home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174651 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3915: 14 Maj 2009, 16:54 »

Fortsætter lige diskussionen her, på anmodning fra KongFjong. Smiley Så skal jeg med glæde stille den op for dig, som jeg selv mener det er. Det er naturligvis min egen subjektive holdning, hvorfor der selvfølgelig vil være uenige. Snakkede dog med en United-fan (Newton Heath) der endte med at finde Liverpools stærkest. Jeg har taget udgangspunkt i en 4-5-1 som begge holds formationer kan kaldes for.

MÅLMAND: José Reina, Petr Cech - Klart Reina imo. Meget få ustabile indgreb og stor udvikling i denne sæson. Modsat for Cech, der er gået tilbage. Du nævner Cech's kamp på Camp Nou, KF, men jeg husker stadig flere usikre indgreb. Han var dog en god skudstopper. Han er også ret dårlig med fødderne, hvor Reina er rigtig god. 1-0.

HØJREBACK: José Bosingwa/Branislav Ivanovic, Álvaro Arbeloa - Selvfølgelig Bosingwa, det anerkender jeg trods alt, selvom Arbeloa er undervurderet. 1-1

VENSTREBACK: Ashley Cole. Fabio Aurelio/Emliano Insua - Klart Cole endnu, selvom Insua bliver en klassespiller. 1-2

CENTERFORSVAR 1:John Terry, Jamie Carragher - Terry er klasse, Carragher er god. 1-3

CENTERFORSVAR 2: Martin Skrtel/Daniel Agger, Alex/Ricardo Carvalho - Denne her er jeg i tvivl om. Ingen af de centerforsvarer her er rigtige klassespillere (Agger har dog potentiale til at blive bedre end dem), så den lader jeg ende uafgjort, selvom jeg nok kommer til at høre for det. 2-4

DEFENSIV MIDTBANE: Michael Essien, Javier Mascherano - De to bedste spillere på denne position. Meget lige imellem dem. 3-5

CENTRAL MIDTBANE 1: Xabi Alonso, Michael Ballack - For mig er der absolut ingen tvivl om, at Alonso er klasser over Ballack. 4-5

CENTRAL MIDTBANE 2: Steven Gerrard, Frank Lampard - Lampard er klasse, men Steven Gerrard er eminem og jeg ser ham som bedst. Han er også langt yngre. 5-5

HØJREFLØJ: Dirk Kuyt, Joe Cole/Nicolas Anelka - Den her kommer jeg nok til at høre en del for. Chelseas svageste position. Joe Cole er teknisk klasse, Dirk Kuyt er farligere og scorer mere og yder et stort arbejde. Men Cole er mere end ægte fløj. 7-6

VENSTREFLØJ: Florent Malouda, Yossi Benayoun/Albert Riera - Malouda er en fornuftig spiller, som har været god på det seneste, men han imponerer mig ikke. Hans teknik kunne være bedre. Benayoun var mit yndlings hadeobjekt i de første 1½ år han spillede i Liverpool, men her det sidste næsten halve år har han været tæt på outstanding og har næsten slået Riera af. Er det Benayouns reele niveau det han har vist, mener jeg han er bedst. Dog ingen tvivl om, at Malouda er bedre end Riera. 7-7

ANGRIBER: Didier Drogba, Fernando Torres. Torres og Drogba har været skadet forfærdeligt meget i denne her sæson og har alligevel scoret ni mål mere end Drogba i ligaen, selvom han kun har spillet 3 kampe mere. Drogba har en dræberfysik, men han er slet ikke ligeså farlig som Torres er imo. 7-8

Det er igen min egen subjektive holdning og måske er jeg blindet af brillerne, men det er virkeligt sådan jeg ser det.

United-styrer
Gæst

« Svar #3916: 14 Maj 2009, 17:03 »

Bare for at lege med:

Målmand: Lille plus til Reina i denne sæson, men Cech er under normale omstændigheder den bedste målmand. Lad os kalde den uafgjort.

Højre back: Bosingwa. Ingen tvivl.

Venstre back: Cole. Ditto.

Centralt forsvar: Sejr til Chelsea, der med Terry og Carvalho kan stille med en stærkere enhed end Liverpool.

Defensiv midtbane: Essien. Mascherano er også en dygtig spiller, men Essien er efter min mening verdens bedste til det, han gør.

