Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:21:02
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
1 Bruger, 710 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
321
322
[
323
]
324
325
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1880307 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #4830:
05 Aug 2009, 15:47 »
Citat af: -LFC- 05 Aug 2009, 15:32
Det er jo kun Miguel Torres, Guti, Casillas og Raúl, som i selv har udviklet. Granero, De la Red, Arbeloa og Negredo har i jo solgt videre fordi i vel ikke troede, at de kunne blive til noget. Da de så rent faktisk blev til noget, udnyttede i jo bare jeres pengepung og købte dem tilbage igen.
vi har solgt med mulighed med at få dem tilbage for lave priser, så de kunne få mere spilletid... det var kun Arbeloa som vi solgte rigtigt (kend dine facts)
og hvad har i selv?
«
Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 15:48 af ZiDaNe5
»
JKJ
Gæst
«
Svar #4831:
05 Aug 2009, 15:48 »
Og man bliver ved...
Hvilken klubber har felst af egen avl... øhhh moderne fodbold går ud på at vinde, ikke hvor mange af egen avl man har på holdet...
RM køber et hold, ja måske men det har vi altså også gjort, det samme har Man U, Man C, Barca, Juve, Milan Inter osv...
Det kan da for pokker ikke være et problem at vi har en mere eller mindre af egen avl end feks RM.
For 20-30 år siden kunne det have været en kæmpe debat. Men idag er fodbold altså en forretning og man køber og sælger hvor spillerne altså er varerne på hylden.
Jeg så da ligefrem gerne at vi gjorde som RM, nemlig at få flere engelske spillere på holdet som de ønsker med de spanske. Det er så min personlige opfattelse, men sådan er livet og fodbolden jo ikke idag...
Ved ikke rigtig om man skal grine eller græde når man læser mange af disse indlæg. Og det gælder altså både dem "indefra" og dem der kommer på besøg her i tråden...
verdenskrig
Manager
«
Svar #4832:
05 Aug 2009, 15:50 »
Citat af: ZiDaNe5 05 Aug 2009, 15:40
Men stadig Liverpool købte Atleticos vigtigste spiller og anfører... Det kan være lige meget, om Torres ville flytte til Liverpool for "det ødlægger jo fodbolden".... Han skal respektere sit kontrakt og vise sin loyalitet.. (ironi)
Kaka fik også større tilbud fra Man City.. Benzema afviste flere tilbud fra større klubber.... Er det ikke på grund af deres kærlighed til Real?
Forskellen er bare at Torres ikke sagde at han ikke længere ville spille for Atletico.. han skiftede fordi Atletico bare fik et genialt bud på ham, og så hjalp han jo sin klub ved at de tjente en god røvfuld penge på ham!
Xabi er jo bare en kælling der udtaler at han ikke længere gider spille for os, da reals plastisk visioner lokker ham mere end hans loyalitet til en arbejdsgiver hvor han kunne opnå lige så stor succes..
Og hvorfor skulle kaka skifte til en andenrangsklub som city?.. Og jeg troede real fansene kaldte deres klub størst.. Disse spillere blev lokket af jeres visioner.. Og så er det jo passende at real lige pludselig er deres favoritklub
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #4833:
05 Aug 2009, 15:55 »
Helt seriøst tror du ikke at Torres sagde til ledelsen at han ville flytte? Så har i jo købt en spiller som egentligt ikke vil spille for jer;) (udfra det du siger)... LFC siger at han fik tilbud fra andre klubber som endda var større....
Haha sjovt nok før var han en af jeres bedste spillere nu er han en kælling....
Så må spillerne godt nok være gode løgnere... Benzema afviste tilbud fra United som sikkert kunne give flere penge til Lyon, det samme med Kaka...
«
Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 15:58 af ZiDaNe5
»
-LFC-
Manager
«
Svar #4834:
05 Aug 2009, 16:04 »
Citat af: ZiDaNe5 05 Aug 2009, 15:47
vi har solgt med mulighed med at få dem tilbage for lave priser, så de kunne få mere spilletid... det var kun Arbeloa som vi solgte rigtigt (kend dine facts)
og hvad har i selv?
