home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176445 gange)
Jacobqu
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3525: 22 Mar 2009, 18:31 »

Okay, Yes Hattick af Stevie G ! Opstemt , dog synd for Brad Friedel syntes jeg , da han gør alt for ikke at ramme torres. Men 5-0 , hvilket fantastisk resultat Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #3526: 22 Mar 2009, 18:33 »

Jeg græder små glædestårer! Grin

Pepe
Gæst

« Svar #3527: 22 Mar 2009, 18:34 »

KLASSE! Andet er der ikke at sige Opstemt Kan desværre ikke se kampen..

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #3528: 22 Mar 2009, 18:36 »

Presser Liverpool stadig på?

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3529: 22 Mar 2009, 18:38 »

Ja de styrer kampen fulstændig Opstemt , Agger skal vidst også snart på banen Opstemt

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3530: 22 Mar 2009, 18:42 »

endelig Agger tilbage

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3531: 22 Mar 2009, 18:43 »

Ja det er sgu dejligt. og endelig ja !

Cesc
Gæst

« Svar #3532: 22 Mar 2009, 18:44 »

Hvis I ikke bliver mestre foran United, så ved jeg snart ikke hvad der er i vejen med fodboldverden. I har gennem de sidste par uger spillet så meget flottere end United nogensinde kommer til.

Tillykke Liverpool. Det er stort det I har gang i, men lad os håbe Aston Villa rejser sig i den kommende kamp de skal spille.

-LFC-
Manager

« Svar #3533: 22 Mar 2009, 18:46 »

Hvis I ikke bliver mestre foran United, så ved jeg snart ikke hvad der er i vejen med fodboldverden. I har gennem de sidste par uger spillet så meget flottere end United nogensinde kommer til.

Tillykke Liverpool. Det er stort det I har gang i, men lad os håbe Aston Villa rejser sig i den kommende kamp de skal spille.
Lad os i sandhed håbe, at Villa rejser sig. Der skal de til Manchester. Men det er sgu lækkert det her, jeg er lidt i himlen. Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #3534: 22 Mar 2009, 18:48 »

Så fordi Liverpool spiller to gode kampe i træk, er de pludselig de moralske vindere? Jeg anerkender bestemt to flotte præstationer af Liverpool, men du skal ikke få det til at lyde som om, at deres champagnebold berettiger dem til at vinde titlen. Det er en raritet.

Jeg må indrømme, at jeg er sindssygt nervøs lige nu, men at påstå at Liverpools spil de seneste par uger overgår, hvad United - et af de mest velspillende fodboldhold i verden - kan præstere, er grotesk.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 18:50 af United-styrer » Logged

Pepe
Gæst

« Svar #3535: 22 Mar 2009, 18:51 »

Så fordi Liverpool spiller to gode kampe i træk, er de pludselig de moralske vindere? Jeg anerkender bestemt to flotte præstationer af Liverpool, men du skal ikke få det til at lyde som om, at deres champagnebold berettiger dem til at vinde titlen. Det er en raritet.

Vil da også mene, at de to Real-kampe var flotte præstationer Wink

Cesc: Jeg håber selvfølgelig på, at vi hiver mesterskabet i land, men jeg synes ikke, at man på baggrund af de seneste par kampe kan udnævne os til moralske vindere. United har jo spillet fantastisk fodbold det meste af foråret, hvor vi har spillet som lort, så det argument kan man ikke helt benytte sig af imo.

United-styrer
Gæst

« Svar #3536: 22 Mar 2009, 18:52 »

Vil da også mene, at de to Real-kampe var flotte præstationer Wink

Det gør jer vel ikke til værdige vindere af Premier League, at I sprudler i en anden turnering :-)

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3537: 22 Mar 2009, 18:52 »

Hva så alle de kedelige hjemmekampe mod bundhold, hvor de har spillet 75 skandaløse minutter?

Bare fordi de har spillet to fremragende kampe i træk, skal du ikke sige at de kommer til at spille bedre end united nogensinde kommer til. Ved ikke om du kan huske sidste års CL kamp mod Roma på OT. Wink

Cesc
Gæst

« Svar #3538: 22 Mar 2009, 18:55 »

Jeg bygger det også på de sidste par kampe Liverpool har spillet, men ikke kun det. Jeg håber altid Liverpool foran United, også i mesterskabskampen. Men jaja, overdrivelse fremmer forståelse. United spiller flot fodbold, men lige for tiden er Liverpool helt outstanding. Jeg overdrev måske en smule, det er rigtig nok, men jeg er sgu' imponeret.

Liverpool må altid ligge foran United, hvert fald hvis spørger mig...

Pepe
Gæst

« Svar #3539: 22 Mar 2009, 18:58 »

Det gør jer vel ikke til værdige vindere af Premier League, at I sprudler i en anden turnering :-)

Overhovedet ikke. Jeg skrev jo også, jeg ikke mente at vi er værdige vinder af PL, selvom vi sprudler i den liga i et par kampe, når I har sprudlet det meste af året.

Sider: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010