home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172596 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4275: 17 Jun 2009, 18:47 »

Jeg tror heller ikke LFC har midlerne til det, men derfor har man jo alligevel lov at drømme om at de 2 yanks gad/kunne smide lidt flere penge i klubben så der ku komme klasse spillere.

JKJ
Gæst

« Svar #4276: 17 Jun 2009, 19:36 »

Jamen hej, jeg er da også glad for at debattere med dig da - uden tvivl ...

Vil bestemt gerne diskutere med dig, synes faktisk det er ganske fedt du er så ivrig Wink

Men du burde kende Liverpools forhold til den avis. Liverpool FC øverste ledelse tager stadig dyb afstand fra avisen og det har de ikke tænkt sig at lave om på foreløbelig...

Langt de fleste Liverpool fora nævner slet ikke avisen og hvis de gør skriver de ikke de 2 sidste bogstaver i ordet...

Det er bestemt ikke for at fornærme dig, det undre mig bare du ikke er bekendt med historien...

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4277: 19 Jun 2009, 11:27 »

http://www.bold.dk/nyt/Torres-Hellere-glad-end-graadig

God, I love that boy <3

Udover denne nyhed venter vi ellers bare på Johnson skriver under på vores kontrakt fremfor Chelsea's som også skulle have lagt et næsten identisk bud ind.
Lad os bare håbe han vælger os fremfor en klub han blev vraget i Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #4278: 19 Jun 2009, 11:38 »

God, I love that boy <3

Udover denne nyhed venter vi ellers bare på Johnson skriver under på vores kontrakt fremfor Chelsea's som også skulle have lagt et næsten identisk bud ind.

Ja, jeg smilede nu også da jeg læste det.

Men gad vide, hvis vi får en dårlig sæson, som jeg ber for vi ikke gør, men hvis der så kommer et gigant tilbud fra en anden klub, om han så måske ikke ville vælge der. Jeg er bare bange for at penge har for stor magt, men så længe han er af den holdning som han er nu, er jeg også glad.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #4279: 19 Jun 2009, 12:29 »

God, I love that boy <3

Torres <3 Beviset på at klubfølelse stadig findes. Smiley Han skiftede væk fra Atlético, men til en klub som han også elsker højt. Wink

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #4280: 19 Jun 2009, 12:32 »

God, I love that boy <3

Hvem Johnson er det? Andy  crazy

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4281: 19 Jun 2009, 12:34 »

His armband showed he was a red Torres, Torres
You'll never walk alone it said Torres Torres
We bought the lad from sunny Spain, he gets the ball he scores again, Fernando Torres - Liverpools number 9 nananananan Opstemt

Kan desuden anbefalde sitet www.thisisanfield.c om for alle Liverpool fans. Ude til venstre er der forum og hvis i trykker på rumour mill er der linket til næsten alle historier og hver spiller har deres tråd. ( http://forums.thisisanfield.com/viewforum.php?f=8 )

BTW. i slutningen af Torres interviewet i den engelske udgave siger han at Mascherano er yderst tilfreds i Liverpool:
"Rafael Benítez constantly denying that Mascherano is on his way out. Torres also believes the Argentinian will stay, saying: "Javier loves it at Liverpool, that is all I can tell you. In the summer people like to make a lot of noises about world-class players – and Javier is a world-class player. He has said himself that he is very happy at Anfield and there is no reason for him to want to leave"

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4282: 19 Jun 2009, 12:35 »

Hvem Johnson er det? Andy  crazy
Selvfølgelig Glen Johnson fra Portsmouth  Thumbs Up

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #4283: 19 Jun 2009, 12:38 »

Nåår.. Det er da klasse at i får ham Peace

-LFC-
Manager

« Svar #4284: 19 Jun 2009, 12:43 »

Umiddelbart ja, han har fået karrieren på rette spor igen i Portsmouth, men jeg har ærligt talt ikke set dem i andre kampe end vores kampe imod dem. Han tyder dog på at være bedre offensivt og noget hurtigere end Arbeloa, hvorfor han er en klar forstærkning. Så skal venstrefløjen bare fixes, mens et par breddespillere kunne bruges, så er vi klar til for alvor at nakke United. Peace

