home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 561 562 [563] 564 565 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174711 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8430: 12 Apr 2011, 09:15 »

Vores hold er som nat og dag!

Heh, ja det må siges. Det er i hvert fald god humor at følge med i Liverpool tråden hvor man den ene dag lovpriser Liverpool og siger at man nu vinder resten af kampene, og ligaen næste sæson grundet godt spil i én kamp, mens man næste kamp forbander dem langt væk fordi de spiller som en flok kegler. Det er ret utroligt så meget I kan svinge i kvalitet fra kamp til kamp.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #8431: 12 Apr 2011, 09:33 »

Heh, ja det må siges. Det er i hvert fald god humor at følge med i Liverpool tråden hvor man den ene dag lovpriser Liverpool og siger at man nu vinder resten af kampene, og ligaen næste sæson grundet godt spil i én kamp, mens man næste kamp forbander dem langt væk fordi de spiller som en flok kegler. Det er ret utroligt så meget I kan svinge i kvalitet fra kamp til kamp.

Nu håber jeg ikke, der er nogle LFC fans, der tager denne kommentar ilde op, men det, der er galt i LFC er kort og godt, at spillerne ikke gider/kan motivere sig mod de små mandskaber.

De spiller jo pissegodt, hver gang der kommer et top 5 hold på besøg, men så snart der dukker et af de dårligere hold op, så er der ingen opfindsomhed og spillerne virker mildest talt opgivende i deres attitude.

Dernæst vil jeg da også lige bruge indlægget på at takke LFC, nu hvor de gennemtævede  Man City i går  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8432: 12 Apr 2011, 11:02 »

Nøj hvor var det en oplevelse af de helt store at være Liverpool fan i går.. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg nogensinde har set Liverpool spille bedre end vi gjorde i første halvleg i går.. Vi rev jo City fuldkommen fra hinanden, og legede med dem i alt hva vi foretog os.. På et tidspunkt lader vi som om City er ved at få kontrollen og lader dem kombinere ved vores felt.. og BANG.. så slår vi til den anden vej og scorer til 2 og 3-0 Grin Grin Grin..

Jeg må indrømme at jeg fik jublet godt igennem på O'Learyes og i dag er mit humør også bare GODT.. Alle mand gjorde det godt i går.. Selv Lucas som jeg har været efter var fremragende såvel offensivt som defensivt..

Men nu tror jeg ikke længere der er helt så mange som griner af Carroll.. I går viste han i hvert fald at han har nogle evner både sparketeknisk og i feltet, som gør ham brugbar i fremtiden Opstemt.. Gal et hestespark til 1-0, han så den jo aldrig derinde Wink

City var på alle måder udstillet, og jeg frydede mig simpelthen over at se hvor kummerlig Balotelli var.. Hold kæft magen til egoistisk selvcentreret pattebarn skal man lede længe efter  Rullende Øjne.. Fedt da Lucas lige fik ham ned og smage græsset  Djævel

Men egentlig gør det også lidt ondt i hjertet at se sådan en kamp.. For hvorfor pokker kan vi ikke spille med den autoritet og det tempo når vi møder bundhold  Huh.. Vi spillede jo fantastisk offensiv fodbold i går, men så snart vi møder Birmingham spiller vi med hovedet under armen med en ægte gang " Hoff it and lets se what happens" bold.. Jeg fatter virkelig ikke at der kan være sådan en forskel på når vi møder topholdene og bundholdene.. For nu har vi indenfor kort tid gennempryglet både City og United, og Chelsea fik også kniven på Anfield i efteråret, hvor Arsenal dog som altid havde en guldske i røven mod os crazy.. Hvorfor kan vi så ikke spille samme form for fodbold mod de andre hold?

