home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171855 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4425: 27 Jun 2009, 16:02 »

Haha, det må være nogle voldsomme børn han har! Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #4426: 27 Jun 2009, 16:05 »

Tror såmænd bare hans børn er liverpool fan, og hermed har hjulpet klubben Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #4427: 27 Jun 2009, 19:38 »

Er blevet lidt utryg ved Liverpools økonomiske situation.

http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/derfor-ma-agger-vente

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4428: 27 Jun 2009, 20:34 »

En ny økonomisk aftale er allerede på skrivebordet til trods fra protester fra fans der ikke er tilhængere af Hicks og Gillet

http://www.thisisanfield.com/topstory/2009/06/bank-firmly-rejects-fans-pleas/

Derudover er der ikke de store nyheder udover alle Liverpool legender roser Johnson til skyerne.
På rygtebørsen i England forlyder det at vi allerede har en aftale i hus med Silva som bliver offentlig gjort til sidst i næste uge efter Confederations Cup. Meeen det er jo bare rygter så lad os nu se. Cool
« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 20:37 af Anfield » Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

JKJ
Gæst

« Svar #4429: 29 Jun 2009, 12:30 »

Tror såmænd bare hans børn er liverpool fan, og hermed har hjulpet klubben Wink

Hjulpet klubben??  ticked off ticked off

Nu kommer vi jo ikke af med Dossena, som vel næsten havde pakket og solgt hans hus...  Græder  Græder

Så de unger burde få stue arrest de næste mange mange mdr!!

JKJ
Gæst

« Svar #4430: 29 Jun 2009, 12:33 »

En ny økonomisk aftale er allerede på skrivebordet til trods fra protester fra fans der ikke er tilhængere af Hicks og Gillet

http://www.thisisanfield.com/topstory/2009/06/bank-firmly-rejects-fans-pleas/

Derudover er der ikke de store nyheder udover alle Liverpool legender roser Johnson til skyerne.
På rygtebørsen i England forlyder det at vi allerede har en aftale i hus med Silva som bliver offentlig gjort til sidst i næste uge efter Confederations Cup. Meeen det er jo bare rygter så lad os nu se. Cool

Hehe, hvor mange tilhængere tror du de 2 fjolser har i Liverpool?? Jeg vil tro det kan tælles på max 2 hænder Wink

Det positive er dog at vi ikke bliver nød til at sælge ud til højre og venstre...
Det negative er at bankerne ikke tvinger fjolserne til at sælge så vi kan komme af med dem engang for alle...

JKJ
Gæst

« Svar #4431: 29 Jun 2009, 15:15 »

Så Benitez nu skal du finde dine talegaver frem til lige ekstra 10% så du kan få overtalt Alonso til ikke at smutte  Wink

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2009/06/29/rafa-benitez-out-to-clear-the-air-with-xabi-alonso-over-his-liverpool-fc-future-100252-24011298/

Og når du nu er igang så tag lige en snak med Mascha også...

Det vil simpelthen være en katastrofe hvis vi mister de 2..

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1776_5405770,00.html

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4432: 29 Jun 2009, 20:41 »

I skal beholde både Mascherano og Xabi for at fortsætte jeres stabile niveau, derudover ville Silva og Villa være rigtig gode for jer, men I får forhåbentlig ikke Villa for ham får United Opstemt

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4433: 29 Jun 2009, 20:46 »

Silva ville være god ja, men kan bare ikke se hvor Villa passer hen i vores system og spillestil? Ja han er en god spiller, men så er 5 års arbejde på et system og en taktik der virker spildt.. Tror ikke selv på Rafa har brugt så mange penge på Torres for derefter og hente Villa. en 27-28 årig spiller der koster 40 millioner £. Det ville simpelthen bare virke forkert.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4434: 29 Jun 2009, 20:54 »

At hente Villa ville være en drøm for jer. Tjek lige en trekløver!
Gerrard-Villa-Torres. Jeg ville frygte det, med Silva, Mascherano og Xabi bag Gerrard. Hold kæft jeg ville være bange også med en ny venstreback med høj international klasse og en ny højreback nu hvor Arbeloa smutter, så ville I have en virkelig virkelig seriøs udfordrer til mesterskabet!

GLEM DEM!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4435: 29 Jun 2009, 21:07 »

At splitte partnerskabet med Gerrard og Torres ville være en katastrofe og dette ville ske hvis Villa kom til klubben. Han er god, men føler slet ikke han passer ind i systemet. Tvivler desuden på der er råd til både Silva og Villa og ved 110020 % hvem jeg ville vælge af de to og hvem jeg følger kan tilføre mest til vores spil. Smiley

Synes bare ikke vi skal justere et system for og tilpasse det til én spiller.Specilt ikke når det nu fungerer så godt i forvejen og vi bare mangler små tweaks før det fungerer 100 %..
Vores backs er nogenlunde på plads til den nye sæson. Dog afventer vi status med Arbeloa og så situationen med Dossena/Aurelio.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4436: 29 Jun 2009, 21:19 »

At splitte partnerskabet med Gerrard og Torres ville være en katastrofe og dette ville ske hvis Villa kom til klubben. Han er god, men føler slet ikke han passer ind i systemet. Tvivler desuden på der er råd til både Silva og Villa og ved 110020 % hvem jeg ville vælge af de to og hvem jeg følger kan tilføre mest til vores spil. Smiley
Synes bare ikke vi skal justere et system for og tilpasse det til én spiller.Specilt ikke når det nu fungerer så godt i forvejen og vi bare mangler små tweaks før det fungerer 100 %..
Vores backs er nogenlunde på plads til den nye sæson. Dog afventer vi status med Arbeloa og så situationen med Dossena/Aurelio.
Nej, parnerskabet ville ikke ødelægges, I ville dog få et samarbejde med Villa og Torres også, som er uhyre godt og Gerrard vil kunne koncentre sig om både offensiv og defensiv, dog med mest offensivt arbejde, men jeg beder da får du for ret med at I ikke får Villa!

GLEM DEM!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4437: 29 Jun 2009, 21:21 »

Kan bare stadig ikke se hvordan han passer ind i vores system uden du rokerer alt foran masch rundt?
Tror ikke nogen uden for Spanien får Villa. Men det aldrig til og vide. Men håber ikke vi bruger 40 millioner på ham.

bøvle
Manager

« Svar #4438: 29 Jun 2009, 21:34 »

Det kræver i hvert fald, at vi enten smider Gerrard ud på højrekanten eller at vi smider enten Masch, Xabi eller Gerrard på bænken, hvis du vil have vi skal spille en 4-4-2 med Torres og Villa på toppen Opstemt

Med mindre du selvfølgelig vil spille med 3 forsvarer Wink

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4439: 29 Jun 2009, 21:44 »

Jeg synes holdet skal være sådan her:
Reina
Carragher Agger Skrtel Insua/ ny venstreback. Grunden til Carra på højre er at jeg regner med Arbeloa er væk efter sommeren.
Mascherano Xabi defensive midtbanespillere, måske Xabi lidt længere fremme end Masch
Silva Gerrard som offensive midtbanespillere
Torres Villa på toppen.

GLEM DEM!

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010