home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 474 475 [476] 477 478 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2147397 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7125: 30 Jan 2011, 22:29 »

Jeg har ikke sagt at du gerne må, og at han ikke må?
Desuden ja han var da dårlig, men hvorfor skrive alt det, når han slutter af med at sige han er ligeglad?
Så er det jo bare lige for at komme ind, og stikke lidt til os?

Ahh kom nu lige  Cool

Ja han stikker måske lidt men da ikke noget der skal skabe en masse debat.

Altså hvis der ikke skal mere til er der jo svinere i alle tråde hele tiden.
Det er at være lige fint følende nok hvis der ikke skal mere til  Wink

Altså hvis vi skal tillade os at gå ind i andre tråde og kommentere derinde skal vi også kunne tåle at der kommer en sådan kommentar herind.

Du er jo den eneste der har hidset sig op over den så der er jo ikke andre der har set noget forkert i den lille stikpille  Peace

patrick J
Manager

« Svar #7126: 30 Jan 2011, 22:34 »

Ahh kom nu lige  Cool

Ja han stikker måske lidt men da ikke noget der skal skabe en masse debat.

Altså hvis der ikke skal mere til er der jo svinere i alle tråde hele tiden.
Det er at være lige fint følende nok hvis der ikke skal mere til  Wink

Altså hvis vi skal tillade os at gå ind i andre tråde og kommentere derinde skal vi også kunne tåle at der kommer en sådan kommentar herind.

Du er jo den eneste der har hidset sig op over den så der er jo ikke andre der har set noget forkert i den lille stikpille  Peace
Det havde ikke været nødvendigt at skabe en masse debat, da ingen har bedt jer om at komme med hver jeres kommentar. Det har udviklet sig, som det har fordi alle andre også gerne vil blande sig. Det er jo ikke noget jeg står for? Så den kan du ikke bruge mod mig.

Alle folk har så travlt med at skrive, at man jo gerne må sige sin mening. Det er præcis hvad jeg har gjort, og det kan folk ikke klare.

Men ja Torres har sgu haft en dårlig sæson, men han er da ved at komme igang igen. Så hvorfor denne lille stikpille? Jeg ville sige nej til de penge fra Chelsea, noget Bave ser som en joke. Torres er pt. vigtig selvom hans lille formdyk. Alle spillere har formdyk i løbet af deres karriere, og han fungerede bare ikke på et hold som ikke fungerede. Holdet er ved at komme igang igen, det samme er Torres. Ville du personligt sælge til Chelsea?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #7127: 30 Jan 2011, 22:36 »

Alle folk har så travlt med at skrive, at man jo gerne må sige sin mening. Det er præcis hvad jeg har gjort, og det kan folk ikke klare.

Det du gør er at du skriver din mening på et ophidset sprog der ikke er til at holde ud, da der ingen grund er Peace.. Ingen siger du ikke må sige din mening, men skal vi lige blive enige om at du kunne have sagt din mening på en væsentlig bedre måde.. Du plejer at lægge et langt højere niveau for dagen end de indlæg der  Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #7128: 30 Jan 2011, 22:40 »

Det du gør er at du skriver din mening på et ophidset sprog der ikke er til at holde ud, da der ingen grund er Peace.. Ingen siger du ikke må sige din mening, men skal vi lige blive enige om at du kunne have sagt din mening på en væsentlig bedre måde.. Du plejer at lægge et langt højere niveau for dagen end de indlæg der  Wink
I synes ikke der er en væsentlig grund nej, men det synes jeg, og bliver derfor ophidset. Det har jeg vel lov til, og folk har da forskelligt sind, og alle kan ikke reagere på samme måde. Men ja jeg kunne sagtens have sagt et pænere.
Desuden tak for den lille ros til sidst..  Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #7129: 31 Jan 2011, 10:03 »

Tror Liverpool skal være tilfredse hvis de kan få de 40 mil Pund dvs 350 mil Kr + en Angriber retur som de forlanger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7130: 31 Jan 2011, 10:47 »

