home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139755 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6720: 13 Jan 2011, 15:36 »

Han smider bolden væk konstant, og hver gang vi prøver at sætte tempo på spillet er hans klunteri med bolden ofte en hæmsko.. I ny og næ laver han et eller andet genialt, men det kan enhver jo gøre.. Forskellen er dem som gør det hver og hver anden weekend.. Det gør Kuyt ikke, og det sammenlagt med hans generele kompetencer med en bold, gør at jeg ikke ser ham have en fremtid hos os hvis vi vil tilbage i toppen!

Edit: Kuyt har lavet 3 oplæg, og 3 mål so far.. Efter 21 kampe! Sammenlagt med alt det andet jeg har at udsætte på ham, synes jeg ikke der kan være nogen tvivl om at han slet og ret ikke er god nok  Peace

Han smider den jo kun væk, fordi han skal ud og forsøge noget på egen hånd, hvilket han ikke har evnerne til, men som en targetman kan ham modtage bolden og sende den videre i dybden til Torres, ligger den af til Cole/Gerrard osv.

Men det er selvfølgelig bare min opfattelse og må tilstå, at jeg nok ikke har set nok LFC kampe til at kunne sige det med sikkerhed  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #6721: 13 Jan 2011, 15:39 »

Han smider den jo kun væk, fordi han skal ud og forsøge noget på egen hånd

Hvis bare det var så vel... Skuffet
Simple tæmninger, og simple afleveringer, og SPECIELT simple indlæg der bare skal ind i boksen bliver alt alt for ofte misset, til at jeg har nogen tillid til ham i vores offensiv fremover!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6722: 13 Jan 2011, 16:32 »

Der hersker ingen tvivl om at Kuyt ikke er kant-spiller. De gange hvor han ser god ud på kanten er jo netop de gange hvor han kommer ind i feltet. Som VK pointerer er hans indlæg af laveste klasse.

Jeg er da enig med folk i at han bestemt ikke er en totalt ubrugelig og håbløs spiller, men han er bare ikke en kantspiller på et Liverpool-hold!
Da vi hentede ham mener jeg da bestemt også at han var angriber med mål i støvlerne!

Lad os få hentet Elia ind til kanten og så kan vi godt prøve at give Kuyt chancen sammen med Torres. Det kan vi godt sige Wink

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6723: 13 Jan 2011, 16:38 »

DeBuur
Manager

« Svar #6724: 14 Jan 2011, 17:53 »

Thumbs Up Så står den på lokal Derby.... samtidig glæder jeg mig over at CP får støtte af KD efter kampen mod Blackpool.
Jeg havde håbet at Liverpool havde hentet et par store navne nu men sådan er det altså ikke..... ser frem til søndagens kamp og tror vi henter 3 point...selv om Everton holdet måske er stærkere end vores trup

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6725: 14 Jan 2011, 20:47 »

Thumbs Up Så står den på lokal Derby.... samtidig glæder jeg mig over at CP får støtte af KD efter kampen mod Blackpool.
Jeg havde håbet at Liverpool havde hentet et par store navne nu men sådan er det altså ikke..... ser frem til søndagens kamp og tror vi henter 3 point...selv om Everton holdet måske er stærkere end vores trup

Store eller ej. Jeg havde bestemt også forventet mere aktivitet på transfer markedet fra vores side. Både til klubben men bestemt også den anden vej.

Men træner situationen har selvfølgelig haft en stor indflydelse her.
Og som tidligere skrevet frygter jeg at situationen vil blive noget låst fra vores side. Daglish er kun ansat til sommer og så er det helt forståeligt at NESV måske sidder lidt hårdere på kassen end hvis han havde fået en længere kontrakt hvor han så kunne forme sit hold.

Men mon der ikke sker noget i løbet af de næste uger. Alt andet vil være en overraskelse for mig.

Seneste rygter er bla at SWP fra City er en mulighed. For nogle år siden havde jeg sagt ja tak. Nu ved jeg ikke helt. Han kan dog kun være bedre på kanten end Kuyt Wink

DeBuur
Manager

« Svar #6726: 14 Jan 2011, 21:01 »

SWP var et kæmpe talent, men i Chelsea mistede han troende på sig selv og gik fuldstændig i stå... da han vendt e tilbage til Man City var han bare en PL spiller uden selvtillid og talentet rakte ikke... Hvad skal han i Liverpool ?

Tja desværre ser det ud til at han kan forstærke holdet og det siger bare alt.... Liverpool skal starte forfra... og derfor er han måske ikke så dårligt et køb..vil han blive til noget i fodbold så er det hans sidste mulighed...

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6727: 14 Jan 2011, 22:24 »

The Telegragh skulle mene at Daglish ønsker 4 nye spillere til klubben her i januar.

Det lyder meget fornuftigt i mine ører.

Listen rummer bla navne som Suarez, Yuong, Urby Emanuelson og Hazard.
Flest offensive kræfter og så nogle venstrebacks.

Samme artikkel nævner også noget om at der jo nok skal nogen ud før der kan komme nogen ind og det lyder også ganske fornuftigt. Der er ihf en del at vælge imellem Wink

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/8258473/Liverpool-manager-Kenny-Dalglish-targets-four-January-buys-in-crucial-transfer-window.html

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6728: 15 Jan 2011, 10:27 »

Jeg har altid haft en svaghed for SWP. Det er dog måske lidt muligt at det har noget med hans adoptivfar at gøre. Men jeg tror at han ville blomstre på det rigtige hold. Han har hurtig, har gode dribleevner og kan ligge fine indlæg. Og han kan også godt lide at komme ind fra fløjen og afslutte. Han er lidt en Lennon type, bare ikke helt så god. Jeg tror helt sikkert at han vil forstærke jeres hold, og det er et fint udgangspunkt til de køb som I har brug for.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skipper
Gæst

« Svar #6729: 16 Jan 2011, 11:25 »

Everton kampen i dag, kan ses på 6'eren her klokken 3 Thumbs Up
Er ikke sikker på om jeg glæder mig Ubeslutsom men er nu mere spændt. Forventer en tæt kamp, men tror godt Liverpool kan hente en 2-1 eller 3-1 sejr hjem Thumbs Up
Det er jo Dalglish første hjemmekamp og er sikker på støtten fra the kop vil være enorm, håber bare at spillerne er tændte i dag.

Jyden
Gæst

« Svar #6730: 16 Jan 2011, 11:28 »

Hvad er det nu man kalder det her derby?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6731: 16 Jan 2011, 11:34 »

Merseyside Derby Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Jyden
Gæst

« Svar #6732: 16 Jan 2011, 11:35 »

Mange tak (:

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6733: 16 Jan 2011, 11:37 »

Så lidt Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #6734: 16 Jan 2011, 11:40 »

Glæder mig enormt meget til kampen i dag, og det er ganske enkelt en kamp vi ikke har råd til at tabe.. For så vil nedrykningsstregen blot komme endnu tættere, og selvtilliden vil få endnu et massivt knæk..

Dagens kamp skal give 3 point, og det tror jeg også på indtil det modsatte er bevist Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010