Jeg skulle måske have nævnt højrefløjen og Diiiiirk, men på nuværende tidspunkt, skal han ikke skiftes ud. Han scorede 11 mål og lavede 9 assist i sidste sæson, så jeg har tillid til ham trods han ikke ejer den fjerneste sans for boldkontrol. crazy

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4285: 19 Jun 2009, 12:47 »

Umiddelbart ja, han har fået karrieren på rette spor igen i Portsmouth, men jeg har ærligt talt ikke set dem i andre kampe end vores kampe imod dem. Han tyder dog på at være bedre offensivt og noget hurtigere end Arbeloa, hvorfor han er en klar forstærkning. Så skal venstrefløjen bare fixes, mens et par breddespillere kunne bruges, så er vi klar til for alvor at nakke United. Peace

Jeg skulle måske have nævnt højrefløjen og Diiiiirk, men på nuværende tidspunkt, skal han ikke skiftes ud. Han scorede 11 mål og lavede 9 assist i sidste sæson, så jeg har tillid til ham trods han ikke ejer den fjerneste sans for boldkontrol. crazy

Ja. Enig.
Synes stadigvæk vi skulle beholde Arbeloa selvom vi skulle få Johnson. Bredde er vigtig og han kan dække næsten alle tre pladser i forsvarer. Kan vi dog sælge ham for 8 £ ville jeg dog skyde ham af sted da vi gav 3 £. Så ville jeg rykke Jay Spearing og Martin Kelly op så vi virkelig kan se hvad de dur til  Smiley
Kuyt har også min tillid da han er utrolig løbestærk og altid er en slider Smiley.

JKJ
Gæst

« Svar #4286: 19 Jun 2009, 12:52 »

Kan kun være enig... Selv om han bestemt ikke er det største tekniske geni, bevidner 11 mål og 9 ass, som du skriver, altså om noget kvalitet, Det er faktisk et ganske godt snit af en fløj som der vel ikke er mange der kan slå...

Ja. Enig.
Synes stadigvæk vi skulle beholde Arbeloa selvom vi skulle få Johnson. Bredde er vigtig og han kan dække næsten alle tre pladser i forsvarer. Kan vi dog sælge ham for 8 £ ville jeg dog skyde ham af sted da vi gav 3 £. Så ville jeg rykke Jay Spearing og Martin Kelly op så vi virkelig kan se hvad de dur til SmileyKuyt har også min tillid da han er utrolig løbestærk og altid er en slider Smiley.

Og de kunne passende tage Darby med op. Han kan sagtens passe højre back, så hvis vi får GJ og hvis Arbeloa kan han sagtens gardere for GJ...
Der var mange hvis'er men det er jo ikke helt usansynligt at de går i opfyldelse...

Har iøvrigt aldrig været nervøs for at Torres skulle smutte, de rygter de har været er vel panik rygter, så nej frygter bestemt ikke han smutter...

Derimod er jeg stadig en smule nervøs over hvad der evt sker med Alonso og Mascha, jeg er bestemt ikke overbevist om at de også er hos efter sommerferien...
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 12:54 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4287: 19 Jun 2009, 13:18 »

Benitez sælger ikke Mascherano. Hvis de 80% virkeligt skal gå til en tredjepart, så er der på ingen måde økonomisk fornuft i at sælge ham. Alonso bliver jeg også langsomt mere tryg og optimistisk mht. selvom jeg altid har været optimistisk i denne sag. Rygterne bliver jo mindre og mindre, og han har ikke udtalt sig selv endnu. Smiley

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #4288: 19 Jun 2009, 13:30 »

Hvis Liverpool vil gøre sig forhåbninger om et PL-mesterskab 09/10, skal de da helt sikkert få en stærk spansk duo i Fernando Torres og David Villa! Kunne være eminent at se dem sammen!

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

-LFC-
Manager

« Svar #4289: 19 Jun 2009, 13:32 »

Bestemt, men den nuværende formation med Torres alene i front, fungerede også ganske fremragende... Smiley

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010