home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880228 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4890: 06 Aug 2009, 00:29 »

Mesterskab næste sæson er jeg ikke sikker på at du skal stille dig som et krav. Ikke noget man kan forlange hvis man tager konkurencen i betragtning i top 4. Men det ville være fantastisk! - Og det må vel også snart være vores tur igen Wink

Mht. Voronin og det jeg har markeret, kunne ikke være mere enig Peace
Præcis, det er vores tur, og vi skal ikke vente forevigt! Vi viser flaget i denne sæson ved at holde os i toppen eller vinde, også skal mesterskab nummer 19 til Anfield i sommeren 2011. Jeg har faktisk alligevel en ret stor tro på, at vi kan vinde i år. Peace

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4891: 06 Aug 2009, 00:38 »

Præcis, det er vores tur, og vi skal ikke vente forevigt! Vi viser flaget i denne sæson ved at holde os i toppen eller vinde, også skal mesterskab nummer 19 til Anfield i sommeren 2011. Jeg har faktisk alligevel en ret stor tro på, at vi kan vinde i år. Peace
Altså Arsenal ser i hvert fald ud til at være lidt svagere i år. Men vi må vente og se.. Bliver spændende! Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #4892: 06 Aug 2009, 19:43 »

Kæft jeg glæder mig til, at vi præsenterer Aquilani. Han kommer til at blive gud. Thumbs Up Han er langt hurtigere og bedre til at drible end Xabi, dog ikke ligeså stærk fysisk, men han er ligesom Xabi også en fremragende pasningsspiller samt trussel udefra. Han kommer til at blive en god spiller, det er helt sikkert! Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #4893: 07 Aug 2009, 01:41 »

Til dem der forresten ikke skulle være klar over det, så er der god mulighed for at få et afgørende indtryk af hvordan vi står før sæsonstarten, da TV2 Sport på lørdag kl. 16, sender vores sidste træningskamp som er mod Atlético Madrid.

Fuck jeg glæder mig, håber Aquilani er med!

verdenskrig
Manager

« Svar #4894: 07 Aug 2009, 02:59 »

Altså Arsenal ser i hvert fald ud til at være lidt svagere i år. Men vi må vente og se.. Bliver spændende! Thumbs Up

Helt klart... Havde ikke særlig stod fidus til dem sidste år heller, men i år ser de slet slet ikke skræmmende ud... Deres trup er ganske enkelt ikke god nok, og når man så vælger at svække en trup der i forvejen ikke er noget at råbe hurra for, ja så begraver man sine ambitioner Smiley

Kæft jeg glæder mig til, at vi præsenterer Aquilani. Han kommer til at blive gud. Thumbs Up Han er langt hurtigere og bedre til at drible end Xabi, dog ikke ligeså stærk fysisk, men han er ligesom Xabi også en fremragende pasningsspiller samt trussel udefra. Han kommer til at blive en god spiller, det er helt sikkert! Thumbs Up

Jeg har også en stor tiltro til ham ud fra de ting jeg har hørt.. Men glæder mig til at se ham for irl mindes jeg ikke at have set ham Smiley.. Så det bliver spændende Peace

Til dem der forresten ikke skulle være klar over det, så er der god mulighed for at få et afgørende indtryk af hvordan vi står før sæsonstarten, da TV2 Sport på lørdag kl. 16, sender vores sidste træningskamp som er mod Atlético Madrid.

Fuck jeg glæder mig, håber Aquilani er med!

Den skal ses, der får vi forhåbentligt også afklaret hvordan startopstillingen skal se ud for den kommende sæson Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #4895: 07 Aug 2009, 09:36 »

Aquilani er en helt fantastisk spiller... Eneste minus er hans skadesfrekvens, som til tider kan være helt absurd!

bøvle
Manager

« Svar #4896: 07 Aug 2009, 10:06 »

Spørgsmålet er vel bare om han ikke er en lidt anden type end Xabi, jeg personligt, synes ikke selv, at hans afleveringer er nær så gode som Xabis, og hvis vi ligger med 4, måske 5, mand foran ham, så er det vel ikke optimalt, selvom jeg godt med ve har Masch til at rydde op  Thumbs Up

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4897: 07 Aug 2009, 12:14 »

I følge bold kan Lucas være på vej hjem til brasilien. Kan det være vi så henter CP som erstatning for ham?
Synes umiddelbart ikke CP er stærk nok til at gå i startopstillingen.. .

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4898: 07 Aug 2009, 12:27 »

Hvem er CP?...

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #4899: 07 Aug 2009, 12:31 »

Christian Poulsen..

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4900: 07 Aug 2009, 12:34 »

Nåår Opstemt

Synes ikke rigtig han passer til jer... I er jo i forvejen godt dækket ind på den plads... Men måske kunne i bruge ham som udskifter, hvis Lucas bliver solgt...

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4901: 07 Aug 2009, 21:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Aquilani-paa-plads-i-Liverpool

I denne artikel står der desværre at Aquilani er skadet de næste 4-8 uger, så vi får ham nok ikke at se i aktion i  :-\morgen

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4902: 07 Aug 2009, 21:47 »

Jeg synes altså ik at Christian Poulsen er så dårlig som mange vil gøre ham til, jeg ku da sagtens se ham som backup for Mascherano hvis Lucas blir solgt, for jeg må indrømme at jeg ik har den store tiltro til Lucas som gang på gang laver fejl.

-LFC-
Manager

« Svar #4903: 07 Aug 2009, 23:07 »

Jeg synes altså ik at Christian Poulsen er så dårlig som mange vil gøre ham til, jeg ku da sagtens se ham som backup for Mascherano hvis Lucas blir solgt, for jeg må indrømme at jeg ik har den store tiltro til Lucas som gang på gang laver fejl.
Som backup for Masch er han jo rigtig god, men det er hverken holdbart for ham selv og landsholdet, så nej tak!

Og virkeligt elendigt, at Aquilani er ude i 4-8 uger! Men Rafa ved det, og han må have en idé med hvad vi gør istedet, siden vi signer ham så hurtigt.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4904: 07 Aug 2009, 23:35 »

At Aquilani er ude i en til to måneder er surt, men dog ikke så slemt som nogle vil have det til at være, ihvertfald ikke i min optik. Vi har trods alt Lucas, som har noget han skal have bevist og Yossi, som viste fremragende niveau i foråret. Hvis en af dem kan gøre det nogenlunde imens vi venter på at Aquilani kommer tilbage, skal vi nok klare os.

Vi har et rigtigt stærkt hold, hvor vores eneste mangel er en makker til Fernando Torres. En spiller med en hvis kvalitet, derfor havde det været perfekt hvis det var lykkedes for os at signe Tevez, men desværre tog han som bekendt til City.

I den kommende sæson er mit store håb, at Ryan Babel står igennem hos os. Han har unægteligt kvaliteterne og potentialet, det har desværre bare ikke udfoldet sig. Jeg tror det er en kombination af at han har været nød til at omstille sig til England og spillestilen, og så at han ikke har chancerne. Jeg håber dog at det bliver hans sæson, for ellers må det vel efterhånden også være tid til ham for et skifte Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010