home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880519 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4755: 01 Aug 2009, 10:36 »

Lucas har nu været i klubben i 2 år, spillet 71 kampe og stadig ikke slået igennem. Så kan det da godt være han ikke er så gammel. Men hvis vi skal bruge 2 år på at få en spiller spillet ind på holdet, blive tilvændet PL og den engelske mentalitet så kommer vi jo aldrig videre...

Han har imo bevist at han ikke er manden der er afløseren for Alonso, indtil nu har vi jo kun set en del bold flytteri- i negativ forstand- en del vilde og underlige frispark og en der er faret vild på banen.
Hvis han ikke efter 2 år og 71 kampe har vist noget som helst så har jeg mere end svært ved at se hvordan han kommer til det senere...

Nej han er god at have som back-up, men har når ikke Alonso til sokkeholderne og kommer heller ikke til at vise mere...

Derudover så har Darby og Spearing forlænget deres kontrakter til 2012.
Begge spillere jeg har store forventninger til. Især Spearing ser jeg frem til at se noget mere til i den kommende sæson...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165262090731-1819.htm

-LFC-
Manager

« Svar #4756: 01 Aug 2009, 13:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Torres-Aldrig-United

Kan man andet end at elske Torres. Det er jo loyalitet af ypperste grad. Thumbs Up

Pepe
Gæst

« Svar #4757: 01 Aug 2009, 13:13 »

-LFC-: Kommer slet ikke som nogen overraskelse, men dejlig læsning alligevel! Smiley Godt at se noget loyalitet fra klubbens stjerner.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4758: 03 Aug 2009, 09:39 »

en 3-0 snitter mod espanyol er bestemt ikke den bedste opstart crazy

Nogen der ved om Xabi var med?

JKJ
Gæst

« Svar #4759: 03 Aug 2009, 09:58 »

en 3-0 snitter mod espanyol er bestemt ikke den bedste opstart crazy

Nogen der ved om Xabi var med?

Han fik de sidste 4 min!!

Kan slet ikke se hvad han skulle ind for. Tænk nu hvis han var blvet alvorlig skadet, så var handelen med RM gået i vasken, vi havde stadig manglet en midtbane mand og vi havde ingen penge til at købe en ny med...

Tåbeligt af Benitez!!

alek9000
Manager

« Svar #4760: 03 Aug 2009, 14:27 »

-LFC-
Manager

« Svar #4761: 03 Aug 2009, 15:12 »

Umiddelbart fint med mig. Alonso får hvad han vil, vi får en god afløser og en fin sum ved siden af. Men de er nu ikke enige om prisen. Der var samtaler mellem Liverpool og Real Madrid, da vi spillede mod Espanyol i Barcelona (Hvor Xabi var med), men de er ikke enige om prisen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5470387,00.html

alek9000
Manager

« Svar #4762: 03 Aug 2009, 15:14 »

Rigtigt nok, men mon ikke han skifter Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #4763: 03 Aug 2009, 15:48 »

Umiddelbart fint med mig. Alonso får hvad han vil, vi får en god afløser og en fin sum ved siden af. Men de er nu ikke enige om prisen. Der var samtaler mellem Liverpool og Real Madrid, da vi spillede mod Espanyol i Barcelona (Hvor Xabi var med), men de er ikke enige om prisen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5470387,00.html

Ja han fik hele de sidste 4 min Wink

Rigtigt nok, men mon ikke han skifter Thumbs Up

Det er vel kun en alvorlig skade der kan forhindre det nu, og selv om jeg er ked af at han skifter så ønsker jeg alligevel ikke dette for ham...

-LFC-
Manager

« Svar #4764: 03 Aug 2009, 16:15 »

Ja han fik hele de sidste 4 min Wink
Det er vel kun en alvorlig skade der kan forhindre det nu, og selv om jeg er ked af at han skifter så ønsker jeg alligevel ikke dette for ham...
Spilletid er spilletid! Tunge Ja, jeg er enig, men Alonso er en ekstremt dårlig basker. (Forstået, at baskere ikke burde kunne drømme om at spille i Real Madrid Tunge) Men der er ikke ved at gøre ved det. Klubberne må til at få forhandlet den pris på plads, selvfølgelig over 30 mio. €, så Alonso kan få sit skifte, og vi kan få en kompetent afløser. Smiley

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #4765: 04 Aug 2009, 09:59 »

Synes aquilani virker som en fin afløser. Han har talent, men har også fået tilspillet sig en fast plads hos roma og vist nok også på landsholdet. Samtidig får vi "lidt" penge til overs så vi kan hente en back-up for torres Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #4766: 04 Aug 2009, 16:17 »

Dagene går, og der er eftersigende stadig lang vej mod enighed om prisen endnu på Xabi. Jo flere dage der går, jo større chance er der for, at vi kan beholde ham.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5471771,00.html - Steven Defour!

