home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173603 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4110: 03 Jun 2009, 15:34 »

Jeg har ingen idé om økonomien i Liverpool udover, at der er stor gæld (Ligesom hos United) samt, at der var overskud i forretningen, men sportsligt er vi bedre end både Inter og Real, på niveau med Chelsea og lige efter United.

Det bud du omtaler har i jo tidligere afvist... og jeg tror nu, at det har været der. Peace

Det har det måske, min pointe var blot at der altid er bud man ikke kan sige nej til. Hvor det ligger for Ronaldo ved vi self ikke, men personligt ville det ligger i den omegn.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4111: 03 Jun 2009, 15:40 »

Jeg læste lige, at det står værre til i både United og Chelsea når det handler om gælden.
Så Liverpool burde da kunne hamle op med dem Smiley

Hehe det gør det helt sikkert, men til gengæld har Chelsea en enormt rig mand i ryggen, og Utd har vundet flere titler end Liverpool i denne sæson, samt været i CL-finalen hvor Liverpool måtte nøjes med kvarten. Desuden har Utd et stadion med plads til omkring 30000 flere tilskuere, og Utds ledelse har ikke været bange for at hæve billetpriserne de seneste år, så der er for mig at se, ingen tvivl om at vi har en stærkere økonomi, måske en klasse over.

http://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League

Listen som den ser ud pt. (Man er altid en sæson bagud). Det overrasker mig faktisk hvor højt Bayern ligger og hvor lavt Inter ligger. Inter har dog den kære olie-familie i ryggen så er i samme situation, stort set, som Chelsea.

Tager man ovennævnte fakta med fra denne sæson, kan afstanden være øget mellem Utd og Liverpool Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #4112: 03 Jun 2009, 20:38 »

Rygterne siger at han og Benitez har snakket sammen, men da Barry fandt ud af at Benitez ville bruge ham på fløjen eller som venstre back!!, ja nemlig, så forsvandt interessen fra Barrys side...
Og jeg kan virkelig heller ikke forestille mig at Barry skulle placeres som back...

Gareth Barry er blevet rykket rundt adskillige gange i sin karriere og var etableret som venstre back, før han blev rykket frem på fløjen og siden fandt sig til rette som central midtbanespiller. Så han kan sagtens spille både venstre back og fløj.

Mht. den økonomiske diskussion, så er United naturligvis et langt stærkere brand på internationalt plan, hvorfor vi gælden til trods kører en sundere forretning. Men mon ikke Liverpool har råd til at afvise et bud på 300 mio., hvis der er tale om en spiller, man under ingen omstændigheder ønsker at sælge.

JKJ
Gæst

« Svar #4113: 04 Jun 2009, 11:17 »

Gareth Barry er blevet rykket rundt adskillige gange i sin karriere og var etableret som venstre back, før han blev rykket frem på fløjen og siden fandt sig til rette som central midtbanespiller. Så han kan sagtens spille både venstre back og fløj.

Mht. den økonomiske diskussion, så er United naturligvis et langt stærkere brand på internationalt plan, hvorfor vi gælden til trods kører en sundere forretning. Men mon ikke Liverpool har råd til at afvise et bud på 300 mio., hvis der er tale om en spiller, man under ingen omstændigheder ønsker at sælge.

Enig her. Men det er jo efterhånden et godt stykke tid siden har har spillet de pladser...

Vores egen Gerrard har også spillet højre back i nogle af hans første kampe, og det er der vel ikke rigtig nogen der kunne se det ske idag.

Barry er jo blevet det han er idag pga hans kvaliteter på midtbanen, ikke som back...

JKJ
Gæst

« Svar #4114: 04 Jun 2009, 11:34 »

Surorise surprise... Gerrard er kåret som årets spiller i Liverpool. Det bør bestemt ikke komme bag på nogen som helst  Thumbs Up

Alonso kom ind på 2. pladsen med 35% af stemmerne og det bør jo næsten være nok til at Benitez indser at han skal blive i klubben længe endnu...

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164638090604-0900.htm

Problemmet med Alonso er bare at nu har Perez meldt ud at han ER interesseret i ham, og han vil have en snak med Benitez.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_5359192,00.html

JKJ
Gæst

« Svar #4115: 04 Jun 2009, 13:29 »

Så er der åbenbart sendt et bud afsted på Distin fra Portsmouth, på £2 mio... Hvad dælen vi skal med en 31 årig franskmand fra et midter/bundhold i PL er mig en gåde...

