home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880088 gange)
tonsborg
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4980: 19 Aug 2009, 23:14 »

Jeg syns bestemt Johnson er et skide godt køb og jeg har også lige bestilt en trøje i sort med ham Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #4981: 19 Aug 2009, 23:22 »

Johnson er udfra hans første to kampe den bedste højreback i Premier League. Så kan Bosingwa og Sagna rende og hoppe. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4982: 20 Aug 2009, 15:58 »

http://onside.dk/node/40226

Hva skal vi dog med ham crazy?

Anonym humørspiller der slet slet ikke har klasse, fysik, eller mentalitet til at spille i en toptop klub..

Og så for 90 mio.. Dem kan vi i den grad bruge bedre!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4983: 20 Aug 2009, 16:12 »

http://onside.dk/node/40226

Hva skal vi dog med ham crazy?

Anonym humørspiller der slet slet ikke har klasse, fysik, eller mentalitet til at spille i en toptop klub..

Og så for 90 mio.. Dem kan vi i den grad bruge bedre!

I skal købe ham så Real Madrid kan komme af med ham Wink

Ej, helt seriøst så tror jeg faktisk han ville kunne gøre det godt i Liverpool. Han kan overtage Gerrards plads som den offensive midtbanespiller lige bag Torres, hvor hans overblik og målfarlighed vil komme til fordel. Dernæst kan man smide Gerrard ned på Alonsos plads hvor jeg mener hans virkelige styrke ligger, nemlig som den tovejsspiller han er. Det ville bliver smukt Smiley

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #4984: 20 Aug 2009, 16:30 »

I skal købe ham så Real Madrid kan komme af med ham Wink

Ej, helt seriøst så tror jeg faktisk han ville kunne gøre det godt i Liverpool. Han kan overtage Gerrards plads som den offensive midtbanespiller lige bag Torres, hvor hans overblik og målfarlighed vil komme til fordel. Dernæst kan man smide Gerrard ned på Alonsos plads hvor jeg mener hans virkelige styrke ligger, nemlig som den tovejsspiller han er. Det ville bliver smukt Smiley
Hvis gerrards største styrke er at ligge på alonsos plads, så må du da gerne forklare hvordan han ku have så stor succes på sin nuværende plads, sidse år hvor han blev vores topscorer Peace ?

Skal vi endelig købe VDV skal det være som bænkevarmer, og det skal vi ved gud ik smide 90 mio efter, og det ville heller ikke gavne VDV!

VDV's ego kræver at han spiller på et hold hvor spillet er centreret omkring ham.. Det kan hverken real eller liverpool eller nogen anden toptop klub efterkomme.. Tilbage til HSV med ham! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4985: 20 Aug 2009, 16:47 »

Hvis gerrards største styrke er at ligge på alonsos plads, så må du da gerne forklare hvordan han ku have så stor succes på sin nuværende plads, sidse år hvor han blev vores topscorer Peace ?

Skal vi endelig købe VDV skal det være som bænkevarmer, og det skal vi ved gud ik smide 90 mio efter, og det ville heller ikke gavne VDV!

VDV's ego kræver at han spiller på et hold hvor spillet er centreret omkring ham.. Det kan hverken real eller liverpool eller nogen anden toptop klub efterkomme.. Tilbage til HSV med ham! Smiley

Bare fordi man bliver topscorer og er god i det offensive spil, betyder ikke at man ikke kan være endnu bedre hvis man bliver trukket lidt tilbage i banen. Og at han blev topscorer er vist ikke kun hans fortjeneste, men også Torres' i form af hans skader eller manglende skarphed.

Jeg mener bare at Vaart kan komme til at ligge rigtig godt på Liverpool hold med Gerrad bag sig og Torres foran sig. Han er jo ikke ligefrem dårlig, selvom han havde en mildest talt elendig sæson i Real Madrid.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #4986: 20 Aug 2009, 16:53 »

Bare fordi man bliver topscorer og er god i det offensive spil, betyder ikke at man ikke kan være endnu bedre hvis man bliver trukket lidt tilbage i banen. Og at han blev topscorer er vist ikke kun hans fortjeneste, men også Torres' i form af hans skader eller manglende skarphed.

Jeg mener bare at Vaart kan komme til at ligge rigtig godt på Liverpool hold med Gerrad bag sig og Torres foran sig. Han er jo ikke ligefrem dårlig, selvom han havde en mildest talt elendig sæson i Real Madrid.

Gerrard er nok den bedste vi har på begge pladser, men gør alligevel mest gavn på off midt i kraft af alle hans mål og derfor skal han naturligvis spille der Smiley

Det kan du have ret i, men jeg mener bare ikke han passer ind hos os.. Han mentale tilstand er skrøbelig, og han har det svært når det virkelig gælder Smiley

Cool

-LFC-
Manager

« Svar #4987: 20 Aug 2009, 17:00 »

Gerrard skal på ingen måde ligge bag nogen andre end Torres. Han skal ligge lige bag Torres og være overalt som han plejer. Vi har intet at bruge VdV til. Smiley

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #4988: 21 Aug 2009, 20:42 »

Jeg er helt ny på det her forum, og dem som har læst min introduktionspost, ved også jeg er Liverpool fan. Her med kun lidt over en uge til transfervinduet er færdigt, og sæsonen rigtig går i gang, har jeg valgt at lave en status over truppen, som jeg ser den nu. Starter ud med forsvarskæden og tager resten af truppen lørdag eller søndag.

