home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880289 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4860: 05 Aug 2009, 18:30 »

Alle fodboldklubber er en forretning, og tænker derfor i sidste ende på økonomien.. Så derfor har ALLE fodboldklubber (Inkl. Liverpool) den holdning, at man selvfølgelig har gæld.. Er du ikke selv skuffet over din klub så?

Ja jeg er skuffet over at vi hiver to amerikanere ind som absolut ikke har givet os andet end gæld..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4861: 05 Aug 2009, 18:33 »

Troede ikke du var glad for, at man køber stjerner? Hvad er nu lige forskellen på Real Madrid og Liverpool, udover, at Real Madrid vælger at købe 10 gange så ekstremt?
Hold kæft hvor er du da ukonstruktiv lige nu Rullende Øjne

Jeg har aldrig sagt man ikke må købe stjerner det er sku en naturlig del af fodbold.. Men at jeg syntes det er klamt når man i den grad driver rovdrift på klubber, og lover spillere falske løfter der gør at de ikke gider være hos deres nuværende arbejdsgiver længere.. derudover er der intet galt i at sælge en stjerne og købe en som erstatning ellers så falder ens hold jo fra hinanden!

Samtidigt hvis du nu fulgte lidt med (da du er crew burde man enda kunne forlange det) så vil du finde ud af at jeg har kritiseret united for ikke at hente to stjerne til fordel for tevez og ronaldo da jeg ik mener at de køb de har lavet gavner dem..

Jeg havde faktisk forventet at der ville være en der var dum nok til at skrive det her, men at det sku være et crew der rent faktisk burde have mere mellem ørene havde jeg sku ik crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #4862: 05 Aug 2009, 18:35 »

Ja jeg er skuffet over at vi hiver to amerikanere ind som absolut ikke har givet os andet end gæld..

... og det havde man ikke før de 2 amerikanere kom til?

verdenskrig
Manager

« Svar #4863: 05 Aug 2009, 18:37 »

... og det havde man ikke før de 2 amerikanere kom til?
det ved jeg ikke, jeg var ikke liverpool fan før så vidt jeg husker Smiley

Cool

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #4864: 05 Aug 2009, 18:47 »

Jeg har aldrig sagt man ikke må købe stjerner det er sku en naturlig del af fodbold.. Men at jeg syntes det er klamt når man i den grad driver rovdrift på klubber, og lover spillere falske løfter der gør at de ikke gider være hos deres nuværende arbejdsgiver længere.. derudover er der intet galt i at sælge en stjerne og købe en som erstatning ellers så falder ens hold jo fra hinanden!

Samtidigt hvis du nu fulgte lidt med (da du er crew burde man enda kunne forlange det) så vil du finde ud af at jeg har kritiseret united for ikke at hente to stjerne til fordel for tevez og ronaldo da jeg ik mener at de køb de har lavet gavner dem..

Jeg havde faktisk forventet at der ville være en der var dum nok til at skrive det her, men at det sku være et crew der rent faktisk burde have mere mellem ørene havde jeg sku ik crazy

Der er ingen grund til at gå efter personen! Gå dog efter bolden...

Min kommentar var henvendt til din personlige holdninger;

"Jeg går ind for at man henter spillere i en yngre alder, for mindre penge og sliber deres kanter af selv, så man til sidst har en fuldgod spiller.. "

Det kan man da ikke kalde Aquilani, som er en komplet spiller og i mine øjne en bedre spiller end Alonso..

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #4865: 05 Aug 2009, 18:49 »

Hvad er det for en kamp mod Lyn der skal spilles i aften? Træningskamp? Noget kval?

former zoesuckins

verdenskrig
Manager

« Svar #4866: 05 Aug 2009, 18:51 »

Der er ingen grund til at gå efter personen! Gå dog efter bolden...

Min kommentar var henvendt til din personlige holdninger;

"Jeg går ind for at man henter spillere i en yngre alder, for mindre penge og sliber deres kanter af selv, så man til sidst har en fuldgod spiller.. "

Det kan man da ikke kalde Aquilani, som er en komplet spiller og i mine øjne en bedre spiller end Alonso..

Ja men da ikke når man sælger en etableret spiller.. Så er det jo klart at man skal hente en ligesindet ind for at holdet ik bliver svækket!..

Jeg føler bare ikke dit spørgsmål har nogen som helst relevans for noget.. Jeg syntes det er ret logisk hva jeg mener, så jeg kan slet ikke se hvorfor du tager det op Peace..