Ja det lyder da som en god deal. Torres har virket arrogant og uoplagt siden det begyndte at gå nedad for Liverpool. Sturridge som der har været snak om, kæmper godt for sin sag, og Liverpool har også fået en forstærkning i form af Suarez. Og så £40mio oven i hatten. Bestemt ikke en dårlig handel.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7131: 31 Jan 2011, 10:58 »

Vanvittig pris. 300 millioner ville være passende. Og at man ikke køber mig i stedet for Suarez, kan man jo kun grine af.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #7132: 31 Jan 2011, 11:32 »

Hmm. Konchesky lejes ud til Nottm Forest.

Han havde bestemt heller ikke udsigt til spilletid, men synes vi er ret skrøbelige på den venstre beck. Mener ikke det er holdbart med Johnson på den back, da han er så meget bedre på højre. Er det muligt at kalde Insua tilbage? Smiley

Har der egentlig været noget officielt om Suarez-købet endnu? Altså udover de har skrevet på hjemmesiden de er enige med Ajax?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7133: 31 Jan 2011, 11:36 »

Hmm. Konchesky lejes ud til Nottm Forest.

Han havde bestemt heller ikke udsigt til spilletid, men synes vi er ret skrøbelige på den venstre beck. Mener ikke det er holdbart med Johnson på den back, da han er så meget bedre på højre. Er det muligt at kalde Insua tilbage? Smiley

Har der egentlig været noget officielt om Suarez-købet endnu? Altså udover de har skrevet på hjemmesiden de er enige med Ajax?

Synes det er fint nok at han er blevet lejet ud. Håber man kan kalde Insua tilbage.
og mht. Suarez så har bestået lægetjekket og fået sin kontrakt på plads Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7134: 31 Jan 2011, 11:42 »

Nu har jeg überhaubt ingen forstand på jeres backpladser, men kan man ikke bruge Aurelio der? Så har I da Johnson og Aurelio der begge kan spille der, det må vel være fint..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7135: 31 Jan 2011, 12:04 »

Det kan være de har indset nu at han er tabt for dem : http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36982279:liverpool-vil-lade-torres-g%C3%A5.html

Men de får jo også kassen for ham hvis det passer ...

Vi skal alle være her.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7136: 31 Jan 2011, 12:17 »

Det kan være de har indset nu at han er tabt for dem : http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36982279:liverpool-vil-lade-torres-g%C3%A5.html

Men de får jo også kassen for ham hvis det passer ...

Det skal bare ikke ske det der!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #7137: 31 Jan 2011, 12:19 »

Har lige læst at Dalglish allerede er i gang med at bruge pengene fra en eventuel Torres-handel. Der skulle eftersigende være tale om at vi arbejder på at hente Andy Carrol fra Newcastle, Ashley Young fra Villa og Adams fra Blackpool. Hvis de tre spillere kan hentes for det beløb vi får for Torres + nogle håndøre fra ejernes kasse, så sys jeg bare vi skal skyde torres af hurtigst muligt ! Opstemt

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7138: 31 Jan 2011, 12:19 »

Har lige læst at Dalglish allerede er i gang med at bruge pengene fra en eventuel Torres-handel. Der skulle eftersigende være tale om at vi arbejder på at hente Andy Carrol fra Newcastle, Ashley Young fra Villa og Adams fra Blackpool. Hvis de tre spillere kan hentes for det beløb vi får for Torres + nogle håndøre fra ejernes kasse, så sys jeg bare vi skal skyde torres af hurtigst muligt ! Opstemt

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6713744,00.html
De vil stadig ikke sælge sådan som jeg læser det Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7139: 31 Jan 2011, 12:20 »

Det skal bare ikke ske det der!

seneste rygte er at kl 12 07 accepterede Liverpool et bud fra Chelsea på Torres :

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36981911:live-se-sidstedagens-transfers-her.html

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 474 475 [476] 477 478 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010