home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879699 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5190: 06 Jul 2010, 17:04 »

Hvorfor glemmer alle at Liverpool i øjeblikket er til salg? Når næste sæson starter vil vi IKKE have Gillett og Hicks, men nogle andre ejere. Derfor kan vores økonomiske situation på ingen måde gøres klog på af almene fans som os.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5191: 06 Jul 2010, 17:32 »

Hvorfor glemmer alle at Liverpool i øjeblikket er til salg? Når næste sæson starter vil vi IKKE have Gillett og Hicks, men nogle andre ejere. Derfor kan vores økonomiske situation på ingen måde gøres klog på af almene fans som os.

Ik nødvendigvis, se på Newcastle de hænger stadig på Mike Ashley på trods af han satte klubben til salg

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #5192: 06 Jul 2010, 17:41 »

Liverpool er omend en anden situation. Ligemeget hvor dårligt de har spillet de sidste år, så er deres markedsværdi og kommercielle værdi enorm. Derudover har vi måske en af de bedste britiske finansmænd til at finde denne køber. Vi skal nok finde ud af noget.

Det skal derudover siges, at Mike Ashley jo eftersigende mange gange har trukket sit tilbud frem og tilbage.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5193: 07 Jul 2010, 03:05 »

http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-giver-wonderboy-chancen

Kunne det være fordi VDV er på vej ud? Opstemt

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5194: 08 Jul 2010, 16:04 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/hodgson-reveals-gerrard-talks
http://www.bold.dk/nyt/Torres-agent-Snakker-aldrig-med-englaendere
Begge artikler tyder på, at både Torres og Gerrard bliver. Og den ene er altså fra Liverpools officielle hjemmeside. Det kan ikke blive bedre! Thumbs Up

EDIT: Og så er det officielt! http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/jovanovic-pens-three-year-deal
« Seneste Redigering: 08 Jul 2010, 16:19 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5195: 14 Jul 2010, 21:56 »

Hej champs! Hvornår slutter transfervinduet? Jeg venter meget meget spændt, som LFC-mand.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #5196: 14 Jul 2010, 22:00 »

Hej champs! Hvornår slutter transfervinduet? Jeg venter meget meget spændt, som LFC-mand.

Den 31. august klokken 00:00 Wink

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5197: 18 Jul 2010, 17:09 »

I følge en engelsk avis (ikke The Sun) fører vi kampen om Joe Cole, og han vil skrive under snart. Synes det ville være et fantastisk godt køb. Han er måske lige den spiller vi står og mangler, da han er en hurtig kreativ spiller. Er meget positiv omkring ham Wink

Hvem tror I ellers kommer/går i vinduet? Er meget spændt Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #5198: 19 Jul 2010, 16:36 »

Joe Cole som liverpool spiller.... det bliver godt det ville nu også være ok hvis Christian Poulsen kommer... fstter ikke at Liverpool ikke hentede Simon Kjær men sådan er det så  Ubeslutsom

YNWA

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5199: 19 Jul 2010, 17:32 »

Jeg er godt tilfreds med at vi nu har sikret os Joe Cole. Manden har stadig en del gode år i sig og kan styrke holdet, udover det, godt at vi får styrket holdet i bredden også. Det er en fin og gratis signing.

Dejligt køb - men der skulle gerne komme flere til klubben i dette transfervindue. Smiley

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #5200: 19 Jul 2010, 17:36 »

i stjæler Joe Cole fra os Græder

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

JKJ
Gæst

« Svar #5201: 19 Jul 2010, 17:40 »

i stjæler Joe Cole fra os Græder

Stjæler er vist så meget sagt. Chelsea ville jo ikke forlænge med ham.

Desuden har de jo købt en af vores bænkevarmere for ca £5.5 mio som erstatning for Cole så det går jo næsten lige op... eller?  funny

verdenskrig
Manager

« Svar #5202: 19 Jul 2010, 17:46 »

Hold da kæft Opstemt.. Den havde jeg godt nok ikke set komme... Nu har man i flere måneder læst om hvor mange af topklubberne i PL som angiveligt var interesseret i ham, og så er det dælme os i den forfatning vi er i som løber af med ham Opstemt Opstemt

Gud hvor er jeg lykkelig, og hvor har jeg store forventninger til ham.. Hvis han kan undgå skaderne så tror jeg han bliver en kæmpe forstærkning til vores hold.. Han giver os en kreativitet fra kanten som vi ikke har haft i meget lang tid..
Benayoun solgt for en pose penge, og Joe Cole ind på fri transfer.. Er det her man skal sige tak til Chelsea  Wink ?

Lækkert!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #5203: 19 Jul 2010, 17:59 »

Hold da kæft Opstemt.. Den havde jeg godt nok ikke set komme... Nu har man i flere måneder læst om hvor mange af topklubberne i PL som angiveligt var interesseret i ham, og så er det dælme os i den forfatning vi er i som løber af med ham Opstemt Opstemt

Gud hvor er jeg lykkelig, og hvor har jeg store forventninger til ham.. Hvis han kan undgå skaderne så tror jeg han bliver en kæmpe forstærkning til vores hold.. Han giver os en kreativitet fra kanten som vi ikke har haft i meget lang tid..
Benayoun solgt for en pose penge, og Joe Cole ind på fri transfer.. Er det her man skal sige tak til Chelsea  Wink ?

Lækkert!

Ja det er sgu godt gået, hvis LFC har lidt penge tilovers så er det aktuelt købers marked... flere klubber i Europa bløder rent økonomisk så klasse spillere kan hentes relativ billigt.

YNWA

patrick J
Manager

« Svar #5204: 19 Jul 2010, 18:00 »

Er Joe Cole officielt skiftet til os nu?
Hvis det er tilfældet, så er det satme et scoop for Liverpool, ikke nok med at han er en fremragende spiller, han er også englænder!!
Har virkelig store forventninger til ham, og tror at han kan være med til at læfte vores spil!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010