home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 558 559 [560] 561 562 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174371 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8385: 05 Apr 2011, 22:11 »

Det kan jo være at han har fået til opgave ikke at tænke særlig defensivt i Blackpool.. Jeg synes i de kampe jeg har set at han virker til at arbejde hårdt nok, og hvis vi køber ham og Dalglish beder ham agere spilfordeler og stopklods derinde på en og samme tid bør han vel være professionel nok til at løse opgaven? Smiley

Det sidste har jeg også tænkt.. Men i mine øjne er Lucas simpelthen ikke god nok til at agere part i sådan en midtbane.. Han hører til på bænken i hovedparten af kampene og så kan han bruges som indskifter og i kampe hvor vi ved vi kommer under massivt pres, eller hvis vi skal holde en føring med 10 min igen....

I Blackpool fungerer han netop godt med David Vaughan som den mest defensive af de tre midtbanespillere. Han spiller selv netop den rolle som Xabi Alonso havde i Liverpool/har for Spanien. Grandin spiller så den mest offensive rolle, der ikke kræver så meget defensivt arbejde. Men Adam skal som "anden" midtbane lave en del defensivt. Den måde han bare stopper med at løbe på den video der, tror jeg ikke er med i hans arbejdsbeskrivelse. Wink
Dalglish kan måske bede ham om at være både stopklods og spilfordeler, men det er altså relativs få spillere, der formår udføre begge dele godt. Og jeg kunne slet ikke forestille mig Adam som en , der kan udfylde begge roller. Hans kondition er ikke fremragende, han er ikke superhurtig og så tænker han ikke altid defensivt nok. Der kan selvfølgelig arbejdes på disse ting, men mon ikke det så kommer til at gå udover hans offensive spil.

Lucas, Adam og Gerrard som midtbanetrio tror jeg ville fungere rigtigt fint. Meireles kunne så være en fin indskifter, der kan give noget power og nogle gange målfarlighed fra bænken.

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #8386: 05 Apr 2011, 22:15 »

I Blackpool fungerer han netop godt med David Vaughan som den mest defensive af de tre midtbanespillere. Han spiller selv netop den rolle som Xabi Alonso havde i Liverpool/har for Spanien. Grandin spiller så den mest offensive rolle, der ikke kræver så meget defensivt arbejde. Men Adam skal som "anden" midtbane lave en del defensivt. Den måde han bare stopper med at løbe på den video der, tror jeg ikke er med i hans arbejdsbeskrivelse. Wink
Dalglish kan måske bede ham om at være både stopklods og spilfordeler, men det er altså relativs få spillere, der formår udføre begge dele godt. Og jeg kunne slet ikke forestille mig Adam som en , der kan udfylde begge roller. Hans kondition er ikke fremragende, han er ikke superhurtig og så tænker han ikke altid defensivt nok. Der kan selvfølgelig arbejdes på disse ting, men mon ikke det så kommer til at gå udover hans offensive spil.

Lucas, Adam og Gerrard som midtbanetrio tror jeg ville fungere rigtigt fint. Meireles kunne så være en fin indskifter, der kan give noget power og nogle gange målfarlighed fra bænken.

Du virker meget overbevist i din sag Opstemt
Jeg kan godt se mit forslag er utraditionelt, men når jeg tænker det igennem i mit hoved kan jeg se det fungere.. Jeg kan sagtens se at Adam er typen som ligger på den defensive og læser spillet så godt at han er god til at opsnappe diverse afleveringer.. Han vil i mine øjne fungere lidt som Rene Henriksen for mange år siden fungerer for det danske landshold.. Defensiv spiller som hverken var hurtig eller specielt fysisk stærk, men som via sin spilforståelse læste spillet rigtig godt, og derfor afværgede chancerne før de opstod..

