home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173100 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4200: 13 Jun 2009, 20:59 »

Jeg må slutte mig til VK og sige at jeg aldrig har set ham spille skide godt, men jeg har hørt mange gode ting om ham, b.la. var Chelsea vidst ude på at få ham tilbage på et tidspunkt, og han starter vidst også på højrebacken på det engelske landshold?
jeg siger KØB! + han er englænder Wink
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 21:12 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Pepe
Gæst

« Svar #4201: 13 Jun 2009, 21:02 »

Går ikke ud fra, at han starter på venstrebacken, da han spiller højreback normalt Smiley

patrick J
Manager

« Svar #4202: 13 Jun 2009, 21:12 »

Går ikke ud fra, at han starter på venstrebacken, da han spiller højreback normalt Smiley

My bad! Wink selvfølgelig også det jeg mente Grin

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4203: 13 Jun 2009, 21:15 »

Glen Johnson er vel alt det Arbeloa ikke er, og omvendt? Johnson er fantastisk stærk offensivt, men knapt så stærk defensivt, mens det forholder sig omvendt med Arbeloa?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4204: 14 Jun 2009, 10:40 »

Så er i alligevel ikke glade for at Ronaldo skifter til Real, hva'?

Synes selv at han fortjener at spille på Manchester-holdet, da det er det eneste rigtige hold for ham lige nu. Tror han har spillet sit bedste i hans debut sæson, og jeg tror ikke at han kan score flere mål, end han gjorde dér. Han kan helt sikkert blive verdens bedste fodboldspiller i Manchester, og det tror jeg ikke han kan i Liverpool.

-LFC-
Manager

« Svar #4205: 14 Jun 2009, 11:03 »

Synes selv at han fortjener at spille på Manchester-holdet, da det er det eneste rigtige hold for ham lige nu. Tror han har spillet sit bedste i hans debut sæson, og jeg tror ikke at han kan score flere mål, end han gjorde dér. Han kan helt sikkert blive verdens bedste fodboldspiller i Manchester, og det tror jeg ikke han kan i Liverpool.
HAHA! funny

Griner ikke af dit indlæg Kongesøn, men det der er til dato det latterligste rygte i denne sommer indtil videre. Liverpool sælger ALDRIG og jeg mener ALDRIG til Manchester United om de så lægger 5-700 millioner på bordet. Der er for meget historie mellem de to klubber og byer. Byerne har haft et anstrengt forhold siden 1500-tallet og klubberne har ikke handlet med hinanden siden 1964. Det rygte er det pure opspind, og jeg mener virkeligt, at det ikke kommer til at ske. Sådan tror jeg, at de fleste der har bare en nogenlunde indsigt i forholdet mellem de to klubber og byer vil tænke, når de ser dette. Smiley

Desuden mener jeg, at det er lidt noget vrøvl det du siger der Kongesøn. Torres kan sagtens blive verdens bedste i Liverpool, han skal bare have bedre kanter samt blive mindre skadesramt. Han lavede 17 mål i samlet 38 kampe i den forgangne sæson, hvilket er lige under et mål pr. anden kamp. Det er sgu meget godt, når man er skadet den halve sæson. Desuden scorede han 33 mål i alt i sin første sæson. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han kan gøre det igen. Især hvis kanterne bliver forbedret, som jeg inderligt håber.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 11:08 af -LFC- » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4206: 14 Jun 2009, 11:07 »

Der var også for stor historie mellem Barcelona - Real Madrid (måske endda større pga. Franco) men Barcelona solgte da Figo alligevel Wink

Men okay.. Smiley lige i det her tilfælde sker det nok ikke.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4207: 14 Jun 2009, 11:09 »

Enig med dig at det kun er en rygte. Jeg ved så ikke så meget om jeres transfers mellem klubberne, såå.. Syntes bare jeg ville poste det, og måske skabe en debat.