Målmandsposten:
1. Valg: Pepe Reina. Ubestridt førstevalg, har en force i hans præcise udspark, hvoraf hans 2 assists fra sidste sæson stammer fra. Rigtig god målmænd, på trods af drops nu og da.
2. Valg: Diego Cavalieri. Har stået helt fint i de jeg har set ham spille. Er tryg ved at have ham i buret hvis Reina skulle få en skade.
3. Valg: Charles Itandje. Venter bare på han forlader klubben, efter hans uheld ved Hillsborough minde dagen. Sikkert masser af unge talenter der kan klare at være 3. valg.
-Målmandsposten er godt besat og der bliver helt ikke købt nogle nye målmænd i de resterende dage af transfervinduet.

Højre back:
1. Valg: Glen Johnson. Samlet set over de to første ligakampe i år har han været liverpools bedste. Blandt PL's bedste højrebacks. ´Nuff said.
2. Valg: Degen? Skadet hele sidste sæson, har ikke imponeret synderligt i de pre-season kampe han har spillet.
3. Valg: Martin Kelly? Oprindeligt central forsvar, men har spillet højreback i pre-season, med et par gode præstationer. Alternativt kan Carra spille højre back, men det syntes jeg ikke har været noget kønt syn de sidste par gange.
-Højre backen er meget svagt besat hvis Johnson får en skade. Så gerne gardering, men tror ikke på det pga. økonomiske situation. Lad os da bare håbe Johnson holder sig skadesfri!

Central forsvar:
1. valg: Jamie Carragher. Er i mine øjne ved at være lidt langsom og er ikke ligeså skarp som for nogle år siden.  Har dog en erfaring og udstråling der er meget vigtig for holdet.
2. valg: Daniel Agger: Kan noget offensivt som de andre centrale forsvarer ikke kan. Giver et godt flow i spiller når han er med. Desværre ser hans ryg ud til at være kronisk skadet.
3. valg: Martin Skrtel: Solid defensiv jernmand.
4. valg: Sotiris Kyrgiakos. Kender ikke så meget til ham, bortset fra han skulle være en ordentlig kleppert. Fysisk stærk og god i hovedspillet.
-Central forsvar positionen ser stærk nok ud for nu. Så gerne man spillede Skrtel og Agger sammen til et fremtidigt forsvar, hvis eller Agger kommer sig over sine skader.

Venstre back:
1. valg: Aurelio. Gode dødbolde, god erfaren back når han ikke er skadet.
2. valg: Insua. Har imponeret, på trods af han brændte en kæmpechance mod Stoke. Må være meget tæt på at være førstevalg, på trods af hans unge alder.
3. valg: THE DOSS. Havde en dårlig sæson sidste år, men reddede noget af den, med mål mod R. Madrid og Man u. Ellers er der nyindkøbet Chris Mavinga, som jeg aldrig har set spille. Har dog hørt han imponerer for reserveholdet.
-Okay besat. Er dog lidt bange for om Insua kan spille med mod de store hold, mens Aurelio er skadet.

EDIT: og for lige at komme med min mening i VdV rygterne, så syntes jeg ikke vi skal købe ham. Tror heller ikke vi har de 90 mil og hvis vi endelig ham dem, kan de bruges bedre. VdV spiller bedst på Gerrards plads og der kan han ikke få meget spilletid. Når det så er sagt ville jeg ikke blive sur hvis han blev signet, da han trods alt vil give os noget bredde og nogle flere offensive strenge at spille på.

« Seneste Redigering: 21 Aug 2009, 20:45 af Chril » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4989: 21 Aug 2009, 20:53 »

Fremragende oplæg til debat. Jeg er stortset enig, bortset fra, at jeg intet ser i Skrtel og håber, at den græske kæmpe vil blive 3. valg. Skrtel kan være god, men engang imellem leverer han sådan nogle kampe, så man tror, at manden fandme spiller Blue Square North. F.eks. mod Tottenham, hvor han lader Jermain Defoe der er ca. 24 cm lavere end ham og vejer nok omkring 25 kilo mindre, skærme bolden af uden, at han piller den fra ham. Hans placeringsevne var også helt fucked up i samme kamp. Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om ham. Han har spillet gode kampe for klubben, men han har satme også spillet dårlige. Aurelio bør heller ikke være fast mand længere. Han er fin når han ikke er skadet, og en rigtig god mand på dødbolde, men når vi har sådan et lysende talent som Insua der står og banker på, så er det forkert at lade glasbenet være fast mand. Desuden må Stephen Darby vel formodes at være 2/3 valg på højrebacken. Peace

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #4990: 21 Aug 2009, 20:59 »

FDesuden må Stephen Darby vel formodes at være 2/3 valg på højrebacken. Peace
Ham havde jeg faktisk glemt  Shockeret Han fik intet spilletid i pre-season kampene, hvor Kelly og Degen spillede. Ved ikke om det betyder Rafa syntes de to andre er bedre og det er dem der skal satses på eller hvad. Virker i hvert fald meget mærkelig, medmindre han var skadet.

verdenskrig
Manager

« Svar #4991: 21 Aug 2009, 21:23 »

Fremragende oplæg til debat. Jeg er stortset enig, bortset fra, at jeg intet ser i Skrtel og håber, at den græske kæmpe vil blive 3. valg. Skrtel kan være god, men engang imellem leverer han sådan nogle kampe, så man tror, at manden fandme spiller Blue Square North.

