Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 930 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
217
218
[
219
]
220
221
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2177426 gange)
-LFC-
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3270:
06 Mar 2009, 19:00 »
Citat af: JKJ 06 Mar 2009, 17:26
Men det er sket at se at lige så snart en "stjerne " fra Italien og især Spanien bliver interessant så skal han bare her og nu til feks Liverpool.
Nu nævnte jeg lige at der ikke er mange spaniere der har slået igennem i PL, det er vel endnu mindre italienere der har opnået dette...
Ergo må der jo være en grund til at der spiller så få I PL, de kan simpelthen ikke slå igennem især pga tempoet og fysikken...
Villa er en klasse spiller, ingen tvivl om det, men hos Spanien og Valencia har han altså folk til at lave det hårde arbejde for sig, det får han ikke i PL hvis han ender der. Der skal han selv knokle løs i 90 min ellers vil jeg næsten påstå hvad som helst, så bliver han lynhurtigt mere end upopulær hos fansene der vil se deres spillere knokle 110% for klubben og så er de ligeglad mwed hvad de hedder og hvor de har spillet...
Og når han så skal til at knokle vil jeg også påstå at det vil gå ud over hans målfarlighed da han jo skal bruge kræfter til meget andet end at ligge foran målet og være farlig der...
Og vi har altså allerede Torres, som nu er ved at lære at han også skal tage del i den defensive del af spillet når modstanderne har bolden. Hvorfor i alverden skal vi så have en mere der ligner ham så meget??
En af de største fejl Benitez, eller hvem der nu står for salg og køb - det er jo lidt uklart, har lavet var at sælge Crouch. Han fik ikke mange chancer, men når han fik dem udnyttede han dem også til næsten UG og slange, Benitez havde bare ikke tillid til ham så det blev aldrig til mere end det, desværre...
Men han knoknlede en del frem og tilbage for holdet og man kunne altid spille op til ham plus hans teknik jo er ganske fremragende tiltrods for sin ranglende statur. Desuden var Crouch og Torres ret forskellige i deres spillestil og dermed et perfekt par... Torres og Villa vil imo ligne hinanden alt for meget i spillestil...
Så ja Villa er en god spiller, men som Liverpool spiller nej tak. Så ser jeg langt hellere vi bruger en masse penge på en højre fløj. Desuden er der jo heller ingen der ved om vi har ret mange penge at rutte med, det er svært at købe når man ikke har ret meget at spændere...
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor Torres skal tage del i det defensive arbejde. Der burde jo være en grund til, at det er Xabi Alonso, Javier Mascherano og Steven Gerrard der ligger på vores midtbane. Er det ikke nok?
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #3271:
06 Mar 2009, 19:14 »
Citat af: JKJ 06 Mar 2009, 18:43
Owen kunne være en mulighed ja, han han er bestemt ikke mit 1.-4. valg... Jeg var en af dem der begræd da han forlod os. Men idag er jeg faktisk ret glad for det. Han har jo været skadet stort set siden og jeg tror aldrig man får ham at se i samme omdrejninger som før han forlod os. Lige så snart han er tilbage efter en lang lang skade når han jo knap at komme på banen igen før han igen er skadet...
Personligt synes jeg vi skal kigge mod Birmingham, nærmere betegnet Aston Villa. De har imo et virkeligt spændene hold bygget op med flere unge fremad stormende spillere som allerede nu har noget rutine fra både europæisk og landsholds fodbold...
Det kommer naturligvis an på om de kommer i CL som det ser ud til pt, de er dog gået i stå på det senste og Arsenal henter jo stille og roligt ind på dem. Men hvis det glipper mener jeg man skal kigge om der ikke var et par spillere der kunne være mere end interessant for os...
Barry som jo var med i den næste største transfer farce sidste sommer har udtalt at hvis det glipper så VIL han væk denne omgang og hvis vi så også kunne lokke en mere med af de unge spillere, så vil man ikke høe mig klage...
Men meget kommer også an på vores egnen situation, om vi er solgt eller om det stadig er Chip og Chap der ejer vores klub...
Ja okay, havde ikke tænkt på mængden af hans skader. Men en spiller af Owens kaliber, der på trods af sine 173cm kan begå sig i PL, ville være god at have.
