home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176015 gange)
psykoew
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3630: 09 Apr 2009, 09:33 »

Som Chelsea fan tror jeg på Essien lukker ham ned, som han gjorde så flot igår Smiley

Det gjorde han, men jeg tror på det bliver et helt anderledes setup taktikmæssigt for Liverpool på tirsdag, da masch er tilbage og Terry er ude... At masch er tilbage, tror jeg vil bringe større uro på Chelseas midtbane, og give plads til Alonso og Gerrard..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3631: 09 Apr 2009, 09:41 »

Ja, Lucas han gjorde det ikke særlig godt Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #3632: 09 Apr 2009, 16:51 »

Hold da op vi fik bøllebank, og kan ikke engang sige det ikke var fortjent, vi skal vel være heldige med at vi ikke fik en lussing på 1-7 eller noget i den stil...

Men vi fik i hvert fald også bevist at en del spillere slet ikke holdt niveau. Lucas, Aurelio, Dossena, Reira, Skrtel havde et så lavt bund niveau jeg ikke troede var muligt når man spiller på et plan som de gør. Det var ikke engang ynkeligt at se dem spille, det var langt værer!!
Men det må da give chancen til folk som feks Agger, Insua og Babel, alt andet vil være en hån for disse spillere...

Jeg er på den ene side ikke skuffet over vi tabte kampen, jeg er langt mere skuffet over måden vi tate den på. Det var jo pinligt at se på!!

Det eneste positive jeg umiddelbart kan finde i kampen er at vi allerede på lørdag skal møde Blackburn hjemme på Anfield, og så må de have en del at bevise overfor de mange trofaste tilskuere og fan verden over...

Caspper
Manager

« Svar #3633: 11 Apr 2009, 10:47 »

Jeg har satset en 10'er på at Blackburn vinder 2-1 over jer i dag. Smiley Den giver lige 225 kr Wink

-LFC-
Manager

« Svar #3634: 11 Apr 2009, 10:55 »

Jeg har satset en 10'er på at Blackburn vinder 2-1 over jer i dag. Smiley Den giver lige 225 kr Wink
Okay hvad rager det os? Hold det i odds-tråden.

EDIT: Du taber btw. dine penge. Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #3635: 11 Apr 2009, 13:13 »

Lækkert at se Agger i starteren i dag Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3636: 11 Apr 2009, 13:16 »

Det er virkelig dejligt Opstemt

Rart at Benitez endeligt har set lyset.. Jeg må dog erkende at Skrtel inden chelsea kampen faktisk spillede ganske habilt, men i den kamp viste han så at han pt intet har at gøre på den største scene af alle, når han møder en modstander(drogba) der er lige så fysisk stærk som ham selv..

Samtidigt har jeg alle dage ment at Agger giver os en ekstra dimenssion i vores angrebsspil, da han ofte tager bolden og fører den forbi angriberne og et par midtbanespillere sådan at vi hurtigt kommer i overtal og dermed med få kombinationer kan spille os til chancer Smiley

Dejlig nyhed at vågne til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3637: 11 Apr 2009, 13:55 »

Neeeeej hvor var det dog en drømmestart Opstemt... HVor er det dejligt at have en af verdens bedste angribere i front.. Hvor er han dog vild i hovedet ham Torresninho Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3638: 11 Apr 2009, 15:40 »

Jeg kan ikke lade være fordi du selv skrev herinde: HAHA DU TABTE PENGE! Opstemt

4, 4, 4, 4-0!!! JAAAAAAAAAAAAAH HVOR ER DET LÆKKERT! Opstemt Vi viser, at Chelsea-kampen ikke påvirkede os en skid. Det er jo fucking lækkert! Opstemt Så klasse, at se Agger tilbage hos de første 11.

verdenskrig
Manager

« Svar #3639: 11 Apr 2009, 15:41 »

Kæft det her viser karakter blandt spillerne Opstemt

Vi er lige blewvet klædt af på hjemmebane, og hvad gør vi så.. Jamen så rundbarerer vi da bare stakkels blackburn med fire nul Thumbs Up Cool

Det er det man kalder oprejsning, og nu ser jeg gerne et point tabt til man u, mens jeg går op og ser mit hold spille.. COME ON SUNDERLAND Opstemt
Btw: 12 til samtlige spillere for indsatsen Grin Thumbs Up

Cool

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3640: 11 Apr 2009, 15:48 »

sygt agger:)Smiley

maaahhh-h-h-h

Zeman
Gæst

« Svar #3641: 11 Apr 2009, 15:49 »

Kæft det her viser karakter blandt spillerne Opstemt

Vi er lige blewvet klædt af på hjemmebane, og hvad gør vi så.. Jamen så rundbarerer vi da bare stakkels blackburn med fire nul Thumbs Up Cool

Det er det man kalder oprejsning, og nu ser jeg gerne et point tabt til man u, mens jeg går op og ser mit hold spille.. COME ON SUNDERLAND Opstemt
Btw: 12 til samtlige spillere for indsatsen Grin Thumbs Up
ja det var en super indsats idag, og hvis så man utd ville sætte point til i dag er mesterskabet virkelig inde for rækkevide.
det var også dejligt at se agger på banen i dag og så især når han fik scoret en kasse  Thumbs Up

hvad betyder Btw?

Andreas93
Gæst

« Svar #3642: 11 Apr 2009, 15:52 »

ja det var en super indsats idag, og hvis så man utd ville sætte point til i dag er mesterskabet virkelig inde for rækkevide.
det var også dejligt at se agger på banen i dag og så især når han fik scoret en kasse  Thumbs Up

hvad betyder Btw?

Det betyder by the way  Peace

Pepe
Gæst

« Svar #3643: 11 Apr 2009, 15:53 »

By the way, Zeman Smiley

Genial indsats i dag! Fuldstændig kontrol under hele kampen! Fedt at vi ikke er berørt af Chelsea kampen! Nu fokuserer vi på mesterskabet!!!

YNWA!

Zeman
Gæst

« Svar #3644: 11 Apr 2009, 15:53 »

Det betyder by the way  Peace
nåee  mange tak  Smiley

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010