Central midtbane: Den går til Liverpool, da Steve Me er stærkere end både Fat Frank og Ballack, mens Xabi Alonso vel også er en tand stærkere end Ballack.

Højrefløj: Kuyt kan godt få uafgjort mod Joe Cole.

Venstrefløj: Benayoun har ikke lignet en omvandrende joke på det seneste, men den går alligevel til Malouda.

Angriber: Torres er mere målfarlig, men Drogba er eminent til at holde på bolden og sætte sine holdkammerater i scene. På et drømmehold ville jeg højst sandsynligt vælge et angreb bestående af disse to, så det må blive uafgjort.

Dertil kommer, at Chelsea i min optik har den bredeste trup.

Zone 43
Manager

« Svar #3917: 14 Maj 2009, 17:12 »

José "Pepe" Reina
Álvaro Arbeloa - Jamie Carragher - Daniel Agger - Emiliano Insúa
Xabi Alonso - Javier Mascherano
Aaron Lennon - Steven Gerrard - David Silva
Fernando Torres

Hvad får dig til at tro, at Rafa ville vælge Agger fremfor Skrtel?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #3918: 14 Maj 2009, 23:45 »

Hvad får dig til at tro, at Rafa ville vælge Agger fremfor Skrtel?
Det var også bare min egen lille drøm. Smiley Men jeg nægter at tro på, at Skrtel er fast for evigt. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3919: 16 Maj 2009, 12:45 »

Centralt forsvar: Sejr til Chelsea, der med Terry og Carvalho kan stille med en stærkere enhed end Liverpool.

Ikke for at bitche, men Terry/Alex er vel optimalopstillingen for Chelsea, og den er endnu stærkere end med Carvalho. Smiley

Angriber: Torres er mere målfarlig, men Drogba er eminent til at holde på bolden og sætte sine holdkammerater i scene. På et drømmehold ville jeg højst sandsynligt vælge et angreb bestående af disse to, så det må blive uafgjort.

Jeg vil så klart foretrækker Torres for Drogba. Ingen tvivl om at Drogba er god, men Torres er altså stadig bedre i min øjne.. Han er noget nær en komplet angriber og verdens bedste. Men ellers er jeg enig. Chelsea's trup er stærkere lige pt. selvom det ikke vises på stillingen, men med et par forstærkninger på fløjene og en god angriber ved siden af Torres, og så bliver Liverpool rigtig rigtig svære at stoppe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #3920: 16 Maj 2009, 16:37 »

Bare for at lege med:

Målmand: Lille plus til Reina i denne sæson, men Cech er under normale omstændigheder den bedste målmand. Lad os kalde den uafgjort
Lille plus? Det plus er da kæmpestort. Reina har under alle omstændigheder været langt bedre end Cech i denne sæson. Og han vil også være det fremover.

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3921: 17 Maj 2009, 15:28 »

Puha en skuffende første halvleg mod ligaens bundprop, spillet flyder ikke, vi skaber ikke noget og er heldige med at være foran 1-0. Jeg håber virkelig på noget gejst fra drengene selvom mesterskabet ikke kan nåes,  vil vi da virkelig gerne have en anden plads.

-LFC-
Manager

« Svar #3922: 17 Maj 2009, 17:21 »

Så blev 2. pladsen vores. Vi er langt foran med mål og bedre indbyrdes. Smiley Det bedste resultat under Rafa. Thumbs Up Næste år tager vi guldet! Thumbs Up

Chris
Gæst

« Svar #3923: 17 Maj 2009, 22:27 »

« Seneste Redigering: 18 Maj 2009, 16:57 af Chris » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #3924: 17 Maj 2009, 23:10 »

Fuck af. Og prop dit skide Gary Neville-lort ind i jeres egen klamme lortetråd.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3925: 17 Maj 2009, 23:13 »

hehehe  funny

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3926: 17 Maj 2009, 23:19 »

For at bruge en VK-kliché; det er sagt som kun du kan sige det!
Nice med en bruger der kan sige fra! Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #3927: 17 Maj 2009, 23:22 »

Åhh, jeg lader mig provokere for let. Smiley

Chris
Gæst

« Svar #3928: 17 Maj 2009, 23:29 »

Åhh som du hidser dig op!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3929: 17 Maj 2009, 23:29 »

Ja helt enig, hvor er det lame at lægge sådan et link ind i en rivaltråd blot for at provokere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010