I udviser stadig manglende tro på jeres talenter ved at sælge dem. Fordi de ikke var så astronomisk store talenter som Casillas, så sælger i dem til mindre spanske klubber, som gerne vil give dem en chance, men i får lige hæftet en tilbagekøbsklausul.
. for hvad nu hvis de gik hen og blev til noget alligevel. Så kan i jo hente dem tilbage og sælge dem videre i byttehandler og andet gøgl, så i kan få lokket endnu flere stjerner til. Jeg morer mig ved tanken om, at Juan Mata er blevet så god i Valencia, og synes det er genialt, at i afviste David Silva fordi han var for lille. Siger det ikke alt...
Vi selv har fire spillere af egen avl i førsteholdstruppen, samt en englænder mere. De fire spillere er Carragher, Gerrard, Spearing og Darby. Alle spillere som der i klubben bliver/er blevet arbejdet med og troet på fra klubbens side. Vi kunne godt have flere, men Owen købte i jo foreksempel selv og lod ham rådne på bænken trods han scorede mest.
Til dit sidste indlæg ZiDaNe5:
Nej, vi har netop købt en spiller der allerhelst vil spille for os... Hvad er det du ikke forstår?
Jeg siger, at Torres afviste større løntilbud fra klubber der var tættere på mesterskabet dengang (United, Chelsea) for at komme til Liverpool, fordi han elsker klubben. Og tror ikke, at United kunne give flere penge til Lyon end jer, mens Kaká ikke har den fjerneste grund til at skifte til en midterklub han intet forhold har til.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4835:
05 Aug 2009, 16:05 »
Citat af: ZiDaNe5 05 Aug 2009, 15:55
Helt seriøst tror du ikke at Torres sagde til ledelsen at han ville flytte? Så har i jo købt en spiller som egentligt ikke vil spille for jer;) (udfra det du siger)... LFC siger at han fik tilbud fra andre klubber som endda var større....
Haha sjovt nok før var han en af jeres bedste spillere nu er han en kælling....
Så må spillerne godt nok være gode løgnere... Benzema afviste tilbud fra United som sikkert kunne give flere penge til Lyon, det samme med Kaka...
Du fatter bare ikke det man siger
.. Torres elskede jo atletico overalt på jorden, og var anfører i en ung alder.. Men fordi han som Alonso ikke leger tudeprinsesse så kan det jo stadig kun være et plus for ham at skifte til en klub han også elsker og hvor han har mulighed for at vinde noget!
Og at han ikke vil spille for andre klubber siger vel bare alt om at han elskede atletico og jede noget loyalitet.. Men da der så kom en anden klub som han også havde et hjerte for, så kunne han jo sagtens skifte da klubben enda fik en habil løn for ham..
Atletico ville aldrig kunne indfrie torres ambitioner, men det ville vi godt med Xabis ditto.. Jeg tvivler på om Xabi i det hele taget kommer til at vinde mere i fremtiden end han ville hos os!
Og ja tingene skifter i fodbold... Du syntes vel heller ikke det er underligt at Peter Møller gik fra helt til skurk i Brøndby da han skiftede til fck?.. Prøv nu igen igen igen at tænk dig om
Ville united kunne give flere penge end Real.. det ahr jeg satme svært ved at se
.. Derudover er der jo forskel for en spiller som kaka og benzema at spille i en sydlandsk klub, frem for i england der har et lidt andet klima
Og hvis du ikke snart begynder at udvikle en evne til at lægge to og to sammen, ja så gider jeg ik diskutere med dig mere!..
ManUtd83
Manager
«
Svar #4836:
05 Aug 2009, 16:16 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 16:05
.. Torres elskede jo atletico overalt på jorden, og var anfører i en ung alder.. Men fordi han som Alonso ikke leger tudeprinsesse
så kan det jo stadig kun være et plus for ham at skifte til en klub han også elsker og hvor han har mulighed for at vinde noget!