Når jeg samtidigt tænker på Adams sublime pasningsspil tror jeg det ville blive win.. Men som sagt er jeg enig i det sidste.. Skal Lucas virkelig spille så mener jeg også Meireles skal "ofres".. I visse kampe er han god, men jeg må faktisk indrømme at jeg overordnet set ikke er såå imponeret af ham, som andre måske er Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chamberlain15
Manager

« Svar #8387: 06 Apr 2011, 16:42 »

Så skulle i vist have sikret jer en ny kantspiller til næste sæson! Sylvain Marveaux

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #8388: 06 Apr 2011, 17:17 »

Så skulle i vist have sikret jer en ny kantspiller til næste sæson! Sylvain Marveaux
Det er fint nok at der bliver gjort noget og specielt når vi kan få ham gratis. Men når det så er sagt, så forventer jeg ikke at han bliver andet end en breddespiller. Jeg synes stadig at vi skal ud og finde en kantspiller/offensiv midtbanespiller med kvalitet - a la Ashley Young.

Ashley Young har kvalitet men burde alligevel være til at få med den økonomi vi holder os.

JKJ
Gæst

« Svar #8389: 07 Apr 2011, 11:19 »

A spate of injuries, including the loss of captain Steven Gerrard and defender Daniel Agger for the rest of the season, could dent caretaker Kenny Dalglish's hopes of securing the Liverpool manager's job on a permanent basis.
Full story: Daily Mirror

hehe de skal jo skrive et eller andet når de ikke rigtig har en historie.
Men hvordan kan en journalist komme frem til at fordi vi har 2 spillere der er skadet, så kan Daglish ikke få en permanent kontakt?
Shockeret
Det hænger sku da ikke sammen.  Huh

Hvis det var ham der havdede skadet dem med vilde tacklinger eller ligende til træning kunne jeg forstå det.

Men de skriver mange gange bare for at skrive!

JKJ
Gæst

« Svar #8390: 07 Apr 2011, 11:30 »

John W. Henry er skuffet og lidt forbavset over hvor dårlig vores trup faktisk er.

Han kunne da bare have kigget i dene tråd så var vi mange der godt kunne have fortalt ham det Wink

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=78727&hold=1&turnering=16

-LFC-
Manager

« Svar #8391: 07 Apr 2011, 11:37 »

John W. Henry er skuffet og lidt forbavset over hvor dårlig vores trup faktisk er.

Han kunne da bare have kigget i dene tråd så var vi mange der godt kunne have fortalt ham det Wink

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=78727&hold=1&turnering=16
Fandme rart, at han se det og vil invistere derefter!

bøvle
Manager

« Svar #8392: 07 Apr 2011, 12:31 »

A spate of injuries, including the loss of captain Steven Gerrard and defender Daniel Agger for the rest of the season, could dent caretaker Kenny Dalglish's hopes of securing the Liverpool manager's job on a permanent basis.
Full story: Daily Mirror

hehe de skal jo skrive et eller andet når de ikke rigtig har en historie.
Men hvordan kan en journalist komme frem til at fordi vi har 2 spillere der er skadet, så kan Daglish ikke få en permanent kontakt?
 Shockeret
Det hænger sku da ikke sammen.  Huh

Hvis det var ham der havdede skadet dem med vilde tacklinger eller ligende til træning kunne jeg forstå det.

Men de skriver mange gange bare for at skrive!

Det hænger jo nok sammen med, at med de to spillere ude, så risikerer vi nogle meget ringere resultater, end hvis de havde været med, og dermed kan man inddirekte sige, at de to skader kan ende med at kost Dalglish ! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #8393: 07 Apr 2011, 21:29 »

Det hænger jo nok sammen med, at med de to spillere ude, så risikerer vi nogle meget ringere resultater, end hvis de havde været med, og dermed kan man inddirekte sige, at de to skader kan ende med at kost Dalglish ! Opstemt

Tjaa tjoo boom boom sådan kan man jo selvfølgelig godt vende det.

Men så håber jeg lige man ser på holdet inden man drager nogle alt for forhastet beslutninger. Det er dælme skidt at det hele skal afgøres pga 2 skader og så fra 2 spillere som har været mere skadet i denne sæson end de har spillet.

Med andre ord, jeg tror ikke en meter på hvad de skriver Wink

bøvle
Manager

« Svar #8394: 07 Apr 2011, 21:46 »

Tjaa tjoo boom boom sådan kan man jo selvfølgelig godt vende det.

