home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 936 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880741 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4635: 14 Jul 2009, 22:17 »

Helt bestemt. Synes faktisk slet ikke han har været slem de seneste sæsoner Smiley

Helt enig... Men når han siger et eller andet tåbeligt, så gør han det også med stil. Men ja han er blevet mindre åbenmundet, det kan jo måske have noget at gøre med at de ikke er helt i toppen mere... eller måske pga alderen Wink

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4636: 15 Jul 2009, 14:48 »

Haha, ja det er alderen! Men hans hold er jo gået fuldstændig i stå, undskyld hvis jeg støder  jer Arsenal fans Opstemt

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #4637: 15 Jul 2009, 14:50 »

Haha, ja det er alderen! Men hans hold er jo gået fuldstændig i stå, undskyld hvis jeg støder  jer Arsenal fans Opstemt

Kan ikke se at du støder dem, ved at fremsige en sandhed Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #4638: 15 Jul 2009, 14:51 »

Arsenal burde rykke deres franske ungdomslandshold til en fransk by der fortjener et midterhold og skiftenavn til Olympique (Bynavn).

verdenskrig
Manager

« Svar #4639: 15 Jul 2009, 14:55 »

Grin Grin Det har virkelig signatur pot Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4640: 15 Jul 2009, 14:59 »

Pas nu på drenge Smiley Hvis I mister Alonso, og det kunne det måske tyde på I gør, samtidigt med at Arsenal sælger Adebayor og måske henter en stærk midtbanemand, kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne være med i år Smiley Hvis man tror de er væk, tager man fejl imo Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4641: 15 Jul 2009, 15:13 »

Pas nu på drenge Smiley Hvis I mister Alonso, og det kunne det måske tyde på I gør, samtidigt med at Arsenal sælger Adebayor og måske henter en stærk midtbanemand, kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne være med i år Smiley Hvis man tror de er væk, tager man fejl imo Smiley
Jeg har bare stor tiltro til at vi ikke sælger ham.. Mest fordi vi uanset hvor vi ser hen ikke kan finde et realistisk køb til samme plads, der ejer samme kompetencer som ham Peace.. Derfor ville det uanset pris være et IDIOTISK dumt salg crazy

Cool

Pepe
Gæst

« Svar #4642: 15 Jul 2009, 15:17 »

Derfor ville det uanset pris være et IDIOTISK dumt salg crazy

Helt enig, men Benitez har det jo desværre med at lave nogle underlige ting på transfermarkedet. Men jeg beder til, at Alonso vælger at blive/Benitez afviser alle tilbud!

Helt klart! Bare se på os for et par år siden! Man kan ikke komme udenom, at Wenger er en dygtig træner og med de rette indkøb kan de sagtens være med i guldkampen igen. Kan dog ikke lade være med at fryde mig lidt over deres nedtur de seneste par år Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4643: 15 Jul 2009, 15:22 »

Hehe ja idiotisk, men det ser pt. ud til, at det går i gennem anyways.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/liverpool/5825215/Life-after-Xabi-Alonso-How-Liverpool-can-fill-Spaniards-void.html
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/liverpool/5819840/Liverpool-manager-Rafael-Benitez-puts-30-million-tag-on-Xabi-Alonso.html

Daily Telegraph er så vidt jeg er orienteret, ikke nogen hr. hvem-som-helst indenfor aviser, og i hvert fald langt over The Suns niveau Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4644: 15 Jul 2009, 15:24 »

Helt enig, men Benitez har det jo desværre med at lave nogle underlige ting på transfermarkedet. Men jeg beder til, at Alonso vælger at blive/Benitez afviser alle tilbud!

Helt klart! Bare se på os for et par år siden! Man kan ikke komme udenom, at Wenger er en dygtig træner og med de rette indkøb kan de sagtens være med i guldkampen igen. Kan dog ikke lade være med at fryde mig lidt over deres nedtur de seneste par år Wink

Ved faktisk ikke om jeg ligefrem fryder mig, men synes da det der er rart der har været en mindre til at kæmpe med om titlen sidste år. Forrige sæson var de jo med helt fremme i lang tid, mens Liverpool aldrig for alvor var med i kampen.

I år kan situationen meget vel blive den omvendte, hvis man sælger Alonso, for så har Liverpool pludseligt et problem og der skal spilles en ny mand ind et sted på banen, det ikke er det letteste i verden, samtidigt med at Arsenal ikke har solgt andre end Adebayor der alligevel ikke var vildt vigtig sidste år, og blot er blevet en hæmsko for dem.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4645: 15 Jul 2009, 15:29 »

Arsenal burde rykke deres franske ungdomslandshold til en fransk by der fortjener et midterhold og skiftenavn til Olympique (Bynavn).

Franske ungdomslandshold?

De franske spillere vi normalt har i startopstillingen (Sagna (26), Clichy (23), Gallas (31) og til dels Nasri (22)) kommer næppe på nogen ungdomslandshold.

Til gengæld er vores ungdom overvejende engelsk, og 9 ud af de 11 normale startere på The Double-heltene fra sidste sæson var engelske.

Udover det, så synes jeg bare Liverpool skulle tage at rykke deres spanske ungdomslandshold til en spansk by der fortjener et hold der ikke har vundet nationale mesterskaber i snart 20 år og skifte navn til Real (Bynavn).

Og nej, jeg er ikke stødt Wink

-LFC-
Manager

« Svar #4646: 15 Jul 2009, 15:34 »

De franske spillere vi normalt har i startopstillingen (Sagna (26), Clichy (23), Gallas (31) og til dels Nasri (22)) kommer næppe på nogen ungdomslandshold.

Til gengæld er vores ungdom overvejende engelsk, og 9 ud af de 11 normale startere på The Double-heltene fra sidste sæson var engelske.

Udover det, så synes jeg bare Liverpool skulle tage at rykke deres spanske ungdomslandshold til en spansk by der fortjener et hold der ikke har vundet nationale mesterskaber i snart 20 år og skifte navn til Real (Bynavn).

En lille smule? Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4647: 15 Jul 2009, 15:36 »

Overhovedet ikke, folk herinde er velkomne til at gøre grin med Arsenal - synes bare ikke lige det gav mening at kalde det et fransk ungdomslandshold Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4648: 15 Jul 2009, 15:40 »

Ved faktisk ikke om jeg ligefrem fryder mig, men synes da det der er rart der har været en mindre til at kæmpe med om titlen sidste år. Forrige sæson var de jo med helt fremme i lang tid, mens Liverpool aldrig for alvor var med i kampen.

I år kan situationen meget vel blive den omvendte, hvis man sælger Alonso, for så har Liverpool pludseligt et problem og der skal spilles en ny mand ind et sted på banen, det ikke er det letteste i verden, samtidigt med at Arsenal ikke har solgt andre end Adebayor der alligevel ikke var vildt vigtig sidste år, og blot er blevet en hæmsko for dem.
Liverpool lå da ellers nummer 1 stortset hele efteråret...

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #4649: 15 Jul 2009, 15:51 »

haha goon. der fik du ham

¡Hala Madrid!

Sider: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010