Med hensyn til Barry, ville han være rigtig god at få til klubben, han er en mand af store kvaliteter, og så er han englænder. Men lige pt synes jeg at en ny angriber er lidt vigtigere. Men hvis begge dele kunne lade sig gøre, ville det være perfekt.
Citat af: -LFC- 06 Mar 2009, 19:00
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor Torres skal tage del i det defensive arbejde. Der burde jo være en grund til, at det er Xabi Alonso, Javier Mascherano og Steven Gerrard der ligger på vores midtbane. Er det ikke nok?
Naturligvis er de 3 spiller nok, blandt MIDTBANE SPILLERENE. Men jeg tror at det JKJ mente var, at i PL er vigtigt at en angriber ikke KUN søger bolde frem af banen, men også arbejder når modstanderen har bolden.
En spiller som Gomis, ville være elendig i England, da han kun tager del i det offensive spil.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3272:
06 Mar 2009, 19:41 »
Er helt på linje med dig LFC... Syntes i den grad torres burde have en ekstrem frihed, specielt når vi ved hvad han kan gøre med denne frihed
... Syntes han havde den frihed i første sæson og der gjorde han det jo mere eller mindre genialt... Hvorfor dog ik fortsætte med det
Citat af: xaagaard 06 Mar 2009, 19:14
Ja okay, havde ikke tænkt på mængden af hans skader. Men en spiller af Owens kaliber, der på trods af sine 173cm kan begå sig i PL, ville være god at have.
Med hensyn til Barry, ville han være rigtig god at få til klubben, han er en mand af store kvaliteter, og så er han englænder. Men lige pt synes jeg at en ny angriber er lidt vigtigere. Men hvis begge dele kunne lade sig gøre, ville det være perfekt.
Naturligvis er de 3 spiller nok, blandt MIDTBANE SPILLERENE. Men jeg tror at det JKJ mente var, at i PL er vigtigt at en angriber ikke KUN søger bolde frem af banen, men også arbejder når modstanderen har bolden.
En spiller som Gomis, ville være elendig i England, da han kun tager del i det offensive spil.
Men hvor ville du placere Barry, hvis et sådan køb skulle blive en realitet.. Kan ikke lige se en plads han kan gå ind på, og tvivler sku på han gider bænken
«
Seneste Redigering: 06 Mar 2009, 19:42 af verdenskrig
»
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #3273:
06 Mar 2009, 19:49 »
Citat af: verdenskrig 06 Mar 2009, 19:41
Men hvor ville du placere Barry, hvis et sådan køb skulle blive en realitet.. Kan ikke lige se en plads han kan gå ind på, og tvivler sku på han gider bænken
Det er så det næste problem
Havde jeg ikke helt gennemtænkt, naturligvis er Mascherano, Alonso og Gerrard stort set umulige at slå af holdet, men jeg mener stadig at det ville være skønt at se ham i den røde trøje. Men nej, en plads på bænken hele sæsonen, er nok ikke noget der tilfredsstiller ham. I det tidligere indlæg skriver jeg også at der er mest brug for en angriber.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3274:
06 Mar 2009, 19:57 »
Citat af: xaagaard 06 Mar 2009, 19:49
Det er så det næste problem
Havde jeg ikke helt gennemtænkt, naturligvis er Mascherano, Alonso og Gerrard stort set umulige at slå af holdet, men jeg mener stadig at det ville være skønt at se ham i den røde trøje. Men nej, en plads på bænken hele sæsonen, er nok ikke noget der tilfredsstiller ham. I det tidligere indlæg skriver jeg også at der er mest brug for en angriber.
Tja, men er enig i at hvis han går med til at være rotationsspiller, og vente på sin chance, så siger jeg sku ikke nej, for man må erkende at han ahr et drive med bolden som masch og xabi ikke har.. de har så omvendt også nogle kvaliteter han ikke har, og det er imo kvaliteter vi har mere brug for end Barrys.. Men som rotation ville det være lækkert
Har nok misset den del af det, men syntes nu personligt det kniber mest på den højrekant.. Kuyt er ikke en guldaspirant værdig, og spørgsmålet er om han er god nok til klubben.. Han er en arbejdsmand der scorer vigtige mål men det han laver med bolden er fandme til at få hængeboller af
..