Hvad mener du?
verdenskrig
Manager
«
Svar #4837:
05 Aug 2009, 16:18 »
Citat af: ManUtd83 05 Aug 2009, 16:16
Hvad mener du?
At jeg anser liverpool for at have større chancer for at vinde trofæer, end atletico
..
Men det er klart at den holdning i år skal bakkes op af nogle titler!
CR9
Landsholdsspiller
«
Svar #4838:
05 Aug 2009, 16:23 »
Citat af: -LFC- 05 Aug 2009, 16:04
I udviser stadig manglende tro på jeres talenter ved at sælge dem. Fordi de ikke var så astronomisk store talenter som Casillas, så sælger i dem til mindre spanske klubber, som gerne vil give dem en chance, men i får lige hæftet en tilbagekøbsklausul.
. for hvad nu hvis de gik hen og blev til noget alligevel. Så kan i jo hente dem tilbage og sælge dem videre i byttehandler og andet gøgl, så i kan få lokket endnu flere stjerner til.
Nu må du sgu lige komme ind i kampen. Er du klar over, hvor stort et skridt der er fra Real Madrids andethold til førsteholdet? Det er de færreste, der kan klare det uden at have spillet i La Liga før. Som Arbeloa har sagt, så er den klart bedste løsning, at vores talenter får spilletid hos andre, mindre La Liga-klubber, før de vender tilbage til Real Madrid. Det er det, man har gjort ved spillere som Soldado, Javi García, Granero, Negredo, De la Red og senest Parejo, som man forventer kommer tilbage om et par år.
Vi selv har fire spillere af egen avl i førsteholdstruppen, samt en englænder mere. De fire spillere er Carragher, Gerrard, Spearing og Darby. Alle spillere som der i klubben bliver/er blevet arbejdet med og troet på fra klubbens side. Vi kunne godt have flere, men Owen købte i jo foreksempel selv og lod ham rådne på bænken trods han scorede mest.
Spearing og Darby? Har de overhovedet spillet en Premier League-kamp endnu? I så fald kunne vi også indlemme spillere som Bueno, Palencia og Palanca. Alle tre har fået deres debut på førsteholdet.
Real Madrid-nyheder
.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #4839:
05 Aug 2009, 16:32 »
Jeg kan faktisk godt fange din pointe der CR9. Den måde Real sælger deres talenter på, minder en smule om at udleje spillere for de engelske PL-klubber. Fordelen for Real er at de får kampe i den bedste række, hvor det maks er i næstbedste række for spillere der lånes ud fra PL, bagdelen er at man skal købe spillere tilbage og dermed måske, taber penge på det.
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #4840:
05 Aug 2009, 16:33 »
. for hvad nu hvis de gik hen og blev til noget alligevel. Så kan i jo hente dem tilbage og sælge dem videre i byttehandler og andet gøgl, så i kan få lokket endnu flere stjerner til. Jeg morer mig ved tanken om, at Juan Mata er blevet så god i Valencia, og synes det er genialt, at i afviste David Silva fordi han var for lille. Siger det ikke alt...
Til dit sidste indlæg ZiDaNe5:
Nej, vi har netop købt en spiller der allerhelst vil spille for os... Hvad er det du ikke forstår?
Jeg siger, at Torres afviste større løntilbud fra klubber der var tættere på mesterskabet dengang (United, Chelsea) for at komme til Liverpool, fordi han elsker klubben. Og tror ikke, at United kunne give flere penge til Lyon end jer, mens Kaká ikke har den fjerneste grund til at skifte til en midterklub han intet forhold har til.
IMO er det bedre at spilleren får spilletid i en mindre klub i ligaen og få mere erfaring, istedet for han skal komme ind i de sisdte 10min af kampen..
Real Madrid skal vinde titler hvert sæson... Tror deres chancer bliver øget, hvis de bare henter nogle fra Castilla og sætter dem i startopstillingen? Hvorfor købte i Torres i kunne "bare opbygge" en spiller fra jeres egne rækker? (ironi)
Barca droppede Cesc.. det betyder ikke de er dårlige til at udvikle spillere... Man kan jo ikke forudsige alt.. Der er jo også en chance for at Real skuffer..
og OMG Alonso vil også aller helst spille for os...