Jeg håber helt seriøst de fortsætter takterne fra i går aftes, for det er noget af det fedeste bold jeg længe har set Liverpool spille Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8433: 12 Apr 2011, 11:30 »

Andy Carroll viste i går hvad der er hans spidskompetencer det må man give ham. Et kanonhug og så et klassisk hovedstød hvor Liverpool formår at udnytte, at det pludseligt er Kolarov der står overfor Carroll. Det bliver spændende at se hvor langt han kan drive det. Det kunne se ud til, at man har fundet en angriber der kan gøre ondt på de små hold og så er man da et skridt nærmere at komme af med sit små-holds kompleks.

Jeg er som sådan enig i, at Liverpool spillede en flot kamp, som de altid gør på Anfield mod de store mandskaber. Igen kan det bare godt "ærgre" mig, at det sker mod et amputeret mandskab. City havde bevidst valgt at holde Silva og De Jong ud og stille op i en 4-4-2. Så ikke nok med at de manglede deres mest kreative mand, de manglede også deres bølgebryder OG de spillede i et totalt uvant system. Og så blev Tevez også skadet hurtigt hvilket self heller ikke hjalp.

Hvis man skulle tage gårsdagens præstation for pålydende, havde alle hold i PL noget at frygte, men alle ved også at Liverpool stadig har en masse at bevise. Self mod de små hold, men også i forhold til Carroll og Suarez makkerskabet. Var det mig eller var Suarez lidt mere anonym i går i forhold til hans hidtidige kampe?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8434: 12 Apr 2011, 11:44 »

Og inden Liverpool fans overfalder mig med anklager om, at det bare er fordi jeg er Utd fan at jeg ikke ser på kampen som en fremragende kamp, så er det altså ikke for at nedgøre Liverpools præstation at jeg skriver som jeg gør Wink

Szczesny
Manager

« Svar #8435: 12 Apr 2011, 11:51 »

Nu er jeg ikke engang Liverpool-fan, men det virker som om, at du tager højde for samtlige spillere som City mangler, men ikke ser på at Flanagan (hvem?) og Spearing starter inde for Liverpool. Spearing i rollen som Steven Gerrard tilmed!

Jeg er enig i at Suarez drible-mæssigt igår ikke var på sit højeste, men manden var stadig så bevægelig, at det skabte masser af plads til eksempelvis Dirk Kuyt. Så selv når han ikke har en god dag, så gør han meget for at gøre sine medspillere gode

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Swizz CataR
Manager

« Svar #8436: 12 Apr 2011, 12:25 »

Og så var Suarez jo også tæt på efter 7-8 minutter Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

bøvle
Manager

« Svar #8437: 12 Apr 2011, 14:00 »

Andy Carroll viste i går hvad der er hans spidskompetencer det må man give ham. Et kanonhug og så et klassisk hovedstød hvor Liverpool formår at udnytte, at det pludseligt er Kolarov der står overfor Carroll. Det bliver spændende at se hvor langt han kan drive det. Det kunne se ud til, at man har fundet en angriber der kan gøre ondt på de små hold og så er man da et skridt nærmere at komme af med sit små-holds kompleks.

Jeg er som sådan enig i, at Liverpool spillede en flot kamp, som de altid gør på Anfield mod de store mandskaber. Igen kan det bare godt "ærgre" mig, at det sker mod et amputeret mandskab. City havde bevidst valgt at holde Silva og De Jong ud og stille op i en 4-4-2. Så ikke nok med at de manglede deres mest kreative mand, de manglede også deres bølgebryder OG de spillede i et totalt uvant system. Og så blev Tevez også skadet hurtigt hvilket self heller ikke hjalp.

Hvis man skulle tage gårsdagens præstation for pålydende, havde alle hold i PL noget at frygte, men alle ved også at Liverpool stadig har en masse at bevise. Self mod de små hold, men også i forhold til Carroll og Suarez makkerskabet. Var det mig eller var Suarez lidt mere anonym i går i forhold til hans hidtidige kampe?