Såå en højre kant, og SÅ kan vi se på angrebet hvor jeg modsat dig kan jeg forstå hellere så et stort lokum så vi har en stor og en lille hvilket per tradition altid har været det bedste miks
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #3275:
06 Mar 2009, 20:07 »
Citat af: verdenskrig 06 Mar 2009, 19:57
Tja, men er enig i at hvis han går med til at være rotationsspiller, og vente på sin chance, så siger jeg sku ikke nej, for man må erkende at han ahr et drive med bolden som masch og xabi ikke har.. de har så omvendt også nogle kvaliteter han ikke har, og det er imo kvaliteter vi har mere brug for end Barrys.. Men som rotation ville det være lækkert
Har nok misset den del af det, men syntes nu personligt det kniber mest på den højrekant.. Kuyt er ikke en guldaspirant værdig, og spørgsmålet er om han er god nok til klubben.. Han er en arbejdsmand der scorer vigtige mål men det han laver med bolden er fandme til at få hængeboller af
..
Såå en højre kant, og SÅ kan vi se på angrebet hvor jeg modsat dig kan jeg forstå hellere så et stort lokum så vi har en stor og en lille hvilket per tradition altid har været det bedste miks
Ja en "rigtig" højre kant kunne da være godt, men jeg så hellere at der invisteres i ordenlig angriber, så vi kan spille en lidt mere
normal
4-4-2.
Men en ønske spiller til højre kant, har i mine øjne altid være David Bentley, men det ser nu stort set umuligt ud
verdenskrig
Manager
«
Svar #3276:
06 Mar 2009, 20:13 »
Ja helt enig angående 4-4-2, syntes vi ser skidt ud i en 4-5-1 fordi vi gerne laver højre indlæg til lille torres som står inde og er pakket ind af 5 mand
.. Men det kræver stadig et lokum for at det kan gøre ham bedre
Ahh uenig, jeg ser langt hellere Aron Lennon som vi desværre ikke fik i første omgang, men håber vi stadig kan nå det...
Kan ik se hvad bentley udover sit gode mål på Emirates har leveret
?
JKJ
Gæst
«
Svar #3277:
07 Mar 2009, 10:26 »
Det er jo heller ikke meningen at han skal løbe rundt foran vores eget felt og rydde op... Men der er lagt op til at han skal gør forarbejdet og tonse rundt efter bolden når den er hos de bagerste 4, evt også presse den bagerste midtbane mand hvis han står lavt på banen...
Og vi er da enig i at dete r langt bedre at satse på ham fremad banen, det er bare ikke Benitez koncept...
Jeg kan sagtens se Barry på holdet. Hvis vi kommer tilbage til den gode gamle klassiske 4-4-2 kan jeg sagtens se ham og Berrard på hver sin kant og så Alonso og Mascha på midten. Barry har før spillet venstre midtbane og kan vel også gøre det hos hos, og Gerrard kan du alligevel ikke give en fast plads så han kan vel starte derude. Det har vi også gjort flere gange hvor Alonso så bare har skullet kigget lidt til højre også...
Lennon kunne være en mulighed, men Agbonlahor fra AV er imo en bedre mulighed. Han kan spille både højre midtbane og angriber, og også bedre end det Kuyt gør som jo også har de 2 pladser...
Men når det kommer tilstyjkket ender vi jo nok med at forlænge med Benitez og få 3-4-5 nye spanske spillere til sommer som ingen har hørt om og så også de sædvanlige 15-20 "talenter" som kun ender med at blive fyld på reserveholdet og U-18 holdet...
Det er nok det jeg frygter allermest!!
United-styrer
Gæst
«
Svar #3278:
07 Mar 2009, 12:41 »
Citat af: JKJ 07 Mar 2009, 10:26
Det er jo heller ikke meningen at han skal løbe rundt foran vores eget felt og rydde op... Men der er lagt op til at han skal gør forarbejdet og tonse rundt efter bolden når den er hos de bagerste 4, evt også presse den bagerste midtbane mand hvis han står lavt på banen...