Jeg er på sin vis enig, men jeg tror at sandheden om vores holdning vedrørende Skrtel skal findes dybere end her..

Skrtels største force er helt klart hans kompromiløse spillestil og her syntes jeg faktisk han er en rigtig god spiller.. Får skrtel i en hel kamp kun lov at koncentrere sig om at flække, losse, tackle, heade og forsvare så er han en yderst brugbar og god forsvarsspiller.. Men med den opstilling vi har i forsvaret pt har vi ingen boldførende. Carra kan ABSOLUT intet med fødderne og det samme med Skrtel, så derfor består meget af hans forsvarsspil af noget han rent faktisk ikke magter, og her mener jeg faktisk man spiller på hans svaghed!

Et forsvar med agger-skrtel mener jeg ville gøre Skrtel til en langt bedre spiller da han her kan koncentrere sig udelukkende om det han er bedst til. Det må være slidsomt for en spiller konstant at sku ud i aktioner hvor han ikke føler sig tryg ved sine evner..

Dertil en sidste ting: Jeg mener at carragher er over the hill og bør udskiftes hurtigst muligt.. Det er meget muligt at han er Mr.Liverpool men jeg er FULDSTÆNDIGT ligeglad, så længe han ikke forstærker vores hold.. Han er ganske enkelt ikke den klippe mere han var engang..

Stod det til mig så indspillede man allerede nu vores fremtidige forsvar i Skrtel-Agger hvis så frem at Aggers ryg snart får lidt rugbrød Smiley

Sidst men ikke mindst velkommen til siden Chril, og rart med endnu en liverpoolfan Wink

Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #4992: 21 Aug 2009, 21:36 »

Jeg tror faktisk jeres nye græske klippe, kan gå hen og blive en meget stor gevinst!

Rent fysisk er han stærkere end alle jeres andre midtstoppere, og vil totalt dominerer luftrummet for jer, for der er han uhyre stærk. så b. la landskampen mod Danmark, hvor han totalt overmatchede Nicklas bendtner, som jeg regner for et af PML's bedste headerer, så der bliver han stærk for jer, også offensivt, i form af han kvalitet på dødbolde. Han er meget aggresiv, og det er nogen gange det som modstanderen udnytter ved ham, for når det ikke gøre, satser han alt for meget, og det er helt fantastisk godt når det kører for ham, men udstiller ham også totalt når det ikke kører. Men så ham en del i Frankfurt, og der var jeg meget imponeret over ham Smiley

Ham og Agger ville imo passe perfekt sammen, og kunne snilt forestille mig, at det også er de to, som kommer til at spille fast Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Chril
Reserveholdsspiller

« Svar #4993: 21 Aug 2009, 21:38 »

Skrtels største force er helt klart hans kompromiløse spillestil og her syntes jeg faktisk han er en rigtig god spiller.. Får skrtel i en hel kamp kun lov at koncentrere sig om at flække, losse, tackle, heade og forsvare så er han en yderst brugbar og god forsvarsspiller..

Hehe, spot on!  Thumbs Up

Cesc
Gæst

« Svar #4994: 21 Aug 2009, 21:55 »

Jeg vil sige,  jeg er hundrede procent enig i alle Verdenskrigs synspunkter i hans seneste indlæg. At en spiller har legende status skal overhovedet ikke påvirke om han skal være med eller ej. Naturligvis kommer at påvirke en smule, at en spiller har en status som Carra har i Liverpool, men det skal det ikke. Han er som VK flot siger, over the hill, men han er svær at smide af for enhver træner. Jeg synes dog, at I skulle gøre det, og se om I kan få lavet et forsvar bestående af Agger og Skrtel. Det kunne blive stærkt, og så med jeres nye græker og Carragher som reserver. Det er meget stærke reserver, og dette kunne i længden godt give jer en suveræn stabilitet i den bagerste række!

Der er ikke så meget andet at sige, for VK har været inde på det meste. Får man Agger klar og spiller ham sammen med Skrtel, har Liverpool inden for få år et hammersikkert forsvar. Lærer de hinanden at kende, og får Johnson og Insua med sig i sammenspillet, bliver det utvivlsomt et af de bedste forsvar om et par år. Jeg tvivler dog på at Rafa vil smide Carra af, men for klubbens skyld burde han gøre det.

Der skal også lyde en velkommen fra mig af til dig Chril. :-)

Sider: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010