City har jo købt så vanvittigt ind, at man vel nærmest ikke kan snakke om et ambuteret hold, bare fordi de har Silva og De jong ude. Peace

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8438: 12 Apr 2011, 14:03 »

Liverpool er jo det bedste hold i ligaen, hver gang de møder et tophold på anfield, men ligeså snart de møder et midterhold eller et bundhold så rammer vi igen bunden. Når vi endelig får troen på at det kan lade sig gøre, så spiller vi ugen efter som en sæk kartofler, og får smæk til et bundhold. Mod Chelsea hjemme hvor vi vandt 2-0, spillede vi uafgjort mod Wigan kampen efter, og tabte så 2-0 til Stoke efter den kamp. Efter vi vandt 1-0 på Stamford, så spillede vi endnu engang 1-1 med Wigan, og tabte så 3-1 til West Ham kampen efter. Efter United kampen hvor vi vandt 3-1, vandt vi godt nok over Sunderland, men det gør alle hold for tiden, men efter Sunderland kampen tabte vi så 2-1 til West Bromwich, og efter den kamp har vi så lige slået City 3-0. Vi slog også Aston Villa 3-0 tidligere, og tabte kampen efter 3-1 til Newcastle.

Kampen igår var intet mindre end fantastisk.

YNWA <3

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #8439: 12 Apr 2011, 14:10 »

Men hvis du ser på vores startopstilling og Citys så vil jeg alligevel mene at deres er stærkest på papiret.... Forskellen er bare at vi spillede med vildskab, lyst og passion, mens City spillerne virkede som nogle der havde mere travlt med at tjekke deres tegnedreng efter kampen end spille fodbold..

Jeg tror vi havde vundet i går uanset hvad.. For nok manglede City De Jong(bænket) og Tevez(skadet), men vi manglede Agger, og Gerrard så det går vel nogenlunde lige op, da alle 4 spillere er meget vigtige for deres hold Opstemt..
Vi ville bare vinde i går, og det var så lækkert at se.. Kan vi spille med samme vildskab mod mindre hold så burde vi få tre point meget oftere..

Men nu har man jo før været i skyerne over en fantastisk kamp mod et andet på papiret godt hold, for så at blive skuffet ugen efter.. Så lad os se hvad der sker Smiley

Derudover er jeg enig i at Suarez i går driblemæssigt ikke havde en af sine store aftener.. Men han lavede stadig utrolig mange gode ting.. Han var for det første spilbar konstant, arbejdede som en hest i defensiven, og var god til at opsnappe de bolde Carroll headede videre til ham.. Der kom fart over spillet når han var med i kombinationerne.. Der hvor han rammer stolpen i starten, synes jeg vi laver en perfekt kombination.. Carroll går op, trækker en forsvarer med, og Suarez løber ned i det hul og får bolden med.. Synd han ikke scorede, men absolut godkendt indsats af ham Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #8440: 12 Apr 2011, 14:33 »

Der er altid to sider af en historie, og vi kan ligeså godt snakke med om amputeret mandskab. Vi stiller med en DEBUTANT på højreback, historiens mest injury-prone spiller på venstreback og uden Agger i midterforsvaret. Vi mangler Gerrard på midtbanen, hvilket gør, at Meireles skal ud og lege venstrekant, og vi stiller op med Lucas - Spearing centralt. Det er da noget mere amputeret end City.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8441: 12 Apr 2011, 16:26 »

Der er altid to sider af en historie, og vi kan ligeså godt snakke med om amputeret mandskab. Vi stiller med en DEBUTANT på højreback, historiens mest injury-prone spiller på venstreback og uden Agger i midterforsvaret. Vi mangler Gerrard på midtbanen, hvilket gør, at Meireles skal ud og lege venstrekant, og vi stiller op med Lucas - Spearing centralt. Det er da noget mere amputeret end City.
Word.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #8442: 12 Apr 2011, 19:58 »

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8443: 12 Apr 2011, 20:10 »

bøvle
Manager

« Svar #8444: 12 Apr 2011, 20:13 »

Prisen !

Alt alt for meget for en alt for middelmåddig venstre back. Vi snakker jo lige knap 150 millioner ! Shockeret

Sider: 1 ... 561 562 [563] 564 565 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010