Robinho var reals vigtigeste spiller, men han vil ikke spille i Real... Fint nok...
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #4841:
05 Aug 2009, 16:44 »
Citat af: verdenskrig 05 Aug 2009, 16:05
.. Torres elskede jo atletico overalt på jorden, og var anfører i en ung alder.. Men fordi han som Alonso ikke leger tudeprinsesse så kan det jo stadig kun være et plus for ham at skifte til en klub han også elsker og hvor han har mulighed for at vinde noget!
Og at han ikke vil spille for andre klubber siger vel bare alt om at han elskede atletico og jede noget loyalitet.. Men da der så kom en anden klub som han også havde et hjerte for, så kunne han jo sagtens skifte da klubben enda fik en habil løn for ham..
Atletico ville aldrig kunne indfrie torres ambitioner, men det ville vi godt med Xabis ditto.. Jeg tvivler på om Xabi i det hele taget kommer til at vinde mere i fremtiden end han ville hos os!
Og ja tingene skifter i fodbold... Du syntes vel heller ikke det er underligt at Peter Møller gik fra helt til skurk i Brøndby da han skiftede til fck?.. Prøv nu igen igen igen at tænk dig om
Ville united kunne give flere penge end Real.. det ahr jeg satme svært ved at se
.. Derudover er der jo forskel for en spiller som kaka og benzema at spille i en sydlandsk klub, frem for i england der har et lidt andet klima
Og hvis du ikke snart begynder at udvikle en evne til at lægge to og to sammen, ja så gider jeg ik diskutere med dig mere!..
Det skal lige siges at jeg har intet imod i købte Torres.. Men forstår ikke det du siger om at Alonso er en kælling og iloyal etc... Selvom han har givet så meget til dit hold...
United havde lige fået 94mill€... Tror du ikke de kunne komme med et bedre tilbud?
Hvor kommer Torres og Alonso fra? De har da begge flyttet til Liverpool selvom de har været til at spille i Spanien...
(jeg har ikke tvunget dig til at debatere med mig, hvis du synes jeg er dum, så kan du bare hoppe af
)
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4842:
05 Aug 2009, 16:47 »
Citat af: ZiDaNe5 05 Aug 2009, 16:44
United havde lige fået 94mill€... Tror du ikke de kunne komme med et bedre tilbud?
De kunne godt... men... Nej.
Link
.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4843:
05 Aug 2009, 16:49 »
Citat af: ZiDaNe5 05 Aug 2009, 16:44
Det skal lige siges at jeg har intet imod i købte Torres.. Men forstår ikke det du siger om at Alonso er en kælling og iloyal etc... Selvom han har givet så meget til dit hold...
Hvor kommer Torres og Alonso fra? De har da begge flyttet til Liverpool selvom de har været til at spille i Spanien...
(jeg har ikke tvunget dig til at debatere med mig, hvis du synes jeg er dum, så kan du bare hoppe af
)
Jeg siger Alonso er en kælling fordi han udtaler at han vil væk når han allerede er i en topklub.. Når du nævner torres i den sammenhæng må jeg abre minde om at torres aldrig udtalte at han ik længere gad være i Atletico!
Nej når Perez bare kan tage lån i banken efter behag fordi hele den spanske regering er real fans, så tror jeg sku ærlig talt ik United kunne give mere end real
Ja og er begge købt i en ung alder, fordi deres egen klub ik stod mål med spillerens niveau!..
Nej fortæl mig noget jeg ik ved
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #4844:
05 Aug 2009, 16:49 »
Citat af: JosepGuardiola 05 Aug 2009, 16:47
De kunne godt... men... Nej.
Link
.
nå undskyld.. Jeg kan hverken have ret ialt eller vide alt...
Sider:
1
...
321
322
[
323
]
324
325
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »