home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176572 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3495: 21 Mar 2009, 18:15 »

Haha, pas heller på Liverpool fans, nu begynder United fansene at blive bitre, og vi ved jo alle at hvis der er nogen der kan bitche, så er det dem Opstemt

Men ja, et nederlag til United i dag, og to mand udvist, sikke en fremragende dag. Jeg ved sgu ikke helt om jeg hepper på Liverpool eller hvad i morgen, nu er det jo to hold som ligger forholdsvist tæt på os Smiley

FC-Sjælland: Ja, ligseom Ferguson sagde "We will come back strong" efter nederlaget til Liverpool? Opstemt
Så sandt, så sandt! Grin I Arsenal-fans skal dog heller ikke snakke for højt! Opstemt

Men hvilken herlig eftermiddag. Det ligner et Chelskij nederlag og Scum har tabt, så det er jo bare fantastisk. Ferguson sagde, at de ville komme stærkt tilbage, men når man taber 2-0 til Fulham, kommer man ikke ret stærkt tilbage. SUPER SUPER SUPER! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #3496: 21 Mar 2009, 19:13 »

Så sandt, så sandt! Grin I Arsenal-fans skal dog heller ikke snakke for højt! Opstemt

Men hvilken herlig eftermiddag. Det ligner et Chelskij nederlag og Scum har tabt, så det er jo bare fantastisk. Ferguson sagde, at de ville komme stærkt tilbage, men når man taber 2-0 til Fulham, kommer man ikke ret stærkt tilbage. SUPER SUPER SUPER! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Her vil jeg lige trykke hårdt på ENIG knappen!! Opstemt
En fantastisk dag med et 2-0 nederlag og 2 udvisninger hvilket kan være afgørende for Utd næste kamp  Peace
At Chelsea så taber samtidig til Tottenham gør det jo bare endnu bedre!

Jeg håber virkelig vi kan hive en sejr hjem i morgen, men med vores seneste spil tror jeg stærkt på det. Nu tror jeg igen lidt på et mesterskab  Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3497: 21 Mar 2009, 19:42 »

Det er så vigtig vi vinder imorgen så vi kan sætte chelsea af og hente lidt på man utd

JKJ
Gæst

« Svar #3498: 22 Mar 2009, 11:34 »

Nu vil jeg lige som Liverpool fan lige bede om at man lige klapper hesten lidt... Vi har IKKE vundet endnu og dermed er vi stadig 4 point plus en udsat kamp efter Man U...
Hvis vi taber idag kan jeg godt forstå der kommer nogle Man U fans herind og hovere overfor os, og jeg ved også godt der er en masse der vil brokke sig højlydt over dette... Men så ligger i jo som i selv har redt!!

Man skal ikke sælge skindet for bjørnen er skudt, og vi skal ikke begynde at glæde os over noget der ikke er en realitet endnu...

Hvis vi vinder i efter middag så ser situationen dog ganske anderledes ud og så er der igen spænding i toppen, men så lang tid vi ikke har sat de 3 point ind er der ingen grund til at glæde sig over noget som helst, alt andet en en sejr er jo i teorien et nederlag for os!!

-LFC-
Manager

« Svar #3499: 22 Mar 2009, 11:39 »

Vi skal kræftedeme vinde! Fulham har gjort det hele klar for, at vi skal ind i mesterskabskampen med deres fantastiske sejr over United i går. Det er virkeligt nu, at vi skal slå til og det håber jeg Benitéz og spillerne har forstået. Det er SIDSTE chance for at komme med igen. Det vigtige er at spillerne ikke bliver nervøse og har god tænding fra start, så vi kan få lagt et TUNGT pres på Villa. Det er eddermanme vigtigt. Hvis vi vinder mesterskabet, skal jeg dog helt sikkert have en Fulham-trøje, hvor der står Liverpool 19 bagpå. Opstemt Thumbs Up