.. måske ville det være spændende at poste det i Man U-tråden. crazy

-LFC-
Manager

« Svar #4208: 14 Jun 2009, 11:13 »

Der var også for stor historie mellem Barcelona - Real Madrid (måske endda større pga. Franco) men Barcelona solgte da Figo alligevel Wink

Men okay.. Smiley lige i det her tilfælde sker det nok ikke.
Var der ikke noget med økonomiske problemer deromkring? Peace Men okay, jeg har ærligt talt ikke sat mig voldsomt meget ind i Real - Barca historien, men jeg ved en hel del om historien mellem Liverpool og Manchester (Også byerne). Så et meget interessant klip, hvor folk fra de to byer blev spurgt, om hvad de synes om dem fra den anden by, og svarede var meget klart: De kan ikke li' hinanden. Og det samme svar kom også for folk der ikke interesserede sig for fodbold. Mener det var i forbindelse med noget optakt til United - Liverpool d. 14. marts.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4209: 14 Jun 2009, 11:28 »

Når man tænker på Heinze transferen, ville da være snotdumt at gøre sig selv til grin på den måde ved at sælge Torres

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4210: 14 Jun 2009, 11:31 »

Uanset beløbet, så tror jeg faktisk slet ikke at Torres har lyst til at flytte Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4211: 14 Jun 2009, 11:32 »

Var der ikke noget med økonomiske problemer deromkring? Peace Men okay, jeg har ærligt talt ikke sat mig voldsomt meget ind i Real - Barca historien, men jeg ved en hel del om historien mellem Liverpool og Manchester (Også byerne). Så et meget interessant klip, hvor folk fra de to byer blev spurgt, om hvad de synes om dem fra den anden by, og svarede var meget klart: De kan ikke li' hinanden. Og det samme svar kom også for folk der ikke interesserede sig for fodbold. Mener det var i forbindelse med noget optakt til United - Liverpool d. 14. marts.

Mja... Figo ville blive, men vores præsident (mener det var... Gaspart eller hans forgænger Josep Lluis Nunez) ville have pengene og sagde byebye til en, der var så tæt på at blive en klublegende. Skuffet

Hehe, jeg ved godt, at klubberne ikke kunne fordrage hinanden, men i tider hvor penge er .. ja, alt, så er det sgu op til spillerne at afvise klubberne, for vi ser jo i øjeblikket at klubberne sælger, så snart de får nok penge i hovedet (fx Milan med Kaká) - desværre.. Smiley men jeg tror ikke, at Torres skifter.. han virker som en, der allerede har fået tilpas meget klubloyalitet skubbet i munden. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4212: 14 Jun 2009, 11:50 »

Mja... Figo ville blive, men vores præsident (mener det var... Gaspart eller hans forgænger Josep Lluis Nunez) ville have pengene og sagde byebye til en, der var så tæt på at blive en klublegende. Skuffet

Hehe, jeg ved godt, at klubberne ikke kunne fordrage hinanden, men i tider hvor penge er .. ja, alt, så er det sgu op til spillerne at afvise klubberne, for vi ser jo i øjeblikket at klubberne sælger, så snart de får nok penge i hovedet (fx Milan med Kaká) - desværre.. Smiley men jeg tror ikke, at Torres skifter.. han virker som en, der allerede har fået tilpas meget klubloyalitet skubbet i munden. Smiley
Hehe, så er ham præsidenten da også bare en idiot. Tunge

Ja, pengene er desværre alt for meget i moderne fodbold. Derfor sælger vi heller ikke Torres. Torres = stor del af forsøget på at vinde PL = masser af penge. Opstemt Desuden, så er Rafa og SAF ikke de bedste venner. Opstemt Og det er trods alt stadig Rafa der har magen sportsligt set nu. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #4213: 15 Jun 2009, 12:26 »

Vi ser ud til at være GJ favorit klub hvis han skal skifte fra Portsmouth...

Og den er da ikke så ringe endda. Dog synes jeg prisen på £17mio er lige i overkanten for en back... (små 150 mio dkr)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1192995/Rafa-leads-race-England-Pompey-defender-Johnson.html
« Seneste Redigering: 15 Jun 2009, 14:12 af JKJ » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #4214: 15 Jun 2009, 12:32 »

Glen Johnson - er han virkelig SÅ god? Han må selvfølgelig være modnet siden han forlod Chelsea, hvor han ikke overbeviste. Jeg vil også mene at det er en rimelig pebret pris (omend din omregning er en del for høj!). Portsmouth har dog solgt en del spillere og har råd til at beholde ham, hvis folk ikke vil betale det som de forlanger. Men skal i så af med Arbeloa, eller hvad er planen på det område?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010