. Han er nok ligeså ringe som Glen Johnson defensivt.

Skipper
Gæst

« Svar #8462: 12 Apr 2011, 20:43 »

Tror du ikke det går? City kom da ikke frem til det store i går? Smiley

Jeg håber sgu på det bedste, men vi må jo indse at City gik fuldstændig ned da Tevez blev skadet og "vidunder"barnet Balotelli kom ind Smiley
Arsenal er dobbelt så gode offensivt, med walcott, Nasri og Van Persie i hopla bliver vores forsvar bombet sønder og sammen. Men deres forsvar er elendigt, og er efter kampen i går sikker på at Dalglish nok har en plan Thumbs Up In Kenny we trust.

Skipper
Gæst

« Svar #8463: 12 Apr 2011, 20:44 »

Jeg har alle dage været fan af Clichy og Johnson  Grin folk er nok uenige men jeg syntes de er gode. Og imo er resten af Arsenals forsvar værre end Clichy.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #8464: 12 Apr 2011, 20:51 »

Jeg ved det sku ikke. Tror vi ikke vi kan holde dem fra at score, men som du siger så har Dalglish nok en plan. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8465: 12 Apr 2011, 21:52 »

Der er altid to sider af en historie, og vi kan ligeså godt snakke med om amputeret mandskab. Vi stiller med en DEBUTANT på højreback, historiens mest injury-prone spiller på venstreback og uden Agger i midterforsvaret. Vi mangler Gerrard på midtbanen, hvilket gør, at Meireles skal ud og lege venstrekant, og vi stiller op med Lucas - Spearing centralt. Det er da noget mere amputeret end City.

Ja okay, der giver jeg mig gerne. Det fokus havde jeg slet ikke på kampen, jeg var åbenbart lidt for negativ overrasket over Citys formåen Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #8466: 12 Apr 2011, 23:10 »

Ja okay, der giver jeg mig gerne. Det fokus havde jeg slet ikke på kampen, jeg var åbenbart lidt for negativ overrasket over Citys formåen Smiley
Godt at se! God stil, det skal du have! Wink

bøvle
Manager

« Svar #8467: 13 Apr 2011, 13:43 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=78976

King Kenny færdig??  Græder
Dog en god erstatning hvis det skal være

verdenskrig
Manager

« Svar #8468: 13 Apr 2011, 13:46 »

Det her ville være FREMRAGENDE.. Jeg tror virkelig han ville være en fantastisk mand.. Dalglish er en fantastisk træner, uanset hva andre måtte mene.. Men ham her kan altså gå hen og blive vores Mourinho..

Det er en chance vi ikke må lade gå til spilde, og når jeg i EL har set Porto, så kan jeg kun sige savle.. Det er en spillestil jeg ville elske at se i Liverpool  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #8469: 13 Apr 2011, 13:53 »

Egentlig ganske enig, bare en meget speciel situation, hvis vi slutter sæsonen super godt af, at vi så ikke giver Kenny en ekstra chance Smiley Men ja, helt enig, en af de allerbedste trænere vi kunne hente ! Afgjort Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #8470: 13 Apr 2011, 13:59 »

Egentlig ganske enig, bare en meget speciel situation, hvis vi slutter sæsonen super godt af, at vi så ikke giver Kenny en ekstra chance Smiley Men ja, helt enig, en af de allerbedste trænere vi kunne hente ! Afgjort Opstemt

Vildt scenarie.. Men kunne man måske forestille sig Kenny indgå som assistent under ham? Det synes jeg ville være ekstremt gavnligt, da han kan være med til at lære Villa Boas en masse om Liverpool og den engelske liga generelt..

Men jeg må tilstå at Villa Boas pt er det eneste realistiske alternativ jeg gerne ser erstatte Kenny.. Vil han ikke til os alligevel, skal Kenny have en tre årig kontrakt  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #8471: 13 Apr 2011, 14:09 »

Kan på ingen måde forestille mig Kenny indgå som assistent, men kunne da sikkert være brugbart. Mit problem er bare, at jeg under alle omstændigheder han vil få en temmelig kort snor. 3-4 skuffende resultater i træk, og alle, selv the kop, vil skrige på Kenny, og det tror jeg også de ville hvis han var ass manager. Tror han vil tilbage til det krydstogtskib vi fjernede ham fra da vi ansatte ham, hvis han ikke forbliver manager efter sommer Wink

Desuden har vi jo, som artiklen også påpeger det, allerede Steve Clark i trænerteamet. Det ser jeg som den helt klare og oplagte valg som assistent til Villas Boas, hvis han kommer Wink
Tvivler på samme Lee Opstemt

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #8472: 13 Apr 2011, 14:13 »

Det ville være et rigtig spændende med en træner af hans type, dog er jeg fint tilfreds med King Kenny som situationen er nu -meeeen, lad os nu se. Med en træner som Villas-Boas, tror jeg også at det vil kræve indkøb af spillere med bedre teknik og en anden tilgang til spillet, end hvad vi ser spillerne vise under Kenny. Ved ikke om det måske bare er mig der tænker det, men Porto har jo iidt mindre og mere kreative og tekniske spillere.

Spillere af den type kunne være fedt at få til klubben - spørgsmålet er bare om vi har råd til det og hvor godt de ville passe ind i Premier League? Men spillere som Hulk og Moutinho virker interessante, måske Villas-Boas kunne lokke dem?

Ved ikke helt hvad jeg synes om at skifte træner igen allerede, men lad os se hvad der sker Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #8473: 13 Apr 2011, 14:20 »

Det har jeg det meget delt med. Han er kun 33-34 år, og har stadig meget at lære, men han har haft en sand kometkarriere og gjort det godt både i Academica og Porto. Men ja, han er Mourinhos lærling der bare tænker lidt mere angrebsivrigt, såvidt jeg ved. Og en Mourinho i Liverpool ville være et sandt drømmescenarie nu hvor The Special One himself næppe nogensinde bliver fantastisk.

Jeg synes bare, at det er farligt. Vi er stadig i en genopbygningsfase, og der mener jeg, at Dalglish skulle fortsætte i tre år mere. Men der villa Villas-Boas nok ikke være tilgængelig. Men ja, ikke Dalglish, så er han nok det mest spændendeø alternativ.

JKJ
Gæst

« Svar #8474: 13 Apr 2011, 14:21 »

Det eneste rigtige der er at gøre er at give Daglish en kontrakt der gælder de næste 3-4 år.

Ellers vil hele Liverpool og omegn, altså dem der holder med de røde, lave et oprør mod NESV og så har vi balladen igen.

Nu har vi endelig en træner der har formået at få ro i spillertruppen og give nogle af vores egne en chance. Og den linie vil han holde fast i samtidig med der selvfølgelig kommer noget kærkommen forstærkning til sommer.

Med en ny træner kan vi begynde helt forefra. Ingen ved om de er købt eller solgt, der skal igen bruges helvedes mange mio på talenter der aldrig kommer videre plus nye spillere og systemmer skal spilles ind.
Og selvom jeg ved at nogen tror at vi har masser at handle med så er det altså ikke sådan virkligheden er skruet sammen hvis man skal tro NESV.
Der skal handles fornuftigt ind og tingene skal lige vendes en ekstra gang inden der skrives under.

Jeg siger ikke han ikke er en klassetræner med fremtid i, men bare ikke lige her og nu. Vi har i den grad brug for ro på de indre linier og det gælder fra rengøringsfolkene til øverste ledelse og alt det ind imellem.

Og det er Daglish manden der kan bringe til klubben.

Sider: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010