home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2147290 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7170: 31 Jan 2011, 16:36 »

Men jeg fatter bare ikke Torres.. Hvis han endelig vil skifte for at vinde titler hvorfor i alverden skifter han så til Chelsea.. Chelsea er også i problemer pt, det kører slet ikke i ligaen, de står overfor et generationsskifte, og skal nok snart opbygge et helt nyt hold..

Men okay.. Er man luder så er man luder, og at Torres har sagt så meget smukt om sin loyalitet overfor Liverpool, har åbenbart bare været crowdpleasing.. Rigtige mænd viser sig stærkest i modgang! Så smutter han i en nedgangstid kan han bare gøre det.. Vi har ikke brug for en spansk tøsedreng!

Mister virkelig al respekt for ham hvis han skifter til klamme lorte Cska London! Og håber ved gud at han failer.. Men Torres har stadig tid til at vinde vores hjerter og tillid.. Hvis han går ud og afviser det her og fortsætter i klubben så er han elsket.. For så har han vist sig som en sand Liverpool spiller som vil gøre alt for at være med til at genopbygge klubben!

Jeg tror nu mere at han er skuffet over ambitionerne. Jeg er overbevist om at der kun er fundet midler til Suarez, fordi man samtidig accepterede et bus på Torres. At der så er en masser andre navne i cirkusset er bare rygter.

Torres skulle efter sigende lande i en helicopter på Chelseas træningsanlæg i Cobham, og hvis det er sandt er han formaliteter fra et skifte. Jeg kan godt forstå jeres frustration, for nu havde man lige regnet med at komme styrket ud af et transfervindue for første gang i 2 år, men ender med en skuffelse igen.

For mit vedkommende byder jeg Torres velkommen, hvis han kommer - men jeg synes godt nok det er mange penge for en spiller, der ikke har haft niveau det seneste år. Desuden er hans skadeshistorik meget prangende.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #7171: 31 Jan 2011, 16:36 »

okay, er godt nok overrasket over hvor mange der er imod et køb af Carroll.. jeg syntes han er en helt fantastisk spiller, og kun 22 år, hvis man kan lave 11 mål i 19 kampe for Newcastle kan han sagens gøre det for Liverpool også, og især med en Suarez som makker, og måske en Young som der også er tale om.. 300 mio er rigtig rigtig mange penge, men vi skal tænke på der kommer (måske er kommet) reglen med engelske spillere, og det vi køber en engelsk angriber som godt kan blive lige så god som Alan Shearer!

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #7172: 31 Jan 2011, 16:37 »

Ja og Torres sagde han ville blive i LFC.. Gider snart ikke høre på de rygter der. Den ene dag siger de det og den anden dag noget andet.. Synes at aviserne blander sig for meget!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7173: 31 Jan 2011, 16:40 »

Ja og Torres sagde han ville blive i LFC.. Gider snart ikke høre på de rygter der. Den ene dag siger de det og den anden dag noget andet.. Synes at aviserne blander sig for meget!

Så sluk da computeren, læg dig til at sov. Den her dag er en dag fyldt med rygter, det må man sgu bare lære at leve med.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7174: 31 Jan 2011, 16:41 »

Jeg trækker til dels mine ord i mig igen - der må være en anden grund til at han forlader Liverpool. Nu hvor de ser ud til at få to klasseangribere uanset udfaldet af Torres-sagaen.

Han er nok frustreret over ikke at skulle spille Champions League slutspil for 3 sæson i træk, som det ser ud nu i ligaen. Og Chelsea byder mest, såe...

verdenskrig
Manager

« Svar #7175: 31 Jan 2011, 16:45 »

Jeg trækker til dels mine ord i mig igen - der må være en anden grund til at han forlader Liverpool. Nu hvor de ser ud til at få to klasseangribere uanset udfaldet af Torres-sagaen.

Han er nok frustreret over ikke at skulle spille Champions League slutspil for 3 sæson i træk, som det ser ud nu i ligaen. Og Chelsea byder mest, såe...

Han valgte selv at  skrive med os i en opgangstid, så må man også blive og arbejde for sagen når det går skidt..

Men ak hvorfor så nervøs egentlig.. Kære Liverpool fans.. Vi har netop købt Suarez, og har nu den perfekt frontduo i Torres- Suarez.. Hva gør vi så.. Jo vi sælger da Torres til en ligarival, og bruger størstedelen af beløbet vi fik for ham på en spiller der har spillet hele 19 kampe.. Impressive impressive   Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7176: 31 Jan 2011, 16:49 »

Liverpool F.C

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #7177: 31 Jan 2011, 16:51 »

Så sluk da computeren, læg dig til at sov. Den her dag er en dag fyldt med rygter, det må man sgu bare lære at leve med.

Mener bare at jeg ikke giver en skid for dem.

Hvis han smutter mener jeg sku ikke vi skal lægge 300 millioner for Carroll. Hans niveau er ikke til 300, maks 200 millioner. Men Suarez og ham kan da også danne et fabelagtigt angreb.

-LFC-
Manager

« Svar #7178: 31 Jan 2011, 16:56 »

Hold da kæft, hvis det bare er i nærheden af det beløb, så sig ja. Mener vi skal tage 500 for ham som minimum.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7179: 31 Jan 2011, 17:08 »

"Gammel nyhed". De har eftersigende accepteret et bud på omkring 390 mio. Så det er noget af et kvantespring, hvis det skulle være tilfældet...

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #7180: 31 Jan 2011, 17:25 »

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

HansenLFC
Gæst

« Svar #7181: 31 Jan 2011, 17:28 »

Klasse efter min mening.

Torres kan fucke af, hvis han kun tænker på hans egen fede pengepung. Torres er alligevel altid skadet, og spiller knap halvdelen af sæsonens kampe. Ubruligt, når vi kun har ham som klasse angriber, nu får vi to!
Vi får et klasse angreb!!!

I gamle dage. Hentede Dalglish den gang Allan Shearer for 15mio pund. Den gang var det beløb stort, Allan var 22 år gammel, netop som Carroll. Han er engelsk. Han kan blive stor, rigtig stor.

Næste sæson, kan blive stor. Luis og Carroll sammen, samt et par nye kanter. Så begynder det så småt at se godt ud. Hvem husker ikke da Owen smuttede i sin tid. Sorgens dag, en stor spiller i fanses hjerter og han skred og vi solgte vores fremtid osv osv osv. Året efter vandt vi CL. COME ON LIVERPOOL !!

« Seneste Redigering: 31 Jan 2011, 17:30 af HansenLFC » Logged

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #7182: 31 Jan 2011, 17:33 »

Andy Carrol har et kæmpe talent - lad os håbe attituden ikke ødelægger det for ham.

Jeg stoler 100% på Kongen og FSG nok skal klare det hele.

YNWA!

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #7183: 31 Jan 2011, 17:40 »

Er det kun mig der synes at 300 mio. er overdrevet for Andy Carrol? Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7184: 31 Jan 2011, 17:41 »

Ny update på Skysports liveservice

The Editor:
Newcastle have broken their silence on the Andy Carroll saga - and have said a second bid from Liverpool has been rejected.

SkySports_Simon:
#NUFC confirm a second offer and improved bid for in for Andy Carroll in from #LFC - rejected. #SSNTDD [via Twitter]
Monday January 31, 2011 4:41 SkySports_Simon
4:40

Twitter   
skysports_bryan:
#NUFC say second bid rejected for Andy Carroll #lfc #ssn [via Twitter]

19-18!

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010