home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880494 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4770: 04 Aug 2009, 20:44 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165303090804-1808.htm

Bang, så kom den sgu. Ikke uventet, men alligevel er jeg ked af det og ærgret. Skuffet

Ikke et godt tegn når Liverpool ikke kan holde på en profil........ jeg tror dog han kan erstattes... meeeen om Liverpool så får fingeren ud af r........ og kommer igang bliver spændende at se

Måske bliver der nu plads til Christian Poulsen....  Cool

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #4771: 04 Aug 2009, 20:54 »

Det vil komme meget bag på mig om det ikke bliver Aquilani fra Roma.

Rygterne siger jo der allerede er en aftale mellem klubberne.

Nå ja vi er jo desuden ikke de eneste der ikke kan holde på spillerne når RM kommer forbi med tegnebogen og hvis de bare har betalt nok gør det mig ikke det mindste at han smutter når han ikke gider at være i klubben mere, så er det bedste da han smutter hjem igen...

-LFC-
Manager

« Svar #4772: 04 Aug 2009, 21:01 »

Ikke et godt tegn når Liverpool ikke kan holde på en profil........ jeg tror dog han kan erstattes... meeeen om Liverpool så får fingeren ud af r........ og kommer igang bliver spændende at se

Måske bliver der nu plads til Christian Poulsen....  Cool
Nej tak! Ikke som afløser for Alonso.

patrick J
Manager

« Svar #4773: 04 Aug 2009, 21:05 »

Nej tak! Ikke som afløser for Alonso.
Helt enig! Han er SLET ikke god nok til LFC!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-LFC-
Manager

« Svar #4774: 04 Aug 2009, 21:21 »

Helt enig! Han er SLET ikke god nok til LFC!
For det første minder han mere om Mascherano, hvorfor en midtbane med CP og Masch vil slå alt fremadrettet spil fra midtbanen ihjel, da ingen af dem kan slå en lang præcis aflevering som Alonso, for det andet er Mascherano i en helt anden liga end CP på sin plads.

verdenskrig
Manager

« Svar #4775: 04 Aug 2009, 22:27 »

Jeg HADER Real Madrid... De ødelægger alt hva de kommer i nærheden af.. De kan ikke bygge en skid op selv, og gang på gang på perez redde deres korrupte røv sådan at de kan fake at de er en af verdens største klubber.. Dertil formår de lige at smadre alle de hold de kan komme i nærheden af samtidigt, fordi de kan forblænde spillerene med deres plastiske visioner som alle alligevel ved går til grunde den dag perez igen skrider!.. Real Madrid kunne på godt FM'sk, for min skyld visne og dø!

Dertil vil jeg dalige knytte en kommentar til Alonso.. Det er sku rart at se at klubbens loyale tilgang til ham er blevet betalt tilbage ved den illoyale og helt igennem plastiske holdning fra Alonso.. Hvor fanden er din stolthed og loyalitet overfor din arbejdsgiver! Huh..

Jeg ønsker Alonso al mulig ulykke i Real og håber han bliver historiens største fejlkøb for dem, og håber dertil at reals plastiske visioner fra start viser sig som det det er.. Nemlig noget der ik fortjener succes!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #4776: 04 Aug 2009, 22:38 »

Jeg HADER Real Madrid... De ødelægger alt hva de kommer i nærheden af.. De kan ikke bygge en skid op selv, og gang på gang på perez redde deres korrupte røv sådan at de kan fake at de er en af verdens største klubber.. Dertil formår de lige at smadre alle de hold de kan komme i nærheden af samtidigt, fordi de kan forblænde spillerene med deres plastiske visioner som alle alligevel ved går til grunde den dag perez igen skrider!.. Real Madrid kunne på godt FM'sk, for min skyld visne og dø!

Dertil vil jeg dalige knytte en kommentar til Alonso.. Det er sku rart at se at klubbens loyale tilgang til ham er blevet betalt tilbage ved den illoyale og helt igennem plastiske holdning fra Alonso.. Hvor fanden er din stolthed og loyalitet overfor din arbejdsgiver! Huh..
Jeg ønsker Alonso al mulig ulykke i Real og håber han bliver historiens største fejlkøb for dem, og håber dertil at reals plastiske visioner fra start viser sig som det det er.. Nemlig noget der ik fortjener succes!

Det findes bare ikke i topfodbold mere, så enkelt er det!