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4867: 05 Aug 2009, 18:55 »

Du er godt nok langt ude at bunde ligenu, håber virkelig du svømmer godt!
Falske løfter? Så vidt jeg ved har RM endnu ikke spillet en vigtig kamp i sæsonen 09/10 eller er det kun mig? Rullende Øjne
Ergo ved du eller nogle andre ikke om de vinder store ting!
Xabi ville hellere spille i Madrid, derfor skifter han, det er vel let at acceptere, burde det ihvertfald.
Forstår du så ikke Zlatan, Ronaldo, Kaka osv, som har byttet en topklub ud med en anden, der er ikke meget logik i denne indlæg iøjeblikket, undskyld Wink

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #4868: 05 Aug 2009, 19:00 »

Du er godt nok langt ude at bunde ligenu, håber virkelig du svømmer godt!
Falske løfter? Så vidt jeg ved har RM endnu ikke spillet en vigtig kamp i sæsonen 09/10 eller er det kun mig? Rullende Øjne
Ergo ved du eller nogle andre ikke om de vinder store ting!
Xabi ville hellere spille i Madrid, derfor skifter han, det er vel let at acceptere, burde det ihvertfald.
Forstår du så ikke Zlatan, Ronaldo, Kaka osv, som har byttet en topklub ud med en anden, der er ikke meget logik i denne indlæg iøjeblikket, undskyld Wink

Jeg svømmer faktisk ikke videre godt Ubeslutsom

Nej men jeg forholder mig bare til hvordan det gik sidste gang de hed galacticos, og hva det pludselig endte med da Perez skred.. Spillerne blev en for en gjort upopulære og de havde ikke stor succes i CL ( real haar sidst vundet cl i 02 så vidt jeg husker)

Så nej det er ikke noget jeg kan sige med sikkerhed(det kan man sjældent i fodboldens verden)  men jeg kan bare se hvor de peger hen af.. Jeg er ikke imponeret over den mentalitet der er i deres trupsammensætning.. . Glæder mig til at se hvad de kan i modgang for hverken ronaldo, kaka, eller benzema er nogle der løfter holdet i modgang! Smiley

Der er i hvertfald nok logik i det til mig, at du ikke er enig er fair nok Smiley

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4869: 05 Aug 2009, 19:02 »

Jeg svømmer faktisk ikke videre godt Ubeslutsom

Nej men jeg forholder mig bare til hvordan det gik sidste gang de hed galacticos, og hva det pludselig endte med da Perez skred.. Spillerne blev en for en gjort upopulære og de havde ikke stor succes i CL ( real haar sidst vundet cl i 02 så vidt jeg husker)

Så nej det er ikke noget jeg kan sige med sikkerhed(det kan man sjældent i fodboldens verden)  men jeg kan bare se hvor de peger hen af.. Jeg er ikke imponeret over den mentalitet der er i deres trupsammensætning.. . Glæder mig til at se hvad de kan i modgang for hverken ronaldo, kaka, eller benzema er nogle der løfter holdet i modgang! Smiley

Der er i hvertfald nok logik i det til mig, at du ikke er enig er fair nok Smiley
Super, så fik jeg den afklaret Opstemt
Kaka, Ronaldo og Benzema er lige netop spillere, der træder i karakter når det ikke kører for holdet, men kører det ikke for dem, altså deres eget ego, falder de fuldstændig ud!

GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #4870: 05 Aug 2009, 19:11 »

Super, så fik jeg den afklaret Opstemt
Kaka, Ronaldo og Benzema er lige netop spillere, der træder i karakter når det ikke kører for holdet, men kører det ikke for dem, altså deres eget ego, falder de fuldstændig ud!

Det er jeg fuldstændigt uenig i.. Kører det ikke for holdet er det sku ik dem der smøger ærmerne op og går til den i kamp for at få holdet ind i kampen igen Wink

Men lad os nu se hva der sker Smiley
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 19:15 af verdenskrig » Logged

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4871: 05 Aug 2009, 19:56 »

Nej, de går ikke til den, men Ronaldo f.eks. fik bolden og afgjorde kampene på en anden måde når det ikke kørte! Men nej, det er ikke ligesom Rooney og Gerrard som arbejder stenhårdt i modgang!

GLEM DEM!

Zone 43
Manager

« Svar #4872: 05 Aug 2009, 20:23 »

Hvad er det for en kamp mod Lyn der skal spilles i aften? Træningskamp? Noget kval?

Opvisningskamp.

Liverpool fører 0-2 efter 63 minutters spil, Dossena scorede til 0-2. Den vises på TV2 Norge.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #4873: 05 Aug 2009, 20:36 »

godt køb af aquilani. har altid synes om ham. god kanin i hatten fra rafa Peace

It's all, part of the plan.

SoAP
Gæst

« Svar #4874: 05 Aug 2009, 20:40 »

Apropos Liverpool kampen, der har Andrej Voronin scoret til 1-0. Er han en del af planerne for sæsonen, eller er han en spiller I prøver at skippe til en anden klub?

Mht. købet af italieneren Aquillani, ser der jo super ud. Han er efter min mening på niveau (hvis ikke bedre) med Xabi Alonso. Udover et "spillerbyt" har i jo tjent gode penge på det. Så som der bliver nævnt en rigtig god kanin i hatten fra Rafael Benitez.

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010