home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173108 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4185: 13 Jun 2009, 12:56 »

Fortæller Benitez, da alt om hvem holdet kan sælge og købe? Tror jeg nu ikke på...

-LFC-
Manager

« Svar #4186: 13 Jun 2009, 12:58 »

Amen forhelvede, alle rygterne er jo en byttehandel efterhånden. Det er latterligt, hvad får aviserne til at tro at andre storklubber vil købe ud af Real og Barcas lager. Jeg fatter det ikke, og det er så lamt. crazy Men som VK siger, så er det sgu meget hyggeligt alligevel. Personligt grinte jeg lidt af den med Masch for Eto'o. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #4187: 13 Jun 2009, 12:59 »

Nej men så længe der ikke står noget i retningen af at buddet er accepteret, eller at en handel snart vil blive færdiggjort så gider jeg sku ik tage mig af det Smiley

real vil alligevel have alle spillere i verden med bare en smule kvalitet, og som jeres gode Michael Laudrup sagde engang i onside.. I real har de en hel bog med navne som er interessante for dem Grin

Før jeg hører noget helt konkret omkring et køb fra reals side, gider jeg end ikke tænke over det.. der er så mange rygter om jer evigt og altid, fordi i konstant skal stikke jeres beskidte fingre ind i alle trupper Grin.. Men so be it !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4188: 13 Jun 2009, 13:01 »

Barca har jo været intresseret i Mash.. Det kan jo godt være, at de er så naive og tro i vil sige ja.. Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #4189: 13 Jun 2009, 13:03 »

Barca har jo været intresseret i Mash.. Det kan jo godt være, at de er så naive og tro i vil sige ja.. Opstemt
Det siges, at de rygter bare har været for at presse Yaya Touré til at forlænge... hvad ved jeg, men selvom Masch er den bedste i verden til sit job (Oprydder), så har de to eller ihvertfald én klassespiller til samme position i Touré og Keita er sgu en rigtig god reserve for ham. Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4190: 13 Jun 2009, 13:08 »

Hmmm.. Det giver faktisk mening, og der har faktisk også Busquets...  Det lugter af et elendigt rygte...  Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 13:13 af ZiDaNe5 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #4191: 13 Jun 2009, 13:10 »

Nå det syntes du alligevel Rullende Øjne Grin..

Ej jeg tror nok i skal hente flere spillere.. Håber bare ikke de er fra os, og så længe der intet konkret er, gider jeg ik beskæftige mig med det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Danielsen
Manager

« Svar #4192: 13 Jun 2009, 13:10 »

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #4193: 13 Jun 2009, 16:41 »

verdenskrig
Manager

« Svar #4194: 13 Jun 2009, 16:42 »

Hvad skal vi med ham?

Han er imo ikke er bedre end arbeloa.. Har sagt det før og siger det igen.. HÆV nu den overligger Skuffet

Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #4195: 13 Jun 2009, 16:52 »

Hvad skal vi med ham?

Han er imo ikke er bedre end arbeloa.. Har sagt det før og siger det igen.. HÆV nu den overligger Skuffet

Jeg syntes helt klart at Glen Johnson har været ligaens bedste højreback i denne sæson, og han har ligeledes været god for england. Det ville klæde Liverpool med en engelsk forstærkning - problemet er bare at han ikke er vildt meget bedre end Arbeloa. Hvis Rafael Benitez midler er så begrænsede som det rygtes er det helt klart ikke højrebacken der skal investeres i. En venstreback og en hurtig, driblestærk kantspiller ville være optimalt for Liverpool.

mandal
Ynglingespiller

« Svar #4196: 13 Jun 2009, 19:08 »

Hvad skal vi med ham?

Arbeloa har lagt op til et skifte tilbage til spanien, og real skulle eftersigende have budt på ham... så vi kan sagtens bruge Johnson

JKJ
Gæst

« Svar #4197: 13 Jun 2009, 20:15 »

Hvad skal vi med ham?

Jeg ser ham nu gerne i klubben, jeg har før sagt jeg kun vil have landsholdsspillere til klubben, og da GJ er det plus engelske så ser jeg ham gerne til klubben...

Selvom vi så bliver stærkt besat på back pladsen så har Arbeloa altså haft en del skder den seneste sæson så der skal nok blive plads og kampe til dem begge...

verdenskrig
Manager

« Svar #4198: 13 Jun 2009, 20:54 »

Det ser med andre ord ud til at jeg ikke har set glen johnson spille nok crazy Grin

Husker ham nu ikke som værende så god de få gange det er sket, men kan have ramt et par mindre gode kampe.. Køber vi ham skal han naturligvis have en chance på lige fod med alle, så må vi se om han er så god som i siger Wink Thumbs Up

Cool

Pepe
Gæst

« Svar #4199: 13 Jun 2009, 20:57 »

Jeg må slutte mig til JKJ her Smiley De gange jeg har set Johnson i aktion har han været rigtig fremragende, og han har jo også repræsenteret det engelske landshold, så der må være noget om snakken.. Derudover er han engelsk, og jeg har længe savnet flere englændere i Liverpool! Håber faktisk, vi køber ham. Arbeloa er jo også skadet lidt for ofte, så jeg ville se Johnson som en habil rotationsspiller!

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010