Der er mange spillere som igennem længere tid har ytret sin kærlighed til en klub i pressen, men ligeså snart at der er penge involveret, ja så er alle og en hver stort set klar til at smutte, hvis prisen er rigtig. jeg jeg kan faktisk godt forstå dem.

hvis du nu fik 18.000 pr.mrd. af din nuværende arbejdsgiver, men at du bliver betalt 40.000 for at lave det samme, bare et andet sted, ville du så ikke springe på? lur mig om ikke du ville......

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #4777: 04 Aug 2009, 22:41 »

Gracias por el nuevo jugador del REAL MADRID. Don Xabi Alonso!

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #4778: 04 Aug 2009, 22:41 »

HALA XABI ALONSO!

verdenskrig
Manager

« Svar #4779: 04 Aug 2009, 22:44 »

Det findes bare ikke i topfodbold mere, så enkelt er det!

Der er mange spillere som igennem længere tid har ytret sin kærlighed til en klub i pressen, men ligeså snart at der er penge involveret, ja så er alle og en hver stort set klar til at smutte, hvis prisen er rigtig. jeg jeg kan faktisk godt forstå dem.

hvis du nu fik 18.000 pr.mrd. af din nuværende arbejdsgiver, men at du bliver betalt 40.000 for at lave det samme, bare et andet sted, ville du så ikke springe på? lur mig om ikke du ville......
Hvis jeg spillede i en topklub i verden, fik et astronomisk beløb i forvejen, og havde tusindvis af fans der hvor jeg spillede, plus spillede på et velfungerende hold der er på vej frem, ja så ville jeg sku ikke skifte under nogle omstændigheder..

Man er der hvor man er, og der hvor man er der er man 100 % og koncentrerer sig ikke om alt mulig andet.. Det kaldes loyalitet, og loyalitet er et begreb som Real åbenbart arbejder på at slette fuldkommen, hvis det ik var det i forevejen!

Alonso hopper lige i real tomme plastik løfter fælde, og om nogle år bliver han sluset ud af bagdøren i klubben ligesom alle andre stjerner.. Og jeg vil sidde på første række og grine ham langt op i fjæset Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #4780: 04 Aug 2009, 22:47 »

Verdenskrig hva så hvis du havde spillet i udlandet, og måske havde familie osv, plus du kunne komme tilbage til dit hjemland, og måske tjene lidt ekstra. ville du stadig ik ændre mening?

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #4781: 04 Aug 2009, 22:49 »

Jeg vil gerne lige komme med en kommentar til den loyalitet, som Real Madrid ødelægger. Ironisk nok har Iker Casillas jo afvist bud fra bl.a. Manchester City, der tilbød flere penge - loyalitet?

Real Madrid <3

verdenskrig
Manager

« Svar #4782: 04 Aug 2009, 22:51 »

Verdenskrig hva så hvis du havde spillet i udlandet, og måske havde familie osv, plus du kunne komme tilbage til dit hjemland, og måske tjene lidt ekstra. ville du stadig ik ændre mening?

Nej!

Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #4783: 04 Aug 2009, 22:56 »

Hvis jeg spillede i en topklub i verden, fik et astronomisk beløb i forvejen, og havde tusindvis af fans der hvor jeg spillede, plus spillede på et velfungerende hold der er på vej frem, ja så ville jeg sku ikke skifte under nogle omstændigheder..

Man er der hvor man er, og der hvor man er der er man 100 % og koncentrerer sig ikke om alt mulig andet.. Det kaldes loyalitet, og loyalitet er et begreb som Real åbenbart arbejder på at slette fuldkommen, hvis det ik var det i forevejen!

Alonso hopper lige i real tomme plastik løfter fælde, og om nogle år bliver han sluset ud af bagdøren i klubben ligesom alle andre stjerner.. Og jeg vil sidde på første række og grine ham langt op i fjæset Thumbs Up

dvs. at i må ikke købe Casillias i Real, for så ville i ødelægge loyaliteten?

Det der pis med at Real ødelægger loyalitet er noget værre bræk, for at sige det mildt, for det eneste Real gør, er at forsøge at skabe et hold, som har evner til at realiserer klubbens ambitioner, ligesom Liverpool også køber folk ind for at realiserer ambitionerne.

og i sidste ende skal i bare lige huske på, at der jo altså er 3 parter i denne her sag. Og dem i elsker mest, har sådan set, den største magt i denne sag, og de mente at det var okay at sælge Alonso, så hvis i skal gå og være sure over et salg, så vær sur på Ledelsen i LFC Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #4784: 04 Aug 2009, 22:57 »

Nej!
Det kan du slet slet ikke tage stilling til, da du ikke har prøvet noget der bare minder en smule om det!

hay que joder?

Sider: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010