home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2116605 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6600: 09 Jan 2011, 22:21 »

Synes sgu det er fair nok at gøre dommeren til grin, efter sådan en skandaløs præstation.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #6601: 09 Jan 2011, 22:21 »

Men det han gør her er jo at gøre dommeren til grin. Det synes jeg ikke er ok, så self skal det koste. Men en dag er rigeligt, eller en stor bøde eller noget andet der rammer ham.Det handler vel om, at man statuerer et eksempel på hvad man mener er god opførsel? Det er jo en spiral der kan ende rigtig skidt. Hvis man tillader spillerne at svine dommerne til sådan her, så mener fansene det også, osv osv og så ender vi med, at ingen gider være dommere fordi det ganske enkelt ikke er sjovt at være udsat for det pres fra begge mandskaber OG fans, og hvor ender vi så? Det problem oplever vi jo i Dk pt.

Vi kan jo også vende den om.

Han gør jo så Liverpool  - trænerteamet og spillerne, til grin.
Alt deres træning, taktik, optakt osv er jo spildt på han fløjter for noget der ikke var.

Jeg vil vædde med at Liverpool han brugt væsentligt længere tid og penge på denne kamp end Webb har.

Men alligevel er det Liverpool og med stor sandsynlighed Babel der bliver straffet mens Webb går fri.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6602: 09 Jan 2011, 22:25 »

Jamen det er jo ting jeg ikke kan have argumenter imod. Det er self pisse frustrerende.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6603: 09 Jan 2011, 22:27 »

Men alle har vel accepteret at der skal en dommer til, ellers kan kampene ikke afvikles? Og ved at vi har accepteret, at der skal en dommer til for at kunne afvikle kampene, har vi vel også accepteret at han kan begå fejl? Igen, for at komme alle tvivlsspørgsmål i møde, så kan jeg self sagtens forstå Babels frustration, mener bare ikke han giver udtryk for den på den rette måde og at det vil være fair, hvis han straffes. Man må forudsætte at Webb har gjort sit bedste eller hvordan? At det så ikke var godt nok, skal han da ikke latterliggøres for?

Så er det pludseligt ikke specielt attraktivt at være dommer Smiley

N17
Manager

« Svar #6604: 09 Jan 2011, 22:31 »

Jeg undres tit over fans der har så meget styr på hvor meget dommerne har snydt deres egen klub (eller foræret noget til ærkerivalerne). Enten har man ALT for meget fritid, eller også har man et behov for hele tiden at tude og komme med dårlige undskyldninger...

Eller også er det bare fordi det sker ofte med Webb??? Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6605: 09 Jan 2011, 22:33 »

Men alle har vel accepteret at der skal en dommer til, ellers kan kampene ikke afvikles? Og ved at vi har accepteret, at der skal en dommer til for at kunne afvikle kampene, har vi vel også accepteret at han kan begå fejl? Igen, for at komme alle tvivlsspørgsmål i møde, så kan jeg self sagtens forstå Babels frustration, mener bare ikke han giver udtryk for den på den rette måde og at det vil være fair, hvis han straffes. Man må forudsætte at Webb har gjort sit bedste eller hvordan? At det så ikke var godt nok, skal han da ikke latterliggøres for?

Så er det pludseligt ikke specielt attraktivt at være dommer Smiley

Altså, nu synes jeg også at man skal passe på med at gøre det værre end det er med denne episode. Han har ikke overfuset ham verbalt lige efter kampen hvor Webb kunne føle sig truet eller andet. Det er en harmløs "joke", som selvfølgelig viser hvad Babel mener om hans præstation.
Synes det er fair nok hvis FA går ind og giver Babel en bøde, for at spillerne ikke har mulighed for at skubbe til grænsen, for hvad de kan tillade sig over for en dommer. Dog mener jeg ikke at man skal snakke om karantæne dage eller andet, det ville være en overreaktion IMO.

JKJ
Gæst

« Svar #6606: 09 Jan 2011, 22:34 »

En dommer kan være aldrig så dårlig af den ene eller anden grund.

Men hvis de kommer med deres forklaring af en given situation så tror jeg at respekten for dommerne vil blive større.
Klubberne og spillerne bruges masser af tid på disse kampe og når der så kommer en tvivlsom situation bliver man bare mødt af larmende tavshed eller får en bøde eller karentæne af et forbund.

Jeg siger ikke at dommerne skal komme med et referat af hele kampen men i denne situation ville det jo være dejligt at høre hvordan weeb så og oplevede situationen der førte til strafesparket og udvisningen.

Hvis Webb så fortæller hvordan han oplevede disse situationer tror jeg at man ville have lidt mere forståelse for ham.

Nu holder han sin kæft og så bliver frustrationerne endnu større.

Ja man skal beskytte dommerne men man skal vel også beskytte klubberne og spillerne.

N17
Manager

« Svar #6607: 09 Jan 2011, 22:35 »

Så laver jeg lige et elegant emneskift... Babel ser ud til at blive tiltalt for at have nakket JS' billede og postet på sin twitter profil:

Jeg har ikke lavet billedet, men fandt det hos en kammerat, som også er Spurs fan, som postede det efter den episode i dag... Men kunne da være cool nok, hvis det havde været mit, som han havde hugget Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6608: 09 Jan 2011, 22:35 »

Men hvis de kommer med deres forklaring af en given situation så tror jeg at respekten for dommerne vil blive større.
Klubberne og spillerne bruges masser af tid på disse kampe og når der så kommer en tvivlsom situation bliver man bare mødt af larmende tavshed eller får en bøde eller karentæne af et forbund.

Jeg siger ikke at dommerne skal komme med et referat af hele kampen men i denne situation ville det jo være dejligt at høre hvordan weeb så og oplevede situationen der førte til strafesparket og udvisningen.

Hvis Webb så fortæller hvordan han oplevede disse situationer tror jeg at man ville have lidt mere forståelse for ham.

Ja man skal beskytte dommerne men man skal vel også beskytte klubberne og spillerne.

Helt enig, og her synes jeg den bedste måde på det ville være at give Babel en bøde, og Webb en straf for en dårlig præstation.. Hvordan straffes dommere?? Dømmer de dårligere hold, eller hvordan?  crazy

N17
Manager

« Svar #6609: 09 Jan 2011, 22:38 »

Helt enig, og her synes jeg den bedste måde på det ville være at give Babel en bøde, og Webb en straf for en dårlig præstation.. Hvordan straffes dommere?? Dømmer de dårligere hold, eller hvordan?  crazy

De bliver smidt ned i de lavere rækker i en periode, hvis det er noget som sker ofte.. Men tror ikke det sker med Webb, selvom jeg efterhånden synes, at han bør en tur ned!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6610: 09 Jan 2011, 22:38 »

Altså, nu synes jeg også at man skal passe på med at gøre det værre end det er med denne episode. Han har ikke overfuset ham verbalt lige efter kampen hvor Webb kunne føle sig truet eller andet. Det er en harmløs "joke", som selvfølgelig viser hvad Babel mener om hans præstation.
Synes det er fair nok hvis FA går ind og giver Babel en bøde, for at spillerne ikke har mulighed for at skubbe til grænsen, for hvad de kan tillade sig over for en dommer. Dog mener jeg ikke at man skal snakke om karantæne dage eller andet, det ville være en overreaktion IMO.

Helt sikkert, hvis man kører det ud af et spor det ikke hører til på, så bliver det bare værre. En bøde vil være fint.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6611: 09 Jan 2011, 22:39 »

Eller også er det bare fordi det sker ofte med Webb??? Smiley

Det gør det ganske sikkert, benægter jeg ikke på nogen måde Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6612: 09 Jan 2011, 22:40 »

Agree, det ville være super rart, men der er England vel nok bagefter DK? Synes efterhånden de fleste dommere i Dk, med undtagelser self, gerne vil kommentere deres kendelser. Måske ikke liiige efter kampen, men så efterfølgende når de selv har haft en chance for at se den på tv som alle os andre.

Men der er England nok for konservative endnu...

N17
Manager

« Svar #6613: 09 Jan 2011, 22:40 »

Det gør det ganske sikkert, benægter jeg ikke på nogen måde Smiley

Det siger jeg heller ikke.. Og spurgte du mig om andre dommere, så kunne jeg heller ikke komme på noget. Det er helt tilfældigt med Webb, da det var ham som dømte, da Mendes sendte bolden ind i overtiden mod Carroll på Old Trafford - og ham der dømte et af de tyndeste straffe, da vi førte 2-0, hvilket vendte kampen og satte United igang...

Men pyt, ikke mere om det nu Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #6614: 09 Jan 2011, 22:43 »

Agree, det ville være super rart, men der er England vel nok bagefter DK? Synes efterhånden de fleste dommere i Dk, med undtagelser self, gerne vil kommentere deres kendelser. Måske ikke liiige efter kampen, men så efterfølgende når de selv har haft en chance for at se den på tv som alle os andre.

Men der er England nok for konservative endnu...

Skal lige siges, at Webb faktisk er en af de dommere, som indimellem kommer ud og kommenterer og indrømmer fejlkendelser. Blandt andet det straffespark, som United fik dengang. Men det er bare svært, at bruge til noget Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010