Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
2 Brugere, 886 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
226
227
[
228
]
229
230
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2176931 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3405:
15 Mar 2009, 14:54 »
Citat af: United-styrer 15 Mar 2009, 14:47
Var den til mig? Jeg anerkender en flot præstation af Benitez og tuder da ikke halvt så meget, som du gør i dette indlæg. Mit indlæg er da peanuts i forhold til det, verdenskrig havde gang i i United-tråden i går.
Nej. Den var faktisk ikke til dig. Og jeg var lidt bange forat det kom til at se sådan ud, da du virker til at være den eneste der kan læse resultatet.
Tja. Jeg gider ikke at tage ansvar for hvad VK gør, desuden kigger jeg ikke i jeres tråd, så han kan sagtens have opført sig som en nar, uden jeg ved det. Jeg forholder mig kun til tingene i denne tråd.
JKJ
Gæst
«
Svar #3406:
15 Mar 2009, 15:39 »
Citat af: United-styrer 15 Mar 2009, 13:28
Jøsses. Det var ikke sjovt første gang, og det bliver ikke sjovere af, at du skriver det tyve gange med en grammatisk forkert opdeling hver eneste gang.
Jeg synes, JKJ er hård ved sit hold, når han siger, Liverpool spillede elendigt. De spillede taktisk klogt. Seværdigt var det bestemt ikke, navnlig ikke i anden halvleg, hvor de frivilligt lod United presse dem helt i bund indtil Vidics udvisning, men det var en taktisk sejr for Benitez
.
Tjaaa men vi havde jo intet i kampen hvis det ikke lige var for jeres fejl. Udover det havde i jo langt det meste af spillet, de fleste chancer, eller i hvert fald skud på mål for i havde ikke mange åbne chancer set gennem hele kampen. Og set fra mit synspunkt så er vi mere end heldige med at i har et par stykker der dummer sig ud over det sædvanlige. Vi skulle bruge en sejr, mens det ikke ville være verdens undergang hvis i nøjes med en uafgjort.
Men ud fra det måde vi spillede skulle man jo tro det var omvendt, vi blev jo presset tilbage og jeg tror ikke kun det var taktsik fra Benitez side, allerede efter 10 min var han jo ude og dirigere holdet længere frem.
Og indtil Vidic 2. dumhed i kampen var vi jo slet ikke med i 2. halvleg, i havde jo bolden på vores banehalvdel i langt største delen af tiden... At det så ender som det gør er imo at vi udnytter vores chancer stort set 100%...
Det lyder måske som jeg er ret utilfreds, det er jeg altså ikke, jeg var bare ikke særlig imponeret over den måde tingene blev grebet an på... Og indtil Vidic får det røde kort skal der jo ikke mere end en tilfældighed til at i udligner da i jo har masser af indlæg i feltet. Men det er jo en kæmpe svghed fra vores side at lige så snart vi kommer foran med 1 pind så trækker vi os tilbage, og desværre mange gange alt for langt tilbage... Det har jo kostet en del gange i denne sæson og derfor kan vi pt ikke true jer i stillingen...
JKJ
Gæst
«
Svar #3407:
15 Mar 2009, 15:46 »
Citat af: DeBuur 15 Mar 2009, 13:08
KF kan have ret i at holdet er ynkeligt...... tidligere tiders LFC hold var besat med Landsholdstjerner på alle pladser..... det bedste af det bedste....
idag vil jeg hævde at kun Gerrard, Carragher og Torres hører til denne katagori
.... LFC har sovet i timen hvor er det top moderne stadion ?....... kom nu igang og få skabt et reelt top hold
Hvad med Mascha? Han er imo en af de 2-3 bedste defensive midtbanespillere der findes i verden pt. Han kommer i vejen for så meget det nogle gange er nærmest utænkeligt og dermed redder vores røv så tit...
Alonso som desværre ikke var med i kampen mod Man U vil jeg heller ikke bytte for nogen som helst i andre klubber. Han er en af passingskongerne i moderne fodbold i dag. Giv ham bolden og langt de fleste gange laver han jo en aflevering der gør noget positivt fremfror de her pasningsspillere der bare spiller den nærmeste mand...
De 2 på den centrale midtbane vil jeg ikke bytte for noget som helst...
Reina beholder jeg også gerne, bevars han havde måske ikke hans bedste dag mod Man U, var faktisk skræmmende svag, men det sker jo for alle.
Mens resten af holdet, dvs Skrtel, Hyypia, Aurelio, RIERA vil jeg gerne give penge for at komme af med og Kuyt de er gode nok til midterhold i PL, ikke til at slås med om titlen, så hvis nogen er interesseret håbder jeg da vi sælger...
-LFC-
Manager
«
Svar #3408:
15 Mar 2009, 15:48 »
Synes du overdriver Uniteds pres en helt del, JKJ. United sad tungt på os de første 10-15 minutter i 1. halvleg, hvorefter jeg synes vi sætter os på dem resten af halvlegen, presser dem til at lave dumme fejl mm. De første 10-15 minutter af anden halvleg står vi som du nævner alt for langt tilbage på banen og er under tungt pres, især den fra Tevez var stor. Men vi får redet stormen af og kommer længere frem, indtil Vidic bliver udvist og Aurélio scorer sin fantastiske frisparkskasse.
Men der er ingen tvivl om det var fortjent. United havde imo. intet som helst at byde på bortset fra de første 10-15 minutter i hver halvleg. Jeg må dog sige, at jeg har set Liverpool spille bedre kampe.
Enig med dig i dit indlæg angående Masch og Alonso og Reina mm. Jeg vil ikke bytte nogen af dem ud for nogen som helst andre. Masch er muren, Alonso er kreatøren og Reina er en af de allerbedste målmænd i verden. Han har formindsket hans fejlprocent betydeligt i denne sæson og i går var den første deciderede dårlige kamp fra Reina i denne sæson. Hyypiä synes jeg dog ikke, at vi skal smide ud efter så mange år i klubben. Han er legendarisk.
«
Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 15:50 af -LFC-
»
JKJ
Gæst
«
Svar #3409:
15 Mar 2009, 16:02 »
Citat af: -LFC- 15 Mar 2009, 15:48
Synes du overdriver Uniteds pres en helt del, JKJ. United sad tungt på os de første 10-15 minutter i 1. halvleg, hvorefter jeg synes vi sætter os på dem resten af halvlegen, presser dem til at lave dumme fejl mm. De første 10-15 minutter af anden halvleg står vi som du nævner alt for langt tilbage på banen og er under tungt pres, især den fra Tevez var stor. Men vi får redet stormen af og kommer længere frem, indtil Vidic bliver udvist og Aurélio scorer sin fantastiske frisparkskasse.
Men der er ingen tvivl om det var fortjent. United havde imo. intet som helst at byde på bortset fra de første 10-15 minutter i hver halvleg. Jeg må dog sige, at jeg har set Liverpool spille bedre kampe.
Enig med dig i dit indlæg angående Masch og Alonso og Reina mm. Jeg vil ikke bytte nogen af dem ud for nogen som helst andre. Masch er muren, Alonso er kreatøren og Reina er en af de allerbedste målmænd i verden. Han har formindsket hans fejlprocent betydeligt i denne sæson og i går var den første deciderede dårlige kamp fra Reina i denne sæson.
Hyypiä synes jeg dog ikke, at vi skal smide ud efter så mange år i klubben. Han er legendarisk.
Og selv om han er ved at være oppe i årerne gør han det faktisk ganske godt. Han kender hans begrænsninger og arbejder ud fra det. Det er imo et af de bedre indkøb nyere tid vi lavde for 10 år siden der...
Ang det først. Man U presser os i bund de første ca 10 min, derefter kommer vi ind i kampen igen, men vi når jo knap op midt på deres banehalvdel før det går den anden vej igen, vi har stort set ingen chancer i 1. halvleg ud over de 2 scoringer, og i 2. halvleg er det da ikke meget bedre... Torres har en i 1. halvleg hvor han vrider sig fri og Gerrard en kæmpe afbrænder i 2. halvleg.
Hvad havde vi udover det, hvis man ser bort fra de 4 foræringer vi fik, og det mener jeg stadig det var og det ændre jeg ikke? Ingenting såvidt jeg lige husker. Bevars Man U havde heller ikke meget, men nu var det altså også os der havde brug for sejren, ikke dem... Og derfor er jeg også skuffet over at vi ikke viste mere fremad banen. Det holder ikke at man bliver presset tilbage, taktisk eller ej, man vinder kun kampe ved at score flere mål end modstanderne, og det er derfor vi ligger som vi gør, vi er alt for tit godt tilfreds med en føring på 1 mål...
-LFC-
Manager
«
Svar #3410:
15 Mar 2009, 17:03 »
Citat af: John Spurs 15 Mar 2009, 13:30
Arhh, DeBuur, jeg vil nu sige, at du kan tage Xabi, Mascherano og Agger med i den kategori. Ja, jeg mener vitterligt at Agger hører til der, men desværre har han jo været ramt af gevaldigt mange skader på det seneste. Tilgengæld er jeg ikke synderligt imponeret over Carragher, da jeg mener der er MANGE spillere, som er bedre end ham! Omend han unægteligt betyder en del for Liverpool. Efter min mening bør Carragher være fast på højreback, mens Skrtel og Agger bør spille i midten.
Men nu er jeg jo ikke Liverpool fan, så hvad ved jeg om deres hold.
Med alt respekt for dig, JS, så er det næppe nok.
Carragher er klasser over Skrtel. Han er måske langsom og laver et par selvmål sommetider, men han er dygtig til at forsvare og er i de store kampe en decideret mur (Bl.a. 1-0 sejren på Broen, samt 1-0 sejren i Madrid). Også er han bedst af alt en ÆGTE scouser!
Jeg vil til hver en tid hellere have Árbeloa på højreback, Carragher-Agger centralt og Insúa til venstre.
-LFC-
Manager
«
Svar #3411:
15 Mar 2009, 17:17 »
Citat af: JKJ 15 Mar 2009, 16:02
Og selv om han er ved at være oppe i årerne gør han det faktisk ganske godt. Han kender hans begrænsninger og arbejder ud fra det. Det er imo et af de bedre indkøb nyere tid vi lavde for 10 år siden der...
Ang det først. Man U presser os i bund de første ca 10 min, derefter kommer vi ind i kampen igen, men vi når jo knap op midt på deres banehalvdel før det går den anden vej igen, vi har stort set ingen chancer i 1. halvleg ud over de 2 scoringer, og i 2. halvleg er det da ikke meget bedre... Torres har en i 1. halvleg hvor han vrider sig fri og Gerrard en kæmpe afbrænder i 2. halvleg.
Hvad havde vi udover det, hvis man ser bort fra de 4 foræringer vi fik, og det mener jeg stadig det var og det ændre jeg ikke? Ingenting såvidt jeg lige husker. Bevars Man U havde heller ikke meget, men nu var det altså også os der havde brug for sejren, ikke dem... Og derfor er jeg også skuffet over at vi ikke viste mere fremad banen. Det holder ikke at man bliver presset tilbage, taktisk eller ej, man vinder kun kampe ved at score flere mål end modstanderne, og det er derfor vi ligger som vi gør, vi er alt for tit godt tilfreds med en føring på 1 mål...
Helt korrekt og det så vi senest i går, hvor han spillede en solid kamp og læste flere afleveringer fra United-spillerne og placerede sig godt i forhold til de 2 meget bevægelige angribere; Rooney og Tevéz.
Mht. til, at vi ikke havde mange chancer, så er jeg helt enig. Men det er jo også meget normalt, når vi spiller mod store hold. Vi havde godt nok et par lige ved- og næsten chancer, men dem kan man ikke bruge til ret meget. Mht. det med 4 foræringer, vil jeg ikke kalde Aurélios mål for en foræring. Der vil altid komme frispark i gode positioner og det kom der i går og det udnyttede Aurélio på smukkeste vis. Mht. de 3 andre mål, så vil jeg kalde Torres' mål for en blanding af god aggresivitet og svagt forsvarsspil, mens et straffespark vel altid er en foræring, selvom jeg dog er sikker på, at Gerrard nok skulle have fået skabt en særdeles farlig situation ud af det. Dossenas mål er vel bare et resultat af vores overtal. Men ja vi havde vel kun en 2-3 chancer udover det, men jeg husker kun et Ronaldo indlæg på stolpen og 2 Tevez chancer som var rigtigt farligt. Men jeg er helt enig, i at vores indstilling er skuffende i starten af 2. halvleg, men det er jo Rafa i en nøddeskal. Han ser dog heldigvis selv fejlen og får skubbet holdet længere frem og herefter kommer United ikke rigtigt til noget. Jeg mener, at vores sejr er resultatet af en god organisation, et dårligt United-hold, en usædvanligt god effektivitet, god selvtillid og masser af vilje og jeg synes den er fuldt fortjent.
patrick J
Manager
«
Svar #3412:
16 Mar 2009, 13:25 »
Citat af: Zone 43 15 Mar 2009, 11:41
Steven Gerrard fra Liverpool til Real Madrid
Kilde: News of the World
Sandsynlighed: Under middel
Note: Real Madrid er angiveligt klar med 800 mio. kr. Klubben er også interesseret i holdkammeraten Xabi Alonso.
Fra dagens rygtebørs .. Gerrard tror jeg ikke skifter til nogen som helst anden klub. Xabi derimod.. Go get him!
Jeg håber godt nok ikke at det sker! Godt nok er jeg Real fan men jeg holder 1000 gange mere med Liverpool! Afvis med det samme hvis det skulle komme på tale
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
-LFC-
Manager
«
Svar #3413:
16 Mar 2009, 13:37 »
Citat af: patrick J 16 Mar 2009, 13:25
Jeg håber godt nok ikke at det sker! Godt nok er jeg Real fan men jeg holder 1000 gange mere med Liverpool! Afvis med det samme hvis det skulle komme på tale
Medmindre vi er i seriøse pengeproblemer, kommer et salg af Gerrard aldrig nogensinde på tale. Jeg tror heller ikke han er interesseret selv alligevel. Han er scouser og det kan ingen ændre. Xabi.. en fantastisk pasningsspiller, som virkeligt er vigtig for vores opbyggende offensive spil. Der skal fandme gode penge på bordet før, at man har Xabi's værdi og det håber jeg også at ledelsen har indset.
tonsborg
Ynglingespiller
«
Svar #3414:
16 Mar 2009, 14:31 »
Jeg tror godt nok ikke på at Gerrard vil væk og at vi sægler ham
JKJ
Gæst
«
Svar #3415:
16 Mar 2009, 14:34 »
Medmindre Liverpool går konkurs og tvangsnedrykkes til den laveste liga sker det IKKE. I magasinet 90 minutter er der i det nyeste blad en længere artikkel om netop Gerrard og hvad der bla skete da han var tæt på at skifte til Chelsea.
Liverpool er hans klub og han vil altid spille i klubben. Pt går han også med tanker om at tage trænerkurser og det langsigtede mål er at han endag skal sidde i mangerstolen i Liverpool...
Derudover er der faktisk også en ganske god artikkel om netop Liverpool og hvad der sker i klubben pt, og her snakker vi om alt det negative...
http://www.90minutter.com/
-LFC-
Manager
«
Svar #3416:
16 Mar 2009, 14:43 »
Nemlig, abonnerer selv på bladet og som man kunne læse i det og Gerrards egen selvbiografi (Den første). Så har han gjort op med sig selv, at Liverpool er klubben for ham og, at han gerne vil være manager herude.
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #3417:
16 Mar 2009, 16:22 »
Hvis I skal have fat i noget endnu bedre læsning om klubben, så skal I abonnere på Information, deres artikler er meget meget velskrevet, og de har den seneste tid haft fokus på Liverpool.
JKJ
Gæst
«
Svar #3418:
16 Mar 2009, 19:10 »
Citat af: Inferno 16 Mar 2009, 16:22
Hvis I skal have fat i noget endnu bedre læsning om klubben, så skal I abonnere på Information, deres artikler er meget meget velskrevet, og de har den seneste tid haft fokus på Liverpool.
Njaaa det tror jeg så ikke, Information er bare IKKE min avis, så selv om der er nogle gode artikler om netop Liverpool skal der langt mere til for at jeg vil holde den avis/bare kigge i den.
Hvis jeg vil se de artikler kan de vel findes på nette et eller andet sted
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #3419:
16 Mar 2009, 19:32 »
Citat af: JKJ 16 Mar 2009, 19:10
Njaaa det tror jeg så ikke, Information er bare IKKE min avis, så selv om der er nogle gode artikler om netop Liverpool skal der langt mere til for at jeg vil holde den avis/bare kigge i den.
Hvis jeg vil se de artikler kan de vel findes på nette et eller andet sted
Information er ubetinget den bedste avis på markedet.
Sider:
1
...
226
227
[
228
]
229
230
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »