Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:21:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 19:17:48
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
0 Brugere, 893 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
202
203
[
204
]
205
206
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1974741 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #3045:
23 Feb 2009, 17:38 »
http://onside.dk/node/27092
Gud hvor jeg korser mig
!!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #3046:
23 Feb 2009, 17:47 »
Jeg er i store træk enig...
Dog synes jeg Arbeloa skal have mere kredit end du giver ham, i de kampe jeg har set med ham har han nu løbet op og ned af højre side konstant og har haft flere gode indlæg, de rammer ikke alle sammen men det er ikke mange der ender bag mållinien...
Kuyt er ikke den rette spiller som højre midt, helt enig. Men synes nu han bliver på hans plads når han skal. Han skal jo selvfølgelig trække ind i banen når der kommer et indlæg fra venstreside, så nytter det jo ikke han står og glaner ude på højre sidelinie!
Gerrard er imo heller ikke en stillestående spiller, han er vel den eneste, udover dommeren, der betræder hver en kvm på banen under en kamp...
Torres tiltrækker som du selv siger en masse opmærksomhed, lige meget om han er frisk eller ej og det bør jo så give en masse plads til de andre på holdet, at de så ikke kan finde ud af at bruge den plads er jo så ikke hans problem...
Men ellers er jeg enig i at vi skal have skiftet ud i ejerkredsen og ledelsen...
Og er også enig i at Benitez ikke har ført os meget videre siden han tog over for GH, dengang fik vi flere midelmådige franske spillere, nu er de så bare blevet spanske efter Benitez kom til...
Han virker ikke som manden der kan tilføre os ret meget mere, andet end en masse frustrationer og nogle grå hår...
«
Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 17:49 af JKJ
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #3047:
23 Feb 2009, 18:08 »
Citat af: JKJ 23 Feb 2009, 17:47
Jeg er i store træk enig...
Dog synes jeg Arbeloa skal have mere kredit end du giver ham, i de kampe jeg har set med ham har han nu løbet op og ned af højre side konstant og har haft flere gode indlæg, de rammer ikke alle sammen men det er ikke mange der ender bag mållinien...
Kuyt er ikke den rette spiller som højre midt, helt enig. Men synes nu han bliver på hans plads når han skal. Han skal jo selvfølgelig trække ind i banen når der kommer et indlæg fra venstreside, så nytter det jo ikke han står og glaner ude på højre sidelinie!
Gerrard er imo heller ikke en stillestående spiller, han er vel den eneste, udover dommeren, der betræder hver en kvm på banen under en kamp...
Torres tiltrækker som du selv siger en masse opmærksomhed, lige meget om han er frisk eller ej og det bør jo så give en masse plads til de andre på holdet, at de så ikke kan finde ud af at bruge den plads er jo så ikke hans problem...
Men ellers er jeg enig i at vi skal have skiftet ud i ejerkredsen og ledelsen...
Og er også enig i at Benitez ikke har ført os meget videre siden han tog over for GH, dengang fik vi flere midelmådige franske spillere, nu er de så bare blevet spanske efter Benitez kom til...
Han virker ikke som manden der kan tilføre os ret meget mere, andet end en masse frustrationer og nogle grå hår...
Arbeloa er den næst-dygtigste af vores backs(Brig nu insua ffs
), men jeg syntes hans forcer er defensivt... Jeg vil sammenligne ham lidt med en backtype som Helveg(ikke ment at han er lige så ringe).. Han er stabil, og påpasselig i sit defensive arbejde, og ryder fremragende op.. Men de offensive raids som vores spil invitere til, pga vi centrere vores spil så meget som vi (desværre) gør er han sjældent på .. Ser ham heller ik som værende teknisk god nok til det, så fint han i modsætning til visse andre ( Dossena) holder sig til noget han er klasse til... Så jeg giver skam arbeloa mange roser.. bare ik for hans offensive
Ja selvfølgelig skal han trække ind og være farlig i feltet, men hvad nytter det når vi sjældent får et indlæg derind der er brugbart
.. Nu gik den i går, og han dukkede som så mange gange op som trold af en æske, men det er vel efterhånden sjældent at han gør det, pga vi har så ringe kantspil som vi har
... Savner virkelig en spiller med fart på højrekanten der kan sætte et helt forsvar med sin fart... Eller savner generelt bare spillere med lidt hurtighed i benene hos os
Nej ved godt gerrard ikke er stillestående, og det skrev jeg heller ikke, jeg mener han er typen der gerne vil have den i fødderne, og sætte de andre i scene.. Problemet er bare at vi pga den manglende bevægelse, ikke kan høste frugterne af gerrards gode afleveringer.. I hvertfald i en meget begrænset omfang...
Dette ses tydeligt i at det ofte er gerrards langskud der redder vores røv.. Vi har simpelthen ikke andre alternativer
..
Ja men hvad nytter det at torres tiltrækker en masse spillere når han gang på gang får den i fødderne(hvorfor ligger han ik på grænsne til offside og udnytter hans hurtighed
).. han søger konstant den fysiske duel, og taber den HVER gang fordi midterforsvarerne simpelthen er for fysisk stærke.. Så længe hans form og timning ikke er bedre burde han ikke drible for meget eller for at søge dne fysiske kontakt.. Nej han skal simpelthen bare løbe fra dem... Det gjorde han en gang i går hvor Dunne for eneste gang i kampen kom på glatis.. Hvorfor gør han det ik noget mere, når alt andet kikser
Det sidste jeg er 1000% enig i
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
-LFC-
Manager
«
Svar #3048:
23 Feb 2009, 20:03 »
Så er det på onsdag, at Real Madrid venter på Bernabeu. Jeg er efter weekendes kæmpe store skuffelse, allerede begyndt og glæde mig til kampen. Jeg tror sgu på en uafgjort og så sætter vi dem på plads på Anfield. Sådan må og skal det gå!
Pepe
Gæst
«
Svar #3049:
23 Feb 2009, 20:04 »
Ja, det bliver sgu spændende. Håber virkelig, at vi kan sætte dem på plads. Jeg tror på en 1-1'er på Bernabeu, og så slår vi dem 2-1 på Anfield
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3050:
23 Feb 2009, 21:22 »
Jeg må sige at for bare et par uger siden, så jeg Liverpool som rimelig klar favorit over to kampe. Nu har Real vist skræmmende styrke på det seneste, specielt offensivt, hvor Liverpool har haltet gevaldigt, og smidt otte point til Utd på de sidste seks runder. Liverpool er et sandt Champions League-hold, men spændende bliver det, om deres forsvar kan holde stand mod de små vævre Higuain, Robben og Raul, der virkeligt udgør en farlig trio pt. Det bliver en god kamp på Bernabeau, som jeg har svært ved at se ende 0-0 eller 1-1, eller snæver sejr til Real. Enten snupper Liverpool et gedigent udgangspunkt til returen i form af 2-2 eller en sejr, eller Real spiller op til maks standard og saver dem midt over med 3-0, 3-1 eller sådan noget...
Pepe
Gæst
«
Svar #3051:
23 Feb 2009, 21:28 »
Citat af: KongFjong 23 Feb 2009, 21:22
Jeg må sige at for bare et par uger siden, så jeg Liverpool som rimelig klar favorit over to kampe. Nu har Real vist skræmmende styrke på det seneste, specielt offensivt, hvor Liverpool har haltet gevaldigt, og smidt otte point til Utd på de sidste seks runder. Liverpool er et sandt Champions League-hold, men spændende bliver det, om deres forsvar kan holde stand mod de små vævre Higuain, Robben og Raul, der virkeligt udgør en farlig trio pt. Det bliver en god kamp på Bernabeau, som jeg har svært ved at se ende 0-0 eller 1-1, eller snæver sejr til Real. Enten snupper Liverpool et gedigent udgangspunkt til returen i form af 2-2 eller en sejr, eller Real spiller op til maks standard og saver dem midt over med 3-0, 3-1 eller sådan noget...
Liverpool er jo klasse i Champions League, og det er som om vi er et helt andet hold i den turnering, og derfor vil jeg da sige, at jeg tror på, at vi går videre derfra. Desuden har Real Madrid aldrig været noget godt ChL-hold, og de kan være meget svingende og spiller ikke så tit op til deres bedste over to kampe. De vinder måske 2-1 på Bernabeu, men jeg tror ikke, at de har en chance på Anfield!
Macke
Førsteholdsspiller
«
Svar #3052:
23 Feb 2009, 21:31 »
Citat af: Pepe 23 Feb 2009, 21:28
Liverpool er jo klasse i Champions League, og det er som om vi er et helt andet hold i den turnering, og derfor vil jeg da sige, at jeg tror på, at vi går videre derfra. Desuden har Real Madrid
aldrig
været noget godt ChL-hold, og de kan være meget svingende og spiller ikke så tit op til deres bedste over to kampe. De vinder måske 2-1 på Bernabeu, men jeg tror ikke, at de har en chance på Anfield!
Jeg synes ikke du kan sige
Aldrig
om Real Madrid.. De har da før klaret sig godt i Chl... Men jeg tror dog stadig på Liverpool henter en sikker sejr på Anfield.. Måske et uafgjort i spanien?
ZhotLog
Gæst
«
Svar #3053:
23 Feb 2009, 21:33 »
Øhm, Real Madrid er, så vidt jeg er bekendt, det hold, der har vundet CL flest gange overhovedet.. Så at de aldrig har været noget godt CL hold, er da noget af det værste sludder, jeg længe har hørt. Dermed ikke sagt, at ikke tror vi slår dem ;-)
Pepe
Gæst
«
Svar #3054:
23 Feb 2009, 21:34 »
Citat af: Macke 23 Feb 2009, 21:31
Jeg synes ikke du kan sige
Aldrig
om Real Madrid.. De har da før klaret sig godt i Chl... Men jeg tror dog stadig på Liverpool henter en sikker sejr på Anfield.. Måske et uafgjort i spanien?
De har da nået kvartfinalen et par gange, men jeg mindes dem ikke være kommet i seminfinalen? I forhold til deres høje status i fodboldverdenen, kan du ikke kalde dem et godt ChL-hold..
Citat af: ZhotLog 23 Feb 2009, 21:33
Øhm, Real Madrid er, så vidt jeg er bekendt, det hold, der har vundet CL flest gange overhovedet.. Så at de aldrig har været noget godt CL hold, er da noget af det værste sludder, jeg længe har hørt. Dermed ikke sagt, at ikke tror vi slår dem ;-)
Nu tænker jeg mere på i nyere tid
De sidste fem sæsoner måske.
Macke
Førsteholdsspiller
«
Svar #3055:
23 Feb 2009, 21:44 »
@Pepe: Nu tænkte jeg så også på statistikken, og ikke på her for nylig.. Det var bare ordet ALDRIG jeg ikke syntes passede ind..
Pepe
Gæst
«
Svar #3056:
23 Feb 2009, 21:46 »
Citat af: Macke 23 Feb 2009, 21:44
@Pepe: Nu tænkte jeg så også på statistikken, og ikke på her for nylig.. Det var bare ordet ALDRIG jeg ikke syntes passede ind..
Det har du helt ret i! Jeg tænkte mig ikke om, før jeg postede. De har vist vundet CL ni gange, så vidt jeg husker, så at de aldrig har været et godt CL-hold kan jo ikke passe
JKJ
Gæst
«
Svar #3057:
24 Feb 2009, 10:22 »
Citat af: ZhotLog 23 Feb 2009, 21:33
Måske, men sidst de vandt var altså i sæsonen 99/00, så det kan man jo ikke bruge til alverden idag... Vi har trods alt selv været i 2 finaler siden hvor flere af spillerne er gengangere fra i hvert fald sidste gang...
Kald mig bare pessimist, men jeg tror ikke på det... RM har fået gang i offensiven, både hjemme og ude, og vi har ikke styr på noget som helst pt... Vi kan ikke holde nullet mere og vi kan heller ikke score ret meget mere end et mål pr kamp. Stillet det op mod hinanden skal vi håbe på at RM har 2 dårlige dage mod os og vi spiller over evne rent offensivt også i de 2 kampe...
Vi er et totalt ideforladt hold i øjeblikket og er bare ikke bedre...
Nej jeg tror ikke på det, så bliver jeg heller ikke skuffet hvis det går galt, ud over det jeg nok ville blive i forvejen alligevel...
Zone 43
Manager
«
Svar #3058:
24 Feb 2009, 10:25 »
Citat af: JKJ 24 Feb 2009, 10:22
Måske, men sidst de vandt var altså i sæsonen 99/00, så det kan man jo ikke bruge til alverden idag...
Det var nu i 01/02 sæson, hvor vi slog Leverkusen i Glasgow.
http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/index.html
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JKJ
Gæst
«
Svar #3059:
24 Feb 2009, 10:45 »
Citat af: Zone 43 24 Feb 2009, 10:25
Det var nu i 01/02 sæson, hvor vi slog Leverkusen i Glasgow.
http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/index.html
Ups, min fejl. Men ja det er korrekt, jeg skimmede bare listen hurtig igennem og må have sprunget over det år, jeg beklager
Men fra dengang er det vel også kun Raul og Casilias der er tilbage og dermed kan holdet som sådan ikke bruge det til alverden...
Da Liverpool sidst var i finalen er der trods alt flere gengangere som kan bruge der rutine til noget i disse kampe...
Men derfor ser jeg nu stadig RM som favorit...
Sider:
1
...
202
203
[
204
]
205
206
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »