home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176273 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3570: 03 Apr 2009, 19:58 »

Ja det er virkelig klasse, specielt med Gerrard, men jeg ser også Kuyt som en god spiller for os og er klar starter så det er rigtig gode nyheder! Smiley
Hvorfor i alverden gør du det? Smiley

Klasse med Gerrard, men hvis Kuyt's forlængelse er en indikation på, at han er fast mand til 2012, bliver jeg småbange. Tag ikke fejl af mit indlæg, jeg elsker Dirk Kuyt for hans fight og passion på banen, hans evindelige arbejdsraseri og hans fantastiske evne til at score på de vigtige tidspunkter, som vi især nød godt af i starten af sæsonen, men som kant har manden ikke det der skal til imo. Han er mildt sagt teknisk ringe, både sparketeknik og boldbehandling er skidt, også er han sgu heller ikke den hurtigste. Jeg så gerne vi købte en ny kant, og det er sgu nødvendigt for, at holdet skal kunne udvikle sig. Smiley

patrick J
Manager

« Svar #3571: 03 Apr 2009, 20:11 »

Jeg mener nu også bare på nuværende tidspunkt, hvis vi kan få en rigtig kant som tilmed er god mener jeg det er bedre, men pt syntes jeg han gør det godt og jeg syntes bestemt ikke nogeni truppen kan erstatte ham på nuværende tidspunkt! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Pepe
Gæst

« Svar #3572: 04 Apr 2009, 14:27 »

Imo skulle Kuyt omskoles til den defensive midtbane. Her kunne han udnytte sin arbejdsstyrke til fulde. Man har jo før set en sådan omskoling for eksempel Alan Smith fra Manchester, der blev omskolet fra angriber til central midtbanespiller. Der tror jeg, at Kuyt ville være en klassespiller.

Så er det i aften, at vi skal op i mod Fulham. Inden landsholdspausen var vi som bekendt i sindssyg form med sejre over Real Madrid og Manchester United og senest 5-0-afklapsningen af Aston Villa. Nu skal vi bevare momentum og blive ved med at spille genial fodbold i stedet for at hvile på laurbærerne. Jeg tror, at truppen godt er klar over, at vi for første gang i rigtig mange år har en chance for at vinde Premier League, så jeg tror på en sejr i aften. Fulham har slet ikke en ligeså god trup som os, og vi skal simpelthen vinde!
Håber på, at Insua får chancen som venstre back i aften. Han har tidligere vist, at han sagtens kan være med på det her niveau, og jeg ser ham som et kæmpe talent! For satan, hvor jeg håber vi kan gøre det i aften!

YNWA!!!!!!!!!

-LFC-
Manager

« Svar #3573: 04 Apr 2009, 20:26 »

Miraklernes tid er ikke forbi! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAH jeg elsker Benayoun!

Jeg tror på det nu. Også selvom United har 2 kampe i hånden.

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #3574: 04 Apr 2009, 20:29 »

Sådan Bena!!!!

patrick J
Manager

« Svar #3575: 04 Apr 2009, 20:55 »

Det er så utrolig vigtigt for at holde os inde i mesterskabskampen!! Sådan Bena!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Danielsen
Manager

« Svar #3576: 04 Apr 2009, 21:00 »

Simpelhen Genialt. Og så lige en spiller jeg har trykket hånd med.. JUHUU

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

-LFC-
Manager

« Svar #3577: 06 Apr 2009, 09:59 »

Ja, hvor vi slog Fulham 3 minutter inde i overtiden, gjorde United præcis det samme med Villa. Pis og lort. Nu beder jeg til, at de taber den kamp de har i overskud, men jeg tvivler ikke på, at deres sejr i går, har givet dem moral. Øv!

YNWA!!! - Jeg tror på det alligevel! Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #3578: 08 Apr 2009, 17:03 »

Så skal der gang i tråden igen!

I aften står den så på Liverpool - Chelsea. En kamp jeg har set meget frem til! Personligt tror jeg på en sejr, da vi er formstærke for tiden. Vi har et godt tag på Chelsea generelt, og at kampen spilles på Anfield er jo en kæmpe fordel. Anfield er et forfærdeligt stadion at spille på som udebanehold, og jeg tror på, at tilskuerne kommer til at spille en rolle i aften!
Det bliver vigtigt, at Chelsea ikke scorer et udebanemål. Hvis de bare scorer et enkelt mål skal vi op og lave tre for at få et godt resultat imo. 1-0 ville være et fremragende resultat. 3-2 ville ikke være nær så godt. Det er svært at vinde på Stamford Bridge (selvom vi gjorde det sidst Wink)

Jeg tror på en sejr over to kampe!

YNWA!!!!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3579: 08 Apr 2009, 17:44 »

Jeg tror på Chelsea selvfølgelig, men jeg glæder mig utrolig meget Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #3580: 08 Apr 2009, 17:54 »

Heh, nu hvor vi stadig har en bare minimal chance for PL, har jeg virkelig svært ved at finde motivationen til CL.. Jeg ville selvfølgelig elske at vinde den, men for min skyld kan vi ryge ud med et brag nu, hvis det forøger vores chancer i ligaen bare det mindste.

-LFC-
Manager

« Svar #3581: 08 Apr 2009, 17:59 »

Jeg donerer alle mine organer væk til når jeg dør, hvis vi vinder PL og CL i år. /wee Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #3582: 08 Apr 2009, 19:57 »

Opstillinger er som følger:
http://www1.uefa.com/live/competitions/ucl/matchday=9/day=2/match=-1/index.html

Jeg ville gerne have haft Mascha klar til dette opgør, han gør jo et kæmpe stykke arbejde på den defensive midt, og Lucas når ham jo ikke til sokkeholderne på den position.

Men er lidt splittet til disse opgør. Vi har en kæmpe selvtillid og den skal vi selvfølgelig prøve at udnytte, men PL er imo altså sådan ca 110% vigtigere end kampene mod Chelsea. Men det er nok også næsten det eneste hold jeg ikke har lyst til at tabe til i CL...

Så hvis vi ikke går viedre samlet ser jeg ikke nogen katastrofe i det, men vil da heller ikke brokke mig alverden hvis vi går videre...

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #3583: 08 Apr 2009, 20:52 »

GOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OL FERNANDO TORRES§!!! Fucking Amazing ! Smiley 5 minutter skulle vi bruge Smiley

EDIT: 2 min. senere er Drogba alene med Reina, Reina redder  Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3584: 08 Apr 2009, 20:54 »

WOOOOOOOOOOOOOW en drømmestart Shockeret Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010