Men så håber jeg lige man ser på holdet inden man drager nogle alt for forhastet beslutninger. Det er dælme skidt at det hele skal afgøres pga 2 skader og så fra 2 spillere som har været mere skadet i denne sæson end de har spillet.

Med andre ord, jeg tror ikke en meter på hvad de skriver Wink

Synes godt om ! Wink

JKJ
Gæst

« Svar #8395: 08 Apr 2011, 20:43 »

Så blev det officielt, Gerrard er ude resten af sæsonen.

Uheldene har alligevel haglet ned ov er os i denne sæson og et uheld fra eller til spiller jo ingen rolle.
Og det er ikke engang fordi jeg synes det vil påvirke holdet ret meget, bortset fra vi har endnu en mand væk nu.
Gerrard har spillet langt under niveau i denne sæson og har med garanti også været påvirket af alt det bøvl og ballade klubben har været igennem i denne sæson.

Imo gælder det nu bare om at beholde 6. pladsen og få sæsonen afsluttet så værdigt det nu engang er muligt og så eller viske tavlen totalt ren efter det sidste fløjt i den sidste kamp.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/stevie-to-miss-rest-of-season

verdenskrig
Manager

« Svar #8396: 08 Apr 2011, 21:01 »

Den her sæson har været en stor lort fra start til slut.. Hvis vi ser bort fra enkelte kampe mod topholdene, hvor jeg faktisk synes vi har været rigtig gode, så har det været skuffelse på skuffelse, på elendighed, på uheld..

Alt hvad der kunne gå galt er gået galt i denne sæson, og det illustreres bedst ved at vi pt står og ikke kan nå andet end en EL plads hvis vi er MEGET heldige.. Det positive er dog at de hold vi gerne vil måle os med heller ikke har set for godt ud.. Det giver begrænset optimisme med hensyn til næste sæson hvis vi får et ordentligt vindue.. For jeg synes hverken United, Arsenal, Chelsea, City, eller Tottenham har virket umulige at hamle op med i denne sæson rent spillemæssigt.. Vi har dog været en så historisk stor katastrofe at det aldrig har kunne komme på tale..

Ses næste sæson crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8397: 08 Apr 2011, 21:25 »

Den her sæson har været en stor lort fra start til slut.. Hvis vi ser bort fra enkelte kampe mod topholdene, hvor jeg faktisk synes vi har været rigtig gode, så har det været skuffelse på skuffelse, på elendighed, på uheld..

Alt hvad der kunne gå galt er gået galt i denne sæson, og det illustreres bedst ved at vi pt står og ikke kan nå andet end en EL plads hvis vi er MEGET heldige.. Det positive er dog at de hold vi gerne vil måle os med heller ikke har set for godt ud.. Det giver begrænset optimisme med hensyn til næste sæson hvis vi får et ordentligt vindue.. For jeg synes hverken United, Arsenal, Chelsea, City, eller Tottenham har virket umulige at hamle op med i denne sæson rent spillemæssigt.. Vi har dog været en så historisk stor katastrofe at det aldrig har kunne komme på tale..

Ses næste sæson crazy

Hehe hvorfor tror jeg ikke på du holder din mund her i tråden de næste 3-4 mdr??  funny

verdenskrig
Manager

« Svar #8398: 08 Apr 2011, 21:29 »

Hehe hvorfor tror jeg ikke på du holder din mund her i tråden de næste 3-4 mdr??  funny

Det kunne jeg aldrig finde på nej Grin

Det var mere med hentydning til at resten af den her sæson bare skal overstås.. Det eneste der stadig gælder i denne sæson er at få 6 point mod Arsenal og City så vi ikke skal høre på deres dumme fans mere end højest nødvendigt Wink

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8399: 08 Apr 2011, 21:51 »

Det kunne jeg aldrig finde på nej Grin

Det var mere med hentydning til at resten af den her sæson bare skal overstås.. Det eneste der stadig gælder i denne sæson er at få 6 point mod Arsenal og City så vi ikke skal høre på deres dumme fans mere end højest nødvendigt Wink

Det ville ski også være kedeligt hvis du ikke kom forbi tråden i ny og næ  Djævel

Resten er jeg enig med dig i Thumbs Up

Sider: 1 ... 558 559 [560] 561 562 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010