home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879874 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5100: 10 Jun 2010, 19:09 »

Det kunne nu sagtens fungerer, tror jeg, hvis en blev cheftræner, og den anden assisterende træner f.eks.
Muligvis, men vi har allerede den ene på plads i Sammy Lee som er assistent. Men tror ikke det fungerer med to overhovedet, har set det et par gange, men aldrig hørt om det med succes.

Zone 43
Manager

« Svar #5101: 10 Jun 2010, 19:31 »

Muligvis, men vi har allerede den ene på plads i Sammy Lee som er assistent. Men tror ikke det fungerer med to overhovedet, har set det et par gange, men aldrig hørt om det med succes.

Så mangler der jo bare en udefra, hvis det er. :-)
Odense har da haft rimelig succes med det.. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #5102: 17 Jun 2010, 10:29 »

http://www.bold.dk/nyt/Premier-League-aabner-med-et-brag

Okay så er vi ligesom i gang  Rullende Øjne.. Men det er efterhånden længe siden vi har slået Arsenal, og det ville godt nok være en fed start på sæsonen hvis vi lige hev tre point der Smiley.. Arshavin kan vel heller ikke blive ved med at bombe os i sænk  Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5103: 23 Jun 2010, 10:51 »

Barcelona er stadig meget interesseret i at hente Fernando Torres, men katalanerne vil ikke betale mere end 340 millioner kroner for den spanske angriber. (Daily Mail)

Hva i alverden tror de selv Grin ?.. Barca har bare at hoste op, og jeg synes det ville være en skandale hvis han ryger for under 500 mio  Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

coKey
Ynglingespiller

« Svar #5104: 23 Jun 2010, 11:12 »

Spørgsmålet er vel om Liverpool overhovedt har råd til at beholde ham. Hvis man kan købe villa for godt 300 mil så er torres sku heller ikke mere værd

verdenskrig
Manager

« Svar #5105: 23 Jun 2010, 13:23 »

Jeg kunne sådan set ikke være mere ligeglad med hvad Valencia gør i den sag.. Det er deres sag, og de må åbenbart føle at 300 mio er nok for Villa hvilket jeg på ingen måde mener det er, når medieludere som Ronaldo kan ryg for 700 mio..
Torres er pt et niveau under Ronaldo som følge af et par skader, og han har lavet en god håndfuld mål i denne sæson alligevel, så derfor kan jeg ikke se hvorfor 500mio ikke er en fair pris Smiley

Cool

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #5106: 23 Jun 2010, 14:16 »

Jeg kunne sådan set ikke være mere ligeglad med hvad Valencia gør i den sag.. Det er deres sag, og de må åbenbart føle at 300 mio er nok for Villa hvilket jeg på ingen måde mener det er, når medieludere som Ronaldo kan ryg for 700 mio..
Torres er pt et niveau under Ronaldo som følge af et par skader, og han har lavet en god håndfuld mål i denne sæson alligevel, så derfor kan jeg ikke se hvorfor 500mio ikke er en fair pris Smiley

Det kan godt være du er ligeglad med hvad valencia gjorde mht Villa, men det gør stadig at Liverpool på ingen måde kan få 500 mil for Torres. Man må se på markedet og sammenligne priserne på købte spillere. Så længe Real, City eller Chelsea  ikke er inde i billedet betaler ingen 500 mil mere for en spiller som ikke engang er ligeså god som ham til 300 mil. Lur mig om Barca ikke får Torres for omkring de 350. Desværre synes jeg ikke de t ville være et specielt smart køb, da Barca dermed har alt for mange angribere. Men så kan i vel få Zlatan i bytte Wink

PS. Torres er ikke bare et niveau under Ronaldo, han er en del. Indtil han har spillet en hel brand sæson (uden skader) som Ronaldo gjorde er han langt fra det samme værd som Ronaldo. Måske ikke engang det halve.

verdenskrig
Manager

« Svar #5107: 23 Jun 2010, 14:23 »

Men han har været en brandvarm målscorer 3 år i træk nu i verdens hårdeste liga, og selvom han var meget skadet sidste sæson scorede han alligevel 18 mål..

Derudover vil et skifte til spansk fodbold også være = færre skader som jeg ser det.. Torres har selv sagt at PL vil ødelægge ham på sigt og tror spansk fodbold passer hans fysik bedre..

Når vi derudover taget i betragtning at han er vores vigtigste spiller så mener jeg vi skal derop før et salg kan komme på tale.. Men jeg er ikke i Liverpools ledelse, dog kan jeg bare sige hvordan jeg ville tænke hvis jeg var i den Wink

Realistisk set er det nok dig der får ret desværre

Cool

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #5108: 23 Jun 2010, 14:28 »

Men han har været en brandvarm målscorer 3 år i træk nu i verdens hårdeste liga, og selvom han var meget skadet sidste sæson scorede han alligevel 18 mål..

Derudover vil et skifte til spansk fodbold også være = færre skader som jeg ser det.. Torres har selv sagt at PL vil ødelægge ham på sigt og tror spansk fodbold passer hans fysik bedre..

Når vi derudover taget i betragtning at han er vores vigtigste spiller så mener jeg vi skal derop før et salg kan komme på tale.. Men jeg er ikke i Liverpools ledelse, dog kan jeg bare sige hvordan jeg ville tænke hvis jeg var i den Wink

Realistisk set er det nok dig der får ret desværre

Vi enig om at han er en klassespiller, men jeg synes han mangler en del for at nå Ronaldo og en pris på 500 mil eller over.

Dog tror jeg ikke det ville være så dårligt for Liverpool at sælge Torres da de vil få en masse penge og chancen for at bygge et nyt storhold op. Liverpool har brug for en angriber der ikke er så ramt af skader, ihvertfald så længe alternativerne er så langt fra "liverpool-niveau".

Men lad os nu se hvad der sker i løbet af sommeren. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5109: 23 Jun 2010, 14:29 »

Liverpool har brug for en angriber der ikke er så ramt af skader, ihvertfald så længe alternativerne er så langt fra "liverpool-niveau".

Dette er jeg helt enig i og det ville også være mit argument for at vi skulle sælge ham Smiley

Cool

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #5110: 23 Jun 2010, 14:34 »

Dette er jeg helt enig i og det ville også være mit argument for at vi skulle sælge ham Smiley

Det var da godt vi kunne blive enige om noget så.
Hvad med et styks Zlatan?Wink

-LFC-
Manager

« Svar #5111: 23 Jun 2010, 14:48 »

Det var da godt vi kunne blive enige om noget så.
Hvad med et styks Zlatan?Wink
Ad nej. Zlatan er ikke det halve værd.

verdenskrig
Manager

« Svar #5112: 23 Jun 2010, 14:50 »

Jeg vil hellere have en retarderet hund, med gigt, dårligt syn, og skæve ben , end jeg vil have Zlatan Tunge

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5113: 23 Jun 2010, 14:52 »

Jeg vil hellere have en retarderet hund, med gigt, dårligt syn, og skæve ben , end jeg vil have Zlatan Tunge
Hvad er chancen så for den skal aflives? Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #5114: 23 Jun 2010, 14:54 »

Lige så stor som Zlatans ego

Cool

Sider: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010