Og vi er da enig i at dete r langt bedre at satse på ham fremad banen, det er bare ikke Benitez koncept...
Men det er faktisk bemærkelsesværdigt, hvor mange lovende spillere, der er stagneret i deres udvikling, efter de er blevet en del af Benitez' rigide og stringente system. Torres har været markant dårligere i år end sidste år, et kæmpetalent som Babel har ikke rykket sig en centimeter siden skiftet til Liverpool, Riera har ikke slået til, Bellamy blev ikke bedre, og det samme gælder for spillere som Cisse, Morientes, Cisse, Diouf, og så har jeg sikkert glemt en hel masse. Jeg kan faktisk ikke nævne én offensivspiller, som er blevet bedre af at komme i Benitez' brød. Tankevækkende.
JKJ
Gæst
«
Svar #3279:
07 Mar 2009, 12:53 »
Citat af: United-styrer 07 Mar 2009, 12:41
Men det er faktisk bemærkelsesværdigt, hvor mange lovende spillere, der er stagneret i deres udvikling, efter de er blevet en del af Benitez' rigide og stringente system. Torres har været markant dårligere i år end sidste år, et kæmpetalent som Babel har ikke rykket sig en centimeter siden skiftet til Liverpool, Riera har ikke slået til, Bellamy blev ikke bedre, og det samme gælder for spillere som Cisse, Morientes, Cisse, Diouf, og så har jeg sikkert glemt en hel masse. Jeg kan faktisk ikke nævne én offensivspiller, som er blevet bedre af at komme i Benitez' brød. Tankevækkende.
Cisse og Diouf var ikke Benitez opfindelse
Og Cisse fik jo også en alvorlig benskade der var tæt på at koste ham benet og han har aldrig genfudnet det samme niveau siden...
Diouf blev købt før VM i Japan og Sydkorea og havde vel sine bedste kampe der, siden er det jo kun gået en vej og det er nedad også hos Bolton og Sunderland som han siden har spillet hos...
Men ja, ellers er vi ganske enige i at der er mange spillere der kommer til klubben som det store håb for derefter at falde igennem, på den negative måde.
Rieara slog jo heller aldrig igennem hos City da han var hos dem og imo er/var han et panik køb da farcen om Barry endte med vi ikke fik fat i ham...
Moirentes, tjaaa han var vel bare beviset på at spanske spillere har mere end svært ved at få succes i PL og han blev bare endnu en i rækken...
Bellamy, tjaaa han er jo altid god for en overskrift om et slagsmål eller hvad ved jeg, han skulle aldrig have været købt og blev det flop det imo var forventet han ville blive...
Keane er jeg ked af floppede totalt, han har altid været en af mine favorit spillere i PL og jeg troede virkelig at han med hans erfaring, fight og målnæse ville kunne tilføre os noget, det skete bare desvære aldrig så ja endnu et fejlkøb...
Men ja er som sagt enig, Cisse og Diouf var bare GH opfindelse ikke Benitez
JKJ
Gæst
«
Svar #3280:
10 Mar 2009, 12:31 »
Benitez kræver mere respekt, bla for resultaterne i PL og CL...
Bevars, resultaterne i CL kan man ikke tage fra ham, men resultaterne i PL?? Jamen du skal få min respekt den dag vi begynder at præstere noget i PL, og ikke et sekund før for han har ikke vist meget i PL siden han kom til...
http://www.bold.dk/nyt/Benitez-kraever-mere-respekt
Caspper
Manager
«
Svar #3281:
10 Mar 2009, 21:27 »
I spiller sgu flot drenge.
Keep up the good work!
-LFC-
Manager
«
Svar #3282:
10 Mar 2009, 21:39 »
En United-fan der holder med Liverpool.
Temp
Reserveholdsspiller
«
Svar #3283:
10 Mar 2009, 21:41 »
2-0!! Fuck det kører da godt for Liverpool i de første 45 min!
Danielsen
Manager
«
Svar #3284:
10 Mar 2009, 21:49 »
3-0 Captain G
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
Sider:
1
...
217
218
[
219
]
220
221
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »