home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177117 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3360: 14 Mar 2009, 15:43 »

VI HAR DRÆBT UNITED! Forhåbenligt for de en moralsk nedtur nu funny

funny funny funny DER ER SÅ STILLE PÅ OLD TRAFFORD

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #3361: 14 Mar 2009, 15:46 »

Who the fuck are Man Utd again?! Smiley die motherfuckers Smiley så kan de lære det.. det er den mest kvalmende klub i verden!- Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #3362: 14 Mar 2009, 15:47 »

Haha vi tørrer vores beskidte røv af i Man scum funny (sorry sproget men det gør vi sku Opstemt Kys) .. De er jo forbandet sat, og deres glory glory tractor havde sku motorbproblemer i dag for at sige det mildt Opstemt...

HVor er det bare fantastisk... Hvem sagde at vi kun slog real fordi real var røv elendige... Tal for jer selv Cool Thumbs Up...

I dag viser vi at vi har VERDENSKLASSE mod hold på vores niveau og kan vi overføre det mod de små hold resten af sæsonen så tror jeg sku på det guld Opstemt!!!! Jeg tror sku på det!!!
Og sidst..

Kørt over på egen hjemmebane når man anser sig selv for at være kalsser over modstanderen... Jeg ville tude herfra og hele vejen ned i havnen som jeg ville kaste mig i funny Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3363: 14 Mar 2009, 15:48 »

Mesterkabet ligger stadig lige til højrebenet! Wink

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3364: 14 Mar 2009, 15:48 »

FANTASTISK resultat. 5-0 samlet over real og 4-1 over man u . perfekt. men reina så lidt skidt ud nogen gange men pyt nu Opstemt

maaahhh-h-h-h

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #3365: 14 Mar 2009, 15:49 »

HAHA  funny Det er mit livs bedste dag det her!! Smiley begynder sku at håbe på titler igen! Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #3366: 14 Mar 2009, 15:57 »

Tillykke med sejren, det var en flot kamp af jer i dag  Wink

Jeg tror dog stadig, vi kan sikrer os mesterskabet, men det er sådanne kampe, som den i dag, der kan ødelægge gejst og momentum, så hvem ved........

Endnu en gang tillykke og tabellen lyver jo aldrig, så mp vi bare se, hvem der står øverst, når sæsonen er slut!

DeBuur
Manager

« Svar #3367: 14 Mar 2009, 16:21 »

YNWA  Opstemt nu må Liverpool vise deres klasse og gå ud og vinde mod middelholdene også.... stor dag idag - fedt resultat.... skøn dag at være Fan YNWA  Thumbs Up

YNWA

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #3368: 14 Mar 2009, 16:44 »

Liverpool spillede en taktisk rigtig god kamp, på trods af united dominans (som ventet på Old trafford) fik liverpool straffet samtlige fejl united lavede.... :-D

YNWA
Captain Fantastic, var sammen med Torres igen den farligste duo i verden for tiden

Chris
Gæst

« Svar #3369: 14 Mar 2009, 16:59 »

http://sportsresultater.tv2.dk/?stats=true&g=s&tp=all&lid=4

Når United tager 3 point mod Fulham om en uge, ser det pludselig ikke så skønt ud længere?

verdenskrig
Manager

« Svar #3370: 14 Mar 2009, 17:02 »

Sjovt som nogle af uniteds fans herinde pludseligt fokuserer på fortiden og fremtiden..

Hvad har nutiden gjort Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chris
Gæst

« Svar #3371: 14 Mar 2009, 17:03 »

Er den ikke blevet diskuteret nok? Man bliver nødt til at se frem ad!

-LFC-
Manager

« Svar #3372: 14 Mar 2009, 17:26 »

Mesterkabet ligger stadig lige til højrebenet! Wink
Hehe ja det er sgu ærligt talt den eneste trøst i United-fans har i det her.. funny Det må da stadig gøre ondt at blive kørt på røv og albuer hjemme mod alle tiders ærkerival ikke bare fodboldmæssigt, men også historiemæssigt. Især fordi i ser jer som klasser over Liverpool. funny

Åhh hvor er det herligt. Herligt, at der var total stilhed på Old Trafford. funny

Old Tractor - The Theatre Of Broken Dreams funny

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3373: 14 Mar 2009, 17:38 »

Hehe ja det er sgu ærligt talt den eneste trøst i United-fans har i det her.. funny Det må da stadig gøre ondt at blive kørt på røv og albuer hjemme mod alle tiders ærkerival ikke bare fodboldmæssigt, men også historiemæssigt. Især fordi i ser jer som klasser over Liverpool. funny

Åhh hvor er det herligt. Herligt, at der var total stilhed på Old Trafford. funny

Old Tractor - The Theatre Of Broken Dreams funny

Igen. Skal vi tælle titler i det seneste to årtier? Indbyrdes opgør?

Det må vel være endnu mere rædselsfuld for jer såkaldte Liverfoul fans, at se United løfte den ene pokal efter den anden. Disse ting overvejer bestemt kampen i dag.

verdenskrig
Manager

« Svar #3374: 14 Mar 2009, 17:43 »

Åhhh kære fortid allez allez funny

Lige så ondt som vores fortid åbenbart gør på os(Tjaa har været liverpool fan i to og et halvt år såå ved ik hvor meget det rører mig) kan da slet ikke stå mål med den smerte det må give i jer, når i ser jeres scum klub blive knust på hjemmebane af ynkelig og kedelige liverpool.. Og så enda med 4-1.. Amen hop da i havnen funny

Et tomt Old tractor symboliserer det vel bedst.. En utrolig tom og mat følelse.. Uhhhh sikke dejlig dag det er i dag Kys...

Cool

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010