home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2147374 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7200: 31 Jan 2011, 18:36 »

Carrol har leveret en transfer request til Newcastle, og budet fra Liverpool på cirka 300 millioner er nu accepteret. Og så skulle Charlie Adam vist også være på vej til liverpool, ifølge nogle journalister på Twitter. Spændende sidste dag må jeg sige Tunge

Med de beløb der florerer, så svarer det til at vi bytter torres lige over med Adams og Carrol, hvad siger i til det ? Opstemt

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #7201: 31 Jan 2011, 18:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-bekraefter-Carroll-til-laegetjek

Så er det vel kun et spørgsmål om tid inden der kommer noget on Torres... hmm..

En vild dag

-LFC-
Manager

« Svar #7202: 31 Jan 2011, 18:41 »

Med de beløb der florerer, så svarer det til at vi bytter torres lige over med Adams og Carrol, hvad siger i til det ? Opstemt
Det er så ringe som noget kan være. Håber fandme, at Caroll er den pris værd.

patrick J
Manager

« Svar #7203: 31 Jan 2011, 18:44 »

Det er så pinligt. Føj for satan hvor er det hul i hovedet af Liverpool. Slår han heller ikke til, så bliver bestyrelsen forhåbentlig slagtet. Er SÅ skuffet, som man kan være.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bøvle
Manager

« Svar #7204: 31 Jan 2011, 18:46 »

Tror nu ikke det er en dårlig handel. Mener bestemt ikke vi skal brokke os over Carroll, han har trods alt scoret 11 gange i 19 kampe på et newcastle hold, der alt andet lige må siges at være lidt ringere end vores. Dog er jeg enig i, at prisen er way too high, men manden som indkøb skal vi ikke brokke os over. Er i helt uenig?

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7205: 31 Jan 2011, 18:48 »

Vil også være okay tilfreds.

Liverpool F.C

N17
Manager

« Svar #7206: 31 Jan 2011, 18:48 »

Ville gerne selv have haft Carroll til Tottenham, men da slet ikke for en pris i den størrelsesorden?! Men tillykke med ham - er sikker på han nok skal blive god for jer

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #7207: 31 Jan 2011, 18:49 »

Tror nu ikke det er en dårlig handel. Mener bestemt ikke vi skal brokke os over Carroll, han har trods alt scoret 11 gange i 19 kampe på et newcastle hold, der alt andet lige må siges at være lidt ringere end vores. Dog er jeg enig i, at prisen er way too high, men manden som indkøb skal vi ikke brokke os over. Er i helt uenig?

Fin betragtning og er egentlig enig.. Caroll som spiller har potientiale til at blive rigtig god.. Men er det ikke hjernedødt at tænke på at vi betaler mere for ham, end Barca betale for David Villa  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7208: 31 Jan 2011, 18:52 »

Så er Torres snart fortid på Merseyside med den nyhed - længere syd på venter vi i spænding ...

300 for Carrol og formentlig 390 for Torres. Synes der er mere end 90 mio forskel på de to...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7209: 31 Jan 2011, 18:52 »

Ville gerne selv have haft Carroll til Tottenham, men da slet ikke for en pris i den størrelsesorden?! Men tillykke med ham - er sikker på han nok skal blive god for jer

Ja den pris er mindst 150 mill for høj.

Manden har spillet sølle 41 pl kampe og har i dem scoret 14 mål, at give sådan en pris for men mand vi har set på top niveau i et halvt år og som så også er skadet pt ? er jo bindegalt.

bøvle
Manager

« Svar #7210: 31 Jan 2011, 18:55 »

Fin betragtning og er egentlig enig.. Caroll som spiller har potientiale til at blive rigtig god.. Men er det ikke hjernedødt at tænke på at vi betaler mere for ham, end Barca betale for David Villa  Ubeslutsom

Jo jeg synes det er helt tåbeligt, spørger du mig mener jeg hans værdi burde være det halve, altså kun 150 millioner. Men biver en god offensiv

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #7211: 31 Jan 2011, 19:05 »

Fuck noget lort! Han er jo højst 100 mio værd! :/

Aldrig alene!

DavidMadsen
Manager

« Svar #7212: 31 Jan 2011, 19:09 »

300 for Carrol og formentlig 390 for Torres. Synes der er mere end 90 mio forskel på de to...
Også mig. Torres er ikke mere end 150 værd. Tunge

Forstår satme ikke hvorfor I er så negative herinde. Hvis jeg var Liverpool-fan (LOL!), ville jeg være pænt lykkelig lige nu. Hvis Torres ikke gider at spille for Liverpool, så skal han sgu da afskibes. Desuden har han vel været omtrent lige så pinlig som Rooney i år mht. målscoringen, og det siger ikke så lidt. Han er derudover alt for ofte skadet - eller har i hvert fald været det før i tiden. 390 millioner for Torres? Jeg havde sagt ja på få sekunder. Om han så finder sit topniveau senere, så er det mange penge. Forstår godt at I elsker ham, og at han har stor betydning for jer. Men Suarez og Carroll ind i stedet? Ja tak.

Desuden har Andrew Carroll spillet fremragende for Newcastle. Han er en fremragende angriber, som jeg gerne ville have haft til United, hvis vi ikke havde overflod af angribere. Han er ung, engelsk, talentfuld, bomstærk og scorer mål. Er det ikke dét, Liverpool mangler? Han ville da udgøre en super duo med Suarez IMO. Desuden er det jo bare gætterier med de 300 millioner - det er jo slet ikke sikkert, at han koster så meget. Hvem stoler på de engelske aviser?

For slet ikke at tale om Charlie Adam. For pokker, hvor I undervurderer ham! Manden har nogle fremragende egenskaber på en fodboldbane, når han bare får lov til at boltre sig. Om Dalglish er villig til at give ham den tillid (hvis han skifter), er altafgørende for om han slår i gennem hos jer.

*Forbereder mig på at blive skudt ned af sure Liverpool-fans*

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #7213: 31 Jan 2011, 19:12 »

Hej David, min gode ven Kys<3

Jeg kan faktisk godt følge dig, og er egentlig enig med dig. Caroll og Suarez er et giftigt angreb. Torres gider ikke være hos os mere, så lad da manden gå, vi får penge for ham (hvor mange får vi??) Og så køber vi Carroll for 300 mio. Ja, det er meget. Men det er den sidste dag på transfermarkedet. Jeg vil hellere have Carroll ind for så mange penge, i stedet for at have N'Gog eller Kuyt på toppen med Suarez.

Kolo Abib Touré

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #7214: 31 Jan 2011, 19:12 »

Også mig. Torres er ikke mere end 150 værd. Tunge

Forstår satme ikke hvorfor I er så negative herinde. Hvis jeg var Liverpool-fan (LOL!), ville jeg være pænt lykkelig lige nu. Hvis Torres ikke gider at spille for Liverpool, så skal han sgu da afskibes. Desuden har han vel været omtrent lige så pinlig som Rooney i år mht. målscoringen, og det siger ikke så lidt. Han er derudover alt for ofte skadet - eller har i hvert fald været det før i tiden. 390 millioner for Torres? Jeg havde sagt ja på få sekunder. Om han så finder sit topniveau senere, så er det mange penge. Forstår godt at I elsker ham, og at han har stor betydning for jer. Men Suarez og Carroll ind i stedet? Ja tak.

Desuden har Andrew Carroll spillet fremragende for Newcastle. Han er en fremragende angriber, som jeg gerne ville have haft til United, hvis vi ikke havde overflod af angribere. Han er ung, engelsk, talentfuld, bomstærk og scorer mål. Er det ikke dét, Liverpool mangler? Han ville da udgøre en super duo med Suarez IMO. Desuden er det jo bare gætterier med de 300 millioner - det er jo slet ikke sikkert, at han koster så meget. Hvem stoler på de engelske aviser?

For slet ikke at tale om Charlie Adam. For pokker, hvor I undervurderer ham! Manden har nogle fremragende egenskaber på en fodboldbane, når han bare får lov til at boltre sig. Om Dalglish er villig til at give ham den tillid (hvis han skifter), er altafgørende for om han slår i gennem hos jer.

*Forbereder mig på at blive skudt ned af sure Liverpool-fans*

Jamen for pokker! En englænder i en engelsk topklub er altså ikke hverdagskost! Wink

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010