Hvis vi skal på jagt i Porrtsmouth så så jeg hellere at vi jagtede Glen Johnson eller prøvede at hente Crouch tilbage...

Men ja så kender vi Benitez igen hvis dette rygte skulle være korrekt!!

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2009/06/04/liverpool-fc-make-2million-move-for-portsmouth-fc-s-silvain-distin-100252-23788141/

Og hjælp det bliver ved... Tuncay fra nedrykkede Middlesbrough skulle også være et mål... Men okay han blev jo også deres suveræne topscorer med imponerende 7 mål!!

Jamen hvad sker der, benitez har åbenbart ikke lært en skid!! Vi vil have få gode spillere fremfor en masse middelmådige spillere!! Vui er så tæt på Man U som vi ikke har været i mange år, hvorfor dælen sætte man så det over styr... Så er det sgu da bedre at beholde Voronin!!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5362851,00.html
« Seneste Redigering: 04 Jun 2009, 13:36 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #4116: 04 Jun 2009, 16:09 »

Rafa forhelvede... /doh

Jeg håber blot, at det er falske rygter. Mere har jeg ikke at tilføje. Mht. til Peréz og Alonso, så håber jeg blot, at Rafa gør som jeg beder til... Afviser samtaler som en mulighed.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4117: 04 Jun 2009, 16:10 »

Rafa forhelvede... /doh

Jeg håber blot, at det er falske rygter. Mere har jeg ikke at tilføje.
Kunne ikke være mere enig!

patrick J
Manager

« Svar #4118: 04 Jun 2009, 16:12 »

Det har bare at være løgn! manden må sgu da snart have lært noget?! Skuffet

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4119: 04 Jun 2009, 16:46 »

Hvis de blir købt håber jeg satme Benitez blir losset så hårdt ud af klubben at han har fodaftryk i røven de næste 20 år, ka bare ikke passe at når en mand som Gerrard snakker om køb i Torres klassen så ska der købes dårligere end gennemsnits spillere fra bundklubber i PL

verdenskrig
Manager

« Svar #4120: 04 Jun 2009, 16:56 »

Jeg flår uden fis bollerne af benitez hvis det her sker.. Jeg rejser virkelig til mersyside og så hyrer jeg samtidigt et tæskehold, som så skal banke lidt sund fornuft ind i hans hjerne xD

HVAD FANDEN SKER DER!!!! ticked off.. Her sidder man og drømmer om guld og grønne skove, og har KÆMPE forventninger til det her vindue, og gudhjælpe mig om jeg så ikke læser, AT VI ER EFTER SYLVAIN DISTIN!!!!!! Shockeret xD

Hvorfor henter vi ikke også Gravgaard nu vi er i gang crazy?.. Jeg mangler virkelig ord, og jeg håber for hans skyld at det her er et løst rygte... Men alene det at vi bliver sat i forbindelse med en så gennem talentløs og fuldstændigt ubrugelig spiller er da en fallit erklæring udover samtlige grænser... Jeg VÆMMES Skuffet!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mandal
Ynglingespiller

« Svar #4121: 04 Jun 2009, 18:09 »

Så sker der lidt med Silva, det kunne være så fedt og få ham... Opstemt
bare ærgeligt at real og barca også bliver nævnt
http://www.tribalfootball.com/liverpool-boss-benitez-face-face-silva-talks-248661

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #4122: 04 Jun 2009, 18:39 »

Rolig nu allesammen . Mange af rygterne er sikkert aflednings manøvre for og sætte fokus væk fra vores rigtige handler Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

mandal
Ynglingespiller

« Svar #4123: 04 Jun 2009, 18:50 »

en på et andet forum der plejer at have gode kontakter næver Disse tre....
Sebastian Giovinco (Juventus)
Santiago Carzola (Villarreal)
Fernando Llorente (Atl. Bilbao)

han siger at vi med stor sandsynlíghed kommer til at høre mere til dem denne sommer....

-LFC-
Manager

« Svar #4124: 04 Jun 2009, 23:12 »

Ifølge Madridista.dk (Som jeg i disse tider følger en del med på pga. alle Alonso-rygterne), der bruger AS, som kilde, har vi eftersigende forhøjet prisen til 40 millioner euro pga. Barry er røget til City. Samtidigt skal Alonso også melde offenligt ud, at han vil væk, hvilket han slet ikke har gjort endnu. Jeg er stadig optimistisk med hensyn på, at han skulle blive..

Stadig ikke andet end løse rygter. Smiley

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10805

Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010