Men det kræver, at vi vinder fra start. Fuld fart fremover fra start! Thumbs Up

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3500: 22 Mar 2009, 11:50 »

Damn jeg glæder mig til den kamp mod Villa idag!!! :-D Håber the fantastic duo kan fortsætte deres opadgående formkurve, og vi så kan få nogle af de andre offensive kræfter med i spillet.. Nogen der ved om Xabi er klar igen, eller om vi skal se på Lucas :-(

JKJ
Gæst

« Svar #3501: 22 Mar 2009, 11:52 »

Vi skal kræftedeme vinde! Fulham har gjort det hele klar for, at vi skal ind i mesterskabskampen med deres fantastiske sejr over United i går. Det er virkeligt nu, at vi skal slå til og det håber jeg Benitéz og spillerne har forstået. Det er SIDSTE chance for at komme med igen. Det vigtige er at spillerne ikke bliver nervøse og har god tænding fra start, så vi kan få lagt et TUNGT pres på Villa. Det er eddermanme vigtigt. Hvis vi vinder mesterskabet, skal jeg dog helt sikkert have en Fulham-trøje, hvor der står Liverpool 19 bagpå. Opstemt Thumbs Up

Men det kræver, at vi vinder fra start. Fuld fart fremover fra start! Thumbs Up

Jamen ganske enig... Jeg er bare træt af at vi allerede tror vi kun er 1 point efter Man U, plus den manglende kamp. Vi har altså IKKE vundet den endnu, og dermed kan vi heller ikke glæde os over vi er tæt på Man U... For det er vi bare ikke endnu!!

Men selvfølgelig skal vi have 3 point i eftermiddag, AV er i en lille krise og vi har jo spillet ganske fornuftigt de seneste kampe, man er jo nordjyde Wink

Og ud over Degen skulle vi være helt fri for skader så det bliver den stærkeste trup vi præstere i lang tid efter hånden... Og så er jeg ligeglad med hvordan vi vinder, bare vi har scoret et mål mere end AV når kampen er slut er så er jeg godt tilfreds...

verdenskrig
Manager

« Svar #3502: 22 Mar 2009, 12:15 »

Ejj men kan sige meget om dagens kamp mod Villa, men vindes det skal den sku Smiley

Det mener jeg slet ikke der kan herske tvivl om, og jeg er også forholdsvis sikker på at vi gør det, selvom jeg i dag er sjældent set nervøs Skuffet..

Måden vi ivnder på er ved at angribe.. Vi skal ikke starte med vores sædvanlige alibi fodbold som vi altid gør i første halvleg hjemme.. Den sakl virkelig have fuld skrald i både tempo, tacklinger, og løb for hinanden... Vi skal presse villa ned over egen baglinie, og gøre at de fra start frygter os, og hver gang de erobrer den er der tre spillere som skal være over dem RIGHT AWAY!!!!

Samtidigt med det.. Lad os nu få en tidlig scoring for engangs skyld.. det ville lette så meget Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3503: 22 Mar 2009, 17:16 »

tak kuyt.... mega vigtigt med den gode start

verdenskrig
Manager

« Svar #3504: 22 Mar 2009, 17:19 »

Dejligt Smiley

Funderer over om det her er en del af SirTobys forudsigelse om at vi er 7 point efter snart Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3505: 22 Mar 2009, 17:29 »

Haha.... Det må det være.. Han kom da i hvert fald med de vildeste udtalelser jeg længe har hørt :-D

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3506: 22 Mar 2009, 17:38 »

Slap af et fedt mål af Riera  Peace Peace Peace Thumbs Up

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3507: 22 Mar 2009, 17:42 »

Ja det må man sige, hurtigt kontra angreb Opstemt

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #3508: 22 Mar 2009, 17:42 »

hvilken kanal er ´kampen på kan ikke finde den

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #3509: 22 Mar 2009, 17:45 »

ja.. virkelig klasse og riera:D

Og så har verdens sikreste straffesparks skytte jo lige øget føringen Opstemt

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010