home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177547 gange)
GhettoKlinac
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3225: 05 Mar 2009, 16:45 »

Silva var en af de bedste spillere ved EM 08. Men bare ærgeligt han valgte at blive i Valencia, da det er en klub som kun går en vej og det er ned. Jeg ville elske at se ham i Barca, men tror også at han ville kunne slå igennem i Liverpool. Ham & Torres :O

verdenskrig
Manager

« Svar #3226: 05 Mar 2009, 16:47 »

Nu snakker i køb af Silva og Villa men det ville da ikke ligne Benitez at købe en spanier med kvalitet?

Spøg til side, Liverpool skal stoppe det der spanier-flip. Villa og Torres minder i mine øjne for meget om hinanden til at spille sammen i Premier League, og hvorfor skulle man købe Silva, som er klart bedst som hængende angriber, når man har Gerrard til den plads.

Det Liverpool har brug for er, at købe en back til hver side som er ordentlige (muligvis kan der bare satses på Insua i venstre), spille med Agger i stedet for Skrtel (og det er ikke fordi jeg er dansk, men fordi Liverpools opspil er krampagtigt) og sidst men ikke mindst købe en hurtig, udfordrende højrefløj. Et godt bud ville der være Lennon, som har vist forrygende form for Tottenham.

Reina

Ny back - Carragher - Agger - Insua/ny back

Mascherano - Alonso

Lennon - Gerrard - Riera/Babel

Torres

Ny manager

Det ville ligne et hold der kunne udfordre til Premier League-titlen over en hel sæson.

FULDSTÆNDIGT som talt ud af min mund, for første gang tror jeg i min tid på fmf vil jeg erklære mig 100 % enig med dig Grin Thumbs Up..

Jeg får seriøst spat af at se alle de spaniere blive hentet til klubben!.. Hent nu kvalitet i stedet for en bestemt nationalitet...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3227: 05 Mar 2009, 16:49 »

Nu snakker i køb af Silva og Villa men det ville da ikke ligne Benitez at købe en spanier med kvalitet?

Spøg til side, Liverpool skal stoppe det der spanier-flip. Villa og Torres minder i mine øjne for meget om hinanden til at spille sammen i Premier League, og hvorfor skulle man købe Silva, som er klart bedst som hængende angriber, når man har Gerrard til den plads.

Det Liverpool har brug for er, at købe en back til hver side som er ordentlige (muligvis kan der bare satses på Insua i venstre), spille med Agger i stedet for Skrtel (og det er ikke fordi jeg er dansk, men fordi Liverpools opspil er krampagtigt) og sidst men ikke mindst købe en hurtig, udfordrende højrefløj. Et godt bud ville der være Lennon, som har vist forrygende form for Tottenham.

Reina

Ny back - Carragher - Agger - Insua/ny back

Mascherano - Alonso

Lennon - Gerrard - Riera/Babel

Torres

Ny manager

Det ville ligne et hold der kunne udfordre til Premier League-titlen over en hel sæson.
Riera/Babel er ej heller gode nok. Ny venstrekant, så er vi enige.

ManUtd83
Manager

« Svar #3228: 05 Mar 2009, 16:53 »

Et mesterskabshold behøver jo heller ikke at have verdensklasse på alle pladser. United har heller ikke en særlig god kant udover Ronaldo.

-LFC-
Manager

« Svar #3229: 05 Mar 2009, 16:57 »

Et mesterskabshold behøver jo heller ikke at have verdensklasse på alle pladser. United har heller ikke en særlig god kant udover Ronaldo.
Måske, men jeg ser Riera som en decideret stopklods for Liverpools spil. Han er ikke specielt hurtig, hans teknik er ikke god også kan han godt li' at afslutte.. han kan bare ikke rammet målet. Jeg ved godt han scorede et fornuftigt langskud mod PSV tror jeg det var, men jeg er ikke imponeret, mod Sunderland brændte han også for meget.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3230: 05 Mar 2009, 17:02 »

Nej men Uniteds kanter er stabile .. intet hold kan bestå af lutter verdens klasse spillere de fungere ikke sammen bare se Real Madrid i Galactico æra'en .. Men man skal have allround gode spillere .. Krydret med nogle verdensklasse spillere så har du et mesterskabs hold .. Synes mange af liverpools spillere er af tvivlsom kvalitet ..

ManUtd83
Manager

« Svar #3231: 05 Mar 2009, 17:07 »

At kalde Nani stabil er i hvert fald noget mærkeligt noget.

Danielsen
Manager

« Svar #3232: 05 Mar 2009, 17:12 »

Riera/Babel er ej heller gode nok. Ny venstrekant, så er vi enige.

Riera er da god nok. han spiller også på et stabilt niveau

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

United-styrer
Gæst

« Svar #3233: 05 Mar 2009, 17:13 »

At kalde Nani stabil er i hvert fald noget mærkeligt noget.

Eftersom Nani ikke er fast mand, må han vel også mene Park.

Jeg mener personligt, at Silva kunne være et glimrende køb. Der er intet galt i at hente spaniere; Benitez (eller hvem der end står for det), skal bare finde den tykke tegnebog frem og købe kvalitet frem for al den metervare.

I mine øjne er Skrtel bedre end Agger, men ellers er jeg enig i resten af dit indlæg.

Danielsen
Manager

« Svar #3234: 05 Mar 2009, 17:14 »

Jeg mener personligt, at Silva kunne være et glimrende køb. Der er intet galt i at hente spaniere; Benitez (eller hvem der end står for det), skal bare finde den tykke tegnebog frem og købe kvalitet frem for al den metervare.

I mine øjne er Skrtel bedre end Agger, men ellers er jeg enig i resten af dit indlæg.

Jeg kunne ikke være mere enig

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3235: 05 Mar 2009, 17:15 »

Præcis jeg regner SLET IKKE med Nani Wink han er ik med i min tankegang fordi han er en joke .. Han aner ik hvornår han ska spille bolden og hvornår han ska køre selv.. Han spiller ALDRIG for Man U i de vigtige kampe ..
Park er en stabil kant i mine øjne .. Han arbejder altid stenhårdt osv..

-LFC-
Manager

« Svar #3236: 05 Mar 2009, 18:11 »

Riera er da god nok. han spiller også på et stabilt niveau
Det mener du forhåbenligt ikke seriøst?

ManUtd83
Manager

« Svar #3237: 05 Mar 2009, 18:15 »

Nej men Uniteds kanter er stabile ..

Kanter - flertal. Derfor må Nani vel være inkluderet.

ZhotLog
Gæst

« Svar #3238: 05 Mar 2009, 22:12 »

LFC, tag dig da lige sammen og respekter drengens holdning.
Vedrørende Riera er jeg, ligesom mange andre liverpool fans, ganske godt tilfreds med ham. Du kan evt. læse lidt omkring på diverse fansider... Han er ikke nogen verdensklassespille r, og bliver det nok heller aldrig, men han er bestemt heller ikke det svageste led på holdet. At købe en ny venstrekant nu, hvor vi så akut mangler en klasse højre wing, ville da være fuldstændig hovedløst. Vi har trods alt både Riera og Babel til den position.

-LFC-
Manager

« Svar #3239: 05 Mar 2009, 22:18 »

Hmm.. jeg synes bare, at han er pisseringe. Jeg jublede ligefrem, da han fik det gule i Madrid. Synes ihf. at Babel er bedre.

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010