home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 548 549 [550] 551 552 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173622 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8235: 30 Mar 2011, 15:00 »

Trist nyhed. Kelly var i fantastisk form før hans skade, og udviklede sig fra kamp til kamp. Ærgeligt hvis resten af sæsonen er ødelagt for ham.

Liverpool F.C

bøvle
Manager

« Svar #8236: 30 Mar 2011, 15:06 »

Fuldkommen enig.. Alle tre fantastiske spillere som hver i sær har de ting vi mangler Smiley

Ashley Young har hurtighed, teknik, og et kreativit blik for spillet!
Mertesacker har en højde som ville give os en helt ny evne til at forsvare os mod indlæg og lange fremlægninger.. Jeg synes ofte vi lider under at vores forsvarsspillere er lige så høje som angriberne.. Derudover har han noget lederegenskaber, og en farlighed på dødbolde som ville gøre ham god.. Ham og Agger sammen ville være smukt..

Sidst men ikke mindst har Charlie Adam en fantastisk evne til at se afleveringer som ingen andre ser.. Hans evne til at træde på bolden og få ro på spillet, slå sideskift, og kombinere med knaldhårde flade afleveringer er rigtig god.. For ikke at nævne hans dødbolde  Kys.. Pt har vi ingen på vores midtbane udover Gerrard som mestrer den slags ting( Hvorfor er det i øvrigt altid Meireles der tager hjørne, han kan jo dårligt løfte bolden forbi første mand Huh ? )

Det ville være tre fantastiske signinger Smiley.. Kan vi samtidigt få en angriber til billige penge ville det være fantastisk..

Lige præcis det jeg tænkte Wink
Angående en ekstra angriber, så har jeg igennem længere tid været forelsket i Lukas Podolski, og med den angrebsduo vi har lige pt, så ville jeg mene han ville være helt emminent at hente til klubben. Især taget i betragtning, at han har meldt ud han forlader bundesligaen efter denne sæson. Han er så usandsynlig skapr foran kassen. Virkelig den type spiller vi har brug for i de tætte kampe. Ligesom Suarez egentlig også er det.

Tror nok Kelly skal få mere spilletid i år, bare vent og se  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #8237: 30 Mar 2011, 15:08 »

Fuldkommen enig.. Alle tre fantastiske spillere som hver i sær har de ting vi mangler Smiley

Ashley Young har hurtighed, teknik, og et kreativit blik for spillet!
Mertesacker har en højde som ville give os en helt ny evne til at forsvare os mod indlæg og lange fremlægninger.. Jeg synes ofte vi lider under at vores forsvarsspillere er lige så høje som angriberne.. Derudover har han noget lederegenskaber, og en farlighed på dødbolde som ville gøre ham god.. Ham og Agger sammen ville være smukt..

Sidst men ikke mindst har Charlie Adam en fantastisk evne til at se afleveringer som ingen andre ser.. Hans evne til at træde på bolden og få ro på spillet, slå sideskift, og kombinere med knaldhårde flade afleveringer er rigtig god.. For ikke at nævne hans dødbolde  Kys.. Pt har vi ingen på vores midtbane udover Gerrard som mestrer den slags ting( Hvorfor er det i øvrigt altid Meireles der tager hjørne, han kan jo dårligt løfte bolden forbi første mand  Huh ? )

Det ville være tre fantastiske signinger Smiley.. Kan vi samtidigt få en angriber til billige penge ville det være fantastisk..

Helt enig.

Af de 3 tror jeg dog kun på at det er realistisk at hente 2. Jeg tror ikke Young er en mulighed da vi jo ret sikkert ikke kan tilbyde ham europæisk bold næste år. Og det tror jeg han vil og frygter nok at han ender i Man U.

Adam er nok ham jeg tror mest på, menmindre det bliver en ny "barry" saga  Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #8238: 30 Mar 2011, 15:17 »

Lige præcis det jeg tænkte Wink
Angående en ekstra angriber, så har jeg igennem længere tid været forelsket i Lukas Podolski, og med den angrebsduo vi har lige pt, så ville jeg mene han ville være helt emminent at hente til klubben. Især taget i betragtning, at han har meldt ud han forlader bundesligaen efter denne sæson. Han er så usandsynlig skapr foran kassen. Virkelig den type spiller vi har brug for i de tætte kampe. Ligesom Suarez egentlig også er det.

Tror nok Kelly skal få mere spilletid i år, bare vent og se  Thumbs Up

Podolski skarp? Hvor? På landsholdet ja, men bestemt ikke på klubholdet. Siden han startede i BM og kom tilbage til Köln har han spillet 124 kampe og scoret 28 mål, det vil jeg ikke kalde skarp. Det er jo kun et mål pr 4,5 kamp ca.
Og jeg tror heller ikke han vil være tilfreds med en plads på bænken. For jeg vil ikke sætte hverken Suarez eller Carroll af for ham Wink

Og er enig, lad os nu lige se hvad Liverpool melder ud med Kelly inden vi maler fanden på væggen. Så lang tid de ikke har meldt andet ud tror jeg på det seneste vi hørte, nemlig at han ville være klar om ganske få uger Wink

Edit: fandt lige nogle andre stats med Podolski, men det var ikke fordi det ændrede alverden Wink
« Seneste Redigering: 30 Mar 2011, 15:26 af JKJ » Logged

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8239: 30 Mar 2011, 15:18 »

Hey guys, er forholdvis ny herinde, og dejligt med en Liverpool tråd da det er familie tradition at holde med the reds! Så glæder mig til at være aktiv i denne tråd :-)

- Btw, så håber jeg på en forstærkning i forsvaret eller på midtbanen.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8240: 30 Mar 2011, 15:23 »

Podolski skarp? Hvor? På landsholdet ja, men bestemt ikke på klubholdet. Siden han startede i BM og kom tilbage til Köln har han spillet 99 kampe og scoret 17 mål, det vil jeg ikke kalde skarp. Det er jo ikke engang et mål pr 5. kamp.

Og jeg tror heller ikke han vil være tilfreds med en plads på bænken. For jeg vil ikke sætte hverken Suarez eller Carroll af for ham Wink

Og er enig, lad os nu lige se hvad Liverpool melder ud med Kelly inden vi maler fanden på væggen. Så lang tid de ikke har meldt andet ud tror jeg på det seneste vi hørte, nemlig at han ville være klar om ganske få uger Wink

Prinsen af Kölnen har nu været ganske stærkt spillede denne sæson, jeg mener dog ikke han er noget for jer pga hans alder og det at han allerede har skuffet i BM.

verdenskrig
Manager

« Svar #8241: 30 Mar 2011, 15:42 »

ENIG!!!!

Podolski er helt klart en af mine favoritangribere.. Nu har jeg mest set ham for landsholdet hvor han altid stråler.. Men har også af og til set nogle highlights på ZDF fra den tyske liga i år, og der synes jeg ofte Podolski virker til at gøre det godt..

Hans venstreben, hurtighed, samt pågåenhed ville virkelig passe godt ind i vores angrebsspil.. Jeg har i mange år gerne ville have ham til klubben, og skulle vi hente ham ville jeg være ovenud lykkelig Smiley

Podolski-Carroll-Suarez  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8242: 30 Mar 2011, 15:47 »

[Podolski-Carroll-Suarez  Kys

Og en midtbane bestående af Gerrard-Adam-Meireles-Young? Det må vel siges at blive det mest offensive hold i PL i mange år  Tunge

Podolski kan i min verden højst komme på bænken og det tror jeg simpelthen ikke han vil på det her tidspunkt i hans karriere.

Vi skal have sendt N'Gog af pommeren til, og hentet en ny angriber. Men ser altså hellere at vi henter en ung spiller der vil udvikles og har lyst til at tage de kampe på bænken det bliver til fremfor en spiller der koster det hvide og efter kort tid vil brokke sig over manglende spilletid Wink

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8243: 30 Mar 2011, 15:48 »

podolski??? noooooo...

hent neymar, så er jeg pænt tilfreds :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #8244: 30 Mar 2011, 15:50 »

Og en midtbane bestående af Gerrard-Adam-Meireles-Young? Det må vel siges at blive det mest offensive hold i PL i mange år  Tunge

Podolski kan i min verden højst komme på bænken og det tror jeg simpelthen ikke han vil på det her tidspunkt i hans karriere.

Vi skal have sendt N'Gog af pommeren til, og hentet en ny angriber. Men ser altså hellere at vi henter en ung spiller der vil udvikles og har lyst til at tage de kampe på bænken det bliver til fremfor en spiller der koster det hvide og efter kort tid vil brokke sig over manglende spilletid Wink

3-4-3 ville måske være at stramnme den med Skrtel i forsvaret  Grin.. Så skal vi godt nok score mange mål for at hente det vi indkasserer Opstemt

Men jeg synes isoleret set at et salg af N'gog, og et køb af Podolski ville være en kæmpe styrkelse af truppen.. Carroll og Suarez kan ikke spille alle kampe og derfor er det vigtigt at have en fuldgod 3.angriber til rådighed Smiley.. Hvis vi da ikke kan spille med alle 3 på samme tid..

Et talent ville være fint men hvem?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8245: 30 Mar 2011, 16:00 »

3-4-3 ville måske være at stramnme den med Skrtel i forsvaret  Grin.. Så skal vi godt nok score mange mål for at hente det vi indkasserer Opstemt

Men jeg synes isoleret set at et salg af N'gog, og et køb af Podolski ville være en kæmpe styrkelse af truppen.. Carroll og Suarez kan ikke spille alle kampe og derfor er det vigtigt at have en fuldgod 3.angriber til rådighed Smiley.. Hvis vi da ikke kan spille med alle 3 på samme tid..

Et talent ville være fint men hvem?

Tænkte nu også på at vi så ville have en midtbane uden en eneste der havde defensive pligter. Der er ikke nogen af de 4 jeg ser som en skraldemand.
Og et forsvar kunne da bestå af Kelly-Carra-Agger Wink

Ham der fra Ipswich som jeg ikke lige husker navnet på kunne da være en mulighed Smiley
Ellers findes der jo også vores egen Pacho og mon ikke der findes flere  Peace

bøvle
Manager

« Svar #8246: 30 Mar 2011, 16:01 »

podolski??? noooooo...

hent neymar, så er jeg pænt tilfreds :-)

Det kommer jo aldrig til at ske Wink

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #8247: 30 Mar 2011, 16:08 »

Podolski kunne sagtens indtage den center wing-rolle han excellerer i på det tyske landshold. Vi kunne derfor spille med Carrol på toppen, Suarez og Podolski på de to kanter, mens midtbanen bestod af Gerrard, Meireless og Lucas. Dertil kræves dog en væsentlig styrkelse af forsvaret.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #8248: 30 Mar 2011, 16:30 »

Jeg synes ikke Podolski lyder helt tosset. Jeg tror altså ikke han koster det hvide ud af øjnene, og han er jo for vild på det tyske landshold. I Köln har han ikke strålet, men der mangler også kvalitet rundt om ham.
Jeg vil sige deal, medmindre alle pengene skal bruges på ham.
Hvor gammel er han egentlig?

bøvle
Manager

« Svar #8249: 30 Mar 2011, 16:37 »

Han bliver først 26 den 4 juni i år, så slet ikke alderen der trykker. En rigtig god alder til resten af vores trup. Han vil være i stand til at kunne supplere mange af de unge rigtig godt, da han har en masse rutine trods sin unge alder. Og ikke mindst vigtigt, at hans rutine kommer fra andre steder end Carra og Gerrards. Min største frygt vil være for beløbet, for han vl jo helt sikkert komme til at spille en røvfuld kampe for os med den måde vi spiller og med alle de skader vi har os Peace

Derudover tror jeg godt han kunne lokkes til klubben selvom vi ik kommer i europa næste sæson. Han tog jo frivilligt til Köln og rygtes desuden også til Roma, der maks kommer i EL hvis de er heldige (ligesom os selv i øvrigt)

Så håber, men tror nu slet ikke på det Skuffet

Sider: 1 ... 548 549 [550] 551 552 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010