Steven Defour er eftersigende også en mulighed som afløser for Xabiiiiiiiiiiii! Peace Han er jo mega syg i FM, men i virkeligheden har jeg kun set ham i de to kval-kampe vi havde mod dem før CL sidste sæson. Der var han også rigtig god, og han er jo blevet anfører i en ung alder, så noget må han kunne. Peace

-LFC-
Manager

« Svar #4767: 04 Aug 2009, 19:34 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165303090804-1808.htm

Bang, så kom den sgu. Ikke uventet, men alligevel er jeg ked af det og ærgret. Skuffet

Cesc
Gæst

« Svar #4768: 04 Aug 2009, 19:58 »

Det er svært for mig at se, hvad Liverpool skal gøre efter dette salg af Alonso. Jeg fryder mig naturligvis som Arsenalfan, at Liverpool mister deres måske allerbedste spiller i den seneste sæson - og samtidig har lidt svært ved at finde en spiller til samme position - det er det som Arsenals problem er for tiden på transfermarkedet.
Jeg tror dog faktisk at I finder en spiller til positionen før at vi gør hos The Gunners, da I er lidt mere kolde og kontante på markedet - og sikre jer spillerne selv om der måske skal lidt ekstra penge oven i. Det var det som holdt Arsenal fra Xabi Alonso sidste sæson, da der vist var 15 millioner mellem Arsenal og Liverpool for at blive enige om ham...

I skal nok få en stærk spiller ind, men jeg ved samtidig at I bliver svækket på den position uanset hvad. Jeg tror de fryder sig i City, med at de fik sikret Barry inden Alonso røg væk - for ellers ville han jo være en perfekt afløser til den position. Men der er sikkert flere habile spillere ude på markedet, og en Inler er måske ham i mangler? Jeg kender ham ikke så godt, men af hvad jeg har set til dem, har de et par fællestræk....

En sort situation, og jeg er da ked af det på Liverpool- og Premier Leagues vegne, men ved samtidig at en af mine favorithold - Real Madrid - får sig en rigtig stjerne til klubben. En uden nykker, en uden dårlig moral, og en der vil kæmpe af hele sit hjerte for Real Madrid. Jeg tror helt sikkert på, at han bliver en succes i Madrid, men den svækkelse så tæt på sæsonstart for Liverpool kan komme til at blive en smule grum. Jeg håber dog stadigvæk at I ender over United og Chelsea selv om!

Dette gør sæsonen mere tæt, og nu ser jeg Liverpool og Arsenal utrolig lige!

-LFC-
Manager

« Svar #4769: 04 Aug 2009, 20:09 »

Det tyder dog på, at ledelsen har været klar på, at dette ville ske længe og er allerede ret langt i forhandlingerne om Roma's italiener Alberto Aquilani, som jeg ser som en mere kompetent afløser end Barry, som vi dog godt kunne have brugt. Aquilani er yngre, også meget pasningsstærk, som kan arbejde begge veje. Hans langskud er ikke mindst også fremragende, og efter lidt tilvænning, så tror jeg faktisk, at vi har en fuldgod afløser, når han er spillet lidt ind på holdet. En ting er sikkert, og det er, at der skal handles hurtigt og dyrt. Men jeg fornemmmer, at Aquilani er den rigtige.

Vi skal nok vinde udfordre Premier League igen i år, men om vi kan vinde er en lille smule mere tvivlsomt. Jeg stoler på, at Rafa ved hvad han gør. Ellers vil jeg bare sige, at det er perverst, at en klub som Real Madrid kan gå rundt og plukke andre storklubber ved at overbevise spillere om storhed som aldrig kommer, bare fordi de ikke har tålmodighed til at opbygge et fundament der bygger på egen avl og spillere der kom til som helt unge... Det er fandme perverst.

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010